Nainen, leikkaisitko polkkatukan jos mies tarjoaisi siitä 50k egee? Lisäksi pitäisi sheivata niska!
Kommentit (18)
Just leikkasin polkan itselleni ja sheivasin niskani. En saanu rahaa siitä, mutta säästin n. 60e,kun en käynyt kampaajalla.
Hiukset kasvaa
Voisin jopa leikkauttaa tukkani siiliksi ja LAHJOITTAA ne kutrit jotta joku omat hiuksensa menettänyt saisi peruukin.
Jos joku haluaa maksaa minulle hiusten leikkuusta ja haluaa ne hiukset niin miksi en suostuisi?
Häh, saako joku rahaakin tuosta? 😳
Tottakai, olen muutamaan otteeseen ollut kalju kun oli hiukset niin huonossa kunnossa.
Mihin voin ilmoittautua?
Tottakai. Ihan sama kuka sitä rahaa tarjoaisi. Hiukset ei oo mulle niin tärkeät.
Tottakai! Just varailen leikkuuaikaa itselleni.
Mikäpä ettei, kasvaahan ne. Nyt on taas melkein vyötärölle mittaa ja olen harkinnut long bob-mittaan leikkaamista.
Kalju olen ollut eikä siitä minulle kukaan maksanut. Nyt kaavailen ajavani taas hiukset pois.
Mies haluaisi, että minulla olisi lyhyet hiukset. Olen kokenut pitkät vaivattomammaksi, joten vielä en ole hänelle sitä iloa suonut.
Parista tonnista lähtisi. Ei sitä ihan halvalla ihan kaikkea. Voi sitä häpeää kun ulos pitäisi mennä. Mutta jos muikeana voin jonkun, makan tilata tuolla summalla, niin sitten. En kuitenkaan ole menossa sinne miehiä iskemään.
Olen yli 50 v ja pitkähiuksinen. Hiukseni kasvat noin 10 cm vuodessa, joten tuolla summalla voisin leikata polkkapituuteen. Niskassa ei ole sheivattavaa.
Toki. Vaikka ammattilainen en olekaan niin sakset kuin myös kone pysyy kädessä. Oletko itse kohteena vai kenties joku tuttusi, vai peräti pitääkö asiakaskin löytää itse?
Pyynnössä ei niinkään mietitytä hiusten kasvu tai edes pyytäjän pervous, vaan juurikin tuo noituusaspekti. En haluaisi kummitella jonkun takapihalla pikkurahasta.
Raha kelpais mutta mulla on myös voimakas tarve vastustaa manipulointia ja tietty ylpeys. Joten tuskinpa.
Voisin leikkauttaa, jos raha menisi hyväntekeväisyyteen vaikka afrikkalaistyttöjen kouluttamiseen.
Sadasta tonnista voisin ehkä harkita.