Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia

Vierailija
01.01.2022 |

Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.

Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.

Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.

Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.

Kommentit (1240)

Vierailija
361/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kristinuskoon kasvanut lapsena ja ajattelin aina Raamatun lopunajoista, että enpä tiedä... ei kuulosta realisitiselta, että meidän länsimainen, kehittynyt, sivistynyt (?) yhteiskunta ajautuisi tuollaiseen tilanteeseen. Olin turvallisessa kuplassa kasvanut. Saati maailmanlaajuisesti! Mutta se miten älyttömän nopeasti kaaos, katastrofi, eripura, ihmisten luokittelu ja syrjintä voidaan saada aikaan (ja aika vähäpätöisen asian vuoksi vieläpä), niin se on avannut silmät. Ei toisiin ihmisiin voi luottaa. Kuka tahansa voi kääntää selkänsä milloin tahansa ja loppujen lopuksi isossa kuvassa aika mitättömän asian vuoksi.

Niin moni pumpulissa puhelin kiinni ostaan kasvanut ei ole kokenut tätä enne mitään suurempaa kriisiä. Sodastakin on kohta 80 v. Tottakai osa kieltää tämän kriisin. Mutta koronakin laantuu aikanaan, ehkä tämä aalto vetää viimeisiä. Tietyt tahot ovat aikaansaannet länsimaissa hyvin kahtiajakautumista. 

Vierailija
362/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiede kestää debatin, väittelyt puolesta ja vastaan, varsinkin kun tiede on uutta.

Jos debatti kielletään, sensuroidaan, kyseessä on puoskarointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktat pöytään, ne tarjoaa THL:  

COVID-19 tauti suomessa ikäryhmittäin sairastuneet ja kuolleet 2020-2021

0-10 vuotiaat, sairastuneita 31 888 , kuolleita 0 

10-20 vuotiaat, sairastuneita 42 229, kuolleita 0

20-30 vuotiaat, sairastuneita 50 510, kuolleita 0

30-40 vuotiaat, sairastuneita 47 417, kuolleita 14 (0,03%)    

40-50 vuotiaat, sairastuneita 38 527, kuolleita 26 (0,07%)

50-60 vuotiaat, sairastuneita 25 192, kuolleita 67 (0,3%)

60-70 vuotiaat, sairastuneita 13 478, kuolleita 147 (1%)

70-80 vuotiaat, sairastuneita 6 594, kuolleita 369 (6%)

80+ vuotiaat, sairastuneita 4 457, kuolleita 934 (20%)

Tätä te pelkäätte ja tätä vastaan rokottaudutte? Tiedoksi, että tehohoitojaksoja on ollut vajaa 2000 tähän mennessä, joten suurin osa sairastuneista on väistämättä sairastanut taudin lievänä tai jopa oireettomana.

Kun on tarpeeksi aivopesty ja propaganda käskee mennä ottamaan piikkejä, niin ei voi kukaan estää.

Vierailija
364/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiede kestää debatin, väittelyt puolesta ja vastaan, varsinkin kun tiede on uutta.

Jos debatti kielletään, sensuroidaan, kyseessä on puoskarointi.

Täsmälleen näin. Oikea tiede ei vaadi sensurointia. Vain valheet tarvitsevat suojaa. Totuus ei.

Vierailija
365/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ukko ollu jo 4 kk sairauslomalla. Kaikki tutkittu, arvot hyvät. Oireet alkoivat rokotteen jälkeen, mutta otti immunitautinsa (colitis ulcerosa) takia koko 3 rokotteen sarjan. Itse vatsataudin takia ei koskaan ole ollut sairauslomalla. Nyt työkyvytön.

Että älkää tulko enää puhumaan kansalaisvelvollisuudesta

Siis onko sairaslomalla vai työkyvytön? Mistä syystä?

Etkö tajua?

TYÖKYVYTÖN!

Vierailija
366/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta ei valitettavasti toimi siten, että kaikki pysyvät kotona ja välttelevät (töitä).

Ulostulo kertoo lähinnä siivellä matkustamisesta, jos ajattelee pelastus-, palo-, viranomais-, ja sairaanhoidon henkilökuntaa jotka ovat joutuneet antamaan panoksensa, että tästä selvitään.

Hyvä tietysti sinulle, joka et tarvitse mitään. Mutta oletko ajatellut miksi sen pienen vähemmistön pitää pitää niin hirvittävä mekkala rokottamattomuudestaan?

Mitä siipeilyä se on, että olen tehnyt omat valintani aivan kuten noilla aloilla työskentelevät ovat ammattinsa valinneet. Onnekas toki olen, että pystyin viime kesänä määräaikaisen lähityön päätyttyä jäämään omaan laskuuni kotiin. Pandemian osalta kannan korteni kekoon välttelemällä tautia.

Yksikään tuntemani rokottamaton ei myöskään pidä minkäänlaista meteliä aiheesta, koska muuten ovat rokotetut kimpussa kuin hyeenat.

Kertoo juuri siitä että rokotetut ovat koronalahkossa ja lahkolaiset on aina fanaattisia.

Asia toisinpäin, kuten Raunu-Leena Luukanen Kilde sanoi uutismedian toiminnasta.  Miksi kaikki suurin osa maailman ihmisistä olit rokotettu tai rokottamaton, joutuu selvästi saman probakandan uhreiksi.! Austraalia paras esimerkki tästä. Austraaliassa koko väestö marssii kaikki yhdessä saman rokote-propakandaa ja rokotekuolemia vastustavien riveissä. Uutiset pidättävät näyttämästä sitä, pelkäävät sen leviävän. kaikkialle. Vaihtoehto Rokote: ON huono vaihtoehto. Siitä puhuvien edustajiemme (lääkärit ym.)sivuja alasajetaan jatkuvasti. Uskokaan totuuteen, EI mediaan.

Vierailija
367/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut ovat oikeassa. Ei heidän ole pakko olla rokottamattoman läheisiä tai ystäviä. Heillä on valinnanvapaus. Itselleni merkitsevät eniten se, ettei tule pakkorokotusta ja koronapassia pysyväksi. Nämä tuhoavat yhteiskuntamme.

Vierailija
368/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat,. jos puhutte rokotetuista itsemurhaajina ja rokotteesta myrkkypiikkinä teitä on vaikea ottaa vakavasti ja jos ottaakin se vahvistaa kahtiajakoa. Te teette sen ihan itse.

Ei muuten ole kovin kaksinen myrkky jollei kolmaskaan piikki ole kellistänyt kahdessa kuukaudessa, ottaen huomioon, että on olemassa myrkkyjä, joilla muutamalla pisaralla voi tappaa kymmeniä ihmisiä nopeasti.

😂

Aika moni on kuitenkin jo lähtenyt. Osa selvinnyt sydänkohtauksella. Onnea matkaan. 2-3 piikkiä tänäkin vuonna. Venäläinen ruletti pyörii.

-

Olitkos tietoinen siiitä, että rokotetuilla on kuolleisuus sekä lyhyellä aikavälillä että pidemmällä rokottamatomia pienempi.

-Hyvän provon pitäisi sisältää edes ripaus todistettavissa olevaa totuutta.  Edes siihen et pystynyt ja satuilusi on lapsellisen läpinäkyvää. Rupees jo rauhoittumaan...

Pidemmän aikavälin tutkimusta eikä kokemusta mRNA -teknologiasta ei ole saatavilla. Tehän olette testiryhmää.

Ne tulokset, mitä on nyt saatavilla, lääkeyhtiöt halusivat ja saivat piilotettua 55 vuodeksi. Varmasti hyvää dataa siis olisi lyhyeltä aikaväliltä. Harmi, kun ei kestä päivänvaloa.

Tavallaan meidän pitää kiittää niitä, jotka riskeeraavat elämänsä testaamalla teknologiaa omassa kehossaan, joka selkeästi tarvitsee vielä jatkotutkimusta. Olette rohkeita. En minä uskaltaisi.

-

Nykyrokotteet ovat  asianmukaiset testit läpikäyneet siinä kuin mitkä hyvänsä rokotteet. Voitko mainita jonkin teatauspuutteen johonkin jo käytössä olevaan rokotteeseen nähden hyväksyntämenettelyssä tai muussa tutkimuksessa?

V= Et voi, koska rokotteet ovat vuosia käytössä olleen hyväksymisprotokollan menestyksekkäästi läpikäyneet.

-

Vierailija
369/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue redditistä nursing -palstaa, sitten sua voi pelottaa

Luin redditistä ihmisten kokemuksia rokotuksen jälkeisistä oireista, se vasta alkoikin pelottaa.

Miksi valikoit lukemisiasi vain rokotuksen jälkeisiin oireisiin? Saatkohan oikeaa kuvaa asiasta ollenkaan.

Olen lukenut ihan kaikenlaisista kokemuksista. Siksi pelkään sekä tautia, jota välttelen pysymällä kotona ja pitämällä välttämättömillä menoilla FFP3-suojainta, että rokotehaittoja jättämällä rokotteet ottamatta.

Yhteiskunta ei valitettavasti toimi siten, että kaikki pysyvät kotona ja välttelevät (töitä).

Ulostulo kertoo lähinnä siivellä matkustamisesta, jos ajattelee pelastus-, palo-, viranomais-, ja sairaanhoidon henkilökuntaa jotka ovat joutuneet antamaan panoksensa, että tästä selvitään.

Hyvä tietysti sinulle, joka et tarvitse mitään. Mutta oletko ajatellut miksi sen pienen vähemmistön pitää pitää niin hirvittävä mekkala rokottamattomuudestaan?

Miksi se suuri enemmistö on kuolaavia raivopäitä rokottamattomia kohtaan? Te teitte väärän valinnan ihan omasta tahdostanne. Mutta ei se mitään, kevyet mullat vaan.

Otan kantaa van tähän vastakkain asetteluun. Onko tullut mieleesi, että sitä voi tulla myös Suomen ulkopuolelta.

On henkilöitä joita ei voida rokottaa terveydellisistä syistä. Suurin osa rokotteiden saaneista lienee hyötynyt. Lisäksi yhteiskunnan toimintojen pitäisi pysyä auki, kuten sairaaloiden.

Väärä valinta ei ole oikeaa, rakentavaa pohdintaa.

Mitä ne terveydelliset syyt sitten ovat? Tuntuu, että olen vain lukenut ”terveydellisistä” syistä.

Mitä väliä? Terveydellinen, uskonnollinen, filosofinen, tai muuten vaan?

"Rokote" on VAPAAEHTOINEN!

Vierailija
370/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.

Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.

Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?

Huhhuh.

Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.

Minkä ajan kuluessa olen kuolemassa? Ensimmäinen rokote otettu keväällä, toinen syksyllä, kolmanteen menossa. Oliko se aika kolme vuotta, vai muistanko väärin? Mulla olis jäljellä siis elinaikaa reilut kaksi vuotta. Täysin terve olen ollut koko ajan, mutta ilmeisesti jotain kamalaa tapahtuu… Osaatko kertoa, miten tuo kuolema tapahtuu, mikä sen aiheuttaa ja mistä tuo kolmen vuoden armonaika tulee?

Eihän joka ikinen ihminen tule kuolemaan. Kyse on tilastotieteteestä, todennäköivsyyksistä.

Rokotetut sairastuvat jo nyt yleisemmin itse tautiin kuin lisäksi saavat rokotteesta komplikaatioita, sydänkohtauksia, veritulppia, aivoinfarkteja ym.

Piikkejä annetaan nyt 2-3 piikin vuositahdilla niin porukkaa lakoaa sitä mukaan, ihan kirjaimellisestikin, mitä ollaan esim. urheilukentiltä viime vuonna nähty.

Minua ei henkilökohtaisesti tämä asia vaivaa. Itsensä vahingoittaminen on oma päätös. Lastenne kohdalla voidaan sitten puhua rikosasiasta. Saa nähdä tarttuuko yleinen syyttäjä asiaan vai pitääkö valveutuneiden kansalaisten antaa vähän vauhtia prosessiin.

No onkos Nurbergin oikeuidenkäynnistä mitään kuulunut? Ossikin ollut ihan hiljaa viimeist 8 kk.

Vierailija
371/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannu, et nykyään noi rokotevastaiset on kaikki sairastaneet koronan? Aika jännä juttu.

Juu, mutta ei tietenkään ole testein vahvistettu. On vain ollut flunssan oireet eli flunssa.

Vierailija
372/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan vastaava valitus kun kasvissyöjät tai uskovaiset vinkuu siitä että heistä ei tykätä.

Tosiasia on se että useimmille on ihan yks paskan hailee onko toinen ihminen kasvissyöjä, uskovainen tai rokottamaton. Se mikä vituttaa on se saarnaaminen joka näihin asioihin usein liittyy.

Eli lakkaa saarnaamasta ja huomaat että ympärillä olevat ihmiset suhtautuu suhun ihan normaalisti.

Just tällä ketjussa yks ylpeili, miten on saanut opettajankin syrjimään rokottamattomien vanhempien lapsia...

Eikä tuo ole ainoa esimerkki. Miksi on vaikea hyväksyä, että enemmistön massasta löytyy näitä kusipäitä, jotka ovat valmiita aiheuttamaan pahaa jopa lapsille? Välittämättä yhtään...

Vierailija
373/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton ja paras vuosi ikinä.

Oikeat ihmiset jäivät rinnalleni vaikka hakivat rokotuksen. Kunnioitetaan puolin ja toisin omia ratkaisuja.

Se tunne kun kuvittelemani ystävä vihaa mua niin että silmät leiskuu.

Vierailija
374/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.

Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.

Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?

Huhhuh.

Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.

Minkä ajan kuluessa olen kuolemassa? Ensimmäinen rokote otettu keväällä, toinen syksyllä, kolmanteen menossa. Oliko se aika kolme vuotta, vai muistanko väärin? Mulla olis jäljellä siis elinaikaa reilut kaksi vuotta. Täysin terve olen ollut koko ajan, mutta ilmeisesti jotain kamalaa tapahtuu… Osaatko kertoa, miten tuo kuolema tapahtuu, mikä sen aiheuttaa ja mistä tuo kolmen vuoden armonaika tulee?

Eihän joka ikinen ihminen tule kuolemaan. Kyse on tilastotieteteestä, todennäköivsyyksistä.

Rokotetut sairastuvat jo nyt yleisemmin itse tautiin kuin lisäksi saavat rokotteesta komplikaatioita, sydänkohtauksia, veritulppia, aivoinfarkteja ym.

Piikkejä annetaan nyt 2-3 piikin vuositahdilla niin porukkaa lakoaa sitä mukaan, ihan kirjaimellisestikin, mitä ollaan esim. urheilukentiltä viime vuonna nähty.

Minua ei henkilökohtaisesti tämä asia vaivaa. Itsensä vahingoittaminen on oma päätös. Lastenne kohdalla voidaan sitten puhua rikosasiasta. Saa nähdä tarttuuko yleinen syyttäjä asiaan vai pitääkö valveutuneiden kansalaisten antaa vähän vauhtia prosessiin.

Millä todennäköiseyydellä rokotteeseen kuolee? Sinulla ilmeisesti on tästä tilastoa olemassa? Entä ennusteet sinne kolmen vuoden päähän? Niitä tosin näkyi jo ennen kuin rokotteita oli ollut jaossa vain yksi eikä vielä tiedetty vahvistusrokotusten tarpeesta. Eikö tämä lisäpiikittäminen nopeuta prosessia? Kuinka paljon meistä on elossa komen vioden kuluttua? 10 %? 5 %?

Ajattelitko, että meidän oikeuslaitoksemme on rokotevastainen ja syytteitä olisi tulossa lasten rokotuksista? Millä lailla te valveutuneet kansalaiset ajattelitte antaa vauhtia prosessiin, ellei oikeuslaitos toimi haluamallasi tavalla?

Prof.Susharit Bhakdi sanoo: "Piikkiproteiini hyökkää ihmisessä elimiä vastaa 14/15 tapauksessa. T-soluja löydettiin sydämmestä tutkittaessa ruumiinavauksessa, näitä kuolemia.

Saahan sitä sanoa mitä vaan. Faktat kannattaa silti tarkistaa.

https://faktantarkistus.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9GE8…

Vierailija
375/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha raha raha?? Joku luulee, että rokotteita otetaan salaliiton ja bisneksen takia. Kaikkea voi ja saa elämässä pelätä, mutta ei kannata. Surettaa niin kovin, että tämä pandemia osoittaa, kuinka ihmiset ovat kykenemättömiä ratkaisemaan asiaa, joka voidaan parantaa vain keskinäisellä yhteistyöllä.

Yhden ihmisen rokotus ei tee mitään, mutta joukkovoimalla on merkitystä. Mikään rokote ei voi suojata kaikkia ihmisiä jokaiselta tartunnalta, mutta jos 8-9 tartuntaa kymmenestä estyy, eikö se ole hyvä asia? Vähemmän tuskaa, surua, kuolemaa ja kipua meille monille niin rakkaassa ja kauniissa Suomessa? Päästäisiin joskus kaikki suht normaalioloihin tästä? Yrittäjät saisivat takaisin elantonsa ja oman elämänsä?

Oma isäni melkein kuoli kesällä, aivan yllättäen, sairauskohtaukseen. Teho-osasto toi hänet takaisin elämään. Olen nin kiitollinen, varsinkin kun voinut mennä häntä siellä tapaamaan. Sen jälkeen olen ymmärtänyt, miten uskomatonta on, kun hädän tullen joku tulee, auttaa ja pelastaa. Miksei autettaisi yhdessä rintamassa heitä, jotka ovat poleilla työskennelleet aamusta iltaan, että hoidettavia olisi edes vähän vähemmän? Miksei autettaisi heitä, kenellä on rakkaita läheisiä, joilla on vielä elinaikaa, pitämään heidät luonaan vielä?

Tässä pandemiassa haastavaa on se, ettei kyse ole vain minusta tai sinusta, siitä mikä on kenenkin oikeus ja vapaus. On nähtävä kauemmas, tunnettava myötätuntoa muihin, halua ylittää omat pelot ja tehdä mikä on heille oikein.

Vierailija
376/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole rauhassa ottamatta rokotetta. Muiden ihmisten mielipiteisiin et silti voi vaikuttaa. Suurin osa teitä pitää tyhminä, jopa huvittavan tyhminä. Maallikot meuhkaa miten ovat läpeensä perillä asioista, alan lääkärit kuitenkin ongelmitta rokotteet ottavat. Mutta tottakai maallikkotollo nämä asiat paremmin tietää. Onhan se myötähäpeää herättävän koomista. Tyhmä ei useinkaan itse tajua olevansa tyhmä ja näissä tilanteissa se juuri konkretisoituu.

Niin konkretisoituu mutta et selvästikään hahmota kummin päin.

Jo viimein sattui oikein 'tietäjä' foorumille DD!!    Vaan ei osaa edes Rapsodiaan linkata DD!!

Teille tietysti Rapsodia on ainoa mahdollinen lähde. Löytyykö Totuus Iltalehdestä?

-

Itse tsekkailen seuraavia ja yllätys-yllätys, Iltalehden kerronta kättelee einomaisen hyvin alla olevien lähteiden kanssa mutta erinomaisen kehnosti Rapsodiassa ja Rokotekriitikoissa  ja muissa hörhöjulkaisuissa satuiltuun nähden.

-

The Lancet

The New England Journal of Medicine

JohnHopkins

Mayo

WHO

STM

...muutamia mainitakseni.   Ja luonnollisesti kohdealueen lehdistö, se missä tapahtuu. Monasti käyttämäni esimerkki on Israelin lehdistö, siellä kun rokotukset lähtivät vauhdilla käyntiin, niin oli mielenkiintoista seurata paikallisuutisointia asiasta.

Vierailija
377/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetyttänyt testaustapa nenästä. Whaat? Eihän influensaakaan ole testattu nenästä. Tai jotain angiinaa vaan kurkusta. Alistava testaustapa jota ei muuteta. Varmasti nykyteknologialla pystytään parempaan.

Vierailija
378/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusleikkinä: mitä tapahtuisi, jos Suomi joutuisikin nyt vaikka sotaan. Jos jokainen miettisi ja harkitsisi, onko minulla nyt kiinnostusta toimia tai tehdä jotain, vai onko minulla oikeus olla tekemättä mitään, jos pelottaa, että juuri Minulle voi käydä jotain? Ajattelen itse, että on tilanteita, joista voi selvitä vain jos toimitaan kaikki yhdessä. Olipa pandemia tai vaikka sota, vain kokonaisuus ratkaisee, kuka voittaa, ei yksi ihminen tekoineen. Pelkääjät saavat pelätä, jos eivät muuta voi. Mutta mitä enemmän sivussa seisojia jää, sitä selvempää on huono lopputulos.

Miksei ajateltaisi enemmän muita - eikä itseä? kirjoitti:

Raha raha raha?? Joku luulee, että rokotteita otetaan salaliiton ja bisneksen takia. Kaikkea voi ja saa elämässä pelätä, mutta ei kannata. Surettaa niin kovin, että tämä pandemia osoittaa, kuinka ihmiset ovat kykenemättömiä ratkaisemaan asiaa, joka voidaan parantaa vain keskinäisellä yhteistyöllä.

Yhden ihmisen rokotus ei tee mitään, mutta joukkovoimalla on merkitystä. Mikään rokote ei voi suojata kaikkia ihmisiä jokaiselta tartunnalta, mutta jos 8-9 tartuntaa kymmenestä estyy, eikö se ole hyvä asia? Vähemmän tuskaa, surua, kuolemaa ja kipua meille monille niin rakkaassa ja kauniissa Suomessa? Päästäisiin joskus kaikki suht normaalioloihin tästä? Yrittäjät saisivat takaisin elantonsa ja oman elämänsä?

Oma isäni melkein kuoli kesällä, aivan yllättäen, sairauskohtaukseen. Teho-osasto toi hänet takaisin elämään. Olen nin kiitollinen, varsinkin kun voinut mennä häntä siellä tapaamaan. Sen jälkeen olen ymmärtänyt, miten uskomatonta on, kun hädän tullen joku tulee, auttaa ja pelastaa. Miksei autettaisi yhdessä rintamassa heitä, jotka ovat poleilla työskennelleet aamusta iltaan, että hoidettavia olisi edes vähän vähemmän? Miksei autettaisi heitä, kenellä on rakkaita läheisiä, joilla on vielä elinaikaa, pitämään heidät luonaan vielä?

Tässä pandemiassa haastavaa on se, ettei kyse ole vain minusta tai sinusta, siitä mikä on kenenkin oikeus ja vapaus. On nähtävä kauemmas, tunnettava myötätuntoa muihin, halua ylittää omat pelot ja tehdä mikä on heille oikein.

Vierailija
379/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten normaali immuniteetti ei pääse kehittymään mutta kun rahaa pitää tehdä....raharaharaha.

Tiedätkö miten rokote toimii?  Rokotteella on tarkoitus tuoda elimistöön joko taudinauheuttajien osia tai sen verran heikennettyjä taudinaiheuttajia, että niistä ei saa sitä varsinaista tautia, mutta kuitenkin elimistön oma immuniteettisysteemi saa "näytteen" siitä taudinaiheuttajasta ja oppii torjumaan sitä jo ennen kuin se varsinainen pöpö iskee, ja se oma immuniteetti osaa sitten jo heti alusta saakka torjua sitä varsinaista tautia eikä aikaa kulu enää tuohon opetteluun.

Eli immuniteetti toimii täysin normaalisti oli rokote tai ei.  Rokotteen kanssa se on vain saanut enemmän aikaa ennen varsinaisen tartunnan saamista.

Vierailija
380/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi ystävyyttä tai parisuhdetta rokottamattoman kanssa, meillä olisi aivan liian iso ero arvomaailmassa.

Yksi sukulainen on tietääkseni rokottamaton ja häntä on vaan pakko sietää. En häntä arvostele, mutta en myöskään yhtään tieteenvastaista öyhötysmöyhötystä häneltä kuuntelisi.

"Tieteenvastaista öyhötysmölyä?" Et ole tainnut avata silmiäsi muulle kuin omalle totuudellesi.

Totuudelle jossa ei totta puhuta. Tietoa on paljon puolesta ja vastaan.

Avaa silmäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi