19-vuotiaalla tyttärelläni on 37-vuotias mies
Tytär toi tänään tuollaisen näytille. Ihan mukavan oloinen mies ja tyttärenikin on ihan fiksu eikä tyyppiä joka antaisi muiden käyttää itseään hyväksi. Vaikuttivat onnellisilta yhdessä, mutta vähän kyllä hirvittää tuo ikäero, mies voisi olla melkein hänen isänsä.
En oiken tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Vaikka aikuisia toki molemmat eli eipä minun mielipiteelläni taida olla merkitystä.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:50"]Minä olen 28 ja mieheni on 44. Yhdessä 9 vuotta. En edes kehtaa kertoa miten olemme tutustuneet, mutta nyt olemme oikein onnellisia ja odotamme toista yhteistä lastamme. Kyllä ison ikäeronkin suhteet voivat toimia.
[/quote]pliis kerro?... Joku kaveris iskä?
[/quote]
Ei ole :D Vaan kummitätini veli. (turha intopinkeenä tunnistella, ei asuta Suomessa)
Hyväksy ja tue tytärtä elämässä; ylä- ja alamäessä. Mitä sitten ikinä tapahtuukaan. Ikäeroa ei kannata ottaa peikoksi, vaan suhtautua ihmiseen ihmisenä eikä melkein 20 vuotta vanhempana ihmisenä.
T. Tytär, jonka vanhemmat on tukenut ja hyväksynyt yli 20 vuotta vanhemman tyttären puolison
Ihan luonnollista, mutta ymmärrän, että tuntuu hurjalta kun äsken-vielä-pikkutyttö on noin konkreettisesti aikuinen.
No kyllä se on ihan tieteellisesti todistettu, että iso ikäero lisää eron riskiä, joten ei se ikä ole pelkkä numero. 18 vuotta on aika paljon. 19-vuotias elää vielä hetkessä, eikä ajattele 10 vuoden päähän, kun mies lähentelee viittäkymppiä ja itse on elämänsä vireessä.
Joka helvetin päivä tämä sama aloitus... 19-vuotiaalla tyttärelläni on 30-jotain mies, pälä pälä. Ja montako vuotta tätäkin on jatkunut. Mene nyt jo ikis hoitoon.
Minun mieheni on minua 20 vuotta vanhempi, entinen opettajani. Yhdessä ollaan oltu nyt yli 20 vuotta, lapsia neljä ja lapsenlapsiakin kaksi.
Kertaakaan en ole katunut entisen kemian "open" treffipyyntöön suostumista!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:00"]Minun mieheni on minua 20 vuotta vanhempi, entinen opettajani. Yhdessä ollaan oltu nyt yli 20 vuotta, lapsia neljä ja lapsenlapsiakin kaksi.
[/quote]
Hyiiiii
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:00"]Minun mieheni on minua 20 vuotta vanhempi, entinen opettajani. Yhdessä ollaan oltu nyt yli 20 vuotta, lapsia neljä ja lapsenlapsiakin kaksi.
[/quote]
Hyiiiii
[/quote]
Millä tapaa meidän perheemme on "hyiiiii" ?
Mieheni on mua 25 vuotta vanhempi. Rakastumisemme vuoksi mies joutu irtisanoutumaan työstään ja multa meni välit perheeseen. SILTIKÄÄN mitään en voi katua, meillä menee nykyään niin hyvin, yhdessä on oltu pian kaks vuotta, avioliitto ja lapset jo harkinnassa :-)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:08"]Entinen kemian ope pyysi treffeille se on hyi
[/quote]
Siinä vaiheessa olin jo täysi-ikäinen.
Ei siitä ikinä toisten suhteista tiedä mikä jatkuu ja mikä ei. Minulla on ystävätär jolla on 15 vuotta vanhempi mies, ja yhdessä ovat olleet onnellisina jo 20 vuotta. Ystäväni aiemmat poikaystävät silloin nuorena olivat suorastaan vaarallisia sekopäitä. Tämä on todella hyvä mies.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:00"]Minun mieheni on minua 20 vuotta vanhempi, entinen opettajani. Yhdessä ollaan oltu nyt yli 20 vuotta, lapsia neljä ja lapsenlapsiakin kaksi.
[/quote]
Minusta suloista.
Olispa joku namu muakin pyytänyt treffeille koulussa.
Opettaja siis, pikkupojista mihinkään;)
Mä en kyllä ois ikinä suostunut jos lukiossa joku vanha pervoäijäope ois pyytänyt treffeille.
Minulta ja mieheltä löytyy ikäeroa sen verran paljon etten sitä täällä uskalla edes julkisesti sanoa :D
Mutta lähipiirimme on meidät oppinut hyväksymään ja elämme tällä hetkellä oikein seesteistä elämää. Lapset ei valitettavasti ole haaveissa ihan jo miehen iän vuoksi, mutta koiravauvat on meille aina tervetulleita :D
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:43"]Minulta ja mieheltä löytyy ikäeroa sen verran paljon etten sitä täällä uskalla edes julkisesti sanoa :D
Mutta lähipiirimme on meidät oppinut hyväksymään ja elämme tällä hetkellä oikein seesteistä elämää. Lapset ei valitettavasti ole haaveissa ihan jo miehen iän vuoksi, mutta koiravauvat on meille aina tervetulleita :D
[/quote]Kaikkea hyvää teille!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:23"]Mä en kyllä ois ikinä suostunut jos lukiossa joku vanha pervoäijäope ois pyytänyt treffeille.
[/quote]
Ei oltu enää oppilas-opettaja-suhteessa pyynnön aikaan.
Taas tätä