19-vuotiaalla tyttärelläni on 37-vuotias mies
Tytär toi tänään tuollaisen näytille. Ihan mukavan oloinen mies ja tyttärenikin on ihan fiksu eikä tyyppiä joka antaisi muiden käyttää itseään hyväksi. Vaikuttivat onnellisilta yhdessä, mutta vähän kyllä hirvittää tuo ikäero, mies voisi olla melkein hänen isänsä.
En oiken tiedä mitä tästä pitäisi ajatella. Vaikka aikuisia toki molemmat eli eipä minun mielipiteelläni taida olla merkitystä.
Kommentit (48)
Minä oon 18 vuotias ja ollaan mun miehen kanssa menty kihloihin (mies 45) hyvin charmikas, hyvät käytöstavat yms. Kaikki on täydellistä hänen kanssaan. Asutaan miehen kanssa isossa talossa ja mies käy töissä sillä hänen palkkansa on tarpeeksi suuri elättämään molemmat ja miehenikin mielestä tämä on hyvä näin sillä pystyn siivoilemaan kotona silloin kun on tarvetta. Mies rakastaa minua koko sydämestään ja minä häntä.
Jos on kyse kahdesta kypsästä aikuisesta, voi nämä typerät pedarikommenttit jättää huomiotta. Joissain tapauksissa 19-vuotias ei ole vielä aikuinen. Tunnen itse tälläisiä tapauksia. Mutta joissain tapauksissa on ja lain mukaan hän on aikuinen ja päättää itse. Minä olen 25-vuotias nainen, ja olen seurustellut nelikymppisen miehen kanssa jo muutaman vuoden. Ensimmäinen terve suhteeni, jossa hyväksikäyttöä ei ole, toisin kuin aiemmissa suhteissa, joissa miehet olivat nuorempia. Se ei aina siis ikään katso. Jos tyttäresi on onnellinen, nin kannattaa sinunkin olla! :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:21"]Minä oon 18 vuotias ja ollaan mun miehen kanssa menty kihloihin (mies 45) hyvin charmikas, hyvät käytöstavat yms. Kaikki on täydellistä hänen kanssaan. Asutaan miehen kanssa isossa talossa ja mies käy töissä sillä hänen palkkansa on tarpeeksi suuri elättämään molemmat ja miehenikin mielestä tämä on hyvä näin sillä pystyn siivoilemaan kotona silloin kun on tarvetta. Mies rakastaa minua koko sydämestään ja minä häntä.
[/quote]
Ukolla on käyny hyvä flaksi, mutta sori beibe sulla ei
no on kyllä pieni ikäero :( ehkä mies jossain vaiheessa vaihtaa nuorempaan.
t. hännisläinen
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:00"]
no on kyllä pieni ikäero :( ehkä mies jossain vaiheessa vaihtaa nuorempaan.
t. hännisläinen
[/quote]
:'D
Up!