Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesmakuni viimeyön unessa

Vierailija
23.05.2015 |

Seurustelin ensin unessani Jussi Vatasen kanssa ja sitten se muuttuikin lennosta Jake Gyllenhaaliksi.

Että sellainen tärkeä tieto kaikille :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panin viime yönä unessani salin yhtä 15v vanhempaa coachia. Olen huomannut hänen aktselevan minua ja punastelevan, mutta en kyllä itse ole hänestä kiinnostunut! Oli aika hämmentävää, kun muistin unen aamulla.

Vierailija
2/5 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vatanen kai nyt ei niin paha oliskaan. Itse näen aina jostain ihan kamalista, kuten chuck norris tai vastaavia. Oliko täällä monikin mamma nähnyt hirviniemestä, vai olenko uneksinut sen ketjun? Sekin olisi kauheaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatanen on namu

Vierailija
4/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panin viime yönä unessani salin yhtä 15v vanhempaa coachia. Olen huomannut hänen aktselevan minua ja punastelevan, mutta en kyllä itse ole hänestä kiinnostunut! Oli aika hämmentävää, kun muistin unen aamulla.

Vierailija
5/5 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oksennatte, mutta itselläni oli viime yönä aika kiihkeetä menoa Temptation Island Akin kanssa. Ritan katsellessa punatuissa huulissa nyrpeenä vieressä. Olin kyllä itsekin herätessä WTF!! Olin kuitenkin hyvilläni ettei ollut Sami. Se olis ollut jo ihan liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi