Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein juuri erittäin suuren loppuelämääni koskevan päätöksen

Vierailija
19.04.2015 |

Päätin odottaa siihen asti, että nuorin lapsi on 18v miehen haluttomuuden paranemista. Eli 17 vuotta. Tai siis ei mies edes ole kovin haluton, mutta ei vain pidä minua haluttavana naisena enää. Jos kerran avioliiton tarkoitus on perhe, itse en sitä tule tästä syystä rikkomaan niin kauan kuin on alaiköisiä lapsia taloudessa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen testosteronitasot tutkittu? Siihen on yksinkertainen verikoe ja hoito vai helpoimmillaan olla ruokavaliohoitoa, toki on lääkkeitä.

Vierailija
2/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tasoissa on suurta vikaa. Syyt on muualla. Enkä tällä hetkellä edes tiedä ongelman lopullista vakavuutta, koska olen varmasti pahentanut sitä entisestään syyllistämällä ja painostamalla, jonka nyt lopetan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tosi typerä päätös.

Vierailija
4/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:05"]Ok. Tosi typerä päätös.
[/quote] Perustele. Ap

Vierailija
5/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan valitsemallasi tiellä. 

Tyhmä päätös. Toivotko jotain marttyyripisteitä?

Vierailija
6/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tervemenoa pilaamaan oma ja lapsesi elämä. Kivaa lapselle elää turhautuneessa ilmapiirissä kun se ydinpersemalli. Jos haluat vihaisen lapsen kasvattaa niin siitä vaan. Miten tyhmänä pidätte lapsia kun kohtelette heitä kuin esineitä?? Kyse näköjään aikuisen kulisseista jotka haluatte pitää loppuun asti, paskan väliä lapsen tunteista.

Vierailija
7/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen harkinnut tätä pitkään. Mikä teistä alapeukuttajista olisi parempi päätös tilanteessa? Ap

Vierailija
8/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ilmapiiri ei ole turhautunut. Olen tehnyt rauhan asian kanssa. Ap

Vierailija
9/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:07"]

En. Olen harkinnut tätä pitkään. Mikä teistä alapeukuttajista olisi parempi päätös tilanteessa? Ap

[/quote]

No mitäs luulet?

Vierailija
10/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton tarkoitus on perhe, eikä se, että isi antaa äidille munaa kun äiti haluaa. Ap

Vierailija
11/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttäisit lapsillesi parempaa mallia, jos aktiivisesti hakisit apua tilanteeseenne, ja eroaisit mikäli se ei parane. Näyttöisit heille, että aikuinen nainen päättää itse elämästään, on vastuussa onnellisuudestaan ja valmis tekemään töitä sen eteen. Näyttäisit että parisuhde on kahden kauppa missä ei yksi saa kiukutella ja vehdata miten tahtoo. Mutta nyt näytät vain että kaikki ämmät ovat tossukoita ja mies määrää vaikka olisi kuinka idiootti mies. Onnea vaan elämäänne, sitä tottavie tulette tarvitsemaan.

Seksi on rakkautta. Jos miehesi rakastaa sinua, hän kunnioittaa halujasi ja tarpeitasi. Nyt sinä olet hänelle halpa tiskirätti. Sellaisen kanssa näytät lapsille jatkavasi suhdetta, et itse näe tässä mitään omituista?

Vierailija
12/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki selviää, ole kiltti miehellesi! Olet viisas ja kärsivällinen vaimo. Ainun ei kyllä tarvitse noin kauan odottaa, asia ratkeaa hyvin pian. Kun annat itsellesi rauhan, tulet saamaan ihania yllätyksiä.

Vierailija
13/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tähän asti olet vain painostanut, tuo oman tilan ja rauhan antaminen voi olla hedelmällistä kokeilla.

Vierailija
14/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Meinaat, että kun mies on pikkulapsiaikana haluton niin se on haluton seuraavat 17 vuotta? Voi kuule olla, että tuolla asenteella löytyy toinen, jota haluaakin, kun vaimo leikkii marttyyria. Tiesitkö, että miehetkin voivat sairastua masennukseen vauva-aikana? Masennus voi aiheuttaa haluttomuutta. Noista asioista pitää osata ja voida keskustella ja hakea apua.

Vierailija
15/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks avioliitto ole kahden aikuisen välinen "sopimus"? Se saattaa tuoda mukanaan lapsia, mutta ei välttämättä. Itse en koe, että avioliiton tarkoitus olusi perhe (ts. lapset).

Vierailija
16/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:11"]Kaikki selviää, ole kiltti miehellesi! Olet viisas ja kärsivällinen vaimo. Ainun ei kyllä tarvitse noin kauan odottaa, asia ratkeaa hyvin pian. Kun annat itsellesi rauhan, tulet saamaan ihania yllätyksiä.
[/quote] Siihen pyrin nyt tästä lähtien, tähän asti en ole sitä ollut. Ihan alkoi itkettää tämä viesti. .. ap

Vierailija
17/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä lasten kanssa, ja ap on oikeassa. Kyllä se on lapselle kamalaa, kun vanhemmat eroavat. Murkkuikäiselle usein monen vuoden kriisi, ja aika hukassa on moni sellainen, jonka välit yleensä isään ovat vuosien varrella jääneet. Mutta vaikka vanhemmat olisivat kuinka välittäviä, ero on iso kriisi lapselle aina.

Seksuaalisiin ongelmiin sen sijaan löytyy apua, ja pienten lasten vanhempien ongelmat usein aikakin korjaa. Sitä ennen voi turhautumiaan hoitaa vaikka yksinkin.

Vierailija
18/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä tuossa päätit?

Vierailija
19/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:14"]Teen töitä lasten kanssa, ja ap on oikeassa. Kyllä se on lapselle kamalaa, kun vanhemmat eroavat. Murkkuikäiselle usein monen vuoden kriisi, ja aika hukassa on moni sellainen, jonka välit yleensä isään ovat vuosien varrella jääneet. Mutta vaikka vanhemmat olisivat kuinka välittäviä, ero on iso kriisi lapselle aina.

Seksuaalisiin ongelmiin sen sijaan löytyy apua, ja pienten lasten vanhempien ongelmat usein aikakin korjaa. Sitä ennen voi turhautumiaan hoitaa vaikka yksinkin.
[/quote] minäkin teen töitä lasten kanssa ja tosiaan noin on. Ap

Vierailija
20/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:14"]Niin mitä tuossa päätit?
[/quote] Lopettaa painostamisen ja kiukuttelun ja ylipäätään seksinpuutteeni esille tuomisen. Ja odottaa 17 vuotta ongelman korjaantumista. Eli sitä, että mies alkaisi nähdä minut taas naisena eikä vain kaverina ja äitinä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme