Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Nautin elämästäni velana

Vierailija
23.05.2015 |

Tajusin juuri kuinka ihania nämä hiljaiset aamut ovat <3. Aluksi aamuseksiä ja aamupala kahdestaan terassilla. Ihana kävelylenkki koiran kanssa metsässä jo tehty, seuraavaksi salille yhdessä treenaamaan. Sitten illaksi ystävien veneelle viettämään 30v juhlia merelle!

Kyllä tämä sopii minulle oikein hyvin :) Siskon lapset ovat minulle tärkeitä ja vietän heidänkin kanssa paljon aikaa, nuorempana olin lapsenvahtina usein. Nautin suunnattomasti elämästäni juuri näin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen :)

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/kategoria/2/ketju/4478566/ollaan_lahdossa_mokille_mina

Ei käy tuota emäntää kateeksi. Vaikka tykkään minäkin tehdä kotihommia ja olen aina auttamassa muiden mökki ja pihatalkoissa.

Vierailija
2/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kiva!

Vaikuttaa kuitenkin epäilyttävältä, että sitä tänne pitää tulla toitottamaan. Ettet vain sisimmässäsi olisi kateellinen lapsiperheille. 

Se vain tulee mieleen, miksi muuten tällainen aloitus?

Itsekin olin koiran kanssa aamulenkillä, että se sama nyt löytyi tästä neljän lapsen perheestäkin teidän kanssa. Sitten koko perheen aamiainen ja iltaseksiä tod. näk. Itse en niin välttämättä edes välitä, mutta eiköhän mies tee aloitteen, kun tupareilta kotiin tullaan. 

Yleensä näin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:09"]

Tajusin juuri kuinka ihania nämä hiljaiset aamut ovat <3. Aluksi aamuseksiä ja aamupala kahdestaan terassilla. Ihana kävelylenkki koiran kanssa metsässä jo tehty, seuraavaksi salille yhdessä treenaamaan. Sitten illaksi ystävien veneelle viettämään 30v juhlia merelle! Kyllä tämä sopii minulle oikein hyvin :) Siskon lapset ovat minulle tärkeitä ja vietän heidänkin kanssa paljon aikaa, nuorempana olin lapsenvahtina usein. Nautin suunnattomasti elämästäni juuri näin.

[/quote]

Kyllä varmaan tossa kolmikymppisenä, mutta on vielä 50 vuotta peliaikaa. Tyytyväisimipiä ihmisiä ovat sitten ne lapsia hankkineet myöhemmin.  

On hommaa ja merkitystä elämässä. Kuka sua siellä veneellä muistaa enää edes huomenna? Tai jos nyt huomenna, niin enää ensi vuonna?

Vierailija
4/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että oot tyytyväinen. Niin minäkin olen vauvan, taaperon ja leikki-ikäisen äitinä. 

Vierailija
5/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tyytyväisimpiä lapsia hankkineet myöhemmin, vaan vain ne, joilla on aikuisiin lapsiin hyvä suhde.

Lapset voivat murtaa vanhempiensa sydämen ja hylätä heidät, ja voi olla kaikkea ikävää ja dramaattistakin. Myös aikuiset ovat voineet olla lapsilleen karmeita, ja koko elämä värittyy sillä.

Puhumattakaan sellaisten vammaisten lasten vanhemmista, jotka eivät koskaan kykene itsestään huolehtimaan. Se tuska vanhemmuudessa, kun lapsensa joutuu muille jättämään itse vanhetessaan... Eivät huonot kokemukset, murhe, huoli elämästä aina rikkaampaa tee.

Vierailija
6/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole tyytyväisimpiä lapsia hankkineet myöhemmin, vaan vain ne, joilla on aikuisiin lapsiin hyvä suhde.

Lapset voivat murtaa vanhempiensa sydämen ja hylätä heidät, ja voi olla kaikkea ikävää ja dramaattistakin. Myös aikuiset ovat voineet olla lapsilleen karmeita, ja koko elämä värittyy sillä.

Puhumattakaan sellaisten vammaisten lasten vanhemmista, jotka eivät koskaan kykene itsestään huolehtimaan. Se tuska vanhemmuudessa, kun lapsensa joutuu muille jättämään itse vanhetessaan... Eivät huonot kokemukset, murhe, huoli elämästä aina rikkaampaa tee.

Vierailija
7/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on aina mukavaa, että joku on tyytyväinen elämäänsä. Hienoa. Niin minäkin olen. Nukuimme koko perhe puolille päivin, sitten abiturienttipoikani teki meille herkkuaamiaisen. Hetken tässä tsättäillään ja kohta lähdetään pihatöihin, sitten grillaillaan ja nautitaan kuohujuomaa. Seksiä oli eilen illalla. Onneksi meillä ei ole koiraa, ei tarvitse sitä juoksuttaa. Koirattomana on kivempaa.

Vierailija
8/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Itsekin olen vela, mutta elän onnetonta aikaa tällä hetkellä enkä jaksa kuntoilla :(

Vierailija
9/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:09"]

Tajusin juuri kuinka ihania nämä hiljaiset aamut ovat <3. Aluksi aamuseksiä ja aamupala kahdestaan terassilla. Ihana kävelylenkki koiran kanssa metsässä jo tehty, seuraavaksi salille yhdessä treenaamaan. Sitten illaksi ystävien veneelle viettämään 30v juhlia merelle! Kyllä tämä sopii minulle oikein hyvin :) Siskon lapset ovat minulle tärkeitä ja vietän heidänkin kanssa paljon aikaa, nuorempana olin lapsenvahtina usein. Nautin suunnattomasti elämästäni juuri näin.

[/quote] Hienoa! Olen iloinen puolestasi. Itsellä tilanne tosin päinvastainen. Nautin valtavasti elämästäni suurperheellisenä. 

Rikkautta tämä, että meitä on niin monnelaisia...

Vierailija
10/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen onnellinen kolmen lapsen äiti :) Tänään vietämme hääpäivää, onnellisesti yhdessä 16 vuotta ja ennen lapsia ehdittiin kyllä tekemään kaikkea mitä lapsettomana tekee. Nyt sen lisäksi saadaan nauttia matkustelusta, mökkeilystä, retkeilystä koko perheenä! En vaihtaisi pois päivääkään kun nyt tiedän, mitä tiedän. Mutta tsemppistä valinnoillesi, ap, me ihmiset ollaan erilaisia ja pääasia on että on onnellinen elämäänsä :)

Vierailija
11/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma!

Itse oon 29v ja niin paljon, kun olenkin nauttinut lapsettomasta ajasta, olen nyt niin onnellinen ollessani vihdoin raskaana, rv 14! Paljon on tullu nähtyä lapsetonta elämää ja nyt odotan uutta, tulevaa vaihetta niin paljon!

Jokainen tavallaan :)

Vierailija
12/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, provosoiva vela-aloitus! <3 Näitä ei ole hetkeen ollutkaan. Ei vaan taida jengiä enää napata nämä. Taitaa ne onnellisimmat olla nauttimassa elämästään.

Vierailija
13/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulostus on päivän kohokohta

Vierailija
14/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen vela, mutta mun elämä on tällä hetkellä ihan onnetonta. 
Kaikin puolin kaikki on kyllä hyvin. Löytyy mies, löytyy eläimet, koti on kiva ja nätti, työpaikka on olemassa jne. 
Jokin kuitenkin tökkii ja tunnen olevani kokoajan allapäin. En tiedä voisiko tätä kutsua jopa jo masennukseksi. 
Näin se elämä heittelee. 

Vierailija
15/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole koiraa. Tajusin juuri, että elämäni on ihanaa ilman koiraa <3

Vierailija
16/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mahdollisuus vkl tohon kaikkeen samaan, paitsi ei oo koiraa riesana. Lapseni ovat jo lukiossa. Ei käy sua pätkääkään kateeksi. Saan kaiken tuon kuin sinä, minulla on vain enemmän kuin sinulla, ihanat tyttäret.

Vierailija
17/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:24"]Sehän on aina mukavaa, että joku on tyytyväinen elämäänsä. Hienoa. Niin minäkin olen. Nukuimme koko perhe puolille päivin, sitten abiturienttipoikani teki meille herkkuaamiaisen. Hetken tässä tsättäillään ja kohta lähdetään pihatöihin, sitten grillaillaan ja nautitaan kuohujuomaa. Seksiä oli eilen illalla. Onneksi meillä ei ole koiraa, ei tarvitse sitä juoksuttaa. Koirattomana on kivempaa.
[/quote]
Onko teillä vain yksi lapsi? No sehän on jo melkein kuin velan elämää. ;-)

Vierailija
18/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:40"]Onneksi mulla ei ole koiraa. Tajusin juuri, että elämäni on ihanaa ilman koiraa <3
[/quote]

Teksti sai minut onnelliseksi siitä että minulla on koira :D

Vierailija
19/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:43"]Mulla on mahdollisuus vkl tohon kaikkeen samaan, paitsi ei oo koiraa riesana. Lapseni ovat jo lukiossa. Ei käy sua pätkääkään kateeksi. Saan kaiken tuon kuin sinä, minulla on vain enemmän kuin sinulla, ihanat tyttäret.
[/quote]

Hyökkäävä asenne..mitäs se sinusta kertoo.

Vierailija
20/22 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:40"]Onneksi mulla ei ole koiraa. Tajusin juuri, että elämäni on ihanaa ilman koiraa <3
[/quote]

Teksti sai minut onnelliseksi siitä että minulla on koira :D
[/quote]
Heh :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan