Miksi miehet haluaa laueta rinnoille tai kasvoille?
Mä koen sen jotenkin loukkaavana. Kuuluuko se tähän normi-seksiin, että sitä pitää suostua tekemään? Mä en ymmärrä mikä pointti siinä on. Tai selälle, sellasta lämmintä ällöä, mä en ymmärrä.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan ei tajua, mitkä taudit sperman kautta tarttuvat. Niin, aivan samat sukupuolitaudit kuin muutenkin: hiv, kondylooma, herpes jne.
Naiset, miksi suostutte tähän, oman terveytenne kustannuksella?
Olen pannut mieheni kanssa viimeiset 15v ilman kortsua. Ja niin aion panna jatkossakin, vaikka olisit kuinka huolissasi. Hän saa laueta miten ja mihin haluaa, kuten minäkin. Hyvin pysymme terveinä kun ahkerasti harrastamme kiihkeä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä silti on kovin kapeakatseista porukkaa varsinkin naisissa. Jokaisessa asiassa on jotain pahaa ja mies on sika.
Ei vaan miehissä kapeakatseisuutta! Miehethän tahtovat määrätä jopa sen, miten nainen saisi orgasminsa saada!
Miehille sensijaan sallittua vaikka mikä. Naisten haukkumasanoja miljoona, ja ne ovat kokoajan käytössä estottomasti.
Koska henkeään haukkova vieras näyttää tosi hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä silti on kovin kapeakatseista porukkaa varsinkin naisissa. Jokaisessa asiassa on jotain pahaa ja mies on sika.
Ei vaan miehissä kapeakatseisuutta! Miehethän tahtovat määrätä jopa sen, miten nainen saisi orgasminsa saada!
Miehille sensijaan sallittua vaikka mikä. Naisten haukkumasanoja miljoona, ja ne ovat kokoajan käytössä estottomasti.
Oletko koskaan laskenut, moneenko ketjuun olet onnistunut ujuttamaan tuon yhden ja saman lauseen? Ja kyllä sinä taidat ihan itse olla se pahin haukkuja tällä palstalla, niin miesten kuin naistenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#takaisinasiaan
Minua ei kasvoille tai suuhun laukeaminen mitenkään kiinnosta, mutta rinnoille tai muuten vartalolle tuleminen on kyllä ajatuksena kiihottava. Mulle se kiihottavuus siinä tulee ajatuksesta, että naista kiinnostaa nähdä ja tuntea orgasmini ja kiihottua itse siitä. Sen sijaan siinä ei ole mitään kiihottavaa tai kiinnostavaa, että nainen suostuisi vähän vastentahtoisesti että päälleen voi tulla, ja sitten nopea kipaisu pesulle kun toimituksesta on suoriuduttu. Jos ei se ole hänelle mieluisaa, niin ei ole minullekaan.
Ihan samalla tavalla itsekin kiihotun vaimoni orgasmista, yritän aina nähdä sen sykkimisen kun häntä nuolen ja sormetan, ja orgasmi tulee. Jos hän squirttaisi päälleni, niin sitä parempi. Kiihottuminen toisen kiihottumisesta on sellainen mukava positiivinen kierre 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan laskenut, moneenko ketjuun olet onnistunut ujuttamaan tuon yhden ja saman lauseen? Ja kyllä sinä taidat ihan itse olla se pahin haukkuja tällä palstalla, niin miesten kuin naistenkin.
Ei tarvitse laskea, kun sinä kuljet perässä ja teet sen. Niin paljon sinua totuus suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#takaisinasiaan
Minua ei kasvoille tai suuhun laukeaminen mitenkään kiinnosta, mutta rinnoille tai muuten vartalolle tuleminen on kyllä ajatuksena kiihottava. Mulle se kiihottavuus siinä tulee ajatuksesta, että naista kiinnostaa nähdä ja tuntea orgasmini ja kiihottua itse siitä. Sen sijaan siinä ei ole mitään kiihottavaa tai kiinnostavaa, että nainen suostuisi vähän vastentahtoisesti että päälleen voi tulla, ja sitten nopea kipaisu pesulle kun toimituksesta on suoriuduttu. Jos ei se ole hänelle mieluisaa, niin ei ole minullekaan.
Ihan samalla tavalla itsekin kiihotun vaimoni orgasmista, yritän aina nähdä sen sykkimisen kun häntä nuolen ja sormetan, ja orgasmi tulee. Jos hän squirttaisi päälleni, niin sitä parempi. Kiihottuminen toisen kiihottumisesta on sellainen mukava positiivinen kierre 🙂
No NÄIN sen pitäisi mennäkkin!
Siis onhan se nyt kiihottavaa nähdä kun mies tulee. Tissit ja perse mun suosikkeja. Naamakin käy, mutta silmään ei kannata spermaa laukoa, se ei tunnu hyvältä.
Itseäni ei haittaa vaikka sitä jäisikin iholle. Joskus kiihottavaa esim aamuseksissä ottaa mällit rinnoille ja vähän huonosti sitä pyyhkiä, niin voi töissä sitten vielä fiilistellä, tuoksutella.
No mä oonkin ehkä vähän innokkaampi kuin naiset yleensä.
N41
Ap. yleistää liikaa. Miehenä haluan laueta sisälle (kolme vaihtoehtoa minne) sekä fyysisen, että henkisen nautinnon takia.
Joskus naisen saatua orkun on ihana lopuksi tulla rinnoille. Se tuo yhdynnän jälkeen vielä uuden ulottuvuuden seksiin. Juuri saaneen naisen raukea mutta vielä halukas ilme on tosi seksikäs, ja monesti nainen voi itse vielä hyväillä tissejään lisäkiihoketta tarjotakseen ja lopulta hoitaa kädellään viimeiset vedot loppuun asti. Sykähtelevien spermaryöpyjen lentely pitkin rintoja on tosi kuuman näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kasvoille on ihan parasta laueta! :D Miksi en saisi pitää siitä? Vielä kun naisella on ahegao-ilme! M24
Miehen on kiellettyä tykätä asioista joita jokainen nainen ei ymmärrä. Sellaisen käsityksen täältä palstalta saa. Onneksi on oikea maailma ja oikeat naiset. Tämä yksi palstahullu pilaa jokaisen keskustelun, paitsi keskustelun munista jotka eivät riitä mihinkään. Luulisi että väittäisi vastaan kun kerran klitoriskin riittää.
Ei naiset tykkää päälle ruiskimisesta. Jos mies tykkää niin ruiskikoot itsensä päälle.
Sperma hyväilee naisen pllua ja sinne kuuluu.
Se että mies ruiskii naisen päälle on avuttoman näköistä. Ja toisaalta naista alistavaa ja halventavaa.
Naisten ei tarvitse olla samaa mieltä kuin miesten ja kun puhutaan suostumisesta niin ollaan jo väärillä teillä.
Ja mitä ihmettä täällä jotain palstahullua huudatte? Menkää itse pois täältä kun ei näytå pää keståvän.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluisa laamapaita, pihtaus ja "meillä tehdään vaikka mitä", eli haukutaan miehiä ja vaaditaan niiltä rahat ja terveys.
Miehet loisii naisten kustannuksella ja vie naisten terveyden kaiken maailman pnopskalla.
Ja ettekö te miehet huuda niitten perinteisten arvojen perään? Niihin ei todellakaan kuulu puolisonsa loukkaaminen ja halventaminen millään saralla.
On muuten mies surkea sängyssä kun nainen piilottaa itsensä kaapuun ettei joutuisi taas pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Se kiihottaa osaa miehistä. Sama kun kysyisi miksi naiset haluavat että heitä läpsitään pyllylle. Olen aikuinen enkä teilaa tätä jonain oksettavana tai alempiarvoisena tapana saada nautintoa. Olisi helpompi keskustella kun toisten mieltymyksiä ei demonisoitaisi. Se että sinä et ymmärrä jotakin kertoo enemmän sinusta.
Jos yksi nainen on halunnut että läpsitään pyllylle ei tarkoita kaikkia naisia.
Seksikumppania ei saa halventaa eikä loukata. Se on monelle miehelle vaikea jopa mahdoton hyväksyä.
Miksi haluan laueta muuallekin kuin naisen sisään:
1. Se on visuaalisesti upeaa.
2. Siinä on joku merkkaamisviba.
3. Uuden kumppanin kokeilunhaluisuus paljastuu.
4. On jollain tavalla kiihottavaa, kun nainen hieman alistuvasti vastaanottaa miehen orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan se nyt kiihottavaa nähdä kun mies tulee. Tissit ja perse mun suosikkeja. Naamakin käy, mutta silmään ei kannata spermaa laukoa, se ei tunnu hyvältä.
Itseäni ei haittaa vaikka sitä jäisikin iholle. Joskus kiihottavaa esim aamuseksissä ottaa mällit rinnoille ja vähän huonosti sitä pyyhkiä, niin voi töissä sitten vielä fiilistellä, tuoksutella.
No mä oonkin ehkä vähän innokkaampi kuin naiset yleensä.
N41
Sperman silmiin joutumista kannattanee tosiaan välttää mutta muutoinhan sperma on kasvovoiteena vielä parempaa ;)
Suuhun laukeaminen ja nieleminen parasta, mitä nainen voi tehdä. Varsinkin suoraan takamuksesta suuhun juuri kun laukeamassa.