Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluaa laueta rinnoille tai kasvoille?

Vierailija
18.04.2015 |

Mä koen sen jotenkin loukkaavana. Kuuluuko se tähän normi-seksiin, että sitä pitää suostua tekemään? Mä en ymmärrä mikä pointti siinä on. Tai selälle, sellasta lämmintä ällöä, mä en ymmärrä.

Kommentit (197)

Vierailija
141/197 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiihottaa osaa miehistä. Sama kun kysyisi miksi naiset haluavat että heitä läpsitään pyllylle. Olen aikuinen enkä teilaa tätä jonain oksettavana tai alempiarvoisena tapana saada nautintoa. Olisi helpompi keskustella kun toisten mieltymyksiä ei demonisoitaisi. Se että sinä et ymmärrä jotakin kertoo enemmän sinusta.

Vierailija
142/197 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa on odottaa että toinen lukee ajatuksesi. Onko ap kertonut tästä miehille, sillä osa naisista tykkää siitä. Jos halut että mies tulee vaikka suuhun, niin kerro se. Naisetkin ejakuloivat miesten päälle, onko pakko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/197 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä laukean mieluiten sisään, mutta vaimo kiihottuu kauheasti päälle laukeamisesta. Laukeaa usein itse samaan aikaan kun itseltä lentää, kiihottuu niin paljon siitä kun näkee sperman pumppautuvan ulos esim. mahalle tai rinnoille.

Kasvoille ei halua mun laukeavan, enkä itsekään tunne mitään tarvetta siihen.

Vierailija
144/197 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kiihottaa osaa miehistä. Sama kun kysyisi miksi naiset haluavat että heitä läpsitään pyllylle. Olen aikuinen enkä teilaa tätä jonain oksettavana tai alempiarvoisena tapana saada nautintoa. Olisi helpompi keskustella kun toisten mieltymyksiä ei demonisoitaisi. Se että sinä et ymmärrä jotakin kertoo enemmän sinusta.

Eivät suinkaan naiset halua läpsittävän, en minä eikä moni muukaan.

Vierailija
145/197 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku haluaa, joku taas ei.

Mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiäkin.

Itseä on pyytänyt 2 naista läpsimään pyllylle, eikä kumppaneitakaan ole ollut kuin 6kpl.

Vierailija
146/197 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse esität totena että naiset haluaa että heitä läpsitään pyllylle? Nolo.

Se että iso mies ruiskii pienestä patukastaan pienen nestemäärän esim naisen rinnoille tai naamalle on yksinkertaisesti vain avuttoman näköistä. Naurattaa lähinnä.

Vierailija
147/197 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä on pyytänyt 2 naista läpsimään pyllylle, eikä kumppaneitakaan ole ollut kuin 6kpl.

Niin ja miehen logiikalla se otanta tarkoittaa että kaikki naiset haluaa sitä?

Vierailija
148/197 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miehen logiikalla se otanta tarkoittaa että kaikki naiset haluaa sitä?

Ei, enkä ole niin sanonutkaan.

Vierailija
149/197 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käsissä ne nesteet ei pysy. Haluaako siis naiset aina pestä lakanoita ja ei se kyllä lakanoilla pysy vaan petauspatjakin kyllä tossa on nopeasti sperman saastuttama. On kyllä aika sottapytty nainen joka noin haluaa.

Kyllä on aikoihin eletty kun mies on muka huolestunut lakanoiden siisteydestä ja naisten suorittamasta lakanoiden pesutiheydestä! On kyllä hupaisaa!

Ja sekö ei ole nimenomaan saastaista että mies sotkee sotkuillaan naisen vartalon? Miksi mies ei ole huolissaan naisen jatkuvasta suihkun tarpeesta miehen sotkujen vuoksi? Siihen menee aikaa , vettä, pesuaineita ja iho kärsii. Miksi mies ei käytä kondomia? Sehän olisi nimemomaan siisti ratkaisu. Miksi kaikki sotketaan miehen eritteillä?

Vierailija
150/197 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että iso mies ruiskii pienestä patukastaan pienen nestemäärän esim naisen rinnoille tai naamalle on yksinkertaisesti vain avuttoman näköistä. Naurattaa lähinnä.

Et tainnut ymmärtää etten esittänyt, vaan se oli vertaiskuva. Haluat ilmeisesti kultaisen suihkun?

Vierailija
151/197 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen. Kokemusta vain yksinhuoltajista ja vanhemmista rouvista molemmat pyytäneet saada kuorrutuksen kasvoilleen

Vierailija
152/197 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet seksipalstalla?

Vierailija
153/197 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean mieluiten takamuksesta suuhun. Niin että niellään. Ymmärrän toisaalta visuaalisen aspektin kasvoille laukeamisessa, mutta siinä ei tule huulten ja kielen hyväilyä.

Vierailija
154/197 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukean mieluiten takamuksesta suuhun. Niin että niellään. Ymmärrän toisaalta visuaalisen aspektin kasvoille laukeamisessa, mutta siinä ei tule huulten ja kielen hyväilyä.

Tämä pyllystä suoraan suuhun -juttu kyllä tuntuu minusta pelkkältä alistamiselta, jos se siis kiihottaa enemmän kun vaikka pillusta suuhun tai pelkkä käsi- ja suuhoito. Toki jos kumppani sen oma-aloitteisesti tekee niin mikäpä siinä. Itse kyllä nuolen puolison pyllyä mielelläni ja työnnän myös kieltäni sinne sisään ja se on kiihottavaa, mutta en ottaisi siellä käynyttä sormea, lelua tai vaikka kullia suuhun, koska se käy syvemmällä ja pannessa vielä eestaas pidempään.

Vierailija
155/197 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nautinnollisempaa on laueta sisään. Mieluiten pilluun, mutta suukin tuntuu hyvältä 😀

Vierailija
156/197 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miestäni miten haluan kun siltä tuntuu, ja hän voi käyttää minua niinkuin haluaa. Jos tuntuu että pitää heittää päälle vaikka kasvoille niin siitä vain. Sperma lähtee pesemällä ja ei hommaa tarvitse sängyssä hoitaa jos pelkää että lakanat sotkeutuu.

Tosin handjobin jälkeen saanut itsekkin kasvoille ja lähtee parrastakin. Vihjeenä vois antaa että lähtee hiuksista kylmällä vedellä paremmin kuin lämpimällä

Vierailija
157/197 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän miestäni miten haluan kun siltä tuntuu, ja hän voi käyttää minua niinkuin haluaa. Jos tuntuu että pitää heittää päälle vaikka kasvoille niin siitä vain. Sperma lähtee pesemällä ja ei hommaa tarvitse sängyssä hoitaa jos pelkää että lakanat sotkeutuu.

Tosin handjobin jälkeen saanut itsekkin kasvoille ja lähtee parrastakin. Vihjeenä vois antaa että lähtee hiuksista kylmällä vedellä paremmin kuin lämpimällä

Oliko puurot ja vellit sekaisin vai oletko homopetteri

Vierailija
158/197 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tuo kasvonsa lähemmäksi juuri laukeamisen hetkellä ja kalu sujahtaakin lämpimään suuhun, niin onhan se laukeamisen tunne ihan toisissa sfääreissä kuin ilmaan ja vaikka kasvoille lauetessa.

Vierailija
159/197 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi minunkin tyttöystävistäni haluaa joskus nähdä siemennesteen tulevan rinnoilleen. Hän sanoo, että häntä kiihottaa se, miten hänen tissinsä saavat miehen laukeamaan. Monesti olemme olleet yhdynnässä ja hän on tällöin jo itse saanut. On ihanan näköistä, kun hän raukein ilmein hyväilee nännejään toisella kädellään ja toisella käsittelee taitavasti ja kiusoittelevasti omien limojensa peitossa olevaa kalua. Hän osaa vieläpä pitkittää koko juttua niin, että kalu erittää hänen päälleen kaikenlaisia nesteitä vielä ennen siemensyöksyäkin.

Vierailija
160/197 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani nainen oli aivan hulluna siemensyöksyihin ja miehen eritteisiin ja halusi monesti nähdä minun tulevan hänen rinnoilleen tai vatsalleen. "Tuu mun päälle", hän sanoi. Orgasmin näkeminen sai hänet aina voihkimaan kuin olisi saanut itsekin, vaikka hän olisi juuri saanut montakin kertaa. Hän sanoi, että se johtui jonkinlaisesta myötäelämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän