Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet haluaa laueta rinnoille tai kasvoille?

Vierailija
18.04.2015 |

Mä koen sen jotenkin loukkaavana. Kuuluuko se tähän normi-seksiin, että sitä pitää suostua tekemään? Mä en ymmärrä mikä pointti siinä on. Tai selälle, sellasta lämmintä ällöä, mä en ymmärrä.

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laukean mieluiten takamuksesta suuhun. Niin että niellään. Ymmärrän toisaalta visuaalisen aspektin kasvoille laukeamisessa, mutta siinä ei tule huulten ja kielen hyväilyä.

Tämä pyllystä suoraan suuhun -juttu kyllä tuntuu minusta pelkkältä alistamiselta, jos se siis kiihottaa enemmän kun vaikka pillusta suuhun tai pelkkä käsi- ja suuhoito. Toki jos kumppani sen oma-aloitteisesti tekee niin mikäpä siinä. Itse kyllä nuolen puolison pyllyä mielelläni ja työnnän myös kieltäni sinne sisään ja se on kiihottavaa, mutta en ottaisi siellä käynyttä sormea, lelua tai vaikka kullia suuhun, koska se käy syvemmällä ja pannessa vielä eestaas pidempään.

Pelkkää alistamista tuo ei ole. Jotenkin tuntuu, että olet valkoinen ritari ratsastamassa pelastamaan. Mitäs jos itse toteaisin, että olet rajoittunut ja viet muiltakin ilon? Pitäisikö se paikkansa mielestäsi? Aivan. Älä moralisoi.

Vierailija
162/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laukean mieluiten takamuksesta suuhun. Niin että niellään. Ymmärrän toisaalta visuaalisen aspektin kasvoille laukeamisessa, mutta siinä ei tule huulten ja kielen hyväilyä.

Tämä pyllystä suoraan suuhun -juttu kyllä tuntuu minusta pelkkältä alistamiselta, jos se siis kiihottaa enemmän kun vaikka pillusta suuhun tai pelkkä käsi- ja suuhoito. Toki jos kumppani sen oma-aloitteisesti tekee niin mikäpä siinä. Itse kyllä nuolen puolison pyllyä mielelläni ja työnnän myös kieltäni sinne sisään ja se on kiihottavaa, mutta en ottaisi siellä käynyttä sormea, lelua tai vaikka kullia suuhun, koska se käy syvemmällä ja pannessa vielä eestaas pidempään.

Pelkkää alistamista tuo ei ole. Jotenkin tuntuu, että olet valkoinen ritari ratsastamassa pelastamaan. Mitäs jos itse toteaisin, että olet rajoittunut ja viet muiltakin ilon? Pitäisikö se paikkansa mielestäsi? Aivan. Älä moralisoi.

En minä mitään ole keltään kieltämässä, kerroinpahan vain mielipiteeni keskusteluun. Ihmettelen nimittäin sitä, mikä siinä nimenomaan kiihottaa että toinen ottaa pyllyssään olleen kullin suoraan suuhunsa? Jos toinen niin tekee vapaaehtoisesti, niin mikäpä siinä. Muuten se minun mielestäni on alistavaa enkä ymmärrä muuta pointtia sen kiihottavuudelle kuin alistamisen. En paheksu ollenkaan suuseksiä, suuhun laukeamista enkä myöskään pyllyyn panemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimo ainakin antaa tulla kasvoille/suuhun, pirun kiihottavaa katsella kun valuu siitä sitten vielä rinnoille... sitten voikin siivota ja suudella rinnoilta lastit pois ;)

Vai onko vain sallittua peiton alla lähetyssaarnaaja, mieluiten lauantai-iltana valot pois? Seksi on leikkiä ja siitä pitää nauttia. 

Vaimolla on sitten omat omituisuutensa, kaikenmaailman nahkaketjut, sitominen ja piiskat. En minäkään niitä ymmärrä mutta leikin mukana kun kerran niistä tykkää.

Palstalaisten seksielämä kuulostaa kyllä kovin ankealta...

Vierailija
164/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotkut miehet haluavat. Toivottavasti he vastaavat. Kaikki miehet eivät halua tehdä niin.

Vierailija
165/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä roiskin ihan minne vaan rouva haluaa.

Vierailija
166/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kasvoille on ihan parasta laueta! :D Miksi en saisi pitää siitä? Vielä kun naisella on ahegao-ilme! M24

Vierailija
167/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen rintojen väliin nussiessa siemensyöksy saattaa kyllä yltää kasvoille. Parempaa on kun nainen ottaa lopussa terskan suuhun, hyväilee kielellään ja nielee.

Vierailija
168/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kasvoille on ihan parasta laueta! :D Miksi en saisi pitää siitä? Vielä kun naisella on ahegao-ilme! M24

Miehen on kiellettyä tykätä asioista joita jokainen nainen ei ymmärrä. Sellaisen käsityksen täältä palstalta saa. Onneksi on oikea maailma ja oikeat naiset. Tämä yksi palstahullu pilaa jokaisen keskustelun, paitsi keskustelun munista jotka eivät riitä mihinkään. Luulisi että väittäisi vastaan kun kerran klitoriskin riittää.

Vierailija
169/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on kiellettyä tykätä asioista joita jokainen nainen ei ymmärrä. Sellaisen käsityksen täältä palstalta saa. Onneksi on oikea maailma ja oikeat naiset. Tämä yksi palstahullu pilaa jokaisen keskustelun, paitsi keskustelun munista jotka eivät riitä mihinkään. Luulisi että väittäisi vastaan kun kerran klitoriskin riittää.

No niinpä! Missään en ole törmännyt oikeassa elämässä näin vanhanaikaisiin naisiin kuin tällä foorumilla. Jokaiselle, jolle olen lauennut kasvoille on pitänyt siitä. Ja osa on ihan halunnut saada kasvoille! Mitäköhän uskis-boomereita täällä pyörii... M24

Vierailija
170/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Missään en ole törmännyt oikeassa elämässä näin vanhanaikaisiin naisiin kuin tällä foorumilla. Jokaiselle, jolle olen lauennut kasvoille on pitänyt siitä. Ja osa on ihan halunnut saada kasvoille! Mitäköhän uskis-boomereita täällä pyörii... M24

Se vasta järkytys näille on että joku nainen oikeasti HALUAA ja PITÄÄ siitä että tullaan kasvoille (ihan parasta!!!), kun se on iiiiiik alistamistaaaa feminismiiiiiii graaaaaa fyiiiiii yääääk inhottavaaAAAaaAaaa!!11

Vierailija
171/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vasta järkytys näille on että joku nainen oikeasti HALUAA ja PITÄÄ siitä että tullaan kasvoille (ihan parasta!!!), kun se on iiiiiik alistamistaaaa feminismiiiiiii graaaaaa fyiiiiii yääääk inhottavaaAAAaaAaaa!!11

Puhumattakaan ahegaosta ja kurkkupanosta. On naisia, jotka tykkää noista asioista, ja paljon. Turha näiden tätien on loukkaantua nuorien naisten ja tyttöjen puolesta. M24

Vierailija
172/197 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se boomereilta kiellettyä. BoomN

Vierailija
173/197 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyydän vaimoltani joskus tissipanoa ja hän suostuu siihen ihan mielellään koska tietää että pidän siitä. Rakastan vaimoni rintoja ja niiden väliin on uskomattoman kiihottavaa laueta. Sen sijaan kasvoille laukeamista me ei harrasteta. Pointtini onkin se että pariskunnat voivat tehdä sängyssä sitä mitä itse haluavat kunhan molemmat pitävät siitä.

Vierailija
174/197 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni naisista ei kieltäydy lastista kasvoilleen. M26

Vierailija
175/197 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnoille laukeaminenhan on ihan kivaa "turvaseksiä". Mitä pahaa siinä muka on? Ihanaa vaikka suihinoton tai käsihoidon jälkeen nostaa ne siihen miehen katseltavaksi. Voihan niillä lisäksi sivellä miehen kalua samalla. Siitä ainakin oma mieheni viimeistään tajuaa, minne haluaisin hänen ruiskivan.

Vierailija
176/197 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyydän vaimoltani joskus tissipanoa ja hän suostuu siihen ihan mielellään koska tietää että pidän siitä. Rakastan vaimoni rintoja ja niiden väliin on uskomattoman kiihottavaa laueta. Sen sijaan kasvoille laukeamista me ei harrasteta. Pointtini onkin se että pariskunnat voivat tehdä sängyssä sitä mitä itse haluavat kunhan molemmat pitävät siitä.

Täällä palstalla asia ei välttämättä ole noin yksiselitteinen.

Vierailija
177/197 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluavat, että heitä nuollaan ja pidetään jalustalla eivätkä itse tee mitään? "meillä tehdään vaikka mitä"-porukan ei tarvitse vastata.

Vierailija
178/197 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielisiä ovat ne, jotka kuvittelevat tämän alistamiseksi. Alistaminen edellyttää, että mies tai nainen tekee jotain, mistä toinen ei pidä. Sellaista ei voi toisten puolesta päättää! Tätä on miehen kanssa pohdittu muutamaan kertaan. Ei hän ikinä haluaisi minua alistaa mihinkään. Sen sijaan hän kokee sen erittän kiihottavaksi ja minä samoin, mutta toisesta syystä: kiihotun suuresti kaikesta mistä hän nauttii. Kovin juttu on tietenkin se laukeaminen, joka saa usein minutkin laukeamaan. Eli en pidä enkä vastusta jos sitä erikseen kysytään, mutta tietenkin helpompaa ilman sotkuja missään. Levittelen kyllä voiteet tisseille, vatsalle tai käsiin jos niin sattuu, mutta naamalle en - ehkä joskus hieman tunnustelen. Miten vaan niin tuntuu valtavan hienolta antaa toiselle täysillä se mitä hän haluaa. Tällaisen jälkeen laukean todella helposti, vaikka uudelleenkin, ellen sitten jo tehnyt sitä samalla.

Hän taas sanoo, ettei ymmärrä mikä siinä no niin kiihottavaa. Ei kuitenkaan liity lainkaan alistamiseen eikä se olisi edes mahdollista, koska en alistu vaan teen sitä tahdosta, jopa pyytäen. Hmm... aika usein muuten. Hänkään ei osaa tätä selittää, mutta yritti mietittyään yksinkertaistaa "se on laukeamista kauneuteen" kun voi samalla katsoa mitä tapahtuu ja toisaalta nostaa kuulemma fiilistä kun jostain syystä voiteet kasvoilla näyttää kiihottavalta.

Vierailija
179/197 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei tajua, mitkä taudit sperman kautta tarttuvat. Niin, aivan samat sukupuolitaudit kuin muutenkin: hiv, kondylooma, herpes jne.

Naiset, miksi suostutte tähän, oman terveytenne kustannuksella?

Vierailija
180/197 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kukaan ei tajua, mitkä taudit sperman kautta tarttuvat. Niin, aivan samat sukupuolitaudit kuin muutenkin: hiv, kondylooma, herpes jne.

Naiset, miksi suostutte tähän, oman terveytenne kustannuksella?

Nyt oli huono provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme