Katja Hänninen: 45 000 kampanjointiin
Aikamoinen summa mimmiltä. Täähän on se kaupankassa, jonka mielestä rikkaiden veroja pitää nostaa ja köyhien riisto lopettaa. Jännä, että päätyi käyttämään tuon 45 tonnia varmistaakseen, että on oma takapuoli seuraavat 4 v hyväpalkkaisessa duunissa sen sijaan, että olisi auttanut lukemattomia köyhiä perheitä/tukenut järjestöjä. Arvot joustaneet kun pääsikin rahan makuun?
Vai onko pelko persuuksissa hehkutettuaan neuvoloiden viisautta heidän jättäessää lapsen hyväksikäyttötapauksen huomioimatta? Vai seisooko edelleen "pedofiili saa olla jos menee uhrin kanssa naimisiin"-sanojensa takana?
Kommentit (670)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:29"]
mitä ne korulauseet oli merja kyllöseltä ja lii anderssonilta, että katja tietää pienituloisen lapsiperheen arjen -kuak käseke vääntää kakruja liukuhihnalta, jos yhteuskunta elättää.
tämkin lapsimorsian on ollu elättinä liki 20 vuotta ennenk uin on menny töihin.
en ikinä äänestäis tommosta joka vääntäny penikkana pentuja, kertoo ihmisen arvoista todella paljon.
[/quote]Toimiiko sulla näppäimistö, vai miten tuo sun tekstisi on tuollaista?
mitä ne korulauseet oli merja kyllöseltä ja lii anderssonilta, että katja tietää pienituloisen lapsiperheen arjen -kuak käseke vääntää kakruja liukuhihnalta, jos yhteuskunta elättää.
[/quote]
No enemmän Katja tietää lapsiperheen arjesta kun Li ja Merja jotka ovat kumpikin lapsettomia. Li nyt ei ole elämässään muuta tehnyt kun hengannut yliopistolla (valmistumatta koskaan) ja sitten vähän miekkareissa. Vasurien naiset on kyllä yleensäottaen aika kouluttamatonta ja työtä tekemätöntä sakkia.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:37"]Minulle ei todellakaan tuota mitään ongelmia äänestää Katjaa. Minua ei kiinnosta hänen menneisyytensä, vaan hänen mielipiteensä asioista. Voin myös aivan yhtä hyvin päätyä johonkin toiseen vasemmiston ehdokkaaseen. Olen itse nuorena töpännyt ja jos olisin aktiivisena toimijana menneisyyteni tultaisiin kaivamaan esille. Mutta koska olen aina taustalla tilanteissa ketään ei kiinnosta minun menneisyyteni. Tuntuu väärältä, että joku toinen sen takia, että haluaa vaikuttaa suoraan asioihin joutuu selittelemään menneisyyttään 20 vuotta myöhemmin. Itse en siihen pystyisi. [/quote] Ai esim. tosta HS:n haastattelusta on jo 20 vuotta? Ei Katja töpännyt. Hänen miehensä "töppäsi." Nyt Katja on itse "töpännyt" puolustelemalla tätä toimintaa.
[/quote]Se menneisyys tapahtui yli 20 vuotta sitten. Se on jo osapuolille ollutta ja mennyttä. Tämän palstan ihmiset tai helsingin sanomien lukijat eivät ole osapuolia...Katja rakastaa miestään, kuten kuka tahansa muukin, joten miksi hän ei olisi puhunut niin kuin puhui. Olisiko hänen pitänyt haukkua vai ehkä tehdä omasta menneisyydestään koko kansan asia. Kyllä kaikilla on oikeus yksityisyyteen.
[/quote]
Olet väärässä. Kansanedustajana sinulla ei ole oikeutta yksityisyyteen. On naurettavan itsestään selvää, että jokainen kivi käännetään. Jos tekosi menneisyydestä sotivat yleisiä moraalisääntöjä vastaan, puhumattakaan kyvyttömyydestä myöntää omaa kyvyttömyyttä esiintyä esim. lasten edustajana tietyn menneisyyden omaten, et ole sovelias kansanedustajaksi.
Kaikki mitä höpöttelet, on sanahelinää. Tämä kyseinen nainen on kyvytön ja arvovallaton saarnaamaan suojaikärajan nostosta. Hänellä on suorastaan helvetillinen nuoruus ollut suomalaisten arvojen kannalta katsottuna, joten on hämmentävää, että promoaa sitä muille. Äidiksi ylä-asteikäisenä, jonka jälkeen hänet on kasvattanut hänen "miehensä". Ei minkäänkaltaista omia aikuistumiskokemuksia. Ei opiskelua, ei muuttoa itsenäiseen kotiin, ei edes lapsuuden loppuun eloa.
Hän ei yksinnertaisesti sovellu Suomen edustajaksi. Hän ei edusta suomalaisten arvoja tai käsitystä naisen asemasta.
Afganistanin tai Pakistanin eduskuntaan hän epäilemättä sopisi kuin nyrkki silmään.
Järkyttävintä on se, että kutsuu miehensä rikosta "tilanteeksi".
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole tilanne. Se on rikos. Rikokset eivät jousta oman mielen mukaan. Jos 34-vuotias käyttää hyväkseen ylä-asteikäistä, se on seksuaalista väkivaltaa ja mies on sairas. Asia ei valitettavasti teidän rakkausargumenteilla muutu. Jos ammun sinut, se on murha. Jos aikuinen aivopesee lapsen seksiin, se on alaikäisen hyväksikäyttöä. Piste.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:41"]
[/quote]
No enemmän Katja tietää lapsiperheen arjesta kun Li ja Merja jotka ovat kumpikin lapsettomia. Li nyt ei ole elämässään muuta tehnyt kun hengannut yliopistolla (valmistumatta koskaan) ja sitten vähän miekkareissa. Vasurien naiset on kyllä yleensäottaen aika kouluttamatonta ja työtä tekemätöntä sakkia.
[/quote]Kouluttamatonta ja työtätekemätöntä?
Tällä hetkellä siellä on naisia: Annika Lapintie, Varatuomari
Silvia Modig, toimittaja
Katja Hänninen, myyjä
Anna Kontulainen, tutkija
Aino-Kaisa Pekonen, lähihoitaja
Eila Tiainen, toimittaja
Eli, olipa kouluttamattomia ja työtätekemättömiä....Siinähän on kaikilla koulutusta takana. Joillakin vähemmän ja joillakin enemmän. Mikä olisi sinulle riittävä koulutus? Kansanedustajat ovat kansan edustajia. Siellä siis kuuluu ollakin mahdollisimman monipuolisesti ammatteja edustettuina. Harvain valta ei koskaan ole hyväksi ollut.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:45"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:37"]Minulle ei todellakaan tuota mitään ongelmia äänestää Katjaa. Minua ei kiinnosta hänen menneisyytensä, vaan hänen mielipiteensä asioista. Voin myös aivan yhtä hyvin päätyä johonkin toiseen vasemmiston ehdokkaaseen. Olen itse nuorena töpännyt ja jos olisin aktiivisena toimijana menneisyyteni tultaisiin kaivamaan esille. Mutta koska olen aina taustalla tilanteissa ketään ei kiinnosta minun menneisyyteni. Tuntuu väärältä, että joku toinen sen takia, että haluaa vaikuttaa suoraan asioihin joutuu selittelemään menneisyyttään 20 vuotta myöhemmin. Itse en siihen pystyisi. [/quote] Ai esim. tosta HS:n haastattelusta on jo 20 vuotta? Ei Katja töpännyt. Hänen miehensä "töppäsi." Nyt Katja on itse "töpännyt" puolustelemalla tätä toimintaa. [/quote]Se menneisyys tapahtui yli 20 vuotta sitten. Se on jo osapuolille ollutta ja mennyttä. Tämän palstan ihmiset tai helsingin sanomien lukijat eivät ole osapuolia...Katja rakastaa miestään, kuten kuka tahansa muukin, joten miksi hän ei olisi puhunut niin kuin puhui. Olisiko hänen pitänyt haukkua vai ehkä tehdä omasta menneisyydestään koko kansan asia. Kyllä kaikilla on oikeus yksityisyyteen. [/quote] Olet väärässä. Kansanedustajana sinulla ei ole oikeutta yksityisyyteen. On naurettavan itsestään selvää, että jokainen kivi käännetään. Jos tekosi menneisyydestä sotivat yleisiä moraalisääntöjä vastaan, puhumattakaan kyvyttömyydestä myöntää omaa kyvyttömyyttä esiintyä esim. lasten edustajana tietyn menneisyyden omaten, et ole sovelias kansanedustajaksi. Kaikki mitä höpöttelet, on sanahelinää. Tämä kyseinen nainen on kyvytön ja arvovallaton saarnaamaan suojaikärajan nostosta. Hänellä on suorastaan helvetillinen nuoruus ollut suomalaisten arvojen kannalta katsottuna, joten on hämmentävää, että promoaa sitä muille. Äidiksi ylä-asteikäisenä, jonka jälkeen hänet on kasvattanut hänen "miehensä". Ei minkäänkaltaista omia aikuistumiskokemuksia. Ei opiskelua, ei muuttoa itsenäiseen kotiin, ei edes lapsuuden loppuun eloa. Hän ei yksinnertaisesti sovellu Suomen edustajaksi. Hän ei edusta suomalaisten arvoja tai käsitystä naisen asemasta. Afganistanin tai Pakistanin eduskuntaan hän epäilemättä sopisi kuin nyrkki silmään. Järkyttävintä on se, että kutsuu miehensä rikosta "tilanteeksi". Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole tilanne. Se on rikos. Rikokset eivät jousta oman mielen mukaan. Jos 34-vuotias käyttää hyväkseen ylä-asteikäistä, se on seksuaalista väkivaltaa ja mies on sairas. Asia ei valitettavasti teidän rakkausargumenteilla muutu. Jos ammun sinut, se on murha. Jos aikuinen aivopesee lapsen seksiin, se on alaikäisen hyväksikäyttöä. Piste.
[/quote] Eli osalla ihmisistä ei mielestäsi ole oikeutta yksityisyyteen? Ja kaikkien olisi pitänyt elää nuoruutensa niin kuin sinä hyväksyt? Jos ei niin sinä täydellisesti eläneenä voit hehkuttaa omaa erinomaisuuttasi. Ihmiset tekevät virheitä elämässään. Katja sai lapsen teininä. Hän huolehti lapsesta miehen kanssa, joka ei lähtenyt lätkimään, hän kouluttautua, meni töihin sai lisää lapsia, ja kiinnostui yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta ja järjestötoiminnasta. Miksi yksi tuntematon ihminen saa sinussa aikaan moisen paatoksen?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:45"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:37"]Minulle ei todellakaan tuota mitään ongelmia äänestää Katjaa. Minua ei kiinnosta hänen menneisyytensä, vaan hänen mielipiteensä asioista. Voin myös aivan yhtä hyvin päätyä johonkin toiseen vasemmiston ehdokkaaseen. Olen itse nuorena töpännyt ja jos olisin aktiivisena toimijana menneisyyteni tultaisiin kaivamaan esille. Mutta koska olen aina taustalla tilanteissa ketään ei kiinnosta minun menneisyyteni. Tuntuu väärältä, että joku toinen sen takia, että haluaa vaikuttaa suoraan asioihin joutuu selittelemään menneisyyttään 20 vuotta myöhemmin. Itse en siihen pystyisi. [/quote] Ai esim. tosta HS:n haastattelusta on jo 20 vuotta? Ei Katja töpännyt. Hänen miehensä "töppäsi." Nyt Katja on itse "töpännyt" puolustelemalla tätä toimintaa. [/quote]Se menneisyys tapahtui yli 20 vuotta sitten. Se on jo osapuolille ollutta ja mennyttä. Tämän palstan ihmiset tai helsingin sanomien lukijat eivät ole osapuolia...Katja rakastaa miestään, kuten kuka tahansa muukin, joten miksi hän ei olisi puhunut niin kuin puhui. Olisiko hänen pitänyt haukkua vai ehkä tehdä omasta menneisyydestään koko kansan asia. Kyllä kaikilla on oikeus yksityisyyteen. [/quote] Olet väärässä. Kansanedustajana sinulla ei ole oikeutta yksityisyyteen. On naurettavan itsestään selvää, että jokainen kivi käännetään. Jos tekosi menneisyydestä sotivat yleisiä moraalisääntöjä vastaan, puhumattakaan kyvyttömyydestä myöntää omaa kyvyttömyyttä esiintyä esim. lasten edustajana tietyn menneisyyden omaten, et ole sovelias kansanedustajaksi. Kaikki mitä höpöttelet, on sanahelinää. Tämä kyseinen nainen on kyvytön ja arvovallaton saarnaamaan suojaikärajan nostosta. Hänellä on suorastaan helvetillinen nuoruus ollut suomalaisten arvojen kannalta katsottuna, joten on hämmentävää, että promoaa sitä muille. Äidiksi ylä-asteikäisenä, jonka jälkeen hänet on kasvattanut hänen "miehensä". Ei minkäänkaltaista omia aikuistumiskokemuksia. Ei opiskelua, ei muuttoa itsenäiseen kotiin, ei edes lapsuuden loppuun eloa. Hän ei yksinnertaisesti sovellu Suomen edustajaksi. Hän ei edusta suomalaisten arvoja tai käsitystä naisen asemasta. Afganistanin tai Pakistanin eduskuntaan hän epäilemättä sopisi kuin nyrkki silmään. Järkyttävintä on se, että kutsuu miehensä rikosta "tilanteeksi". Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole tilanne. Se on rikos. Rikokset eivät jousta oman mielen mukaan. Jos 34-vuotias käyttää hyväkseen ylä-asteikäistä, se on seksuaalista väkivaltaa ja mies on sairas. Asia ei valitettavasti teidän rakkausargumenteilla muutu. Jos ammun sinut, se on murha. Jos aikuinen aivopesee lapsen seksiin, se on alaikäisen hyväksikäyttöä. Piste.
[/quote] Eli osalla ihmisistä ei mielestäsi ole oikeutta yksityisyyteen? Ja kaikkien olisi pitänyt elää nuoruutensa niin kuin sinä hyväksyt? Jos ei niin sinä täydellisesti eläneenä voit hehkuttaa omaa erinomaisuuttasi. Ihmiset tekevät virheitä elämässään. Katja sai lapsen teininä. Hän huolehti lapsesta miehen kanssa, joka ei lähtenyt lätkimään, hän kouluttautua, meni töihin sai lisää lapsia, ja kiinnostui yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta ja järjestötoiminnasta. Miksi yksi tuntematon ihminen saa sinussa aikaan moisen paatoksen?
[/quote]
Mun mielestä pointti on se, että ollakseen uskottava kansanedustaja ja lasten puolestapuhuja olisi tän Hännisen pitänyt jotenkin tuomita se, mitä hänelle itselleen tapahtui. Tuntuu pöyristyttävältä tuo kommentti hältä, että kai joku olisi hänen tilanteeseensa silloin aikanaan puuttunut, jos tarvis olisi ollut.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:40"]
Hienoa! Ansaittu paikka kaiken loanheiton jälkeen :)
[/quote]
Onko kaikki muukin pedofiilien tuomitseminen pelkkää loanheittoa? Ja ellei ole, niin miksi juuri tämä pedofiliatapaus kuuluu hyväksyä? Siksi että uhri meni hyväksikäyttäjän kanssa naimisiin?
Ja näiden tosiasioiden toteaminen muuten EI ole kunnianloukkaus. Jokainen tietää mikä Pertin rikosnimike olisi ollut, jos asia olisi viety oikeuteen.
[/quote]
Noi jutut on käyty täälläkin läpi jo kuukasia sitten. Ei siis mitään mielenkiintoa alkaa jauhamaan niistä yhtään mitään. Kunhan totesin, että positiivinen juttu kaiken noitavainon jälkeen. Selvästi hoitanut hyvin työnsä, kun paikka jatkoon lohkesi.
[/quote]
Muuramen pedari MW käyttää tota sanaa 'noitavaino' todella ahkerasti, liittyen pedofiileihin kohdistuvaan antipatiaan. On se hienoa että teikäläisillekin on nyt oma edustaja...hohhoijaa.
[/quote]
Hohhoijaa. Taidankin keskustella jonkun avohoitopotilaan kanssa? :)
[/quote]
Onko kaikki muukin pedofiilien tuomitseminen pelkkää loanheittoa? Ja ellei ole, niin miksi juuri tämä pedofiliatapaus kuuluu hyväksyä? Siksi että uhri meni hyväksikäyttäjän kanssa naimisiin?
Ja näiden tosiasioiden toteaminen muuten EI ole kunnianloukkaus. Jokainen tietää mikä Pertin rikosnimike olisi ollut, jos asia olisi viety oikeuteen.
[/quote]
Noi jutut on käyty täälläkin läpi jo kuukasia sitten. Ei siis mitään mielenkiintoa alkaa jauhamaan niistä yhtään mitään. Kunhan totesin, että positiivinen juttu kaiken noitavainon jälkeen. Selvästi hoitanut hyvin työnsä, kun paikka jatkoon lohkesi.
[/quote]
Muuramen pedari MW käyttää tota sanaa 'noitavaino' todella ahkerasti, liittyen pedofiileihin kohdistuvaan antipatiaan. On se hienoa että teikäläisillekin on nyt oma edustaja...hohhoijaa.
[/quote]
niin on ja asenteet toivottavasti Katjan ansiosta muuttuvat :)
[/quote]
Äläs vastaile toisten viesteihin :)
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miten voit edes verrata sellaista sikaa tähän keissiin? Taidat olla sairas... En ole tutustunut sen tarkemmin asiaan, mutta olen käsityksessä, että se mies on tehnyt vain pahaa uhreilleen, pakottanut ja raiskannut.
Voi olla vaikeaa suhtautua Katjaan, jos on vaikeuksia erottaa muuramen tapausta ja tätä :(
No jopas, aika ison summan laittanut. Onkohan pelko persuuksissa huonon julkisuuskuvan vuoksi.
http://www.hs.fi/m/kotimaa/a1406178440472
"Olisin jopa valmis nostamaan suojaikärajoja, minun oma hyväksikäyttötapaukseni ei kerro lainkaan itsestäni" huhhuh, tyhjää täynnä toi typerys.
Onhan se vaikea suhtautua vakavasti ihmiseen, joka ei edelleenkään näe mitään pahaa siinä että aikuinen mies on nussinut kaksitoistavuotiasta.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:37"]
No jopas, aika ison summan laittanut. Onkohan pelko persuuksissa huonon julkisuuskuvan vuoksi.
[/quote]
eikä tää muija ole edes istunut eduskunassa kuin viime kecäästä. MIsTÄ repi rahat? Hänenhän mielestä palkkojakin pitäisi alentaa kansanedustajilta. Miten on sitten näin hanakka käyttämään raha(ansa?) tälläiseen?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:06"]
Voi olla vaikeaa suhtautua Katjaan, jos on vaikeuksia erottaa muuramen tapausta ja tätä :(
[/quote]
Niin juuri. Hännisten tapauksessa oli kaunista pedofiliaa, Muuramen tapauksessa rumaa. Kuinka joku voi sekoittaa asiat noin pahasti.
Katja voitti teidät haukkujat!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Tiesin, ettei suomalaiset turhia hötkyile ja osaavat ajatella omilla aivoillaan ja suhteuttaa asioita :)
Ei muuten noi puolustelijatkaan pysty väittämään, etteikö Hännisten tapaus olisi ollut törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ja pedofiliaa.
Siihen pitäisi vaan jokaisen pystyä suhtautumaan "positiivisena pedofiliana", tai muuten on kyseessä "noitavaino". Melko häiriintynyttä, oikeesti.
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1429323389629.html
Keikkuu lähes samoissa lukemissa esim. Rinteen kanssa. Aikamoinen.
tämkin lapsimorsian on ollu elättinä liki 20 vuotta ennenk uin on menny töihin.
en ikinä äänestäis tommosta joka vääntäny penikkana pentuja, kertoo ihmisen arvoista todella paljon.