Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ahdistellaan päivittäin?

Vierailija
29.12.2024 |

Oon parikymppinen nainen ja joudun päivittäin ahdistelun uhriksi. Oon töissä kaupassa ja aina kun hyllytän niin miehet tuijottaa persettä. Vapaa ajalla miehet aina tuijottaa ja tulee puhumaan. Raivostuttaa. Jouduin käymään naisten salilla nykyään että saa treenata rauhassa.

Miksei pojille voida opettaa koulussa ahdistelusta? Ihan oma aine siitä joka pitäis tenttiä läpi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät, että sun persettä tuijotetaan kun olet selkä mieheen päin?

Vierailija
2/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei pojille voida opettaa koulussa ahdistelusta? Ihan oma aine siitä joka pitäis tenttiä läpi."

Kannatus tälle ehdottomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero nainen ja katson minäkin pyllyjä.

Vierailija
4/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisteltiin viimeksi 2000-luvun alussa, kun opiskelin yliopistolla.

Vierailija
5/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa lievältä vainoharjaisuudelta. Vai onko sinun pakko pitää niin tiukkoja housuja?

Vierailija
6/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida 100% heteroa olla olemassakaan. 

Vierailija
7/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on röntgenkatse ja jatkuva röntgenkatsesäteily perseeseen voi aiheuttaa persesyöpää

Vierailija
8/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näin on. Jaan tuskasi. En voi mitään sille että takapuoleni on muotoutunut tällaiseksi ja sen kerää katseita niin naisilta kuin miehiltäkin. Olen joskus miettinyt voisinko pukeutua tiukkoihin farkkuihin tai nahkahousuihin, mutta koska pukeudun itseäni varten, niin en halua muuttaa omaa tyyliäni muiden aiheuttaman paineen alla. M59

Vierailija
9/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vakavalta feminismiltä. lääkäriltä varmasti saat jotain pillereitä, jotka auttavat persettäsi kestämään katseita

Vierailija
10/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät, että sun persettä tuijotetaan kun olet selkä mieheen päin?

Huomaa sen kun nopeesti kääntyy katsomaan taaksepäin ja tietää sen katsomattakin jos joku tuijottaa

Vierailija
11/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa lievältä vainoharjaisuudelta. Vai onko sinun pakko pitää niin tiukkoja housuja?

Eli burkha on ratkaisu

Vierailija
12/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silmät varasta sanoi mummuvainaa.

Vierailija
13/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tisuja!

Vierailija
14/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pitkää t-paitaa, vyötärölle kiedottua takkia tai tunikaa suojaamassa ahteriasi.

Vierailija
15/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen katsominen ei ole ahdistelua.

Vierailija
16/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knnattaa valita pari kokoa isommat housut hyllytykseen. Vaikka ajatus on ankea niin oma käytös vaikuttaa.

Vierailija
17/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että sä olet ahdistunut ja nuoresta iästä huolimatta jo nyt tuominnut miehet. Eihän sulla ole vaihtoehtoja, sellaisessa maailmassa me nykyään eletään ja syitä vihata miehiä, tulee joka tuutista jatkuvalla, lähes aivopesua muistuttavalla syötöllä. Surullista on tietysti se, että todennäköisesti sun käsitys normaalista elämästä, eroaa esimerkiksi mun käsityksestä ihan valtavasti, se ei ole sun syy millään tavalla ja sä voit varmasti omasta mielestäsi elää täydellisen ja hyvän elämän. Mä olen nähnyt kuinka paljon enemmän se voisi olla ja siksi olen surullinen sun puolesta, sä taas et osaa kaivata jotain mitä ei ole sun elämän aikana ikinä edes ollut. Toivon, että vielä joku päivä ihmisiin kiinnitetään sellainen laite joka antaa välittömästi kivuliaan sähköiskun sille ihmiselle jos hänen katse harhaituu syystä tai toisesta vahingossa toiseen ihmiseen ja että kaikki ihmisten välinen kanssakäynti tapahtuu ainoastaan robottien välityksellä niin tämä ahdistelu ja ahdistus loppuu puolin ja toisin ja ihmiset voi rauhassa elää betonikuution sisällä jossa koneet tarjoaa läheisyyttä ja hoivaa ja jollain aivostimulanteilla voidaan varmaan hoitaa myös keinotekoisesti kokemukset luonnosta, liikunnasta, seksistä, matkustelusta jne. Ihmiset voisi kaikki elää täydellisen elämän liikkumatta kertaakaan missään ja välttääkseen kaiken mikä voi aiheuttaa mitään ikäviä tuntemuksia.

Vierailija
18/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ahdistaa muiden kumartelu hyllyille takamus pitkällä ja liian läheltä ohittaminen porukalla tai muuten. Ahtaat käytävät tavallaan. Ei ole itsekään kiva kumartua maahan saakka alahyllylle valvontakameran loimottaessa, vartija katsoo että tukeva nainen taas kaupassa. Ja itse koen olevani helposti kärryjen kanssa käytävän tai hyllylle menevän ihmisen tukkeena (pitää väistää ihan koko ajan ja se on raskasta), ihmisiä on liikaa kauppojen kokoon nähden. Musiikki on kovalla ja valot kirkkaat.

Vierailija
19/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä satojen jos ei jopa tuhansien naisten silmät näkee minut joka päivä. Hitto miten mua ahdistellaan.

Vierailija
20/37 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I got this feeling someone is watching me.

%3D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi