Muita joita ahdistellaan päivittäin?
Oon parikymppinen nainen ja joudun päivittäin ahdistelun uhriksi. Oon töissä kaupassa ja aina kun hyllytän niin miehet tuijottaa persettä. Vapaa ajalla miehet aina tuijottaa ja tulee puhumaan. Raivostuttaa. Jouduin käymään naisten salilla nykyään että saa treenata rauhassa.
Miksei pojille voida opettaa koulussa ahdistelusta? Ihan oma aine siitä joka pitäis tenttiä läpi.
Kommentit (37)
"Miksei pojille voida opettaa koulussa ahdistelusta? Ihan oma aine siitä joka pitäis tenttiä läpi."
Kannatus tälle ehdottomasti
Olen hetero nainen ja katson minäkin pyllyjä.
Mua ahdisteltiin viimeksi 2000-luvun alussa, kun opiskelin yliopistolla.
Vaikuttaa lievältä vainoharjaisuudelta. Vai onko sinun pakko pitää niin tiukkoja housuja?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida 100% heteroa olla olemassakaan.
miehillä on röntgenkatse ja jatkuva röntgenkatsesäteily perseeseen voi aiheuttaa persesyöpää
Valitettavasti näin on. Jaan tuskasi. En voi mitään sille että takapuoleni on muotoutunut tällaiseksi ja sen kerää katseita niin naisilta kuin miehiltäkin. Olen joskus miettinyt voisinko pukeutua tiukkoihin farkkuihin tai nahkahousuihin, mutta koska pukeudun itseäni varten, niin en halua muuttaa omaa tyyliäni muiden aiheuttaman paineen alla. M59
kuulostaa vakavalta feminismiltä. lääkäriltä varmasti saat jotain pillereitä, jotka auttavat persettäsi kestämään katseita
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät, että sun persettä tuijotetaan kun olet selkä mieheen päin?
Huomaa sen kun nopeesti kääntyy katsomaan taaksepäin ja tietää sen katsomattakin jos joku tuijottaa
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa lievältä vainoharjaisuudelta. Vai onko sinun pakko pitää niin tiukkoja housuja?
Eli burkha on ratkaisu
Ei silmät varasta sanoi mummuvainaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tisuja!
Käytä pitkää t-paitaa, vyötärölle kiedottua takkia tai tunikaa suojaamassa ahteriasi.
Perseen katsominen ei ole ahdistelua.
Knnattaa valita pari kokoa isommat housut hyllytykseen. Vaikka ajatus on ankea niin oma käytös vaikuttaa.
Ymmärrän, että sä olet ahdistunut ja nuoresta iästä huolimatta jo nyt tuominnut miehet. Eihän sulla ole vaihtoehtoja, sellaisessa maailmassa me nykyään eletään ja syitä vihata miehiä, tulee joka tuutista jatkuvalla, lähes aivopesua muistuttavalla syötöllä. Surullista on tietysti se, että todennäköisesti sun käsitys normaalista elämästä, eroaa esimerkiksi mun käsityksestä ihan valtavasti, se ei ole sun syy millään tavalla ja sä voit varmasti omasta mielestäsi elää täydellisen ja hyvän elämän. Mä olen nähnyt kuinka paljon enemmän se voisi olla ja siksi olen surullinen sun puolesta, sä taas et osaa kaivata jotain mitä ei ole sun elämän aikana ikinä edes ollut. Toivon, että vielä joku päivä ihmisiin kiinnitetään sellainen laite joka antaa välittömästi kivuliaan sähköiskun sille ihmiselle jos hänen katse harhaituu syystä tai toisesta vahingossa toiseen ihmiseen ja että kaikki ihmisten välinen kanssakäynti tapahtuu ainoastaan robottien välityksellä niin tämä ahdistelu ja ahdistus loppuu puolin ja toisin ja ihmiset voi rauhassa elää betonikuution sisällä jossa koneet tarjoaa läheisyyttä ja hoivaa ja jollain aivostimulanteilla voidaan varmaan hoitaa myös keinotekoisesti kokemukset luonnosta, liikunnasta, seksistä, matkustelusta jne. Ihmiset voisi kaikki elää täydellisen elämän liikkumatta kertaakaan missään ja välttääkseen kaiken mikä voi aiheuttaa mitään ikäviä tuntemuksia.
Mua taas ahdistaa muiden kumartelu hyllyille takamus pitkällä ja liian läheltä ohittaminen porukalla tai muuten. Ahtaat käytävät tavallaan. Ei ole itsekään kiva kumartua maahan saakka alahyllylle valvontakameran loimottaessa, vartija katsoo että tukeva nainen taas kaupassa. Ja itse koen olevani helposti kärryjen kanssa käytävän tai hyllylle menevän ihmisen tukkeena (pitää väistää ihan koko ajan ja se on raskasta), ihmisiä on liikaa kauppojen kokoon nähden. Musiikki on kovalla ja valot kirkkaat.
Mun mielestä satojen jos ei jopa tuhansien naisten silmät näkee minut joka päivä. Hitto miten mua ahdistellaan.
I got this feeling someone is watching me.
%3D
Mistä sä tiedät, että sun persettä tuijotetaan kun olet selkä mieheen päin?