Kertokaas naiset kokemuksia; ihastuminen ja torjunta
Tuo on niin ikävä tilanne, jos on oikeasti jollain tapaa kiinnostunut toisesta ja tulee torjutuksi. Kertokaas kokemuksia, ja lievittäkää minun oloa.
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:11"]
Minulla on oikeastaan vain yksi kokemus tästä. Erittäin nolo sellainen tosin. Tai mielestäni ainakin.
Pidän yleensä ihastukset visusti omana tietonani; en ala kuvitella mitään enkä tyrkytä itseäni. Tässä tapauksessa vaikutti siltä, että mies olisi itse kiinnostunut. En kuvaile yksityiskohtaisesti millä tavoin mies käyttäytyi, ettei kukaan tunnista, mutta teki kaikkea outoa ja hölmöä, jopa stalkkerimaista nyt kun tarkemmin ajattelee. Tätä kesti kauan ja en itse edes aluksi ollut ihastunut, mutta mielestäni tuo käytös oli niin suloista ja kaveritkin naureskelivat, että katso nyt miten ihastunut tuo on sinuun... no niin. Siinä kävi sitten niin, että minä ihastuin.
Yritin sitten tehdä lähemmin tuttavuutta ja aluksi sujui ihan mainiosti. Meillä synkkasi mielestäni hyvin, tuntui kun oltaisiin tunnettu aina. Tässä vaiheessa en siis ollut sanonut sanaakaan mistään ihastuksesta. Sitten menin sanomaan, että pidän häntä mielenkiintoisena ja olisi kiva tutustua paremmin. Ja siitä seurasi tylytys: mies sanoi jotain tyyliin "joo mulla on kuule vähän tärkeämpää tekemistä" (en muista tarkempaa sanamuotoa, olin sen verran häkeltynyt) ja lähti pois. Sen jälkeen aina kun törmättiin, hän tuijotti vihaisena, ei puhunut enää ikinä mitään, käyttäytyi kuin ei oltaisi koskaan tunnettukaan. Paitsi että tuijotti aina kun silmä vältti.
Pakit olisivat ihan ok, mutta tuo tylytys oli jotain käsittämätöntä. Häpesin aluksi niin valtavasti, että ihan itketti, mutta sittemmin olen ollut tästä jopa vähän vihainen. En voi ymmärtää tuota käytöstä - miksi ihmeessä mies aluksi käyttäytyi niinkuin käyttäytyi (niin että kaveritkin kiusoittelivat asiasta), ja miksi ihmeessä piti olla ilkeä pelkästään siitä syystä että rohkenin ilmaista olevani hänestä kiinnostunut? En ymmärrä. Olen vieläpä ujo ihminen, joten mistään hyökkäävästä ja limaisesta lähentelystä ei todellakaan ollut kyse.
[/quote]
Tää mies, jonka mä tunnen ja sanoi mulle en tunne samoin oli sanonut (kertoi sen mulle itse) yhdelle naiselle, joka oli mennyt ehdottamaan seurustelua, että "ei tavata enää koskaan". Luojan kiitos se nainen raivostui ja antoi tulla, mullekin ois varmaan tullut hirveä häpeä, kuten sä kuvailit, kun jo tuostakin tuli vähän, vaikka mies ei niin pahasti sanonut. Muutaman kerran oon miettinyt, että naisraukka, kuitenkin :(
Tää mies ei siis oo ihan normaali, mutta sympaattinen kuitenkin ja tiedän, ettei kärsi luonneviasta omasta syystään, vaan asiat tulee vaikeasta lapsuudenkodista. Mutta häntä on jotenkin mahdotonta auttaa, koska tosiaan tylytystä tulee heti, jos joku kehtaakin sanoa että tykkää. Se on ihan hirveää :'( siis myös hälle itselleen.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:21"]
Miehena minä arvostan että osataan välittaa viestejä edes jonkin verran ihan suoraan keskenään ja tunnetaan toinen yksilöllisesti; eikä tulla jaarittelemaan vaikkapa tänne, leimaamaan julkisesti. Sitä se synkkaaminen on; jos minä tulisin vaikkapa naisen johdosta johonkin, oletan että tämäkin tulee eikää huutele solvauksia ja myöhemmin "rakkauttaan" korttelia ympäri.tuollaisen takia en halua seuraasi enkä piittaa vaan saat maksaa häirinnästäsi. Siihen on turha jonkun ulkopuolisen tulla kommentoimaan.
[/quote]Tämä taitaakin olla todella julkinen foorumi, kun anonyymeinä heilutaan AP
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:33"]
Näitä ei voi välttää,mutta pari vinkkiä:
Tuollaiset miehet ansaitsee täydellisen jääkauden, joka kestää ikuisesti. Siis totaalisen välinpitämättömyyden.
Uusintayritys ei kannata ikinä. Ei on ei. Luovuta.
[/quote]
Happamia sanoi kettu...
[/quote]
Loogisintahan ON jättää yhteydenpito sikseen kun toista ei kiinnostakaan :) Mutta eipä tota ymmärrä toki, jos tunneälykkyys on nolla kuten sinulla.
[/quote]
Onhan tuo nyt tosi lapsellinen asenne, että miestä pitää rangaista siitä ettei olekaan naisesta kiinnostunut, kuten ap:n tapauksessa. Yleensä tuollaista kuulee lassukoilta.
[/quote]
Ei se ole rangaistus vaan luonnollinen seuraus. Jos olen ollut henkilön X kanssa yhteydessä, koska olen hänestä romanttisessa mielessä kiinnostunut ja X torjuu minut en näe mitään syytä pitää yhteyttä enää jatkossa. Helpompaa kummallekin osapuolelle, useimmiten.
[/quote]
"Tuollaiset miehet ansaitsee täydellisen jääkauden, sellaisen joka kestää ikuisesti"
Yleensä ansaitsemisella tarkoitetaan kyllä sitä, että tulee moraalinen seuraus/opetus tai sitten kosto, eikä sitä että jokainen vain pitää huolen itsestään.
[/quote]
Ei apua, mikä herkkis! Painu suolle. Eli naisella ei saisi olla ollenkaan pahoittunut mieli eikä sais käyttää arvon herrasta edes ajatuksissaan mielikuvaa ansaita sen, etten mä enää vonkaa, koska sulta pitäis vonkailla, vaikka sua ei kiinnostaiskaan, niinkö? Vai sua kiinnostaa, mutta et kykene sitä susta kiinnostuneelle naiselle kertomaan ja toivot, että nainen jatkaisi vaan?
[/quote]
Tuo defensseihin perustuva epävarmuus nyt ei ole hyvä asenne kellekään.
[/quote]
Mutta kerro, miksi sulle pitäisi soitella, jos sua ei kiinnosta?
[/quote]
Ei pidä ja toivottavasti ei soittelekaan. Sen sijaan jos huomaan naisen suhtautuvan aggressiivisesti pakkeihin, en kyllä tule kavereille suosittelemaan.
[/quote]:D Siinähän on varsinainen uhka meille naisille...AP
[/quote]
Kohtuu ylimielistä
Voi apua mikä assburger täällä jankkaa. Jos flirttaa (tai sellaiseksi vastapuoli sen tulkitsee), on oltava valmis aloittamaan suhde. Wtf?! Löysää sitä pantaasi nainen...
t: nainen itsekin
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:29"]
Voi apua mikä assburger täällä jankkaa. Jos flirttaa (tai sellaiseksi vastapuoli sen tulkitsee), on oltava valmis aloittamaan suhde. Wtf?! Löysää sitä pantaasi nainen...
t: nainen itsekin
[/quote]
Ei nyt ole kyse ihan vaan flirtistä.
Tuollaiset miehet ansaitsee täydellisen jääkauden, joka kestää ikuisesti. Siis totaalisen välinpitämättömyyden.
[/quote]
Happamia sanoi kettu...
[/quote]
Loogisintahan ON jättää yhteydenpito sikseen kun toista ei kiinnostakaan :) Mutta eipä tota ymmärrä toki, jos tunneälykkyys on nolla kuten sinulla.
[/quote]
Onhan tuo nyt tosi lapsellinen asenne, että miestä pitää rangaista siitä ettei olekaan naisesta kiinnostunut, kuten ap:n tapauksessa. Yleensä tuollaista kuulee lassukoilta.
[/quote]
Ei se ole rangaistus vaan luonnollinen seuraus. Jos olen ollut henkilön X kanssa yhteydessä, koska olen hänestä romanttisessa mielessä kiinnostunut ja X torjuu minut en näe mitään syytä pitää yhteyttä enää jatkossa. Helpompaa kummallekin osapuolelle, useimmiten.
[/quote]
"Tuollaiset miehet ansaitsee täydellisen jääkauden, sellaisen joka kestää ikuisesti"
Yleensä ansaitsemisella tarkoitetaan kyllä sitä, että tulee moraalinen seuraus/opetus tai sitten kosto, eikä sitä että jokainen vain pitää huolen itsestään.
[/quote]
Ei apua, mikä herkkis! Painu suolle. Eli naisella ei saisi olla ollenkaan pahoittunut mieli eikä sais käyttää arvon herrasta edes ajatuksissaan mielikuvaa ansaita sen, etten mä enää vonkaa, koska sulta pitäis vonkailla, vaikka sua ei kiinnostaiskaan, niinkö? Vai sua kiinnostaa, mutta et kykene sitä susta kiinnostuneelle naiselle kertomaan ja toivot, että nainen jatkaisi vaan?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei pidä ja toivottavasti ei soittelekaan. Sen sijaan jos huomaan naisen suhtautuvan aggressiivisesti pakkeihin, en kyllä tule kavereille suosittelemaan.
[/quote]
I'm a bitter bitch and don't give a fuck about you or your friends. Respect me.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:25"]
[/quote]
Happamia sanoi kettu...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kohtuu ylimielistä
[/quote]
Kuten sekin, että sun mielessä joku nainen kalastelee oikein läpi sun kaveripiirissä, muuten. Ainakin mä oon niin isolta paikkakunnalta, että ei merkitystä. Lisäksi jos mä suutun moehelle niin vika on miehessä, eli eiköhän sen kaverisikin näkis. Naureskelisivat vaan sulle, kun selostat niille "ongelmaa".
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:25"]
[/quote]
Happamia sanoi kettu...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kohtuu ylimielistä
[/quote]
Kuten sekin, että sun mielessä joku nainen kalastelee oikein läpi sun kaveripiirissä, muuten. Ainakin mä oon niin isolta paikkakunnalta, että ei merkitystä. Lisäksi jos mä suutun moehelle niin vika on miehessä, eli eiköhän sen kaverisikin näkis. Naureskelisivat vaan sulle, kun selostat niille "ongelmaa".
[/quote]
Ei tarvitse kalastella läpi, kyllä sitä silti pitäisi olla sen verran tyylitajua ettei vedetä hernettä nenään pakeista tai ainakin yritetään järkeilemällä tasoittaa niitä tunteita. Toki mikäs siinä jos on sellainen pullamössönarsistityyppi, jonka mielestä itsellä on aina oikeus huonoon käytökseen.
Jos saat itsestasi sanotuksi miehelle etkä kavereillesi että pidät tätä mielenkiintoisena ja haluaisit tutustua enemmän ehkäpä jopa niin ettet heti puikkaa vällyjen alle, tuskinpa sitä pahaksi miehenä pistäisin.
Mutta sellaiset lapselliset leikit ja jopa ahdistelua. .. Vielä tilanteissa joissa tiedetään kumpikin kumpainenkin on.
Tai sitten esittää kiinnostunutta mutta seuraavan kerran ollaankin katumapäällä. Sinun täytyy kertoa silloin että olet vielä kiinni vaikkapa edellisessä; mikäli et ja pyörittelee monikossa montaa , viitsiikö silloin
kiinnostua
Vaikka ehkä haluaisi. Jos meinaat aloittaa miehen kanssa jotain on. oltava Luottamus.
Hami4
Olen saanut kerran pakit. Olin todella ihastunut, haaveilin yhteisestä tulevaisuudesta yms. Kerroin tunteistani miehelle ja hän vastasi, että olen kaunis ja älykäs nainen, unelma kenelle tahansa miehelle ja vaikka hän kuinka haluaisi tuntea jotakin romanttista mua kohtaan, hän ei kuitenkaan tunne, eikä usko, että asiaan tulee muutosta. Purskahdin itkuun ja hän piti mua suojelevasti kainalossa. Vieläkin ihailen yli 10 vuoden jälkeen, kuinka nätisti ja herrasmiesmäisesti hän pakit hoiti: kehui ja kannusti, mutta ei kuitenkaan antanut turhaa toivoa. Hän oli lähes nelikymppinen, minä 20-vuotias. Pari vuotta tämän jälkeen tapasin elämäni miehen ja perustimme perheen. Hyvä, että sain pakit! :)
Miehena minä arvostan että osataan välittaa viestejä edes jonkin verran ihan suoraan keskenään ja tunnetaan toinen yksilöllisesti; eikä tulla jaarittelemaan vaikkapa tänne, leimaamaan julkisesti.
Sitä se synkkaaminen on; jos minä tulisin vaikkapa naisen johdosta johonkin, oletan että tämäkin tulee eikää huutele solvauksia ja myöhemmin "rakkauttaan" korttelia ympäri.tuollaisen takia en halua seuraasi enkä piittaa vaan saat maksaa häirinnästäsi.
Siihen on turha jonkun ulkopuolisen tulla kommentoimaan.