Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas naiset kokemuksia; ihastuminen ja torjunta

Vierailija
18.04.2015 |

Tuo on niin ikävä tilanne, jos on oikeasti jollain tapaa kiinnostunut toisesta ja tulee torjutuksi. Kertokaas kokemuksia, ja lievittäkää minun oloa.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen voi saada pakit? Kyllä se menee yleensä niin että miehelle annetaan rukkaset. Harvemmin nainen kiinnostuu miehestä niin paljon että haluaisi mennä tekemään alotetta. 

Vierailija
62/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:40"]

Miten nainen voi saada pakit? Kyllä se menee yleensä niin että miehelle annetaan rukkaset. Harvemmin nainen kiinnostuu miehestä niin paljon että haluaisi mennä tekemään alotetta. 

[/quote]:D ...AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:24"] Myöhemmin ketutusta hieman lievitti se, että törmäsimme sattumalta ja mies ole ollut edelleen koko ajan sinkku, mulla taas oli jo perhe ja on edelleen. 

[/quote]

Hmm... ehkä mies oli vähän liian kypsä sulle.

[/quote]

Siis mitä tarkoitat?

[/quote]

No kuulostaa kovin vahingoniloiselta, vai ymmärsinkö jotain väärin?

[/quote]

No sanotaan nyt niin, että mies olisi saanut minut ja antoi ymmärtää, että olisin kiva jne. Tunsin minäkin itseni idiootiksi ja syytin itseäni, että mitäs luulin kelpaavani jollekulle, kun hän sanoikin ettei tunne samoin kun oli kerran itse nostanut minun päähäni sen ajatuksen, että todellakin tuntee. Eli miksi ei ottanut minua?? Oli ollut kaikki ne vuodet sinkku. Kannattiko? En kysynyt.

[/quote]

Siis meinaat että mies ei voinut olla ystävällinen vain koska tykkäsi susta ihmisenä? Parempi se on olla sinkkuna kuin ottaa nainen josta ei edes ole kiinnostunut.

[/quote]

No kaikki miehet jotka ovat minulle olleet samantasoisesti aiemmin ystävällisiä ovat jotain halunneet. Sanoin, että suhtauduin häneen kuten miehiin yleensäkin, aluksi aika pitkään välinpitämättömästi. Olisi antanut mun olla, jos tarkoitus oli tuottaa vain sydänsuruja leikkimällä kiinnostunutta, mutta eipä sitten tositilanteen tullessa kiinnostanutkaan. 

Minulle kyseinen tilanne, että se menee niin pitkälle eikä toinen annakaan mitään oli ensimmäinen ja ainoa, tällä miehellä tapauksia naisten kanssa on sen sijaan ollut useita, eli tämä on hänellä ihan jonkinlaista mallikäyttäytymistä (jota en tietenkään tiennyt) ja sanoi vieläpä haluavansa parisuhteen, mutta hän on edelleen sinkku. Hmmmm..... kummasssahan se vika olisi?

Vierailija
64/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saattaa olla pakkien saannin ennätys. Olen siis nainen ja ahdistelin ihanaa miestä melkein vuoden. Nähtiin aika monta kertaa ja seksiäkin oli, mutta mies oli koko ajan vähän vastahankaan eikä oikein lämminnyt tunnetasolla. Minä vaan yritin ja yritin, kirjottelin pitkiä viestejä ja tunnustin ihan avoimesti ihastukseni. Mies vaan toisteli ettei koe minun olevan hänelle sopiva. Friendzonetti oikein urakalla, mutta puhui kuitenkin siitä miten hirveästi minua himoitsi... Olin siis ihan kynnysmatto ja kyllä itseänikin huvitti kun lopulta annoin periksi. Sanoin sille vielä lopuksi, että pidä perkele tunkkisi! Saa nähdä löytääkö kyseinen mimosankukka ikinä itselleen 'sopivaa naista'. Sen pitää olla melko ihmeellinen otus :-)

Mutta ap, kyllä sä kestät! Naura itsellesi, koska siitä saa parhaat naurut.

Vierailija
65/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittava kyllä tämä jankkaaja, joka väittää etteivät naiset ihastu. Et tiedä mitään naisista. Naiset tosin ovat harvoin niin joustavia ihastuksissaan, että voisivat ihastua 10 kertaa saman illan aikana.

Vierailija
66/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:46"]

Mä päädyin vähän aikaa sitten vanhan työkaverin kanssa sänkyyn. Myöhemmin ehdotin uusintaa, mutta sain pakit. Kuulemma oli tosi kivaa, mutta hän ei halua suhdetta. Ja minä kun ehdotin vain uutta seksikertaa! En tiedä miten päin olisi, kun nolottaa koko juttu. 

[/quote]No sen häviö melko varmasti. Ja ei tuossa mitään noloa ole, pitää yrittää jos siltä tuntuu AP

[/quote]

näin olen kyllä yrittänyt ajatella, koska seksissä sinällään ei tosiaan ollut mitään vikaa. Ei taatusti hänenkään mielestään, sen verran moneen kertaan sen yön aikana kuitenkin testailtiin. Mutta jotenkin sitä aina vaan kuulee, kuinka nainen saa aina halutessaan keneltä tahansa, jos tarjoaa sitoumuksetonta seksiä. Kun sitten toinen torjuu, niin tuntee siinä itsensä aika rumaksi ja läskiksi lahnaksi.

[/quote]No se onkin urbaani legenda, joita tietty miestyyppi jaksaa jauhaa. Se on käynyt selväksi jo palstallakin ettei pidä paikkansa. Naiset saavat varmasti yhtä paljon pakkeja kuin miehetkin. Randomtyypeiltä se ei niin haittaa mutta jos on jotain voimakkaampaa niin se haittaa. -AP

[/quote]

Pitää olla aika ruma nainen että saa esim. kymmenet pakit peräkkäin baarissa. Miehille tämä voi olla arkipäivää, vaikkei näyttäisi kovin pahalta.

[/quote]No niin, sieltä se taas tuli...Näitä mulkkuja riittää. Tuliko parempi mieli? -AP

[/quote]

Mulkku? Mikä sun ongelma on? Sanoin vain faktan ihan sivuhuomiona. Ei ollut mikään henkilökohtainen piikki yhtään kenellekään. Tsiisus...

[/quote]No ensinnäkään sinä et tunne faktoja. Sinun sivuhuomiosi on ilkeämielinen ja sen lisäksi kauneus ja rumuus ei ole absoluuttisia ja objektiivisia käsitteitä. Eli sun koko kommenttisi oli täysin tuulesta temmattu ja motiivina mielipahan aiheuttaminen. Eli täten olet mulkku! AP

[/quote]

No se on tasan yhtä objektiivinen, kuin se väite, että naiset saa yhtä paljon pakkeja kuin miehet. Sulla on jotain ongelmia jos ajattelet että joku tällaisen kommentin esittäjä haluaa vain aiheuttaa mielipahaa.

[/quote]

Varmaan sydänsuruisella ihmisellä onkin. Voisitko jättää rauhaan? Hän ymmärsi kommenttisi väärin ja sä vain jatkat.

[/quote]

Ensin hän haukkui mua mulkuksi ja sitten jatkoi vaikka sanoin, että se oli vain miehen näkökulma ja neutraali sivuhuomio. Turha mun käytöksestä täällä valittaa.

[/quote]

Niin, koska tulet sanomaan vereslihalla olevan naisen ketjuun, että "pitää olla aika ruma nainen että saa pakit" ja ap oletti, että puhut hänestä. Ei huomannut, että sanoit, että kymmenen kertaa pakit jos saa niin täytyy olla aika ruma nainen. Ja baarissa pokaaminen on vielä eri asia kun saada pakit mieheltä, joka on ensin jo osoittanut kiinnostusta pikkuisen enemmän kuin pari hymyä.

[/quote]

Joo et voi ottaa yksittäistä kommenttia jonkun kolmannen viestiin ja olettaa että  se on ap:lle tarkoitettu piikki. Etkä voi ainakaan jatkaa mulkuttelua sen jälkeen kun sanotaan, että ei ollut tarkoitus loukata. 

[/quote]En ymmärtänyt väärin. En olettanut henkilökohtaiseksi piikiksi missään vaiheessa,vaan en tykkää tuollaisesta tyylistä, täysin aiheeseen kuulumaton ja todella ilkeämielinen kommenttisi oli... Turhaa jankkausta tämä nyt on. AP

[/quote]

Ei se ollut mitään ilkeämielistä, vaan otat nyt turhan henkilökohtaisesti. Toiset on kauniita, toiset rumia. Mä en tiedä miltä sä näytät. Get over it.

Vierailija
67/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi olen eri mieltä siitä, että parempi olla sinkkuna, kuin ottaa nainen, josta ei ole kiinnostunut. Kyllä hän olisi mulle kelvannut vaikka olisi sanonut, ettei tunne mitään mua kohtaan, mutta olisi halunnut jotain. Niin no, hän snoi, ettei tunne samoin, mutta siis.... tulipa vain todellakin tunne, ettei halua suhteeseen, joten en alkanut itseäni sitten väkisin tyrkyttää. Ehkä ois pitänyt :(

54

Vierailija
68/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:47"]

Minulla saattaa olla pakkien saannin ennätys. Olen siis nainen ja ahdistelin ihanaa miestä melkein vuoden. Nähtiin aika monta kertaa ja seksiäkin oli, mutta mies oli koko ajan vähän vastahankaan eikä oikein lämminnyt tunnetasolla. Minä vaan yritin ja yritin, kirjottelin pitkiä viestejä ja tunnustin ihan avoimesti ihastukseni. Mies vaan toisteli ettei koe minun olevan hänelle sopiva. Friendzonetti oikein urakalla, mutta puhui kuitenkin siitä miten hirveästi minua himoitsi... Olin siis ihan kynnysmatto ja kyllä itseänikin huvitti kun lopulta annoin periksi. Sanoin sille vielä lopuksi, että pidä perkele tunkkisi! Saa nähdä löytääkö kyseinen mimosankukka ikinä itselleen 'sopivaa naista'. Sen pitää olla melko ihmeellinen otus :-)

[/quote]Tää on just parasta antia av:lla. Kuulostat hauskalta! Ja ei sitä edes tarvi ajatella että olis "kynnysmatto", sinnikäs pikemminkin:D Jos on kuitenkin itsetunto kohdillaan niin tuo ei ole kynnysmattoilua. Ja kiitos. Itse asiassa mulla alko nyt mietityttään, pitäskö itekin vielä yrittää? Jotenkin se kuulostaa todella koomiselta,mutta en juuri koskaan koe näin voimakasta halua ketään kohtaan...Pitäskö yrittää niin kauan että saa :D AP

Vierailija
69/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:44"]

[/quote]:D ...AP

[/quote]Totuus laittaa hymyilemään

Vierailija
70/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:24"] Myöhemmin ketutusta hieman lievitti se, että törmäsimme sattumalta ja mies ole ollut edelleen koko ajan sinkku, mulla taas oli jo perhe ja on edelleen. 

[/quote]

[/quote]

Siis mitä tarkoitat?

[/quote]

[/quote]

No sanotaan nyt niin, että mies olisi saanut minut ja antoi ymmärtää, että olisin kiva jne. Tunsin minäkin itseni idiootiksi ja syytin itseäni, että mitäs luulin kelpaavani jollekulle, kun hän sanoikin ettei tunne samoin kun oli kerran itse nostanut minun päähäni sen ajatuksen, että todellakin tuntee. Eli miksi ei ottanut minua?? Oli ollut kaikki ne vuodet sinkku. Kannattiko? En kysynyt.

[/quote]

Siis meinaat että mies ei voinut olla ystävällinen vain koska tykkäsi susta ihmisenä? Parempi se on olla sinkkuna kuin ottaa nainen josta ei edes ole kiinnostunut.

[/quote]

No kaikki miehet jotka ovat minulle olleet samantasoisesti aiemmin ystävällisiä ovat jotain halunneet. Sanoin, että suhtauduin häneen kuten miehiin yleensäkin, aluksi aika pitkään välinpitämättömästi. Olisi antanut mun olla, jos tarkoitus oli tuottaa vain sydänsuruja leikkimällä kiinnostunutta, mutta eipä sitten tositilanteen tullessa kiinnostanutkaan. 

Minulle kyseinen tilanne, että se menee niin pitkälle eikä toinen annakaan mitään oli ensimmäinen ja ainoa, tällä miehellä tapauksia naisten kanssa on sen sijaan ollut useita, eli tämä on hänellä ihan jonkinlaista mallikäyttäytymistä (jota en tietenkään tiennyt) ja sanoi vieläpä haluavansa parisuhteen, mutta hän on edelleen sinkku. Hmmmm..... kummasssahan se vika olisi?

[/quote]

Tai ehkä hän vaan tukeutui suhun jotenkin, tarvitsi kuuntelijaa? En mä tiedä mikä on totuus, mutta mun mielestä aika julmaa tuntea vahingoniloa sellaista miestä kohtaan, joka ehkä vain näki sut ystävänä tai tunsi ensin jotain mutta kadotti kiinnostuksensa tai tunsi jotain sua kohtaan mutta jänisti tosipaikan tullen.

Vierailija
71/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ottanut, ei sitä ole torjunutkaan. Jos ei ole ikina kysännytkään, silloin tuntuu joku ulkopuolinen vain ärhentelee.

Jotkut haluaa pitää sen jollain tavalla piilossa, ei ikuna saa rietää!

Token asia on sitten hairiintynyt luonnollisesti joka haluaa leikkiä pankkien kanssa vaikka miehen kanssa ja keksiä että jätti ton vaikkei kumpikaan ole ottanut.

On toi ihan turhaa holmoo leikkii. Varsinkin ensinnä kiinnostuneelle aloittaa tollasi.

Jospa toinen onkin kiinnostunut muttei parista kanituksesta.

Vierailija
72/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:50"]

Sitäpaitsi olen eri mieltä siitä, että parempi olla sinkkuna, kuin ottaa nainen, josta ei ole kiinnostunut. Kyllä hän olisi mulle kelvannut vaikka olisi sanonut, ettei tunne mitään mua kohtaan, mutta olisi halunnut jotain. Niin no, hän snoi, ettei tunne samoin, mutta siis.... tulipa vain todellakin tunne, ettei halua suhteeseen, joten en alkanut itseäni sitten väkisin tyrkyttää. Ehkä ois pitänyt :(

54

[/quote]

Voihan sitä "kelvata" vaikka kenelle, mutta jos ei niitä tunteita ole myös mukana... Kyllä mäkin tunnen monia hyvinkin laadukkaita naisia, joiden kanssa en voisi ikinä kuvitella suhdetta, kun ei vaan natsaa

Vierailija
73/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa käsittää ettei toinen ollutkaan ihastunut vaikka siltä vaikutti. Itse ehdin jo rakastuakin ihan kybällä. 

1 1/2 vuotta on mennyt ja yhä vaan rakastan vaikka koko ajan sanon itselleni että lopeta. Näen miestä vain harvoin mutta rakkauden tunne ei juurikaan ole vaimentunut. 

En halua kuulla hänen mahdollisista suhteistaan. En tietenkään olemissään yhteydessä häneen eikä hän minuun. 

En tiedä miten tässä tulee käymään. Elätän yhä toivoa mutta jos emme päädy koskaan yhteen, kai pikku hiljaa unohdan ja jatkan normaalia elämääni. On vaan pakko.

Vierailija
74/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:47"]

[/quote]Tää on just parasta antia av:lla. Kuulostat hauskalta! Ja ei sitä edes tarvi ajatella että olis "kynnysmatto", sinnikäs pikemminkin:D Jos on kuitenkin itsetunto kohdillaan niin tuo ei ole kynnysmattoilua. Ja kiitos. Itse asiassa mulla alko nyt mietityttään, pitäskö itekin vielä yrittää? Jotenkin se kuulostaa todella koomiselta,mutta en juuri koskaan koe näin voimakasta halua ketään kohtaan...Pitäskö yrittää niin kauan että saa :D AP

[/quote]

Mä ajattelin just näin, eli ihastun niin harvoin, että pakko oli olla sinnikäs. Kyseinen mies ei tosiaankaan ollut minulla ilmiselvästi sopiva, koska ikäero oli aivan liian iso, ja muutenkin elämäntilanteet aivan epäsopivat, mutta kun mulle tärkeät asiat löytyi tästä miehestä tavalla, jota ei mulle ollut koskaan tapahtunut aiemmin... Eli en vaan voinut itselleni mitään - sinnillä vaan pistin menemään aina uutta viestiä ja meillä toimi itseasiassa viestintä tosi hyvin sekä henkisesti että fyysisesti. Mutta kaikkea ei tosiaan voi saada, eikä se haittaa! Ei muakaan tule harmittamaan kuolinvuoteella ainakaa se, että olisin antanut liian helposti periksi :)

Vierailija
75/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:53"]

[/quote]

[/quote]

Siis mitä tarkoitat?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai ehkä hän vaan tukeutui suhun jotenkin, tarvitsi kuuntelijaa? En mä tiedä mikä on totuus, mutta mun mielestä aika julmaa tuntea vahingoniloa sellaista miestä kohtaan, joka ehkä vain näki sut ystävänä tai tunsi ensin jotain mutta kadotti kiinnostuksensa tai tunsi jotain sua kohtaan mutta jänisti tosipaikan tullen.

[/quote]

Joo no mulle on ihan sama, mitä sanot, ihan yhtä julmaa se on kun kadottaa kiinnostuksen niin jatkaa sitten vain ystävällisyyttä, olisi vain jättänyt mut TOTAALISESTI sitten. En olis minä särkenyt sydäntäni. Särkiköhän hän omansa minun kanssani? Tuskin. Ehkä hänen sydämensä oli särjetty jo lapsuudenkodissaan ja olen siitä äärettömän pahoillani, mutta voisi hiukan enemmän ajatella toisiakin jos särjetty on. Mutta en mäkään enää ajattele, että ottaisin hänenlaisensa, joka ei sitten muitakaan saa, anti olla vain mäkin kannan omaa taakkaani vain. 

Vierailija
76/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:10"]Itse pääsisin noista tilanteista helposti yli. Unohtaisin ihmisen, joka ei ole kiinnostunut minusta.

En missään nimessä halua tapailla tai seurustella sellaisen miehen kanssa, joka ei ole kiinnostunut minusta.
[/quote]

Totta. Miksi pitää ihastusta yllä ihmiseen, joka torjuu sinut. Kyllä parisuhde on paljon mulavampaa silloin, kun molemmat ovat kiinostuneita toisistaan. :)

Tämä ketju on muuten järkyttävää luettavaa mobiililla. Lukuisia laatikoita harmaan eri sävyissä.

Vierailija
77/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sellainen korjaus, että se mies saisi muitakin, mutta päättää tilanteet aina samoin. Eli ensin naisen pitää häneen (pahaa aavistamatta) kiinnostua ja sitten luukku kiinni, pum! Hänen ongelmansahan se onkin, ei minun. 

66

Vierailija
78/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:10"]Itse pääsisin noista tilanteista helposti yli. Unohtaisin ihmisen, joka ei ole kiinnostunut minusta.

En missään nimessä halua tapailla tai seurustella sellaisen miehen kanssa, joka ei ole kiinnostunut minusta.
[/quote]

Totta. Miksi pitää ihastusta yllä ihmiseen, joka torjuu sinut. Kyllä parisuhde on paljon mulavampaa silloin, kun molemmat ovat kiinostuneita toisistaan. :)

Tämä ketju on muuten järkyttävää luettavaa mobiililla. Lukuisia laatikoita harmaan eri sävyissä.
[/quote]

Mulavampaa=mukavampaa. Silmiä särkee. Poistun. :x

Vierailija
79/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:53"]

[/quote]

[/quote]

Siis mitä tarkoitat?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo no mulle on ihan sama, mitä sanot, ihan yhtä julmaa se on kun kadottaa kiinnostuksen niin jatkaa sitten vain ystävällisyyttä, olisi vain jättänyt mut TOTAALISESTI sitten. En olis minä särkenyt sydäntäni. Särkiköhän hän omansa minun kanssani? Tuskin. Ehkä hänen sydämensä oli särjetty jo lapsuudenkodissaan ja olen siitä äärettömän pahoillani, mutta voisi hiukan enemmän ajatella toisiakin jos särjetty on. Mutta en mäkään enää ajattele, että ottaisin hänenlaisensa, joka ei sitten muitakaan saa, anti olla vain mäkin kannan omaa taakkaani vain. 

[/quote]

No sellaista se on. Kyllä miehetkin hengaa paljon naisten kanssa jotka näkee kyllä että mies on kiinnostunut, mutta pitää miestä vaan kaverina siinä. Ei noita naisiakaan syyllistetä siitä että miehet särkevät sydämensä heidän kanssaan. Sellaista se elämä nyt vaan on. Ei toisen tunteista voi ottaa vastuuta.

Vierailija
80/131 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:46"]

Mä päädyin vähän aikaa sitten vanhan työkaverin kanssa sänkyyn. Myöhemmin ehdotin uusintaa, mutta sain pakit. Kuulemma oli tosi kivaa, mutta hän ei halua suhdetta. Ja minä kun ehdotin vain uutta seksikertaa! En tiedä miten päin olisi, kun nolottaa koko juttu. 

[/quote]No sen häviö melko varmasti. Ja ei tuossa mitään noloa ole, pitää yrittää jos siltä tuntuu AP

[/quote]

näin olen kyllä yrittänyt ajatella, koska seksissä sinällään ei tosiaan ollut mitään vikaa. Ei taatusti hänenkään mielestään, sen verran moneen kertaan sen yön aikana kuitenkin testailtiin. Mutta jotenkin sitä aina vaan kuulee, kuinka nainen saa aina halutessaan keneltä tahansa, jos tarjoaa sitoumuksetonta seksiä. Kun sitten toinen torjuu, niin tuntee siinä itsensä aika rumaksi ja läskiksi lahnaksi.

[/quote]No se onkin urbaani legenda, joita tietty miestyyppi jaksaa jauhaa. Se on käynyt selväksi jo palstallakin ettei pidä paikkansa. Naiset saavat varmasti yhtä paljon pakkeja kuin miehetkin. Randomtyypeiltä se ei niin haittaa mutta jos on jotain voimakkaampaa niin se haittaa. -AP

[/quote]

Pitää olla aika ruma nainen että saa esim. kymmenet pakit peräkkäin baarissa. Miehille tämä voi olla arkipäivää, vaikkei näyttäisi kovin pahalta.

[/quote]No niin, sieltä se taas tuli...Näitä mulkkuja riittää. Tuliko parempi mieli? -AP

[/quote]

Mulkku? Mikä sun ongelma on? Sanoin vain faktan ihan sivuhuomiona. Ei ollut mikään henkilökohtainen piikki yhtään kenellekään. Tsiisus...

[/quote]No ensinnäkään sinä et tunne faktoja. Sinun sivuhuomiosi on ilkeämielinen ja sen lisäksi kauneus ja rumuus ei ole absoluuttisia ja objektiivisia käsitteitä. Eli sun koko kommenttisi oli täysin tuulesta temmattu ja motiivina mielipahan aiheuttaminen. Eli täten olet mulkku! AP

[/quote]

No se on tasan yhtä objektiivinen, kuin se väite, että naiset saa yhtä paljon pakkeja kuin miehet. Sulla on jotain ongelmia jos ajattelet että joku tällaisen kommentin esittäjä haluaa vain aiheuttaa mielipahaa.

[/quote]Kyllä minulla on ongelma. Se olet sinä ja kaltaisesi mulkut. AP

[/quote]Naisilla on paljon helpompaa mitä tulee parisuhdemarkkinoihin. Periaatteessa yhdenkään naisen ei tarvi tehä aloitetta kun halukkaita miehiä riittää jonoksi asti. Naiset ANTAA pakkeja, naiset EI SAA pakkeja. Tässä tuli kaikkein oleellisin.

[/quote]Kyllä minä olen saanut useammatkin pakit, ennen kuin löysin mieheni. Olen aivan tavallisen näköinen normaalipainoinen (bmi 20), ja vielä luonnostaan isorintainen. Mutta ei se haittaa. Minusta on ihan normaalia, etten kiinnosta kaikkia miehiä. Itse olen sinkkuna olon aikana antanut pakkeja myös. Tässä syitä: omistushaluisuus ja mustasukkaisuus, erillaiset arvot ja mielipiteet (muuten oli kiva tyyppi), ateismi, puhui rumasti entisistä tyttöystävistä, juopotteli joka viikonloppu, likaiset vaatteet jotka haisivat, epäilin pyyntöä läpäksi. Nuo syyt tulivat mieleen. Kaikki syyt siis olivat eri miehistä.