Kertokaas naiset kokemuksia; ihastuminen ja torjunta
Tuo on niin ikävä tilanne, jos on oikeasti jollain tapaa kiinnostunut toisesta ja tulee torjutuksi. Kertokaas kokemuksia, ja lievittäkää minun oloa.
Kommentit (131)
Se vaan tuntuu niin riistävältä -AP
Haloo, voisko joku piristää minua, rakkaat kanssaihmiset? Auttakee -AP
No odota! Mä kirjoitan, mutta se ottaa aikansa!
Sellasta elämä on. Välillä tulee torjutuksi,ei sille mitään voi. Aika parantaa.
En ole helposti ihastuvaa sorttia. Eräs mies kuitenkin kerran eräällä kurssilla oli minulle ystävällinen ja näin. Olin aluksi välinpitämätön, koska en koskaan usko kenenkään välittävän minusta vaan haluavan vain seksiä. Mutta mies ei lopettanutkaan siihen, vaikka meni siis päiviä (asuimme kurssipaikassa) ja aloin lämpenemään ja ihastuin häneen. Hän oli mukava, hyvin mielenkiintoinen jne.
Mutta monien vaiheiden joita en kaikkia turhaan nyt kerro tässä päädyin tunnustamaan miehelle, että olen ihastunut häneen. (Hän oli mm. sanonut olevansa ujo tai oikeastaan huono naisten suhteen jne ja ajattelin, että hän ei tohdi minulle sanoa) niin vastaus oli: "en tunne samoin". Sitten oli aivan kuin minä olisin keksinyt vain ihastua häneen. Että ketutti, harmitti ja vitutti, mutta myös todella paljon sattui, koska olin ehtinyt unelmoida jo vaikka mitä. Myöhemmin ketutusta hieman lievitti se, että törmäsimme sattumalta ja mies ole ollut edelleen koko ajan sinkku, mulla taas oli jo perhe ja on edelleen. Tosin on pakko tunnustaa, että rakastuin mieheen uudestaan ja rakkauteni oli syvempää kuin mieheeni koskaan on ollut, mutta siitäkin olen päässyt jo yli. En enää toistamiseen kertonut kyseiselle miehelle tunteistani. Miehelleni kyllä kerroin ja hän ei niitä hätkähtänyt vaan jopa auttoi mua yli koko roskasta. Tää toinen mies on yhä vaan sinkku. Ongelmiahan hänellä oli/on, niin minullakin. Siinä ois kaksi rikkkinäistä sokeaa taluttaneet toisiaan.
Kiitti, laittakaa lisää. Mulla alko just itkettään. On pahat univelat ja darrakin päällä. Siis mua inhottaa sellanen, että tyyppi ylipäätään otti itse yhteyttä minuun, ja sitten kun ehdotin tapaamista niin ei halunnutkaan. -AP
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:27"]
Kiitti, laittakaa lisää. Mulla alko just itkettään. On pahat univelat ja darrakin päällä. Siis mua inhottaa sellanen, että tyyppi ylipäätään otti itse yhteyttä minuun, ja sitten kun ehdotin tapaamista niin ei halunnutkaan. -AP
[/quote]
Joo, se on tosi inhottavaa, juuri tuolta minustakin tuntui (että mies ois ollut jotain "velkaa", kun kerran aloitti), mutta hei, kun se ei oikeasti johdu sinusta. Mullekin kauhein surua tuottava juttu oli itsesyytökset, etten ole siis todistetustikaan miesten meielstä viehättävä, kun näin kävi. Mutta kun se ei vain oikeasti johtunut minusta, vaikka minusta ihan 100%:sesti tuntui siltä.
7
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:32"]
[/quote]
Joo, se on tosi inhottavaa, juuri tuolta minustakin tuntui (että mies ois ollut jotain "velkaa", kun kerran aloitti), mutta hei, kun se ei oikeasti johdu sinusta. Mullekin kauhein surua tuottava juttu oli itsesyytökset, etten ole siis todistetustikaan miesten meielstä viehättävä, kun näin kävi. Mutta kun se ei vain oikeasti johtunut minusta, vaikka minusta ihan 100%:sesti tuntui siltä.
7
[/quote]; ( Niin...Kyllä tää nyt otti koville, enemmän kuin mikään muu vähään aikaan. En tiiä miksi. -AP
Voi nyyh. Todennäköisesti tuo kaikki on sulle aivan oikein vaan. Hyvä jos sattuu ihan kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:32"]
[/quote]
7
[/quote]; ( Niin...Kyllä tää nyt otti koville, enemmän kuin mikään muu vähään aikaan. En tiiä miksi. -AP
[/quote]Tai no voi kyllä sekin vaikutta mullakin että ihastun todella harvoin. AP
Mä päädyin vähän aikaa sitten vanhan työkaverin kanssa sänkyyn. Myöhemmin ehdotin uusintaa, mutta sain pakit. Kuulemma oli tosi kivaa, mutta hän ei halua suhdetta. Ja minä kun ehdotin vain uutta seksikertaa! En tiedä miten päin olisi, kun nolottaa koko juttu.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:46"]
Mä päädyin vähän aikaa sitten vanhan työkaverin kanssa sänkyyn. Myöhemmin ehdotin uusintaa, mutta sain pakit. Kuulemma oli tosi kivaa, mutta hän ei halua suhdetta. Ja minä kun ehdotin vain uutta seksikertaa! En tiedä miten päin olisi, kun nolottaa koko juttu.
[/quote]No sen häviö melko varmasti. Ja ei tuossa mitään noloa ole, pitää yrittää jos siltä tuntuu AP
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:46"]
Kolme ensimmäistä sivua jaksoin lukea ja kävi hyvin selväksi millainen ihminen ap on. Syyttää miestä omasta tunne-elämästään, tai paremmin sen tunne-elämänsä ongelmista.
Tuon kaltaisille ihmisille ei voisi sanoa edes moi, ihan siinä pelossa, että toinen tulkitsee sen väärin. Miksi vitussa hänen olisi pitänyt alkaa pitämään sinua jollakin kumman tavalla ei toivottuna ystävänä vaikka hän ei sinusta ollutkaan kiinnostunut tavalla jota sinä halusit ja toivoit?
Siinä vasta mies itsestään mulkun tekee jos katkaisee kaiken yhteyden, mikä järki siinä olisi?
Hae ap terapiaa itsellesi, opi luottamaan muihin ja ennen kaikkea itseesi. Älä elättele harhoja ja varsinkaan omien harhojesi vuoksi syytä ketään muuta niistä!
[/quote]En ymmärrä sua lainkaan. Jos toinen tekee selväksi mitä haluaa (seksiä), niin miksi hemmetissä tää tyyppi roikuttaa sitä mukana. Ei tietenkään kannata pitää yhteyttä ja ruokkia kiinnostusta. AP
Se on tätä nykypäivänä yhä yleisempää naisten narsismia. Kun mies antaa pakit niin muka-leikillään ja nokka pystyssä todetaan että oli paska mies ja jäi paljosta paitsi. Tätä kai se on kun itsetuntoa rakennetaan selfieillä, salitreenillä ja muotivaatteilla.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:21"]
Se on tätä nykypäivänä yhä yleisempää naisten narsismia. Kun mies antaa pakit niin muka-leikillään ja nokka pystyssä todetaan että oli paska mies ja jäi paljosta paitsi. Tätä kai se on kun itsetuntoa rakennetaan selfieillä, salitreenillä ja muotivaatteilla.
[/quote]
Joo, yhä yleisemmin naiset kieltäytyy käsittelemästä näitä ikäviä torjutuksi tulemisen tunteita ja ulkoistaa syyn jollekin muulle. Itsetunto ei riitä toteamaan: "Se ei musta tykännyt riittävästi tai ehkä satuin paikalle väärään aikaan, mutta mitä sitten, eipä se nyt jokaista vastaantulevaa pirkkoa todellakaan kelpuuttaisi." Tämähän on tyypillistä narsistille, että "mä olen ihan okei" -ajattelun sijaan sytytään raivon ja mietitään jopa kostoa. Negatiivinen energia suunnataan ihmiseen joka ei validoinut naisen erinomaisuutta.
Se on tässä sanottava, että ap:han ei missään nimessä kärsi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Narsistit eivät nimittäin perusta tällaisia ketjuja, vaan hyökkäävät ihmisten kimppuun ilman sen kummempaa moraalista oikeutusta. Mutta tällainen käytös on yhä yleisempää kun naiset, usein ulkonäköperusteisesti, hehkuttavat miten upeita ovat, nostavat standardinsa epäinhimillisiin ja samalla miehiä esineellistäviin ulottuvuuksiin sekä tylyttävät yhdessä miehiä kun miessuhteissa tulee epäonnistuminen (riippumatta siitä onko vika oikeasti naisessa tai onko nainen vain yksinkertaisesti jotain muuta kuin mitä mies hakee). Nykyään on oltava varovainen millaisia naisia lähtee tapailemaan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:42"]
[/quote]
Joo, yhä yleisemmin naiset kieltäytyy käsittelemästä näitä ikäviä torjutuksi tulemisen tunteita ja ulkoistaa syyn jollekin muulle. Itsetunto ei riitä toteamaan: "Se ei musta tykännyt riittävästi tai ehkä satuin paikalle väärään aikaan, mutta mitä sitten, eipä se nyt jokaista vastaantulevaa pirkkoa todellakaan kelpuuttaisi." Tämähän on tyypillistä narsistille, että "mä olen ihan okei" -ajattelun sijaan sytytään raivon ja mietitään jopa kostoa. Negatiivinen energia suunnataan ihmiseen joka ei validoinut naisen erinomaisuutta.
Se on tässä sanottava, että ap:han ei missään nimessä kärsi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Narsistit eivät nimittäin perusta tällaisia ketjuja, vaan hyökkäävät ihmisten kimppuun ilman sen kummempaa moraalista oikeutusta. Mutta tällainen käytös on yhä yleisempää kun naiset, usein ulkonäköperusteisesti, hehkuttavat miten upeita ovat, nostavat standardinsa epäinhimillisiin ja samalla miehiä esineellistäviin ulottuvuuksiin sekä tylyttävät yhdessä miehiä kun miessuhteissa tulee epäonnistuminen (riippumatta siitä onko vika oikeasti naisessa tai onko nainen vain yksinkertaisesti jotain muuta kuin mitä mies hakee). Nykyään on oltava varovainen millaisia naisia lähtee tapailemaan.
[/quote]Ja ap:han ei ole missään vaiheessa syyttänyt miestä mistään. Sanonut vain että se on kiusaamista jos ylläpitää turhaa toivoa. Tässä ketjussa on useita keskustelijoita. Mun kommentit loppuvat AP merkintään. AP
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:42"]
[/quote]
[/quote]Itse asiassa kuvaamasi kaltainen (ihmettelen muuten miten oikkutarkasti osaat analysoida)käytös on tyypillistä nimenomaan miehille. Olisikohan niin että toimit itse näin. Kuvaat koko prosessin sen verran tarkasti. AP
Olen itse ihastunut mieheen ja hänkin oletettavasti minuun. Kaikki natsasi ja tuntu niin selvältä molemmin puolen, mutta yhtäkkiä kuin taikaiskusta herra käyttäytyy niinkuin ei kiinnostaisin pätkän vertaa. Itkettää, hamittaa ja vituttaa kun uskaltaa ihastua toiseen ja aina kerta toisensa jälkeen vedetään se matto jalkojen alta pois. Tuntuu tosi pahalta voi pojat sentään.. mutta täytyy vain yrittää puskea eteenpäin. Noh, ompahan sydämen ympärillä taas vähän paksumpi muuri sitten...
Olis nyt tarpeen kuulla kokemuksia. Mulla on niin paha morkkis ja krapulakin päällä kyseisen tapahtuman takia. ? -AP