Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mies koskaan "vienyt" sua toiselta mieheltä?

Vierailija
17.04.2015 |

Miten tällaisen lennossa vaihtamisen selittää vanhemmille, kavereille, jne.? Tuleeko paha morkkis?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:48"]seurustellessa voi toki olla sitoutunut, mutta voi olla myös, ettei ole niinkään. Tästä on tärkeintä pitää toinen tiedotettuna.

[/quote]

Sanotteko ihan suoraan, että vaihdan sinut lennosta, jos joku muu tuntuu paremmalta?

[/quote]

No en kyllä ihan noin. Sanon vain, että ei tunnu loppuelämän jutulta jne. Jos ei siitä tajua niin...

[/quote]

Ja siis en ole muuttanut yhteen, saati mennyt kihloihin. Silloin pitää jo ainakin kuvitella, minun mielestäni, että tämä on vakavampikin juttu. Olen myös aina sanonut, etten halua naimisiin jne. 

[/quote]

Mitäpä seurustelukumppani on tuohon vastannut? Eikö mielessäsi ole käynyt että hän on kuitenkin toivonut jutustanne enemmän koska on edelleen jäänyt vierellesi? Julma olet ollut.

Mun ystävän ex sanoi ystävälleni löytäessään uuden että kyllähän sä tiesit ettei tämä loppuelämän juttu ollut. No ei ollut tiennyt ja itki pitkään ja lohduttomasti. Ei niinkään häipynyttä miestä vaan tuhlattuja vuosia.

Vierailija
102/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin uuteen työpaikkaan ja tutustuin siellä kivaan mieheen. Meistä tuli läheisiä ystäviä mutta ei muuta, koska seurustelin. Noin vuoden päästä mies sai haluamansa ulkomaankomennuksen, silloin jännite väliltämme sitten vihdoin pamahti, en voinut enää kieltää tunteitani joten pakkasin oman osuuteni kaksion tavaroista ja lähdin miehen mukaan ulkomaille. Nyt ulkomaankomennusta takana kaksi vuotta ja meillä pulla uunissa :) Päivääkään en vaihtaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö kaikissa elämän käänteissä kysyä mielipidettä vanhemmilta, tutuilta, naapureilta yms.? Jos itse kokisin ratkaisuni oikeaksi, ei sillä olisi kauheesti merkitystä, mitä muut ajattelee. Toisaalta taas uskoisin, että läheiseni ymmärtäisivät ratkaisuni, jos olisin itse onnellinen.

Vierailija
104/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, mitä WT-stooreja... Veljeltä toiselle jne. :D
:D
:D
Ei taas yllätä av-mammojen taso.