Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mies koskaan "vienyt" sua toiselta mieheltä?

Vierailija
17.04.2015 |

Miten tällaisen lennossa vaihtamisen selittää vanhemmille, kavereille, jne.? Tuleeko paha morkkis?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:07"]

Edellinen mies jätti minut toisen naisen takia. Meillä meni itellä vähän huonommin. Aluksi olin katkera, mutta ei toisen tunteita taikka sydäntö voi omistaa. Ex on nyt onnellisesti naimisissa ja tuleva isä. Hyvältähän se hänen puolestaan tuntuu. Rakastin häntä tarpeeksi, että pystyin olemaan onnellinen hänen puolestaan

[/quote]

Jos teillä meni "vähän" huonosti, suhteenne olisi ollut korjattavissa. Jos suhde taas oli täysin rikkinäinen, teidän olisi pitänyt erota. Minusta exäsi teki törkeästi. Onko mielestäsi hyväksyttävää roikkua "ihan ok" suhteissa ja metsästää Sitä Oikeaa tai ainakin Sitä Vähän Parempaa, vaikka kotona odottaa puoliso, jolla on yhteinen tulevaisuus mielessä?
[/quote]

Kuules, oon ite pohtinut tätä silloin joskus aijemmin monia iltoja ja öitä. Tulin siihen tulokseen, että ehkä se meidän suhde lähti menemään vähän huonosti juuri sen takia kun mies koki syyllisyyttä ihastumisestaan. Myös miehen mukaan syy oli tässä. Eksä itse kertoi että nyt kävi näin ja tultiin yhdessä siihen tulokseen, että seuraa tunteitaan :)

Vierailija
2/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:07"]

Edellinen mies jätti minut toisen naisen takia. Meillä meni itellä vähän huonommin. Aluksi olin katkera, mutta ei toisen tunteita taikka sydäntö voi omistaa. Ex on nyt onnellisesti naimisissa ja tuleva isä. Hyvältähän se hänen puolestaan tuntuu. Rakastin häntä tarpeeksi, että pystyin olemaan onnellinen hänen puolestaan

[/quote]

Jos teillä meni "vähän" huonosti, suhteenne olisi ollut korjattavissa. Jos suhde taas oli täysin rikkinäinen, teidän olisi pitänyt erota. Minusta exäsi teki törkeästi. Onko mielestäsi hyväksyttävää roikkua "ihan ok" suhteissa ja metsästää Sitä Oikeaa tai ainakin Sitä Vähän Parempaa, vaikka kotona odottaa puoliso, jolla on yhteinen tulevaisuus mielessä?

[/quote]

Mun mielestä ennen kihloja tai avoliittoa on ok vaihtaa. Itse en ole vaihtanut lennosta kuin miehen, jonka kanssa suhde ei kovin vakava. Asia on aivan eri jos on oikeasti jo sitouduttu pitemmälle. Silloinkin ennen lapsia on jnkv pelivaraa. Itsekin oon pelännyt tulevani jätetyksi, siksi oon valinnut miehiä, jotka ei varmasti jätä. Eli olen ollut heille aivan mieletön catch, mutta ei niinkään toisin päin. Enkä oo pitänyt heitä pimennossa ettei tunteeni ole kauhean syviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, että kukaan huolii lennossavaihtajaa... Eikö uutta kumppania pelota, että hänetkin vaihdetaan lennossa seuraavaan ihastukseen?

Vierailija
4/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:30"]Pelottavaa, että kukaan huolii lennossavaihtajaa... Eikö uutta kumppania pelota, että hänetkin vaihdetaan lennossa seuraavaan ihastukseen?
[/quote]

Miten uskallat ikinä olla suhteessa? Koskaan ei tiedä miten käy :) Voi olla jopa 40v naimisissa sen ensirakkauden kanssa kunnes jokupäivä hän rakastaakin toista

Vierailija
5/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Mes oli innoissaan minusta, halusi seurustella vakavasti jne, mutta minä en ollut jutussa oikein tosissaan mukana oikeastaan ollenkaan. Silloisen miehen kaveri tuli ja vei, sillä tiellä olemme edelleen vuosikymmenen jälkeen. Välit tähän entiseenkin on ihan hyvät molemmilla ja hyvää elämää hänelle ja nykyiselle toivottelemme.

Vierailija
6/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten estää teitä vaihtamatta nykyisiänne?

Olitteko niin läheisriippuvaisia, että roikuitte huonoissa suhteissa ja odotitte uutta miestä ennen kuin pystyitte erota?

Vierailija
7/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ketjuun kirjottaneiden mielestä on myös ok, kun pitkäaikainen aviomies vaihtaa 34-vuotiaana perheensä 21-vuotiaaseen herkkupeppuun?

Vierailija
8/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:38"]

Nykyinen aviomieheni. :) Ei siitä mitään morkkista tullut, minkä takia tulisi? Ei sydäntään voi hiljentää...

[/quote]

Sydäntään ei ole pakko seurata.

Vierailija
9/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:37"]Mikä sitten estää teitä vaihtamatta nykyisiänne?

Olitteko niin läheisriippuvaisia, että roikuitte huonoissa suhteissa ja odotitte uutta miestä ennen kuin pystyitte erota?
[/quote]

Se että hän on hyvä kaikin puolin. Joskus vaihtamalla paranee, joskus ei. Lottoamista niinkuin parisuhteet muutenkin on :)
Kerroin heti silloiselle miesystävälle, erottiin ja samanillan aikana olin jo toisen luona. Nyt 16v yhdessä ja jatkuu. Kivitä! :D

Vierailija
10/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:37"]

Mikä sitten estää teitä vaihtamatta nykyisiänne?

[/quote]

Niin. Miksi olla yksin, jos mies ei ole huonokaan? Ei kaikki saa sellaista miestä, jonka haluaisivat vaikka seisoisivat päällään. Mä en ainakaan ole löytänyt. Mutta sitten kun sitoudun, niin se on eri asia. Ei pelkkä seurustelu mulle tarkoita sitoutumista toiseen loppuelämäksi. Mutta en myöskään esiinny niin kuin merkkaisi.

Vierailija
11/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lennosta vaihtaminen on huonompi kuin se, että ensin jätän ja jään yksin?

Vierailija
12/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:39"]Kaikkien ketjuun kirjottaneiden mielestä on myös ok, kun pitkäaikainen aviomies vaihtaa 34-vuotiaana perheensä 21-vuotiaaseen herkkupeppuun?
[/quote]

Itseasiassa olisin onnellinen siitä, että pääsisin eroon sellaisesta 34 vuotiaasta miehestä joka haluaa olla 21v naisen kanssa :-D

Vierailija
13/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:39"]

Kaikkien ketjuun kirjottaneiden mielestä on myös ok, kun pitkäaikainen aviomies vaihtaa 34-vuotiaana perheensä 21-vuotiaaseen herkkupeppuun?

[/quote]

Miten tästä saa nyt väännettyä tuollaisen ongelman? Itse olen tuon nykyisen turjakkeeni kanssa ollut yhdessä oikeasti pidempään kuin moni av:lla on edes elänyt. Vaihdoin lennossa silloin, ja avioliittoni on jo nyt jatkunut pidempään kuin avioliitot keskimäärin. Miten minä nyt yhtäkkiä olen tuota mieltä että on ok vaihtaa nuorempaan herkkupeppuun? 

Jopas olenkin kevytkenkäinen heitukka..

Vierailija
14/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:39"]

[/quote]

Mun mielestä ei niin ok, kuin sellainen vaihto, että ei olla vielä kihloissa tai avoliitossa. Avioliitossahan ollaan sitouduttu toiseen, seurustellessa voi toki olla sitoutunut, mutta voi olla myös, ettei ole niinkään. Tästä on tärkeintä pitää toinen tiedotettuna. Mutta jos menee naimisiin ja silti ole sitoutunut niin aika huono homma.

Vierailija
15/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:43"]

[/quote]Voi raukkaa. Et osaa olla yksin.

Vierailija
16/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin lennosta myös, mutta taakse jäänyt suhde oli niin kummallinen, ettei ole minkäänlaista morkkista. Meillä oli ns. avoin suhde (jota ei kyllä käytännössä juuri koiteltu), ja entiseni oli muutenkin melko kamala tapaus. Olin kuitenkin niin nuori ja kokematon, että en sitä silloin kunnolla ymmärtänyt. Nykyinen mieheni tuli, näki ja voitti, ja olemme olleet 10 vuotta onnellisia, 3 lasta. Ei liene yllättävää, että nykyään olen hyvinkin konservatiivinen. :)

Vierailija
17/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:43"]

[/quote]Voi raukkaa. Et osaa olla yksin.

[/quote]

No osaanhan, en mä avoliitosta vaihtanut. Etkä vastannut itse kysymykseen.

Vierailija
18/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:48"]seurustellessa voi toki olla sitoutunut, mutta voi olla myös, ettei ole niinkään. Tästä on tärkeintä pitää toinen tiedotettuna.

[/quote]

Sanotteko ihan suoraan, että vaihdan sinut lennosta, jos joku muu tuntuu paremmalta?

Vierailija
19/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:37"]Mikä sitten estää teitä vaihtamatta nykyisiänne? Olitteko niin läheisriippuvaisia, että roikuitte huonoissa suhteissa ja odotitte uutta miestä ennen kuin pystyitte erota? [/quote] Se että hän on hyvä kaikin puolin. Joskus vaihtamalla paranee, joskus ei. Lottoamista niinkuin parisuhteet muutenkin on :) Kerroin heti silloiselle miesystävälle, erottiin ja samanillan aikana olin jo toisen luona. Nyt 16v yhdessä ja jatkuu. Kivitä! :D

[/quote]

Voi se karma vielä suhunkin iskeä ja miehes vaihtaa sut.

Vierailija
20/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:48"]seurustellessa voi toki olla sitoutunut, mutta voi olla myös, ettei ole niinkään. Tästä on tärkeintä pitää toinen tiedotettuna.

[/quote]

Sanotteko ihan suoraan, että vaihdan sinut lennosta, jos joku muu tuntuu paremmalta?

[/quote]

No en kyllä ihan noin. Sanon vain, että ei tunnu loppuelämän jutulta jne. Jos ei siitä tajua niin...