Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mies koskaan "vienyt" sua toiselta mieheltä?

Vierailija
17.04.2015 |

Miten tällaisen lennossa vaihtamisen selittää vanhemmille, kavereille, jne.? Tuleeko paha morkkis?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa. Deittailin yhtä tyyppiä kun aloitin opiskelut, muutin toiselle paikkakunnalle, opiskelijariennoissa tapasin mukavan kaverin, kotiseudulla taas tämän toisen kanssa tapaamiset takkusivat, en tiedä oliko hänellä muuta säätöä vai oliko vain urheilukisakiireitä ja inttikiireitä. Joka tapauksessa homma hiipui ja opiskelukaverin kanssa päin vastoin, nyt ollaan oltu yksissä 33 vuotta.

Vierailija
62/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on viety.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi edes kuvitella olevansa omalle mussukalleen se paras? Eihän kukaan meistä voi olla se paras tai hyvin harvoin on niin. Itsepetosta, itsepetosta. 

Vierailija
64/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:38"]

Ja miksi edes kuvitella olevansa omalle mussukalleen se paras? Eihän kukaan meistä voi olla se paras tai hyvin harvoin on niin. Itsepetosta, itsepetosta. 

[/quote]

Tämän takia siis parisuhteissa tarvitaan sitä sitoutumista. Jos sitä ei olisi, niin kaikkihan vaihtaisivat kumppaneitaan kuin sukkia tai kohta taidetaan tehdäkin niin.

Vierailija
65/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:38"]

[/quote]

Tämän takia siis parisuhteissa tarvitaan sitä sitoutumista. Jos sitä ei olisi, niin kaikkihan vaihtaisivat kumppaneitaan kuin sukkia tai kohta taidetaan tehdäkin niin.

[/quote]

Ja siksi jos kumppani sanoo, että tämä ei tunnu loppuelämän jutulta niin ei se kyllä sitoutunut ole. Ymmärrän kyllä, että joku siihen mieluummin jää nauttimaan lieden lämmöstä kuin palaa yksinäisyyteen, mutta ei sitten huomaa, että olin myös itse sokea, koska on tosi vaikeaa myöntää itselleen, ettei joku hyvä mitä näyttää olevan, ole ihan sitä, mille se näytti. 

Vierailija
66/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille vinkiksi. Älä seurustele tai mene naimisiin jos et ole maailman paras mies. Muuten tulee joku sinua parempi, johon sinut vaihdetaan.

Vierailija
67/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:45"]

Miehille vinkiksi. Älä seurustele tai mene naimisiin jos et ole maailman paras mies. Muuten tulee joku sinua parempi, johon sinut vaihdetaan.

[/quote]

Niin. Pitää kohdwlla naista kunnioittavasti ja ymmärtäen, muuten sinut todellakin vaihdetaan. On sata kertaa nähty tälläkin palstalla. 

Vierailija
68/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan näitä seksi loppui -valittajia, mies ei tee ikinä kotitöitä, mies ei auta vauvan kanssa jne. Tietysti on naisiakin, joita mies saa kohdella kuin nainen ei olisi olemassakaan ja nämä naiset eivät miestä vaihda. Se on toki heidän oikeutensa ja siihen miehet nojaavatkin, luottavatkin.

94

Vierailija
69/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:01"]

Ohhoh kun on kevytkenkäistä väkeä liikenteessä! Mutta sehän me jo tiedettiin. Onneksi on MGTOW!

[/quote]

Katos Camel-bootsi kansalainen sattui palstalle. Jos oikeesti kulkisit vain niitä omia polkujasi niin et olisi täällä lukemassa tätä topiccia. Kaikesta paistaa läpi että nä MOWGLIT on pelkkiä alemman tason runkkareita jotka ei huoli itselleen tasoistaan naista, van haikailevat paremman perään ja kun sellaista ei saa niin sitten kuljetaan nenä pystyssä niitä "omia polkuja".  Pellet.

Vierailija
70/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:45"]

[/quote]

Sama naisille.

Vierailija
71/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 22:01"]

Ohhoh kun on kevytkenkäistä väkeä liikenteessä! Mutta sehän me jo tiedettiin. Onneksi on MGTOW!

[/quote]

Katos Camel-bootsi kansalainen sattui palstalle. Jos oikeesti kulkisit vain niitä omia polkujasi niin et olisi täällä lukemassa tätä topiccia. Kaikesta paistaa läpi että nä MOWGLIT on pelkkiä alemman tason runkkareita jotka ei huoli itselleen tasoistaan naista, van haikailevat paremman perään ja kun sellaista ei saa niin sitten kuljetaan nenä pystyssä niitä "omia polkuja".  Pellet.

[/quote]

Juuri näin, haha! Sit kun paremman naisen saavat niin olis se nyt parasta tajuta, ettei nainen ole tosissaan jos sanoo, että tää ei tunnu loppuelämän jutulta. Jos se oman tasoinen nainen sanois niin niin oiskohan mennyt perille? Tai varsinkin jos ladonseinästä reväistyn oloinen nainen sanoisi niin? Mieshän itsekin silloin varmaan vain olisi pillun takia siinä. 

Vierailija
72/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paremmalla tarkoitan lähinnä naisen ulkonäköä ja statusta. Reppana itsetunnoton nainen jne. mä oon, mutta miehet ei sitä ymmärrä, kun ulkonäöstä sitä ei huomaa. 

98

Vierailija
73/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 14:00"]

Ja paremmalla tarkoitan lähinnä naisen ulkonäköä ja statusta. Reppana itsetunnoton nainen jne. mä oon, mutta miehet ei sitä ymmärrä, kun ulkonäöstä sitä ei huomaa. 

98

[/quote]

Jos ole 98 syntynyt, niin et ole nainen vaan lapsi.

Vierailija
74/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="17.04.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:39"]

Kaikkien ketjuun kirjottaneiden mielestä on myös ok, kun pitkäaikainen aviomies vaihtaa 34-vuotiaana perheensä 21-vuotiaaseen herkkupeppuun?

[/quote]

Miten tästä saa nyt väännettyä tuollaisen ongelman? Itse olen tuon nykyisen turjakkeeni kanssa ollut yhdessä oikeasti pidempään kuin moni av:lla on edes elänyt. Vaihdoin lennossa silloin, ja avioliittoni on jo nyt jatkunut pidempään kuin avioliitot keskimäärin. Miten minä nyt yhtäkkiä olen tuota mieltä että on ok vaihtaa nuorempaan herkkupeppuun? 

Jopas olenkin kevytkenkäinen heitukka..

[/quote]

No jos kerran on OK vaihtaa lennosta omasta mielestä parempaan, niin mikäs vika tuossa nyt olisi? Eikö se ollutkaan tärkeintä seurata tunteitaan?

Vierailija
75/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:10"]

Minä varmaankin vaihdoin lennosta. Kerroin seurustelukumppanille (emme asuneet yhdessä) että olen ihastunut toiseen, ja lopetan siksi suhteen. Pian sen jälkeen tunnustin ihastukselleni tunteeni.

Haluaisin kuulla tämän ketjun paheksujilta, mikä olisi ollut moraalisesti oikea tapa toimia. Kertoa kumppanille, että olen muuten ihastunut toiseen, ja odotella, että hän jättää minut? Heittäytyä muuten vaan niin mahdottomaksi, ettei hän olisi voinut olla kanssani? Vai pitää loppuikä pystyssä kulissia, kun kerran olin seukkailemaan kerran ryhtynyt?

[/quote]

Anyone?

[/quote]

Moraalista en tiedä, mutta rehellisyys tekee kipeää. Joskus voi pieni valhe olla inhimillisempää. Esim. Minusta tuntuu, että olemme kasvaneet erilleen, pitäisi siis erota....sitten hups, viikko eron jälkeen "löytyy" uusi.

[/quote]

Minä taas tilanteen kokeneena ajattelisin, että kumppani (ex-kumppani) on ansainnut rehellisyyden. Noita puheita erilleen kasvamisesta ei usko erkkikään. On julmaa sanoa ihastuneensa toiseen, mutta se on kuitenkin nopea keino lopettaa suhde - julminta on jättää toiselle turhaa toivoa.

Olen kokenut itse nuorempana senkin, etten osannut jättää toista kyllin ryhdikkäästi. Jahkasin ja jahkasin ja palasin kainaloon. Silloin ei kuvioissa ollut ketään toista, mutta tuli vietyä paljon hyvää aikaa itseltä ja toiselta. Ja kun viimein sain lopullisen eropäätöksen tehtyä, oli tavattoman vaikeaa saada toinen uskomaan. Ensin minä jahkailin vuoden ja sitten hän stalkkasi minua vuoden. Ne vuodet olisi voinut käyttää toisinkin.

Vierailija
76/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="17.04.2015 klo 19:36"]

No itseasiassa kyllä =) Tai mies ja mies, poikahan tuo oli. Seurustelin 17-vuotiaana yhden pojan kanssa ja erittäin hyvä miespuolinen ystäväni päätti sitten kertoa ihastuneensa minuun. Pienen harkinnan jälkeen poikkis vaihtui toiseen..Itseasiassa tämäkään suhde ei sitten kestänyt muutamaa kuukautta pidempään, mutta nyt olen naimisissa tuon kakkospojan veljen kanssa..ollut jo pitkään.

Tuo ensimmäinen poika ei ole ollut kuvioissa sen koommin, mutta mieheni veljen kanssa olemme hyviä ystäviä edelleen. Ja mieheni kanssa siis onnellisesti naimisissa jo pitkään.

Anopilleni kyllä nostan hattua, että kavutessani ensimmäistä kertaa toisen veljeksen makuuhuoneesta, ei ilmekään hänellä värähtänyt. Nyt myöhemmin on kyllä maininnut, että hurjaa tuntui olevan, mutta niinhän nuorilla aina..=)

Voi niitä aikoja. Ja tuo nyt kirjoitettuna näyttää paljon pahemmalta kuin todellisuudessa olikaan..Älkää ruoskiko! =)

[/quote]

Ootko Emmi?

Vierailija
77/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 08:08"] [quote author="ExoPol" time="17.04.2015 klo 19:36"]

No itseasiassa kyllä =) Tai mies ja mies, poikahan tuo oli. Seurustelin 17-vuotiaana yhden pojan kanssa ja erittäin hyvä miespuolinen ystäväni päätti sitten kertoa ihastuneensa minuun. Pienen harkinnan jälkeen poikkis vaihtui toiseen..Itseasiassa tämäkään suhde ei sitten kestänyt muutamaa kuukautta pidempään, mutta nyt olen naimisissa tuon kakkospojan veljen kanssa..ollut jo pitkään.

Tuo ensimmäinen poika ei ole ollut kuvioissa sen koommin, mutta mieheni veljen kanssa olemme hyviä ystäviä edelleen. Ja mieheni kanssa siis onnellisesti naimisissa jo pitkään.

Anopilleni kyllä nostan hattua, että kavutessani ensimmäistä kertaa toisen veljeksen makuuhuoneesta, ei ilmekään hänellä värähtänyt. Nyt myöhemmin on kyllä maininnut, että hurjaa tuntui olevan, mutta niinhän nuorilla aina..=)

Voi niitä aikoja. Ja tuo nyt kirjoitettuna näyttää paljon pahemmalta kuin todellisuudessa olikaan..Älkää ruoskiko! =)

[/quote] Ootko Emmi? [/quote]

Jos nimittäin olet, niin sun mies pettää sua...

Vierailija
78/104 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:43"]

Miten lennosta vaihtaminen on huonompi kuin se, että ensin jätän ja jään yksin?

[/quote]

Et kai sinä tosissasi tätä kysy? Siksi tietysti koska lennosta jätetylle on todella nöyryyttävää saada tietää että jätettiin koska "parempi" löytyi. Se on todella loukkaavaa. Hellempää on kertoa ettei rakasta enää ja haluaa erota.

[/quote]

Eihän se ole nöyryyttävää. Ei pidä kuvitella olevansa toiselle yhtä tärkeä, kuin itselleen on. Ja toisinpäin. Et kai sä mikään maailman napa ole? Ainahan jokainen meistä on korvattavissa. Kyllä parisuhteissa useinkin joudutaan jatkamaan joitain aikoja ihan vain tahdon voimalla. 

[/quote]

Kyllä minä ainakin kuvittelen olevani miehelleni yhtä tärkeä kuin hän minulle. Tämmöiseen kuvitelmaan olen päätynyt siitä syystä että on pysynyt vuosia vierelläni. Ihan varmasti yhdessäolo antaa luvan ajatella että olen helvetin tärkeä toiselle. P*rkele vieköön jos mies nyt yht'äkkiä ilmoittaisi että parempi tuli vastaan, en vaan oo viittinyt sulle 15 vuoden aikana kertoa.

Vierailija
79/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei tarvinnut selittää eikä tullut morkkista, koska exä oli kaikkien vihaama kusipää.

Vierailija
80/104 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli paha morkkis. Exässä ei ollut mitään vikaa, mutta tuli vain vastaan parempi.