Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää olleensa yksin Ikeassa!

Vierailija
16.04.2015 |

Löysin pyykinpesun yhteydessä miehen taskusta Ikean kuitin ja ihmettelin ääneen, mitä ihmettä mies on yksin Ikeassa tehnyt? Meni ihan vaikeaksi, ensin kiisti mutta sanoin nähneeni kuitin. Sitten mutisi jotain ja lähti koiran kanssa lenkille eikä enää puhunut asiasta. Sen verran sanoi että oli yksin... Mitä ihmettä? Käyvätkö miehet muka vapaaehtoisesti Ikeassa?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:22"]Kuitilla oli lihapulla annos JA uso salaatti! Lukekaa idarit. Jonkun vosun vieny ikeaan syömään samalla tietysti muutakin shoppailtu. Kato sen tilitapahtumat... [/quote] Kävi vähän mielessä... Ja kun meni ihan lukkoon eikä halunnut keskustella siitä. ap

[/quote]

kuka nyt ei menis vaikeeks, jos ikeassa käynti on syntiä ja mesoomisen aihe.

kyllä mäkin olisin äimänä, jos tulis ryöppy niskaan tollasesta.

olisin aika pettynyt siihen kumppanini...miettisin, että miks tässä oon, jos muhun ei voi luottaa.

tai niin veikkaan miehen ajattelevan...niin mun mies ajattelis.

ollaan puhuttu tollassesta. Miehelle ei ehkä ole imartelevaa tollaset epäilykset.

ehkä sulle olis imartelevaa, jos sun ukko epäilis sua noin?

Vierailija
42/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:38"]Tää on provo.

AP kertoo ensin, että kuitilla oli lihapullat & jotain perus juttuja.

Vasta seuraavissa viesteissä ilmenee, että kuitilla oi salaatti.

Kyllä homma on niin, että jos löytää kuitin, jossa on lihapullat ja salaatti, niin jo ekassa viestissä se ilmoitettaisiin ja huutomerkkejen kera.

Nythän tämä ratkaiseva "salaatti" oli jätetty liian vähälle huomiolle.

Nim: Mieheltään laskun löytänyt, jossa: pippuripihvi, kanasalaatti, 12cl valkoviini ja 3.tuoppi & kahvit, konjakki ja amaretto. Kenkää tuli.
[/quote]

Mä vasta äsken ylipäätään huomasin sen olleen ISO salaatti. Katoin että perusjuttuja, salaatti ja juoma. Mutta että ISO. Oikeesti mua nyt häiritsee tämä ja miehen syyllinen käytös. Hitto, mitenhän sais selville mitä tässä nyt on käynyt. ap
[/quote]

NO HITTO MITENKÖHÄN??? KYSYT SILTÄ MIEHELTÄ JA MEET HITTOON VAUVAPALSTALTA!!!!1111!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaalle ollut shoppailemassa. Miksi muuten meni vaikeaksi?

Vierailija
44/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:49"]Salarakkaalle ollut shoppailemassa. Miksi muuten meni vaikeaksi?
[/quote]

Hitto, sitä mäkin epäilen :( ap

Vierailija
45/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako juomaa kuitissa oli?

Kai iso mies voi syödä ne lihapullat ja salaatinkin.

Jos sitä vaikka hävettää se, että tulee mätettyä lounaalla liikaa?

Jos sillä on lounasseteleitä tms. ja pelkät lihapullat olisi jättänyt liikaa setelistä käyttämättä?

Vierailija
46/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:22"]Kuitilla oli lihapulla annos JA uso salaatti! Lukekaa idarit. Jonkun vosun vieny ikeaan syömään samalla tietysti muutakin shoppailtu. Kato sen tilitapahtumat... [/quote] Kävi vähän mielessä... Ja kun meni ihan lukkoon eikä halunnut keskustella siitä. ap

[/quote]

olisin aika pettynyt siihen kumppanini...miettisin, että miks tässä oon, jos muhun ei voi luottaa.

ollaan puhuttu tollassesta. Miehelle ei ehkä ole imartelevaa tollaset epäilykset.

[/quote]

Miksi ensin kielsi käyneensä jos ei ole mitään aihetta epäilyyn? Ja kun pakotettuna joutui myöntämään, karkasi paikalta?

Vierailija
47/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

Jos ukko 1) ostaa 2 annosta (isoimmat lihapullat ja iso salaatti) 2) kiistää olleensa Ikeassa 3) kiinni jäätyään (kuitti) myöntää mutta väittää olleensa yksin ja 4) ei suostu puhumaan vaan lähtee lenkille niin SINÄ se hymyilisit vaan miten mukavaa on yhteiselo ja mitäs siitä jos valehdellaan ja ruokitaan muita ämmiä? Jepjep.

Vierailija
48/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:41"]Sä taidat luulla olevasi vanginvartija??   Eikö sulla ole tasavertainen suhde?     sä luulet olevasi ammatissa etkä suhteessa. mun mielestä sä et tajua, että se mieskin on ihan ihminen vaan.   Mun mielestä tollasesta epäilystä on ihan syytä loukkaantua ja mun mielestä sulla on fiksuinta pyytää Anteeks. Ottaa vähän näkökulmaa.   kyllä se ukko pois ajautuu, jo sä et pysty luottamaan. Mieti mitä teet niitten tunteitten kanssa. Ei tarvi kaikkea lempata toisen niskaan.     [/quote] Eli sulle on ok että miehesi valehtelis?

[/quote]

Mikäs rivinvälitulkinta tulkinta toi on? mulle olis ok, että mun mies puhuis totta.

taidat olla aapeen kanssa samaa kulttikuntaa.

mun mielestä on oikoo, että ollaan rehellisiä....ei tarvi vehdata.

puhutaan asiat, eikä kytätä kuitteja tai kaivella taskuja. Puhutaan...ei heti ekaks epäillä ja oleteta, että "PETTÄJÄN TIELLÄHÄN TUO. SIKAhan se on. Tietenkin. Mitäs muuta tässä olettaa voisi..."

ei oikein ymmärrä noita tulkintoja. Ihmeellisiä kristllipalloeukkoja...."epäilykseni hiipii...PETTURI!! Mieshän on tietenkin petturi"

Vierailija
49/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy yksin ikeassa!? :D Toki aina mun pakotuksesta ja yleensä lapsille jtn huonekaluja siis hakenut. Tämä sen takia kun Ikea hänen työmatkan varrella. 

Vierailija
50/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:35"]

[/quote]

[/quote]

Miksi ensin kielsi käyneensä jos ei ole mitään aihetta epäilyyn? Ja kun pakotettuna joutui myöntämään, karkasi paikalta?
[/quote]

Ei tuon syyllisempää käytöstä oo... Valitan, ap :(

Vierailija
51/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vee täälllä on tyhmää porukkaa. Kyllä pitää paikkansa mitä tästä foorumista mainostettiin.

Vierailija
52/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää AP.

Jos mies vie "salarakkaan" Ikeaan syömään, niin ei se kovin kummoinen suhde ole.

Ajatteleppa, jos kuitti olisi ollut vaikka Palacesta tai Savoysta, sitten ois jo itku ja parku.

Tietysti voi olla, että siinä ollaan jo, näin kevään kunniaksi, pesän rakennuspuuhissa.

Mutta silti, c`moon, Ikeassa!

Vierailija
53/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:41"]Sä taidat luulla olevasi vanginvartija??   Eikö sulla ole tasavertainen suhde?     sä luulet olevasi ammatissa etkä suhteessa. mun mielestä sä et tajua, että se mieskin on ihan ihminen vaan.   Mun mielestä tollasesta epäilystä on ihan syytä loukkaantua ja mun mielestä sulla on fiksuinta pyytää Anteeks. Ottaa vähän näkökulmaa.   kyllä se ukko pois ajautuu, jo sä et pysty luottamaan. Mieti mitä teet niitten tunteitten kanssa. Ei tarvi kaikkea lempata toisen niskaan.     [/quote] Eli sulle on ok että miehesi valehtelis?

[/quote]

Mikäs rivinvälitulkinta tulkinta toi on? mulle olis ok, että mun mies puhuis totta.

taidat olla aapeen kanssa samaa kulttikuntaa.

mun mielestä on oikoo, että ollaan rehellisiä....ei tarvi vehdata.

puhutaan asiat, eikä kytätä kuitteja tai kaivella taskuja. Puhutaan...ei heti ekaks epäillä ja oleteta, että "PETTÄJÄN TIELLÄHÄN TUO. SIKAhan se on. Tietenkin. Mitäs muuta tässä olettaa voisi..."

ei oikein ymmärrä noita tulkintoja. Ihmeellisiä kristllipalloeukkoja...."epäilykseni hiipii...PETTURI!! Mieshän on tietenkin petturi"
[/quote]

No ap:lle valehdeltiin ja sen valehtelijaukkoa puolustelet. Eli muille saa valehdella ja se pitää hiljaa niellä mutta sulle ei saa valehdella? Olet muuten ihailtavan looginen ihminen. Lol.

Vierailija
54/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:56"]Ei hätää AP.

Jos mies vie "salarakkaan" Ikeaan syömään, niin ei se kovin kummoinen suhde ole.

Ajatteleppa, jos kuitti olisi ollut vaikka Palacesta tai Savoysta, sitten ois jo itku ja parku.

Tietysti voi olla, että siinä ollaan jo, näin kevään kunniaksi, pesän rakennuspuuhissa.

Mutta silti, c`moon, Ikeassa!
[/quote]

Siinä on shoppailtu lemmenpesään ja ohessa särvitty mitä on tarjolla. Noi kuitit löytyy sit ens kerral.

Vierailija
55/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syönyt salaa rutsalaisia lihapullia.

Vierailija
56/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan koskaan käy vaik työkaverin kans syömässä???

Älä viitti aapee tehdä itselles liian vaikeeks asioita.

puhu sen ukon kans.

se selvästi pelkää sua.

mitä sit, jos sillä on nainen. 

Sitä sä teet omat ratkaisut.

ethän sä siihen mieheen selvästikään luota...että ihan sama onks sillä joku vai eikö ole.

tää kuullostaa inhottavalta. Mutta ethän sä sun miehees selvästikään luota...ei sun kannata sellasen kanssa olla. Se syö vaan sun energiaa.

tai sit sä juttelet. Ja te opettelette jakamasta ja luottamista ja luottettavana olemista.

mut ei toi o hyvä. Ei teille kummallekaan.

Vierailija
57/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin selvä provo :D

Vierailija
58/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties jotain hoseksuaalisia kokeiluja. Ikeaan ja salaatille. Ei ole ihan normaalia.

Vierailija
59/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin AP, niin minua eniten riepoisi se, että jos ukon pitää sitä salarakastaan syöttää, niin miksi se pitää tehdä Ikeassa?

Eihän sieltä saa bonuksia! Olisi viennyt ABC.lle, prkll!

Vierailija
60/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:43"]  Eli muille saa valehdella ja se pitää hiljaa niellä mutta sulle ei saa valehdella? Olet muuten ihailtavan looginen ihminen. Lol.

[/quote]

jännää tulkintaa. Mielenkiintoista ajatusten yhdistelyä.

aapeelle voimia.  Ja saivartelija jatkakoon.