Mies väittää olleensa yksin Ikeassa!
Löysin pyykinpesun yhteydessä miehen taskusta Ikean kuitin ja ihmettelin ääneen, mitä ihmettä mies on yksin Ikeassa tehnyt? Meni ihan vaikeaksi, ensin kiisti mutta sanoin nähneeni kuitin. Sitten mutisi jotain ja lähti koiran kanssa lenkille eikä enää puhunut asiasta. Sen verran sanoi että oli yksin... Mitä ihmettä? Käyvätkö miehet muka vapaaehtoisesti Ikeassa?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:43"] Eli muille saa valehdella ja se pitää hiljaa niellä mutta sulle ei saa valehdella? Olet muuten ihailtavan looginen ihminen. Lol.
[/quote]
jännää tulkintaa. Mielenkiintoista ajatusten yhdistelyä.
aapeelle voimia. Ja saivartelija jatkakoon.
[/quote]
No ihan selkeetä jos luet ton kommentteja. Hänelle ei saa valehdella mutta muille kyllä. Että en pidä tollasista ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:02"]Pyydä turvakamerakuvaa sieltä ravintolasta. Kuitista saat tarkan kellonajankin. Ja sit vasta tenttaamaan miestä et tunnustaako!
[/quote]
Näkee samalla sen hoidonkin.
Anna miehellesi rahaa, jotta on varaa viedä salarakas tasokkaampaan paikkaan kuin Ikea. Jotain tasoa sentään, luulee muuten miestäs vielä köyhäksi!
Miehes on halunnut käydä Ikeassa syömässä lihapullia, homotyökaverinsa kanssa, ja sinä nostat hirmu haloon! Anna olla!
Ensinnäki kuka veis jonku (sala)rakkaansa johonkin Ikeaan syömään??? :D Muutenkin aika erikoista tulkintaa noiden ruokaostostensa perusteella, "ei varmana jaksaisi syödä tommosta määrää yksin!"
Lisäksi tulee vaikutelma, että olet mustasukkainen kyttääjä, kontrollifriikki ja epävarma omasta asemastasi. En mä ainakaan kauaa tollaista meininkiä katselisi, jos ei saa ees rauhassa käydä syömässä.
Jos sulla on jotain epäselvyyksiä asiasta, niin kannattaa jutella sen miehesi kanssa, eikä tulla johonkin foorumille hakemaan tsemppausta tai jotain vauva-foorumin tätien tuomioita miehesi tekosista :D Ja joo, kirjoitit aiemmin että "meni vaikeaksi ja lähti lenkille" (ehkä ei jaksanut kuunnella kyttäämistä ja kuulustelua), mutta eiköhän se sieltä lenkiltään joskus palaa ja kysyt sitten suoraan jos sua joku askarruttaa.
Ehkä olet epävarma itsestäsi ja omasta asemastasi, kun itsekin sisimmässäsi tajuat, ettei kauheen monet jaksa kovin kauaa katsella tollaista "natsimeininkiä" ja kyttäystä parisuhteessa. Sitäpaitsi jos miehesi ei ole muutenkaan tehnyt mitään väärää, niin aika pahalta tuollainen ei-ansaittu epäluottamus tuntuu :(
Ja tosiaan tuollaisella käytöksellä ennemminkin ajat miehesi pois luotasi, kuin pelastaisit parisuhteenne.
Kannattaa joko opetella pois tuollaisestä epäluottamuksesta ja kyttäämisestä, tai sitten vaan lempata se kundi jos kerran joudut noin pelko berseessä olemaan.
Jokatapauksessa, kaikkea hyvää jatkoon. :)
oli raukka ostanut jonkun ihanan äitienpäivälahjan kerrankin ajoissa..
Mie haluun tietää miten tässä käy!
Joko oot tivannu mieheltäs että mitä se siellä teki.
Katsoin Tarot-korteista ja totuus on hyvin arkinen. Miehesi naispuolinen työkaveri (miehellesi arkinen Irmeli, sinulle armoton miestennielijä) pyysi häneltä kyytiä Ikeaan. Koska olet mustasukkainen kyylä, ei viitsinyt sulle kertoa. Tiesi aikaisemmista kokemuksistaan mikä viikkojen kuulustelu siitä seuraisi.
Yksin Ikeassa käyvä mies ei ole mikään kummajainen, mutta itse takerruin siihen, että mikä hiton iso salaatti? En muista koskaan nähneeni Ikeassa mitään salaatteja, varsinkaan mitään ns. pääruoaksi soveltuvaa. Ja käyn aika usein.
Jep, se Ikean "iso" salaatti tarkoittaa siis sitä, että saa ottaa sen pienin kiisselikulhonnäköisen kupin tilalle pienen leipälautasen kokoisen lautasen, jolle laittaa salaattia. Ei siihen todellakaan paljon mahdu eli ei ole mikään pääruoka, semminkin kun Ikean "salaatit" on luokkaa porkkanaraaste ja jäävuorisalaatti, mutta itse ainakin tulee otettua toi isompi versio, että saa edes jotain rehua siihen lihapullien kylkeen.
Ehkä ukkos tosiaan häpes tota salaattia (tosimiehethän ei pupujen ruokaa syö) ja meni siks vaikeeks ;)
Mun mies on innokkaampi Ikeaan lähtijä kuin minä. Että onhan noitakin.
Mutta ap tunnet itse miehesi paremmin onko hänen tapaistaan käydä itsekseen jne.
Kyllä me käydään salarakkaan kanssa työpäivän keskellä välillä oudoissakin paikoissa lounaalla. Mutta ei koskaan edes oteta kuitteja...
Ikeassa ei myydä *iso salaatti" -nimikkeellä yhtään mitään. T. Ikean työntekijä
Uuniperunakin löysi naisen Ikeasta. Päivällä siellä pyörii kymmeniä YH-hempukoita. On niin helppo kysyä makutuomariksi ja kiitokseksi tarjota kahvit tai lounas, pikkuisellekin. Siitä se lähtee, ei muuta kuin vielä kantamaan mamman ostokset - vaikka makkariin asti.
Ap, tuu nyt tänne kertomaan, joko ison salaatin ja lihapullien kohtalo on selvinnyt? Tää on ihan kuin se ketju siitä kaapin takana olevasta puhelimesta, jos joku muistaa! Me halutaan tietää! Ap, hohoi..
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:28"]Ap, tuu nyt tänne kertomaan, joko ison salaatin ja lihapullien kohtalo on selvinnyt? Tää on ihan kuin se ketju siitä kaapin takana olevasta puhelimesta, jos joku muistaa! Me halutaan tietää! Ap, hohoi..
[/quote]
Mitä siinä muuten kävi??
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:29"]Mitä kuitissa näkyi että oli ostettu? [/quote] Siinä oli se isoin lihapulla-annos ja ihan jotain perusjuttua. Ap [/quote] Sehän on kahdelle. Vai vetääkö ukko muka 15 lihapullaa ja muusit perään? [/quote] mä vedän ainaki :D t.16v tyttö
[/quote]
Mä vedän aina Ikeareissulla sen 20 lihapullaa ranskiksilla! Ne tarjoillaan lihapullat lautasella ja ranskikset kulhossa, vakio annos meikäläiselle.
Ja ei, en ole ryhävalas joka "söisi vaikka kokonaisen seebran" vaan ihan normi aktiivinen perheenäiti :)
Ikeassa käyminen 3 lapsen ja "eivälttämättäniininnostuneenjaehkäjopahiemanreissullemukaanpakotetunkin" miehen kanssa on energiaa vievää hommaa, pakkohan sitä on jossain vaiheessa vähä tankatakki! :D
//Lähimpään ikeaan 400 km...
Pyydä turvakamerakuvaa sieltä ravintolasta. Kuitista saat tarkan kellonajankin. Ja sit vasta tenttaamaan miestä et tunnustaako!