Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää olleensa yksin Ikeassa!

Vierailija
16.04.2015 |

Löysin pyykinpesun yhteydessä miehen taskusta Ikean kuitin ja ihmettelin ääneen, mitä ihmettä mies on yksin Ikeassa tehnyt? Meni ihan vaikeaksi, ensin kiisti mutta sanoin nähneeni kuitin. Sitten mutisi jotain ja lähti koiran kanssa lenkille eikä enää puhunut asiasta. Sen verran sanoi että oli yksin... Mitä ihmettä? Käyvätkö miehet muka vapaaehtoisesti Ikeassa?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:00"]

Sinä tietenkin syötät hänelle vain ituja ja vettä, käy sitten raukka vetämässä salaa lihapullia ja kokista?

[/quote]Aivan, raukka nälissään jatkuvasti.

Vierailija
22/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:29"]Mitä kuitissa näkyi että oli ostettu?
[/quote]

Siinä oli se isoin lihapulla-annos ja ihan jotain perusjuttua. Ap
[/quote]

Sehän on kahdelle. Vai vetääkö ukko muka 15 lihapullaa ja muusit perään?
[/quote] mä vedän ainaki :D t.16v tyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiko se ne kamat himaan?

Vierailija
24/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuo miehelle ole annos eikä mikään. Joskus kun oikein ruoka maistuu, sitä kyllä menee.

Vierailija
25/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:29"]Mitä kuitissa näkyi että oli ostettu? [/quote] Siinä oli se isoin lihapulla-annos ja ihan jotain perusjuttua. Ap [/quote] Sehän on kahdelle. Vai vetääkö ukko muka 15 lihapullaa ja muusit perään?

[/quote]

Meillä kyllä vetäisee teinipoika ja isäntä sen 15 pullan annoksen hetkessä. Kumpikin siis omansa.

Vierailija
26/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto,miten jotkut saakin draamaa kaikesta.Munkin mies tykkää kierrellä kirppiksiä välistä yksikseen.

Vierailija
27/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kävi salarakkaansa, Svante-Håkanin kanssa sänkyjä testaamassa. Nälkähän siinä puuhassa tulee, joten se selittää miehesi lihapullat ja Svante-Håkanin salaattiannoksen.

Vierailija
28/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitilla oli lihapulla annos JA uso salaatti! Lukekaa idarit. Jonkun vosun vieny ikeaan syömään samalla tietysti muutakin shoppailtu. Kato sen tilitapahtumat...

Vierailija
29/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:29"]

Aika harvassa on ne miehet, jotka menee vapaaehtoisesti yksin Ikeaan.

[/quote]

No mistä ne halvat huonekalut ja kipot sun muut pitäisi ostaa?

Voi vittu teidän järjenjuoksua taas. 

Kyllä olen mies ja käyn vapaaehtoisesti ikeassa kun sieltä jotain tarvin. :)

Vierailija
30/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:29"]

Aika harvassa on ne miehet, jotka menee vapaaehtoisesti yksin Ikeaan.

[/quote]

No mistä ne halvat huonekalut ja kipot sun muut pitäisi ostaa?

Voi vittu teidän järjenjuoksua taas. 

Kyllä olen mies ja käyn vapaaehtoisesti ikeassa kun sieltä jotain tarvin. :)

[/quote]

Taidat olla ruotsalainen, ei tuohon muuta selitystä ole. 

Vierailija
31/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:30"]Kai sä nyt kysyit siltä että mitä se sieltä halusi ostaa......? Voisi selventää vähän. [/quote] Ei se suostunut puhumaan kun meni vain ihan vaikeaksi ja lähti ulos :(

[/quote]

no kyllä säkin menisit vaikeeks, jos siitä tehtäis numero että missä SÄ OLET OLLUT....SYÖMÄSSÄ?!! Sika! Etkä ole mulle kertonut! Mä löysin kuitin!! Saatanan sika!!! Mitä sä TAAS olet tehnyt...ilman lupaa ..mikset sä ole kysynyt multa lupaa käydä ikeassa?!?!! Mitä sä mutiset?? Mitä sä olettanut tekemään?? Ikeassa??

"Pässi akka" ajattelisin minä. Ei vois kyllä muuta kuin mutista ja häipyä koiraa ulkoiluttamaan.

mikä imen aikuisen vahti sä luulet olevas?? Onko sun mies sulle jotenkin tilivelvollinen??

kasva luottamaan äläkä vahtaamaan.

Vierailija
32/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panon kanssa kävivät ostamassa vauvansängyn kun kävi vahinko?

Vierailija
33/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:55"]Höpöhöpö, lihapulla-annos ja "perusjutut" eivät ole samalla kuitilla. Busted.
[/quote]

Siis kuitilla oli lisäksi iso salaatti ja juoma = perusjuttuja. Mutta on aika iso annos :o ap

Vierailija
34/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:22"]Kuitilla oli lihapulla annos JA uso salaatti! Lukekaa idarit. Jonkun vosun vieny ikeaan syömään samalla tietysti muutakin shoppailtu. Kato sen tilitapahtumat...
[/quote]

Kävi vähän mielessä... Ja kun meni ihan lukkoon eikä halunnut keskustella siitä. ap

Vierailija
35/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:05"]En ole ikinä nähnyt yhtäkään miestä yksinään ikeassa. Vain kaksi miestä kerrallaan yhdessä ilman naista, mutta ne on takuulla homoja. 
[/quote]

Sama! Ei jatkoon! Sitä paitsi mies yksin Ikeassa on samaa settiä kuin yksisarviset. Taruolento!

Vierailija
36/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo.

AP kertoo ensin, että kuitilla oli lihapullat & jotain perus juttuja.

Vasta seuraavissa viesteissä ilmenee, että kuitilla oi salaatti.

Kyllä homma on niin, että jos löytää kuitin, jossa on lihapullat ja salaatti, niin jo ekassa viestissä se ilmoitettaisiin ja huutomerkkejen kera.

Nythän tämä ratkaiseva "salaatti" oli jätetty liian vähälle huomiolle.

Nim: Mieheltään laskun löytänyt, jossa: pippuripihvi, kanasalaatti, 12cl valkoviini ja 3.tuoppi & kahvit, konjakki ja amaretto. Kenkää tuli.

Vierailija
37/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat luulla olevasi vanginvartija??

Eikö sulla ole tasavertainen suhde?

sä luulet olevasi ammatissa etkä suhteessa.

mun mielestä sä et tajua, että se mieskin on ihan ihminen vaan.

Mun mielestä tollasesta epäilystä on ihan syytä loukkaantua ja mun mielestä sulla on fiksuinta pyytää Anteeks. Ottaa vähän näkökulmaa.

kyllä se ukko pois ajautuu, jo sä et pysty luottamaan. Mieti mitä teet niitten tunteitten kanssa. Ei tarvi kaikkea lempata toisen niskaan.

Vierailija
38/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:38"]Tää on provo.

AP kertoo ensin, että kuitilla oli lihapullat & jotain perus juttuja.

Vasta seuraavissa viesteissä ilmenee, että kuitilla oi salaatti.

Kyllä homma on niin, että jos löytää kuitin, jossa on lihapullat ja salaatti, niin jo ekassa viestissä se ilmoitettaisiin ja huutomerkkejen kera.

Nythän tämä ratkaiseva "salaatti" oli jätetty liian vähälle huomiolle.

Nim: Mieheltään laskun löytänyt, jossa: pippuripihvi, kanasalaatti, 12cl valkoviini ja 3.tuoppi & kahvit, konjakki ja amaretto. Kenkää tuli.
[/quote]

Mä vasta äsken ylipäätään huomasin sen olleen ISO salaatti. Katoin että perusjuttuja, salaatti ja juoma. Mutta että ISO. Oikeesti mua nyt häiritsee tämä ja miehen syyllinen käytös. Hitto, mitenhän sais selville mitä tässä nyt on käynyt. ap

Vierailija
39/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 19:41"]Sä taidat luulla olevasi vanginvartija??

Eikö sulla ole tasavertainen suhde?

sä luulet olevasi ammatissa etkä suhteessa.

mun mielestä sä et tajua, että se mieskin on ihan ihminen vaan.

Mun mielestä tollasesta epäilystä on ihan syytä loukkaantua ja mun mielestä sulla on fiksuinta pyytää Anteeks. Ottaa vähän näkökulmaa.

kyllä se ukko pois ajautuu, jo sä et pysty luottamaan. Mieti mitä teet niitten tunteitten kanssa. Ei tarvi kaikkea lempata toisen niskaan.

[/quote]

Eli sulle on ok että miehesi valehtelis?

Vierailija
40/88 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs ystäväni pari vuotta sitten.. Tekstaili exänsä kanssa ja varmaan antoi ymmärtää. Exä käytti sitten tätä Ikeassa shoppailemassa ja samalla osti tälle autoon uudet renkaat (varmasti ihan puhtaasti hyvää hyvyyttään ilman taka-ajatuksia, jep jep.) No se yhteydenpito loppui melko pian, mutta tuskinpa tuonkaan Exän aviovaimo näistä tietää miehensä shoppailureissuista yhtään mitään.. Muista säädöistä puhumattakaan.