Mies väittää olleensa yksin Ikeassa!
Löysin pyykinpesun yhteydessä miehen taskusta Ikean kuitin ja ihmettelin ääneen, mitä ihmettä mies on yksin Ikeassa tehnyt? Meni ihan vaikeaksi, ensin kiisti mutta sanoin nähneeni kuitin. Sitten mutisi jotain ja lähti koiran kanssa lenkille eikä enää puhunut asiasta. Sen verran sanoi että oli yksin... Mitä ihmettä? Käyvätkö miehet muka vapaaehtoisesti Ikeassa?
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:28"]Ap, tuu nyt tänne kertomaan, joko ison salaatin ja lihapullien kohtalo on selvinnyt? Tää on ihan kuin se ketju siitä kaapin takana olevasta puhelimesta, jos joku muistaa! Me halutaan tietää! Ap, hohoi..
[/quote]
Edelleen pattitilanne kun mies ei puhu asiasta vieläkään :( Mitenhän tätä nyt voisi selvittää? En haluaisi tonkia kännykkää tai sähköposteja mutta mieli tekisi selvittää totuus :( Ahdistaa hirveästi kun ei tiedä onko kyseessä se pahin vaihtoehto. Ihan oikeasti olen nyt alkanut epäilemään että miehellä ON toinen nainen tai olen aika varma. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:37"]
Miehet ei koskaan käy yksin Ikeassa :DD
[/quote]
No sitten minä olen yksisarvinen (viitaten johonkin aikaisempaan viestiin).
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:29"]Mitä kuitissa näkyi että oli ostettu? [/quote] Siinä oli se isoin lihapulla-annos ja ihan jotain perusjuttua. Ap [/quote] Sehän on kahdelle. Vai vetääkö ukko muka 15 lihapullaa ja muusit perään?
[/quote]
mun pikkuveli vetää semmosen annoksen hyvin yksinki ja se on 13 :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:23"]
Ikeassa ei myydä *iso salaatti" -nimikkeellä yhtään mitään. T. Ikean työntekijä
[/quote]
Ikean työntekijänä sun pitäisi sitten tietää ravintolapuolen tavaratalokohtaisista eroista. Esim. olen syönyt kesälomalla Kuopion Ikeassa muikkuja, joita ei myydä ollenkaan Espoon Ikean ravintolassa...
Oliko kyseessä Raision Ikea..? Kaverille nimittäin joku "menestyvä ja komea, varattu mies" ehdotteli treffejä Ikeaan. Ei kyllä lähtenyt kun mies oli varattu ja no niin, Ikea.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:23"]Ikeassa ei myydä *iso salaatti" -nimikkeellä yhtään mitään. T. Ikean työntekijä
[/quote]
Ainakin raision Ikeassa saa salaatin isona (siis syvään lautaseen ja maksaa 3€?) tai siihen pikkukeppuun ku maksaa jotain euron. Ja Raision Ikeassa myydään myös salaattiannoksia. Mutta se 3€ salaatti on iso siihen euron pienempään nähden, right?