Huomenna ekaa kertaa kuntosalille: mitä päälle?
Ehdin ruokkiksella ostaa oikein kunnon kuteet, mitä ostaisin? Jazz-housut, verkkarit, trikoot, t-paidan, topin...?
Auttakaa, kuntosalikonkarit!
Kommentit (4)
Itse en tykkää yhtään verkkareista. Muista ottaa juotavaa.
Osassa ihmisillä merkki kuteet päällä ja tuntuu että sinne tullaan lähinnä esittelemään vain vaatteita, ja joillakin saleilla taas verkkarit t-paita linjaa monilla.
Itse ostasin triikohousut ja jonkin topin/t-paidan (ihon myötäisen). Kannattaa muistaa, että paidan/topin on syytä olla aika pitkä, ja housujen ei liian matalat, sillä osassa laitteita esim. kädet ovat ylhäällä ja ei ole kivaa jos puoli selkää/peppuvako näkyy...;)
Ja kunnon urheilutoppi/rintaliivit alle. Kyllä saleilla käy ihmisiä ihan kulahtaneissakin vaatteissa, sillä liikkumaanhan sinne mennään, ja tuskin kukaan siellä jaksaa kiinnostua toisten pukeutumisesta sen enempää.
Ja jos ei tahdo että hikiläiskät näkyvät, kannattaa valita asun väri sen mukaan...;)
Vierailija:
osta sellaisia " climacool" vaatteita. urheiluliivit tai urheiolutoppi jossa liiviosa on must! verkkarit tai jazz housut on hyvät. pyöräilyshortseissakin ihmisiä näkee. osta heti alkuun juoma pullo, hikipanta tai pyyhe ja kengät
Työnantaja maksaa tunnit jouluun asti ja ohjaaja on muutaman viikon mukana :-)
Sisäkengät mulla on jo valmiina, samoin juomapullo.
Taidan ostaa sellaiset polvipituiset trikoot ja jonkun topin.
Kiitos neuvoista :-)
ap
osta sellaisia " climacool" vaatteita. urheiluliivit tai urheiolutoppi jossa liiviosa on must! verkkarit tai jazz housut on hyvät. pyöräilyshortseissakin ihmisiä näkee. osta heti alkuun juoma pullo, hikipanta tai pyyhe ja kengät