Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu viemään minua töihin.

Vierailija
16.04.2015 |

Itseltäni lähti kortti lauantaina,ja mieheni kiukuttelee siitä. Tänään on vielä joku super ratsia. Ei uskaltaisi kortittakaan ajaa. Alkuviikon joutunut ajamaan.n27

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 13:35"]

No en kuitenkaan ole ajatellut erota vaikka nyt vituttaakin. Mieheni ottaa ehkä kerran kuussa kunnon kännin. Mutta lauantaina lapsi oli hoidossa. Oli tarkoitus laittaa piha kevät kuntoon ja viettää ilta ihan kahdestaan. Vituttihan se.ap

[/quote]

No jos oikein kovasti vitutti, niin kyllähän silloin saa kaahata. Vitutus ja pissahätä oikeuttavat ylinopeuteen, mutta vain jos kuski vannoo olevansa hyvä kuski.

Etkö, ap, kertonut pysäyttäneille kytille vitutuksesta?

[/quote]Kerroin kyllä kun kysyivät minne tuollainen kiire. Ei ollut lieventävä asianhaara. Miksi ne edes kysyy noin tyhmiä.ap

Vierailija
82/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash is strong with this one.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tähän astikin ajanut kortitta, mutta koska "korttisi on kuivumassa" et aja.. kortitta? Ööö.

Haiskahtaa provolta kun oikein kehuskelet vastaantulevilla autoilla. Muuten tuntisin sympatiaa, jos ohitustilanteessa lähtee kortti, silloin nimittäin kuuluukin nopeuden mielestäni nousta kunnolla, jotta ohitus on jouheva ja turvallinen.

Vierailija
84/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo linkit nähtyäni olen NIIN onnellinen että mies kyllästyi moottoripyöräilyyn ja myi pyöränsä. 

Toivoisin että moottoripyörällä ajoon tulisi pakolliseksi huomioliivien käyttäminen, varmasti vähenisi tuollaiset törmäysonnettomuudet auton kanssa kun näkee huomattavasti paremmin ja nopeammin sen pyöräilijän.

Oikeasti, käyttäkää niitä ja pakottakaa miehenne käyttämään!

Vierailija
85/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:18"]

Nuo linkit nähtyäni olen NIIN onnellinen että mies kyllästyi moottoripyöräilyyn ja myi pyöränsä. 

Toivoisin että moottoripyörällä ajoon tulisi pakolliseksi huomioliivien käyttäminen, varmasti vähenisi tuollaiset törmäysonnettomuudet auton kanssa kun näkee huomattavasti paremmin ja nopeammin sen pyöräilijän.

[/quote]Naisten ei niin väliä? tämä ap on vissiin nainen.

Vierailija
86/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:18"]

[/quote]Naisten ei niin väliä? tämä ap on vissiin nainen.

[/quote]

Miten niin ei ole väliä? Missä kohtaa tekstissäni niin muka sanoin tai annoin ymmärtää?

Vai tuliko sulla siihen vahingossa kysymysmerkki, kun piti toteamus olla?

Vierailija
87/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit unelmieni nainen ap. Juuri tuollainen hullu naisen pitäisi olla. Olet varmaan sängyssäkin aika peto.

Vierailija
88/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkkitarina / video nopeasta jarruttajasta:

http://tinyurl.com/nb9rt43

Ei herkille sitten.

Vierailija
89/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä noi linkit aiheuta mitään hui kauheeta juttuja. Ja mitäs nro78 sulle kuuluu millainen oon sängyssä tai vaikka sohvalla?ap

Vierailija
90/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:11"]

Ei kyllä noi linkit aiheuta mitään hui kauheeta juttuja. Ja mitäs nro78 sulle kuuluu millainen oon sängyssä tai vaikka sohvalla?ap

[/quote]

Katsoitko videon? Voit sitä katsellessa miettiä miten paljon jäi reaktioaikaa ajajalle. Ja itse asiassa, mitään ei ollut enää siinä vaiheessa tehtävissä kun autoilija teki virheen... ellei olisi aiemmin ollut moottoripyöräilijällä järkeä päässään olla kaahaamatta.

Vierailija
91/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsää, et tää keskustelu meni liikennesääntöpuheenvuoroksi ja syyllistetään vaan siitä kortin menetyksestä ja valitetaan kaikkee, et joku olis voinut kuolla jne. mut tapahtui mitä tapahtui. Se on nyt menneisyyttä ja ap varmaan oppi läksynsä. Riittää se jeesustelu jo mun mielestä.

Mua oikeesti vaan kiinnostais tietää, mitä se ap seuraavaksi aikoo tehä? Miks sen mies on niin mulkku? Mitä se sitä muka hyödyntää, et sä et pääse töihin? Mikset heitä sitä mäkeen vaik kiitokseksisun tuesta ja ymmärtämisestä? Eihän ap nyt oikeesti aio kortitta ajaa, ku kaivat vaan omaa hautaasi? Jos joudut pyöräilemään töihin, ni et varmaan jaksa kotihommia, ni kai mies tietää, sen olevan sit hänen vastuullaan?

Vierailija
92/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa siltä että se mies on tyypillinen kännääjä, ei se voi ajaa kun on krapulassa tai humalassa. Eikä pysty lopettamaan, eikä haluakkaan. Ja sitten ap:ta alkoi vituttaa liikaa meno jne.

Oikeasti tässä pitäisi ap:n pistää ukko pihalle tai lähteä itse ja siitä alkaa rakentamaan elämää eteenpäin. Hurjastelu kiukkuisena liikenteessä ei todellakaan auta yhtään.

Vierailija
93/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti 82. Luulempa että ensi viikolla jo heittää mut kiltisti töihin. Yleensä jos mokaan pahasti,niin se kiukuttelee viikon mutta sitten rupee tekemään jo mieli jotain. Vaikka en kauheesti palkkaa saakkaan niin se työ on mulle tosi tärkeää. Täällä metsässä kun asuu niin siellä näkee ihmisiä. Mutta eihän sitä korttia kiukuspäissään tule ajateltua.ap

Vierailija
94/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:50"]

Olisit unelmieni nainen ap. Juuri tuollainen hullu naisen pitäisi olla. Olet varmaan sängyssäkin aika peto.

[/quote]

Kyllä voi olla peto sängyssä ja syntymähullu, mutta vastuuton typerys ei ole välttämättömätön lisä. 

Vierailija
95/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:34"]

Olen aivan varma että hallitsen tuon prätkän paljon paremmin kuin mieheni. Vaikka sillä on se kortti siihen. Olen harjoitellut jarrutuksia ja väistöjä. ap

[/quote]

Et sitten kuitenkaan ole harjoitellut autokoulussa/ ajoluvalla. Huoh. Eikä se ole mikään tae ajotaidoista, jos ajaa paremmin kuin tumpelo ukko.

-prätkäkortin ajanut nainen

Vierailija
96/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatiat miehellesi. Nuo prätkähurjastelijat on kyllä autolijalle riesa. Lähdin ohittamaan traktoria, kun olin sen perässä ensin ajanut ylämäessä, tuli hyvä näkyväisyys eteen ja sieltä mäen takaa tuli prätkä hurjaa vauhtia.  Jos raivoa pitää purkaa liikenteessä, niin silloin varsinkaan ei sinne liikenteseen kuulu. 

Vierailija
97/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ajaa sillä prätkälläkin aivan rajoitusten mukaan. Sama autolla. Nolottaa olla sen kyydissä kun kaikki menee ohi. Mutta juoppo se ei ole. sitten ymmärtäisinkin miksei voi mua kuskata.ap

Vierailija
98/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko lykkäystä korttiin vai oletko vapaa hankkimaan sen? Miten olisi yhteydenotto autokouluun siinä aikasi kuluksi. Ja mies kuulostaa tollolta. Eikä sitä yhtään vähennä se, että antaa kortittoma eukon ajella prätkällään.

Vierailija
99/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 17:08"]

Mieheni ajaa sillä prätkälläkin aivan rajoitusten mukaan. Sama autolla. Nolottaa olla sen kyydissä kun kaikki menee ohi. Mutta juoppo se ei ole. sitten ymmärtäisinkin miksei voi mua kuskata.ap

[/quote]Aivan. Etkä vissiin jostain syystä saa ajaa kun koko perhe on liikenteessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan