Mies ei suostu viemään minua töihin.
Itseltäni lähti kortti lauantaina,ja mieheni kiukuttelee siitä. Tänään on vielä joku super ratsia. Ei uskaltaisi kortittakaan ajaa. Alkuviikon joutunut ajamaan.n27
Kommentit (99)
Etkö ajattele edes lastasi. Mitä jos se jäisi ilman äitiä piittamattomuutesi vuoksi?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:19"]
Siis ajoit kännissä? Kävele horo!
[/quote]En ajanut. Ylinopeus. Ohitin siiviilikytät prätkällä. Mun tuuria.ap
[/quote]
Ajat ylinopeutta ja bussit ei kulje? Hmmm... mikäköhän tässä yhtälössä mättää?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:19"]
Siis ajoit kännissä? Kävele horo!
[/quote]En ajanut. Ylinopeus. Ohitin siiviilikytät prätkällä. Mun tuuria.ap
[/quote]
Sulla todellakin saattoi olla tuuria. 30 sekuntia myöhemmin olisit saattanut tuossa nopeudessa törmätä johonkin autoon ja kuten aiemmissa kommenteissa olevista videolinkeistä huomaan, moottoripyöräilijä jää kakkoseksi.
Ja vinkiksi tulevaisuudessa, auto ei ole yhtään sen turvallisempi noissa nopeuksissa. Ehkä todennäköisemmin vaan jää kitumaan loppuelämäksi jos sitä tuuria ei oo eikä kuolekkaan.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:09"]Soitin töihin etten pääse,muksu kipeenä. Töissäkin tarvii välillä ajaa. Vituttaa silti toi mies. Sillä olis ihan hyvin aikaa heittää mut töihin. Muuta ei muuta tee kun vittuilee. "meni sitten kesäloma matkan rahat sakkoihin" yms. paskaa. ap
[/quote]
Toivottavasti jäät myös työnantajallesi kiinni valehtelusta. Uskomaton idiootti!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:58"]Kannattaa siellä fillarin päällä pyöräillessä miettiä, mitä voi tapahtua jos tiellä joutuu 156 km/h vauhdissa vesiliirtoon tai tulee vaikka hirvi tai kettu tielle, mikä on ajoneuvon pysähtymisaika eli jarrutusmatka, meneekö mahdollisesti kolarin takia ajoneuvon hallinta ja törmääkö vastaantuleviin. Se ei ole ensimmäinen eikä toinen kerta, kun olen hirven, peuran tai kauriin takia jarruttanut 80 km/h vauhdista vuorokauden ajasta riippumatta. Viime vuonna neljä kertaa ja kerran mäyrän takia. Toivottavasti kortti on ja pysyy kauan poissa...
turha kiukutella ukollesi.
[/quote]
Liibalaabaaa.
4kk ajanut pisimmillään ilman korttia, olin vielä autonkuljettajana töissä ja olen ajanut hirveä päin yli 100kmh.
Eläimen kanssa kolaroiminen on täysin tuurista kiinni, sille ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:09"]Soitin töihin etten pääse,muksu kipeenä. Töissäkin tarvii välillä ajaa. Vituttaa silti toi mies. Sillä olis ihan hyvin aikaa heittää mut töihin. Muuta ei muuta tee kun vittuilee. "meni sitten kesäloma matkan rahat sakkoihin" yms. paskaa. ap [/quote] Toivottavasti jäät myös työnantajallesi kiinni valehtelusta. Uskomaton idiootti!
[/quote]Toivottavasti menee työtkin. Ei tarvi stten sun miettiä ajamisia mihinkään.
Pikkujuttu sanoisin. Itsellänikin on moottoripyörä ja tulee kyllä joka kesä muutaman kerran koitettua kuinka kovaa kulkee. 230 km / h on ennätys tähän mennessä. Voin kertoa, että siinä vauhdissa saa puristaa stongaa jo ihan rystyset valkoisena. Kerran täällä vaan eletään!
Teidän tilanteeseen minulla on oiva ratkaisu. Pistät vaan pihdit kiinni, niin kyllä se mies siitä hetkessä leppyy.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:03"]Lauantaina oli ihan kesäkeli. Ja toi prätkä pysähtyy aika sukkelaan tarvittaessa. Oli vain pakko päästää vähän höyryjä ulos kun mies ryyppäsi kavereittensa kanssa,rupesi vituttaan katsella ja kuunnella niitä.ap
[/quote]
Cooool...
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:11"]Vaihda autosi mopoautoon.
[/quote]
Mopo autolla ei saa ajaa ilman korttia.
Sanot, että vie töihin tai otat eron.
Lähe meille ens talvena hiekottaan. Sulla kun vaikuttaa olevan hommat lapasessa.
Ajoin nuorena 8kk ilman korttia kun jäin kiinni ratista enkä uskaltanut kertoa vanhemmilleni. Yritin kyllä ajaa mahdollisimman vähän. Äitiä oli kuskattava kaupassa ym.n35
Miten pitkään korttisi on pois? Aiotko yhtä pitkään kusettaa työnantajaa?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:02"]
Miten pitkään korttisi on pois? Aiotko yhtä pitkään kusettaa työnantajaa?
[/quote]Olen vasta ajokiellossa,päätös pituudesta tulee myöhemmin. Kytät epäili että muutama kuukausi. Oli sen verran törkeä. Enkä edes pysähtynyt heti. Aion kyllä mennä töihin huomenna,vaikka itse ajamalla.ap
Otat pekkasia sen torstain rahastustapahtuman ajaksi ja jatkat sitten normaalisti työssä käymistä.
Mitäs menetettävää enää on kun ajokiellossa kuitenkin. Sakkoja vaan lisää. Kannattaa kuitenkin noudattaa nopeusrajoituksia,niin riski kärähtämiseen on aika pieni.
Kyllä joku voisi olla kanssani samaa mieltä siitä että mieheni on lapsellinen mulkku. Ekös aviopuolisoiden tarvi tukea toisiaan? Myötä-ja vastoinkäymisissä.ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:38"]
Kyllä joku voisi olla kanssani samaa mieltä siitä että mieheni on lapsellinen mulkku. Ekös aviopuolisoiden tarvi tukea toisiaan? Myötä-ja vastoinkäymisissä.ap
[/quote]
Valitettavasti kirjoituksistasi huokuu läpi se tosiasia, että olet itse lapsellinen mulkku. Tukea ei heru. Kävele tai pyöräile töihin. Problem solved. Case closed.
Kaikki joskus kämmäilee. Kukaan ei ole kuollut(vielä ainakaan).