Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lidl myy Suomen lippuja. En tykkää.

Vierailija
22.04.2015 |

Joku tuossa tökkii, että halpamyymälä myy halpalaareissaan Suomen lippuja (jääkiekon mm-kisojen fanilippuja). Jotain kunnioitusta sentään. Ei Suomen lipun pitäisi olla tuollainen kepeä karnevaalituote.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi kyllä nyt ahdistaa

Vierailija
2/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voeh. Oliko edes aito, salkoon vedettävä lippu, vai se pienempi versio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ihan samaa mieltä vaikka tunnustan kyllä että mielipiteeni on aika vanhoillinen. En halua että maan lippuja myydään jostain alelaarista. 

Vierailija
4/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehä viel ees oo jäkkiksen mömmönkisoja elämämkoullu kjeh kjeh rrRehellinen TyäUkko

Vierailija
5/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän ahdistutte.

Koittakaa nyt impivaaralaiset persut vaan sopeutua nykyaikaan.

Vierailija
6/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäm maam pulustaja vauhdissa.

7/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:15"]No siinähän ahdistutte.

Koittakaa nyt impivaaralaiset persut vaan sopeutua nykyaikaan.
[/quote]

Minä olen persu enkä näe mitään ongelmaa edes Suomen lipun polttamisessa.

Vierailija
8/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:13"]

Periaatteessa ihan samaa mieltä vaikka tunnustan kyllä että mielipiteeni on aika vanhoillinen. En halua että maan lippuja myydään jostain alelaarista. 

[/quote]

Ai et tää olis uusi asia? Missä luulet näiden ikiaikoja myytyjen suomipaitojen valmistuksen tapahtuvan? Niitä on myyty alessakin ajat ja iät.

Vierailija
9/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan puhtaasti vittuillaakseen! Saksalainen Lidl on parhaiten kannattava kauppa Suomessa. Kannattavampi kuin omat kauppamme. Haluavat näyttää että näin ne hommat hoidetaan!

Vierailija
10/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:17"]

[/quote]

Ai et tää olis uusi asia? Missä luulet näiden ikiaikoja myytyjen suomipaitojen valmistuksen tapahtuvan? Niitä on myyty alessakin ajat ja iät.

[/quote]

Suomipaita ja lippu ovat kaksi eri asiaa. Sanokaa mun sanoneen, että kun menen sinne Lidliin, niin ne liput ovat siellä sikin sokin jossain laarissa epäkunnioittavasti joidenkin vaaterytkyjen keskellä. Ei niin, Lidl. Ei niin. Jos niitä lippuja halutaan myydä, niin myytäköön niitä ilman erillistä mainontaa jostain hiljaiselta perähyllyltä siististi viikattuina, arvokkaalta paikalta. Suomen lippu on Suomen lippu, hyvänen aika.

Vierailija
11/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:17"]

[/quote]

[/quote]

Suomipaita ja lippu ovat kaksi eri asiaa. Sanokaa mun sanoneen, että kun menen sinne Lidliin, niin ne liput ovat siellä sikin sokin jossain laarissa epäkunnioittavasti joidenkin vaaterytkyjen keskellä. Ei niin, Lidl. Ei niin. Jos niitä lippuja halutaan myydä, niin myytäköön niitä ilman erillistä mainontaa jostain hiljaiselta perähyllyltä siististi viikattuina, arvokkaalta paikalta. Suomen lippu on Suomen lippu, hyvänen aika.

[/quote]

No voi nyyh... Olen nähnyt fanilippuja ihan muissakin kaupoissa krääsän keskellä.

Vierailija
12/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ahdistaa yleensäkin se, että verellä ja nuorten miesten kärsimyksillä ostettua lippua alennetaan ihan virallisesti urheilutapahtumissa. Urheilijoiden pukeutuminen vaatteissaan maamme lippuun pelkän viihdekilpailun nimeen loukkaa veteraaniemme muistoa. Toivottavasti Soinia joukkoineen puuttuu tähän epäkohtaan.

Vierailija
13/13 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Anonyymi nihilisti" time="22.04.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:15"]No siinähän ahdistutte. Koittakaa nyt impivaaralaiset persut vaan sopeutua nykyaikaan. [/quote] Minä olen persu enkä näe mitään ongelmaa edes Suomen lipun polttamisessa.

[/quote]

Uskon hyvin.

Olette aika moni niin saatanan kujalla ihan kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan