Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu viemään minua töihin.

Vierailija
16.04.2015 |

Itseltäni lähti kortti lauantaina,ja mieheni kiukuttelee siitä. Tänään on vielä joku super ratsia. Ei uskaltaisi kortittakaan ajaa. Alkuviikon joutunut ajamaan.n27

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina oli ihan kesäkeli. Ja toi prätkä pysähtyy aika sukkelaan tarvittaessa. Oli vain pakko päästää vähän höyryjä ulos kun mies ryyppäsi kavereittensa kanssa,rupesi vituttaan katsella ja kuunnella niitä.ap

Vierailija
22/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:00"]

Ihan uudenlainen trolli. Muta ei mua naurata tämäkään.

[/quote]Taisi lauantaina aikas monta korttia lähteä. Upea ilma-vauhdit nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokailen aikas tasaisin väliajoin. Helmikuussa törmäsin varaston seinään traktorilla kun hiekoitin pihatietä. Johtui kyllä liukkaudesta ja liian myöhäisestä jarrutuksesta. Siiloinkin mies kiukutteli viikon. Autoni on vanha BMW z3,eli ei kulje mihinkään.ap

Vierailija
24/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:03"]

Lauantaina oli ihan kesäkeli. Ja toi prätkä pysähtyy aika sukkelaan tarvittaessa. Oli vain pakko päästää vähän höyryjä ulos kun mies ryyppäsi kavereittensa kanssa,rupesi vituttaan katsella ja kuunnella niitä.ap

[/quote]Et sä ainakaan sitä tuosta vauhdista sukkelelaan pysäytä,jos sulla ei ole edes mp-korttia.

Vierailija
25/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

olen nähnyt parin sukkelaan pysähtyneen moottoripyöräilijän hautajaiset. Kannattaisko toisten terveyden vaarantamisen sijasta päästää niitä höyryjä siellä krapulapirtissä ja miettiä onko äijä edes sen väärti.

Vierailija
26/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 18:02"]

Mokailen aikas tasaisin väliajoin. Helmikuussa törmäsin varaston seinään traktorilla kun hiekoitin pihatietä. Johtui kyllä liukkaudesta ja liian myöhäisestä jarrutuksesta. Siiloinkin mies kiukutteli viikon. Autoni on vanha BMW z3,eli ei kulje mihinkään.ap

[/quote]Traktorilla varaston seinään. Olet sinä aika tapaus,huh huijaa.

Vierailija
27/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:26"]

[/quote]

olen nähnyt parin sukkelaan pysähtyneen moottoripyöräilijän hautajaiset. Kannattaisko toisten terveyden vaarantamisen sijasta päästää niitä höyryjä siellä krapulapirtissä ja miettiä onko äijä edes sen väärti.

[/quote]

Mä taas olen kuntouttanut näitä sukkelaan pysähtyneitä henkiin jääneitä neliraajahalvauspotilaita.

Vierailija
28/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta päältäajettava ruohonleikkuri ja viritä se. Siihen ei tarvita korttia. Näin tekisin itse. Olen tätä jo vähän hahmotellut, seuraavasta sakosta lähtee kortti. N28

Vierailija
29/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varma että hallitsen tuon prätkän paljon paremmin kuin mieheni. Vaikka sillä on se kortti siihen. Olen harjoitellut jarrutuksia ja väistöjä. ap

Vierailija
30/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:19"]

Siis ajoit kännissä? Kävele horo!

[/quote]En ajanut. Ylinopeus. Ohitin siiviilikytät prätkällä. Mun tuuria.ap

[/quote]

Tää on luusereiden perinteinen selitys omiin ryssimisiinsä.

Vierailija
31/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:03"]Lauantaina oli ihan kesäkeli. Ja toi prätkä pysähtyy aika sukkelaan tarvittaessa. Oli vain pakko päästää vähän höyryjä ulos kun mies ryyppäsi kavereittensa kanssa,rupesi vituttaan katsella ja kuunnella niitä.ap
[/quote]
Eli sun miehen vika?

Vierailija
32/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vauhdissa on aivan sama oletko harjoitellut vaikka mitä. Prätkäkin noissa nopeuksissa voi tappaa vaikka autoilijan. Ohitat vaikka vastaan tulee muuta liikennettä. Melkoista piittaamattomuutta. Toivottavasti ajokielto on pitkä,vaikket taida korttia tarvita ajamiseen.

Vierailija
33/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan aika persoona. Eräs ystäväni on auton kanssa ihan koheli. Se ei kylläkään osaa edes ajaa ja ikääkin hänellä jo 34. Hiukan pelkään sen kyydissä.

Vierailija
34/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin töihin etten pääse,muksu kipeenä. Töissäkin tarvii välillä ajaa. Vituttaa silti toi mies. Sillä olis ihan hyvin aikaa heittää mut töihin. Muuta ei muuta tee kun vittuilee. "meni sitten kesäloma matkan rahat sakkoihin" yms. paskaa. ap

Vierailija
35/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda autosi mopoautoon.

Vierailija
36/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:25"]

Voihan se kortti lähteä vaikka kolmen peräkkäisen ylinopeuden takia. Ylitykset voiva olla suhteellisen pieniäkin. Kännissä ajo on omaa typeryyttä kyllä. Hankala tilanne, jos ei saa kyytiä. Ja joka paikassa ei ole mitään julkista liikennettä.

[/quote]

Juuri näin, neljän vuoden aikana 4 n. 10km/h ylinopeussakkoa (siis rikesakkoja kaikki), kortti 30 päiväksi kuivumaan... Onhan tuokin omaa typeryyttä, mutta kynnys on oikeasti matalalla.

Vierailija
37/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:11"]

Vaihda autosi mopoautoon.

[/quote]Toi ap varmaan virittäisi senkin kulkemaan hurjaa kyytiä.

Vierailija
38/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole harkinnut että menisit johonkin radalle leikkimään. Paljon turvallisempaa.

Vierailija
39/99 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 09:19"]

Siis ajoit kännissä? Kävele horo!

[/quote]En ajanut. Ylinopeus. Ohitin siiviilikytät prätkällä. Mun tuuria.ap

[/quote]

ylinopeus prätkällä tappaa helposti itsesi tai ulkopuolisia.

esim.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi