Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaduttaakohan mikään niin kuin elämätön nuoruus

Vierailija
15.04.2015 |

se kun ei juhlinut ja kokenut loppuelämän tarpeiksi?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vastaajat ovat vielä nuoria. Kannattaa katsoa, mitä vanhainkodeissa elävät ja muut vanhukset ovat kysymyksiin vastanneet. Kaikkein eniten katuvat asioita, jotka jätettiin tekemättä - missään näistä kyselyistä ei muuten nuoruuden biletys kaduta. Enemmän kaduttavat mm. liika töiden tekeminen ja se, että eli kuten muut halusivat, ei kuten itse tahtoi.

Elämättömästä elämästä ei saa rahoja takaisin.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-2000000847253.html

No tuon ikäiset tuskin ovat bilettäneet ja rellestäneet sekä vaihdelleet kumppaneita samalla tavalla kuin mitä viime vuosikymmeninä "nuoruuden elämisellä" on alettu tarkoittaa. (Joskin muiden asioiden suhteen on kyllä ihan hyvä pointti se, että tekemättömät asiat kaduttavat.)

Ai kenelläkään ei nuoruuden biletys kaduta?? Siitä voi olla seurauksena ei-toivottu raskaus,taudit tai rikosrekisteri.Enpä usko ettei ketään kaduta.

Ja vahingonkorvausvelvollisuus noiden lisäksi...

Vierailija
82/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vastaajat ovat vielä nuoria. Kannattaa katsoa, mitä vanhainkodeissa elävät ja muut vanhukset ovat kysymyksiin vastanneet. Kaikkein eniten katuvat asioita, jotka jätettiin tekemättä - missään näistä kyselyistä ei muuten nuoruuden biletys kaduta. Enemmän kaduttavat mm. liika töiden tekeminen ja se, että eli kuten muut halusivat, ei kuten itse tahtoi.

No tuon ikäiset tuskin ovat bilettäneet ja rellestäneet sekä vaihdelleet kumppaneita samalla tavalla kuin mitä viime vuosikymmeninä "nuoruuden elämisellä" on alettu tarkoittaa. (Joskin muiden asioiden suhteen on kyllä ihan hyvä pointti se, että tekemättömät asiat kaduttavat.)

Ai kenelläkään ei nuoruuden biletys kaduta?? Siitä voi olla seurauksena ei-toivottu raskaus,taudit tai rikosrekisteri.Enpä usko ettei ketään kaduta.

Missä biletys tarkoittaa tyhmyyttä ja rikollisuutta? Eikö apeen kysymys silloin olisi, kaduttaako täysin hukkaan heitetty rikollisen nuoruus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaakohan mikään niinkuin oikein huolella ja viimeisen päälle juhlittu nuoruus? Kun on koettu kaikki mahdollinen kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin koloihin?

Kun vähempikin olis riittäänyt ja siinä ohella olis voinut vaikka hankkia ammatin sensijaan että hankki HIVin.

Vierailija
84/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hieman kaduttaa etten bilettänyt nuorena, olisi ehkä enemmän naiskokemuksia plakkarissa ja olisin ehkä itsevarmempi ja sosiaalisempi naisten seurassa tänäpäivänä...

Vierailija
85/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä biletys tarkoittaa tyhmyyttä ja rikollisuutta? Eikö apeen kysymys silloin olisi, kaduttaako täysin hukkaan heitetty rikollisen nuoruus?

Iso osa riehuu kännissä eikä edes muista mitään.

Vierailija
86/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hieman kaduttaa etten bilettänyt nuorena, olisi ehkä enemmän naiskokemuksia plakkarissa ja olisin ehkä itsevarmempi ja sosiaalisempi naisten seurassa tänäpäivänä...

Enemmän vahinkolapsia ja elatusmaksuja...

Vierailija
87/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän vahinkolapsia ja elatusmaksuja...

No ei tarvi mennä äärimmäisyyksiin :-P mutta sosiaalisuus olis kyl tarvinnut buustin nuorempana

88/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vähän. Ei niinkään se ryyppäys ja rälläys mutta se ettei ole ollut kavereita juurikaan. :(

Vierailija
89/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa matkustella parikymppisenä ystävien kanssa nollabudjetilla ympäri maailmaa, liftailla festareille, valvoa ja tanssia kesäöinä aamuun asti, nauttia miesten huomiosta - ja kyllä, käyttää myös päihteitä ja harrastaa satunnaista seksiä. Tuota villeintä vaihetta kesti minulla noin ikävuodet 18 - 27, jonka jälkeen tapasin nykyisen mieheni ja valmistuin yliopistosta. Juhlin toki edelleen, mutta vähemmän. Nykyään on työ, joka estää esim. 3 kuukauden reppureissut. Suunnittelemme myös lapsen hankintaa. Totta kai voin juhlia ja matkustaa nyt ja tulevaisuudessakin, mutta tiedän, ettei se KOSKAAN tule olemaan samanlaista kuin huolettomana 22-vuotiaana. Kyllä kaduttaisi jos olisin istunut nuoruuteni yksin kotona.

Vierailija
90/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan festarikesän, kävin kuuntelemassa muutamia bändejä, tyttöjä käveli hihattomissa kesämekoissa kun oli odotettu helteitä, lämpötila oli 15 astetta, kuinka näin kylmä voi ollenkaan olla, joku sanoi.  No kai silti oli hauskaa.

Monet puhuivat tuosta, kaikki ei pidä samoja juttuja hauskoina. 

Vierailija
91/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus, niin kuin moni muukin asia, kaduttaa ainoastaan niitä, joilla on taipumuksia katumukseen.

Me muut vaan hämmästellään elämisen siedettävää keveyttä.

Vierailija
92/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on pienin asia mikä voi kaduttaa. Enemmän kaduttaa kun terveys on paskana ihan omaa tyhmyyttään jo ennen neljääkymppiä.

Vierailija
93/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihanaa matkustella parikymppisenä ystävien kanssa nollabudjetilla ympäri maailmaa, liftailla festareille, valvoa ja tanssia kesäöinä aamuun asti, nauttia miesten huomiosta - ja kyllä, käyttää myös päihteitä ja harrastaa satunnaista seksiä. Tuota villeintä vaihetta kesti minulla noin ikävuodet 18 - 27, jonka jälkeen tapasin nykyisen mieheni ja valmistuin yliopistosta. Juhlin toki edelleen, mutta vähemmän. Nykyään on työ, joka estää esim. 3 kuukauden reppureissut. Suunnittelemme myös lapsen hankintaa. Totta kai voin juhlia ja matkustaa nyt ja tulevaisuudessakin, mutta tiedän, ettei se KOSKAAN tule olemaan samanlaista kuin huolettomana 22-vuotiaana. Kyllä kaduttaisi jos olisin istunut nuoruuteni yksin kotona.

Jotkut halusivat istua kotona,pitäisikö sitä katua?

Vierailija
94/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit rikkoa normeja elämällä vielä nykyhetkessäkin niin kuin halajat. Viis siitä nuoruudesta. Nyt on vielä paljon elettävää!

Vierailija
95/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse ainoa jolla on valtaa muuttaa elämääsi. Tekosyitä on helppoa keksiä ja valittaa ulkoisista olosuhteista ja menetetystä nuoruudesta. Pientä sisua nyt ja väkisin liikuntaharrastukseen ja ruokavalio kuntoon ja sitten se tylsä 5k palkkainen työ vaihtoon vaikkapa oman yrityksen perustamiseksi!

Vierailija
96/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka puhuvat "elämättömästä" elämästä luulevat että maailman jokainen ihminen pitää juuri samoista asioista.

Vierailija
97/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua vähän tavallisten ihmisten elämään 1950- ja 60-luvuilla. Suuret ikäluokat kumminkin ovat se polvi, joka alkaa nyt olla vanhainkodeissa (yli 70-vuotiaat). Kyllä silloin juhlittiin ja otettiin ilo irti elämästä, kun toinen maailmansota oli takana ja siitä selvitty hengissä, nousukausi, uudet keksinnöt, autot, rock-musiikki ja kaikki sellainen oli tullut.

Suomessa tehtiin muuten pelkästään vuonna 1966 arviolta 18 000 aborttia - arviolta siksi, että abortti oli tuolloin laiton Suomessa... Eli eivät ne teidänkään äitinne tai isoäitinne ole siveästi jalkojaan ristineet ja virsikirjasta veisanneet... :D

Vanhukset eivät enää ole niitä 1800-lukulaisia mummeleita pitsikauluksissaan.

Vierailija
98/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kaduttaisi lähinnä se, että en olisi elänyt elämääni täysillä. Tähän mun elämään on kuulunut opinnot, työt, ammattilaistasolla urheilu ja lapsen saaminen. Olen asunut ulkomailla. Olen naimisissa. Olen päässyt urallani eteenpäin. Ikää on vielä alle 30. Ainoa, mitä elämääni ei ole kuulunut on epämääräiset suhteet ja päihteiden kanssa pelleily. Surullisena pitäisin sitä, että elämä olisi vaan pelkkää paikallaan jumittamista.

Vierailija
99/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se kaduttaa jos ei nuorena tullut opiskeltua ja on sen takia loppuikänsä huonosti palkatussa paskaduunissa.

Vierailija
100/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kolahti 20-vuotiaana Onnelan jonossa että ei saatana, mitä mä täällä taas teen. Käännyin kannoillani ja kävelin kotiin saunomaan ja nukkumaan.

Baarissa voin käydä kerran vuoteen tai kahteen, juhlia voi ilman baareiluakin. Ei ole ollut ikävä hikisiä tanssilattioita, känniläisiä pörräämässä ympärillä ja kilometrin mittaisia jonoja baaritiskille/naisten vessaan. 

Tää oli hyvin sanottu!

Mutta jos joskus haluat ei-örvellysbileisiin niin suosittelen ug-bileitä. Mikäli sellaisia kaupungissanne järjestetään niin varmasti paikallisen teknillisen korkeakoulun tai yliopiston tyypit (bile yhdistykset) tietävät näistä, jos et tunne ketään elektronisesta musiikista kiinnostuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi