Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaduttaakohan mikään niin kuin elämätön nuoruus

Vierailija
15.04.2015 |

se kun ei juhlinut ja kokenut loppuelämän tarpeiksi?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaarit & sekoilu = elämä!!??? :O

Vierailija
62/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vastaajat ovat vielä nuoria. Kannattaa katsoa, mitä vanhainkodeissa elävät ja muut vanhukset ovat kysymyksiin vastanneet. Kaikkein eniten katuvat asioita, jotka jätettiin tekemättä - missään näistä kyselyistä ei muuten nuoruuden biletys kaduta. Enemmän kaduttavat mm. liika töiden tekeminen ja se, että eli kuten muut halusivat, ei kuten itse tahtoi.

Elämättömästä elämästä ei saa rahoja takaisin.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-2000000847253.html

No tuon ikäiset tuskin ovat bilettäneet ja rellestäneet sekä vaihdelleet kumppaneita samalla tavalla kuin mitä viime vuosikymmeninä "nuoruuden elämisellä" on alettu tarkoittaa. (Joskin muiden asioiden suhteen on kyllä ihan hyvä pointti se, että tekemättömät asiat kaduttavat.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vastaajat ovat vielä nuoria. Kannattaa katsoa, mitä vanhainkodeissa elävät ja muut vanhukset ovat kysymyksiin vastanneet. Kaikkein eniten katuvat asioita, jotka jätettiin tekemättä - missään näistä kyselyistä ei muuten nuoruuden biletys kaduta. Enemmän kaduttavat mm. liika töiden tekeminen ja se, että eli kuten muut halusivat, ei kuten itse tahtoi.

No tuon ikäiset tuskin ovat bilettäneet ja rellestäneet sekä vaihdelleet kumppaneita samalla tavalla kuin mitä viime vuosikymmeninä "nuoruuden elämisellä" on alettu tarkoittaa. (Joskin muiden asioiden suhteen on kyllä ihan hyvä pointti se, että tekemättömät asiat kaduttavat.)

Vierailija
64/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tartkoita elämisellä?

En ole kuollut nuorena.

Vierailija
65/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lihavia sammakoita.

Vierailija
66/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voi katua ihan mitä vain.

Toinen katuu sitä että teki kuten muut halusivat ja toinen sitä että tuli tehneeksi niin kuin itse halusi. Ehkä jopa sama henkilö katuu kumpaakin.

Ympäripyöreästi voisi sanoa että ihmisiä kaduttaa se että on jatkanut vääräksi tietämäänsä toimintaa, riippumatta siitä että onko se tekemistä vai tekemättä jättämistä.

Vierailija
67/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolahti 20-vuotiaana Onnelan jonossa että ei saatana, mitä mä täällä taas teen. Käännyin kannoillani ja kävelin kotiin saunomaan ja nukkumaan.

Baarissa voin käydä kerran vuoteen tai kahteen, juhlia voi ilman baareiluakin. Ei ole ollut ikävä hikisiä tanssilattioita, känniläisiä pörräämässä ympärillä ja kilometrin mittaisia jonoja baaritiskille/naisten vessaan. 

Vierailija
68/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nuorena voi valita, ajatelkaa sitä?

Eikö jokainen kadu vapaita valintoja..

Vierailija
69/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen katuu sitä että teki kuten muut halusivat ja toinen sitä että tuli tehneeksi niin kuin itse halusi. Ehkä jopa sama henkilö katuu kumpaakin.

Ympäripyöreästi voisi sanoa että ihmisiä kaduttaa se että on jatkanut vääräksi tietämäänsä toimintaa, riippumatta siitä että onko se tekemistä vai tekemättä jättämistä.

Jos noista mopeasti katsoo, niin kannattaa kuitenkin tuijottaa vaan omaa napaansa. Matkustaa paljon, käydä bändien keikoilla, vaihtaa kumppania heti kun kyllästyttää, tehdä omia juttuja, eikä mitään perheenpyöritystä.

Tosin voi olla, että näin elämällä jää jotain pysyvää saavuttamatta, jota sitten katuu kuolinvuoteellaan. Silloin tuo lista onkin vähän eri näköinen. Aina sitä jotain katuu, kun kaikkea ei yhdessä elämässä pysty tekemään.

Vierailija
70/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noista mopeasti katsoo, niin kannattaa kuitenkin tuijottaa vaan omaa napaansa. Matkustaa paljon, käydä bändien keikoilla, vaihtaa kumppania heti kun kyllästyttää, tehdä omia juttuja, eikä mitään perheenpyöritystä.

Tosin voi olla, että näin elämällä jää jotain pysyvää saavuttamatta, jota sitten katuu kuolinvuoteellaan. Silloin tuo lista onkin vähän eri näköinen. Aina sitä jotain katuu, kun kaikkea ei yhdessä elämässä pysty tekemään.

Vierailija
71/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään juhlinut nuorena, eikä se ole ikinä kaduttanut. Ja mitä olisi pitänyt kokea loppuelämän tarpeiksi? Mulla on loppuelämä aikaa kokea. Ei elämä ole jotain, mitä on vain nuorena, ja sitten loppuaika pidetään tylsää ja odotetaan kuolemaa. Minulla on ikää jo 47 vuotta, ja näiden vuosien aikana olen saanut kokea vaikka kuinka pajon hienoja, upeita juttuja. En kaipaa enkä kadu yhtään mitään nuoruudestani.

Vierailija
72/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämätön elämä, mitä se mahtaakaan tarkoittaa?

Minua harmittaisi lähinnä se, jos en olisi elänyt siten kuin mitä minun mielestäni on hyvä elämä. Teinkin nuorena suuren ratkaisun, kun jätin uskonnollisen yhteisön, joka rajoitti tuntuvasti elämääni. 

Vierailija
73/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi, jos ei tuollainen elämäntyyli, johon kuuluu yleensä myös lukuisat irtosuhteet, kiinnosta pätkän vertaa? Ei se tarkoita että ihminen olisi jokin tylsä kalkkis. Itse en koe jääneeni mistään paitsi etten pyöri jossain räkälöissä miesten ahdisteltavana, päinvastoin.

Vierailija
74/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minua vasta kaduttaisi jos olisin nuoruuteni noin typerästi (juhliminen yms.) käyttänyt

Vierailija
75/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuoruus voi jäädä elämättä? Siinähän se väkisinkin välissä on, jos vanhaksi päästään. Mikä hiton välttämättömyys tuo "juhliminen" nyt on missään iässä, jossa tehdään vaan humalaisia typeriä päätöksiä ja noloja virheitä?

Vierailija
76/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämätön koko elämä ehkä vielä enemmän. Ikää just nelkyt, ja tajusin eläneeni täysin toisten toiveiden mukaan, mieheni alistamana.

No, toivottavasti huomisia on enemmän kuin eilisiä, sillä muutos alkoi än yy tee nyt.

Vierailija
77/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin koko nuoruuden ja ihan väärin luulin että sillä jaksaa tylsän loppuelämän. Joka päivän pitäisi jollain lailla olla juhlaa. Eniten kaduttaa elämätön, tylsä keski-ikä. Miten 7vuotta juhlimista nuorena ja eläkeikä, voisi korvata sen 40 vuotta paskaa siinä välissä?

Vierailija
78/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaduta.. mitäs muuta se on kuin pariutumisriitti? Toivoisin ennemminkin, että olisi ollut enemmän hyviä keskusteluita kavereiden kanssa jossain kuppilan kulmassa kuin varsinaista juhlintaa.

Vierailija
79/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah hah hah. Aina se uudempi sukupolvi luulee keksineensä rellestämisen. 60-luvulla oli bilettämisen kulta-aika. Seksistä keksittiin kaikki jo satoja vuosia sitten. Samanlaista on nakkikioskeilla tappelut ja joku puukottaa jotain. Muistan että äitini nuoruudessa se että tuttava sai puukosta oli aika yleistä. Ja pirtu oli vahvempaa kuin nykyään juomat. Mikä on muuttunut on että musiikista on tullut pelkkää tylsää, kovaäänistä melua.

Vierailija
80/115 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kenelläkään ei nuoruuden biletys kaduta?? Siitä voi olla seurauksena ei-toivottu raskaus,taudit tai rikosrekisteri.Enpä usko ettei ketään kaduta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan