Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ottaa lidlin ostokset mukaan prismaan?

Vierailija
22.04.2015 |

Oon lähdössä kauppakierrokselle, ja ostan suurimman osan tuotteista lidlistä, mutta ne mitä siellä ei ole, haen prismasta. Yleensä olen tämän kierroksen käynyt autolla ja jättänyt lidlin ostokset sinne odottamaan, mutta mites nyt kun menen pyörällä? Voinko ottaa lidlin ostokset mukaan, jos minulla on kuitti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.

Vierailija
2/7 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä Prismassa säilytyslokerot, jonne voit jättää tavarasi asioinnin ajaksi. Problem solved. Toisin päin ei onnistu, koska Lidlissä ei lokeroita ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa. Mulla on monesti kärryissä jonkun toisenkin kaupan ostokset. Ikinä ei ole kassa edes pyytänyt avaamaan muita ostoskasseja saati sitten kuittia nähtäväksi.

Vierailija
4/7 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kaupan ostoksia et voi ottaa mukaan.  Sun on käytävä kaksi reissua tai keksittävä joku muu ratkaisu.

Vierailija
5/7 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy eka prismas

Vierailija
6/7 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D nyt on pakko kysyä aloittajalta, että miten ajattelit Prisman työntekijöiden toimivan, jos käyt vieraan brändin tuotteiden kanssa kaupassa? Antavat porttikiellon? Kieltäytyvät myymästä? Ottavat tuplahintaa?

Mene huoleti, ketään ei kiinnosta sun Lidleilys.

Vierailija
7/7 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas typeriä vastauksia tässäkin ketjussa. Totta kai voit ottaa Lidlinkin ostokset mukaan. Kannattaa kuitenkin säilyttää kuitti.

Koskeeko ruokakauppoja muka eri säännöt kuin esim. vaatekauppoja? Jos olette kaupungilla shoppailemassa ja teette ostoksia useammassa kaupassa, viettekö pussit aina autoon välillä? Tai käytte vain yhdessä kaupassa per reissu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi