Haluaisin vauvan!
En mitään muuta toivoisi niin paljon kuin omaa perhettä. En kestä tätä vauvakuumetta, en sitten millään. Mikään ei olisi niin ihanaa kuin pitää pientä nyyttiä juuri nyt sylissä. Kyyneleet valuu silmistä kun edes ajattelen sitä onnea. <3
Kommentit (55)
Vaikuttaa siltä, että haluat niin paljon että tulet karkoittamaan pois kaikki mahdolliset isäehdokkaat. Entä jos hankkisit vauvan yksin? Kaikkea ei voi saada. Toivottavasti tiedät sen. Ja kaikki liitot eivät kestä lapsiarkea. Joten jos TODELLA haluat vauvan enemmän kuin mitään, kannattaa tehdä se yksin, ennen kuin on liian myöhäistä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:44"]Vaikuttaa siltä, että haluat niin paljon että tulet karkoittamaan pois kaikki mahdolliset isäehdokkaat. Entä jos hankkisit vauvan yksin? Kaikkea ei voi saada. Toivottavasti tiedät sen. Ja kaikki liitot eivät kestä lapsiarkea. Joten jos TODELLA haluat vauvan enemmän kuin mitään, kannattaa tehdä se yksin, ennen kuin on liian myöhäistä.
[/quote]
En ole ulkoisesti mikään vauvaintoilija joka höpisee vauvakuumeissaan kokoajan vauvoista. En ole karkottanut miehiä puheillani. Nämä ovat vain omia ajatuksiani joille en voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:44"]Vaikuttaa siltä, että haluat niin paljon että tulet karkoittamaan pois kaikki mahdolliset isäehdokkaat. Entä jos hankkisit vauvan yksin? Kaikkea ei voi saada. Toivottavasti tiedät sen. Ja kaikki liitot eivät kestä lapsiarkea. Joten jos TODELLA haluat vauvan enemmän kuin mitään, kannattaa tehdä se yksin, ennen kuin on liian myöhäistä. [/quote] En ole ulkoisesti mikään vauvaintoilija joka höpisee vauvakuumeissaan kokoajan vauvoista. En ole karkottanut miehiä puheillani. Nämä ovat vain omia ajatuksiani joille en voi mitään.
[/quote] Juu, mutta sulla on hiukan "väärä" motivaatio löytää mies. Haluat lapselle vaan isän, ja siittäjän. Paljon järkevämpää olisi ensin rauhassa löytää joku ja rakastua aidosti ihmiseen, jonka kanssa haluaa elää koko elämänsä yhdessä ja tehdä se lapsi rakkaudesta. Ei vaan sen takia että niin kuuluu tehdä. Tai aloittaa parisuhde vaan sen takia, että haluat lapsen. Se ei tule toimimaan pidemmän päälle. Usko tai älä.
Kerro lisää itsestäsi ja mistä päin?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:44"]Vaikuttaa siltä, että haluat niin paljon että tulet karkoittamaan pois kaikki mahdolliset isäehdokkaat. Entä jos hankkisit vauvan yksin? Kaikkea ei voi saada. Toivottavasti tiedät sen. Ja kaikki liitot eivät kestä lapsiarkea. Joten jos TODELLA haluat vauvan enemmän kuin mitään, kannattaa tehdä se yksin, ennen kuin on liian myöhäistä. [/quote] En ole ulkoisesti mikään vauvaintoilija joka höpisee vauvakuumeissaan kokoajan vauvoista. En ole karkottanut miehiä puheillani. Nämä ovat vain omia ajatuksiani joille en voi mitään.
[/quote]
Olet siis potentiaalinen ehdokas "ehkäisy petti" kategoriaan. Onnea tulevalle mahdolliselle miehellesi :( .
Pakko kysyä, että minkä ikäinen olet? Ja miksi et ole parisuhteessa?
[/quote] Ihmiset vaistoavat rivien välistä yllättävän paljon.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:53"]
[/quote] Juu, mutta sulla on hiukan "väärä" motivaatio löytää mies. Haluat lapselle vaan isän, ja siittäjän. Paljon järkevämpää olisi ensin rauhassa löytää joku ja rakastua aidosti ihmiseen, jonka kanssa haluaa elää koko elämänsä yhdessä ja tehdä se lapsi rakkaudesta. Ei vaan sen takia että niin kuuluu tehdä. Tai aloittaa parisuhde vaan sen takia, että haluat lapsen. Se ei tule toimimaan pidemmän päälle. Usko tai älä.
[/quote]
Mistä sait päähäsi että haluan vain siitähän ja isän lapselleni? Haluan miehen kehen rakastua ja kenen kanssa perustaa perheen. Se on kumma että oletat jotain noin typerää.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:53"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:44"]Vaikuttaa siltä, että haluat niin paljon että tulet karkoittamaan pois kaikki mahdolliset isäehdokkaat. Entä jos hankkisit vauvan yksin? Kaikkea ei voi saada. Toivottavasti tiedät sen. Ja kaikki liitot eivät kestä lapsiarkea. Joten jos TODELLA haluat vauvan enemmän kuin mitään, kannattaa tehdä se yksin, ennen kuin on liian myöhäistä. [/quote] En ole ulkoisesti mikään vauvaintoilija joka höpisee vauvakuumeissaan kokoajan vauvoista. En ole karkottanut miehiä puheillani. Nämä ovat vain omia ajatuksiani joille en voi mitään. [/quote] Juu, mutta sulla on hiukan "väärä" motivaatio löytää mies. Haluat lapselle vaan isän, ja siittäjän. Paljon järkevämpää olisi ensin rauhassa löytää joku ja rakastua aidosti ihmiseen, jonka kanssa haluaa elää koko elämänsä yhdessä ja tehdä se lapsi rakkaudesta. Ei vaan sen takia että niin kuuluu tehdä. Tai aloittaa parisuhde vaan sen takia, että haluat lapsen. Se ei tule toimimaan pidemmän päälle. Usko tai älä. [/quote] Mistä sait päähäsi että haluan vain siitähän ja isän lapselleni? Haluan miehen kehen rakastua ja kenen kanssa perustaa perheen. Se on kumma että oletat jotain noin typerää.
[/quote] Itse kuvailit vauvakuumettasi. Siitä tein oletukseni. Ei se ole normaalia itkeskellä omaa vauvakuumetta ja itsekkäästi haluta jotain mitä siinä elämäntilanteessa ei kertakaikkiaan voi saada. Jos olet siinä iässä että voit löytää mihen ja perustaa perheen, niin etkö osaa perustella itsellesi että jonain päivänä tulet saamaan lapsen? Miksi pitää velloa jossain tunteissa minä, minä, minä, mitä minä haluan jne...?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:53"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:44"]Vaikuttaa siltä, että haluat niin paljon että tulet karkoittamaan pois kaikki mahdolliset isäehdokkaat. Entä jos hankkisit vauvan yksin? Kaikkea ei voi saada. Toivottavasti tiedät sen. Ja kaikki liitot eivät kestä lapsiarkea. Joten jos TODELLA haluat vauvan enemmän kuin mitään, kannattaa tehdä se yksin, ennen kuin on liian myöhäistä. [/quote] En ole ulkoisesti mikään vauvaintoilija joka höpisee vauvakuumeissaan kokoajan vauvoista. En ole karkottanut miehiä puheillani. Nämä ovat vain omia ajatuksiani joille en voi mitään. [/quote] Juu, mutta sulla on hiukan "väärä" motivaatio löytää mies. Haluat lapselle vaan isän, ja siittäjän. Paljon järkevämpää olisi ensin rauhassa löytää joku ja rakastua aidosti ihmiseen, jonka kanssa haluaa elää koko elämänsä yhdessä ja tehdä se lapsi rakkaudesta. Ei vaan sen takia että niin kuuluu tehdä. Tai aloittaa parisuhde vaan sen takia, että haluat lapsen. Se ei tule toimimaan pidemmän päälle. Usko tai älä. [/quote] Mistä sait päähäsi että haluan vain siitähän ja isän lapselleni? Haluan miehen kehen rakastua ja kenen kanssa perustaa perheen. Se on kumma että oletat jotain noin typerää.
[/quote] Itse kuvailit vauvakuumettasi. Siitä tein oletukseni. Ei se ole normaalia itkeskellä omaa vauvakuumetta ja itsekkäästi haluta jotain mitä siinä elämäntilanteessa ei kertakaikkiaan voi saada. Jos olet siinä iässä että voit löytää mihen ja perustaa perheen, niin etkö osaa perustella itsellesi että jonain päivänä tulet saamaan lapsen? Miksi pitää velloa jossain tunteissa minä, minä, minä, mitä minä haluan jne...?
[/quote]
Pakko näin ulkopuolisena sanoa, että ei taida olla tuo inttäjä kokenut vauvakuumetta. Voi kun pystyisikin valitsee haluaako elää vauvakuumeen kanssa vai ei. Sitä vauvakuumetta nyt ei saaa sormia napsauttamalla pois.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:03"]
[/quote]
En jaksa alkaa inttämään kanssasi kun et näköjään halua edes ymmärtää. Haluan vauvan, kyllä! Mutta sitä ennen haluan miehen kehen rakastua ja kenen kanssa perustaa perhe. Typerää olettaa jotain tuollaista vain näiden keskustelujen perusteella kun et minua tunne.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:53"]
[/quote]
Olet siis potentiaalinen ehdokas "ehkäisy petti" kategoriaan. Onnea tulevalle mahdolliselle miehellesi :( .
[/quote]
Mistä sen päättelit? Että mua vituttaa se että oletatte jotain noin typerää pelkästään tämän keskustelun perusteella.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:58"]Pakko kysyä, että minkä ikäinen olet? Ja miksi et ole parisuhteessa?
[/quote]
23v ja en vain ole löytänyt vielä miestä kehen rakastua.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:41"]et haluaisi
t kokemuksen syvä rintaääni
[/quote]
Kyllä haluaisin. Olen ollut paljon tekemisissä vauvojen ja vanhempienkin lasten kanssa ja tiedän kyllä mitä se on.
[/quote]
Ihan oikeasti sitä ei kyllä tiedä ennen kuin oman lapsen saa. Minäkin luulin tietäväni mitä vanhemmuus on kun olin hoitanut paljon eri-ikäisiä lapsia mutta vasta sitten alkoi ymmärtämään mitä vanhemmuus on kun oman lapsen sai.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"]Kerro lisää itsestäsi ja mistä päin?
[/quote]
Olen 23v nuori nainen. Eläin- ja lapsirakas. Työskentelen päiväkodissa. Ihan normaali ihminen kai olen, ei mitään erikoista mainittavaa. Pääkaupunkiseudulta. :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:41"]et haluaisi
t kokemuksen syvä rintaääni
[/quote]
Kyllä haluaisin. Olen ollut paljon tekemisissä vauvojen ja vanhempienkin lasten kanssa ja tiedän kyllä mitä se on.
[/quote]
Ihan oikeasti sitä ei kyllä tiedä ennen kuin oman lapsen saa. Minäkin luulin tietäväni mitä vanhemmuus on kun olin hoitanut paljon eri-ikäisiä lapsia mutta vasta sitten alkoi ymmärtämään mitä vanhemmuus on kun oman lapsen sai.
[/quote]
En ymmärrä miten se muuttaa asiaa hoidanko omaa lasta vai vierasta lasta? Haluan lapsen ja sillä selvä. Älä tule tänne kertomaan mitä minä en halua. Se että sinä et halua jotakin ei tarkoita etteikö muut voisi haluta.
Aika agressiivinen asenne sulla ap. Taitaa liittyä ikään. Monet tähän ketjuun vastanneista on todennäköisesti sinua reilusti vanhempia, kannattais kuunnella mitä sulle sanotaan. Etkä vaikuta ihan kypsältä vielä äidiksi, ainakaan sun uhmaa uhkuvien viestien perusteella. Itse teit tänne aloituksen, palstan luonne on se että aloituksiin vastataan.
No, onhan tää aika auvoista. T. 10 kertaa viime yönä herännyt.
Ja viimeksi olen nukkunut yli 3h putkeen joulukuussa ennen vauvan syntymää. Kyllä minä tätä rääpälettä rakastan enemmän kuin mitään, mutta ei sitä koko vanhemmuuden rankkuutta oikeasti ymmärrä ennen kuin on elänyt sitä edes muutaman viikon putkeen. En haluaisi kuulostaa rasittavalta, mutta nauti nyt vain vielä siitä lapsettomuudesta ja huolettomuudesta. Olet nuori, ehdit vielä löytää sen miehen ja perustaa perheen kyllä :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:14"]Aika agressiivinen asenne sulla ap. Taitaa liittyä ikään. Monet tähän ketjuun vastanneista on todennäköisesti sinua reilusti vanhempia, kannattais kuunnella mitä sulle sanotaan. Etkä vaikuta ihan kypsältä vielä äidiksi, ainakaan sun uhmaa uhkuvien viestien perusteella. Itse teit tänne aloituksen, palstan luonne on se että aloituksiin vastataan.
[/quote]
No täällä AV:lla sitä on kymmenen kertaa aggressiivisempi kuin oikeasti. Enkä ole väittänyt että lasta olisin nyt tällä samalla sekunnilla pyörähtämässä vaan toivottavasti joskus tulevaisuudessa. Se on hyvä että te AV-mammat tunneta minut paremmin kuin minä itse. Ja et voi väittää ettettekö itsekin joskus provosoituisi näistä typeristä kommenteista.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:40"] En mitään muuta toivoisi niin paljon kuin omaa perhettä. En kestä tätä vauvakuumetta, en sitten millään. Mikään ei olisi niin ihanaa kuin pitää pientä nyyttiä juuri nyt sylissä. Kyyneleet valuu silmistä kun edes ajattelen sitä onnea. <3 [/quote]Paljonko maksat ? [/quote] Maksan mistä?
[/quote]Vauvasta !
[/quote]
En ole adoptoimassa vauvaa, joten en maksa mitään.