Haluaisin vauvan!
En mitään muuta toivoisi niin paljon kuin omaa perhettä. En kestä tätä vauvakuumetta, en sitten millään. Mikään ei olisi niin ihanaa kuin pitää pientä nyyttiä juuri nyt sylissä. Kyyneleet valuu silmistä kun edes ajattelen sitä onnea. <3
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"]Kerro lisää itsestäsi ja mistä päin?
[/quote]
Olen 23v nuori nainen. Eläin- ja lapsirakas. Työskentelen päiväkodissa. Ihan normaali ihminen kai olen, ei mitään erikoista mainittavaa. Pääkaupunkiseudulta. :)
[/quote]
Muuta 600km pohjoiseen niin tutustutaan.
m25
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:41"]et haluaisi t kokemuksen syvä rintaääni [/quote] Kyllä haluaisin. Olen ollut paljon tekemisissä vauvojen ja vanhempienkin lasten kanssa ja tiedän kyllä mitä se on. [/quote] Mutta et ole ollut itse vanhempi joten et voi tietää.
Törkeää mitätöidä tuolla tavalla toisen haaveita. Kai ap nyt itse tietää ilman sinun kokemuksiasi, että mitä hän tahtoo.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"]Kerro lisää itsestäsi ja mistä päin?
[/quote]
Olen 23v nuori nainen. Eläin- ja lapsirakas. Työskentelen päiväkodissa. Ihan normaali ihminen kai olen, ei mitään erikoista mainittavaa. Pääkaupunkiseudulta. :)
[/quote]
Muuta 600km pohjoiseen niin tutustutaan.
m25
[/quote]
Muuta sinä mielummin tänne päin. Haluan asua pääkaupunkiseudulla. :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"]Kerro lisää itsestäsi ja mistä päin? [/quote] Olen 23v nuori nainen. Eläin- ja lapsirakas. Työskentelen päiväkodissa. Ihan normaali ihminen kai olen, ei mitään erikoista mainittavaa. Pääkaupunkiseudulta. :) [/quote] Muuta 600km pohjoiseen niin tutustutaan. m25 [/quote] Muuta sinä mielummin tänne päin. Haluan asua pääkaupunkiseudulla. :)
[/quote]
Tähän se nyt varmaan sitten kaatui. Minulla on vielä opiskelut kesken ja täällä olisi lähes varma työpaikka tiedossa, kun saan paperit ulos. Pääkaupunkiseudulla ei taida olla minulle sopivaa työtä tarjolla ja en kyllä sinne muuttaisikaan.
m25
Olen kolmen pienen lapsen äiti, kahdella lapsista erityistarpeita, mies vakavasti sairas ja vuodepotilaana suurimman osan ajasta, univelkaakin on vuosien ajalta, muuttoja on ollut muutama toiselle puolelle maapalloa ja meillä ei ole tukiverkkoja. Ja olen onnellinen! Elän unelmaani äitinä ja vaimona. Haasteista en etukäteen tietenkään tiennyt, enkä olisi itse niitä valinnut, mutta negatiivisuuden puolelle en saa tätä käännettyä millään. Mulle oma perhe on ollut kuin taivas maan päällä; nautin niin paljon äitiydestä, etten yleensä edes kehtaa kertoa siitä muille, koska se kuulostaisi niin sokeriselta. Tunnen itseni ulkopuoliseksi, kun muut äidit valittavat, kuinka rankkaa lasten kanssa on. Eli ap, keep dreaming!
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"]Kerro lisää itsestäsi ja mistä päin? [/quote] Olen 23v nuori nainen. Eläin- ja lapsirakas. Työskentelen päiväkodissa. Ihan normaali ihminen kai olen, ei mitään erikoista mainittavaa. Pääkaupunkiseudulta. :) [/quote] Muuta 600km pohjoiseen niin tutustutaan. m25 [/quote] Muuta sinä mielummin tänne päin. Haluan asua pääkaupunkiseudulla. :)
[/quote]
Tähän se nyt varmaan sitten kaatui. Minulla on vielä opiskelut kesken ja täällä olisi lähes varma työpaikka tiedossa, kun saan paperit ulos. Pääkaupunkiseudulla ei taida olla minulle sopivaa työtä tarjolla ja en kyllä sinne muuttaisikaan.
m25
[/quote]
No voi harmi! Ei kai mahda minkään sitten. :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:14"]Olen kolmen pienen lapsen äiti, kahdella lapsista erityistarpeita, mies vakavasti sairas ja vuodepotilaana suurimman osan ajasta, univelkaakin on vuosien ajalta, muuttoja on ollut muutama toiselle puolelle maapalloa ja meillä ei ole tukiverkkoja. Ja olen onnellinen! Elän unelmaani äitinä ja vaimona. Haasteista en etukäteen tietenkään tiennyt, enkä olisi itse niitä valinnut, mutta negatiivisuuden puolelle en saa tätä käännettyä millään. Mulle oma perhe on ollut kuin taivas maan päällä; nautin niin paljon äitiydestä, etten yleensä edes kehtaa kertoa siitä muille, koska se kuulostaisi niin sokeriselta. Tunnen itseni ulkopuoliseksi, kun muut äidit valittavat, kuinka rankkaa lasten kanssa on. Eli ap, keep dreaming!
[/quote]
Kiitos voimauttavasta kommentista! <3
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:53"] [quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:44"]Vaikuttaa siltä, että haluat niin paljon että tulet karkoittamaan pois kaikki mahdolliset isäehdokkaat. Entä jos hankkisit vauvan yksin? Kaikkea ei voi saada. Toivottavasti tiedät sen. Ja kaikki liitot eivät kestä lapsiarkea. Joten jos TODELLA haluat vauvan enemmän kuin mitään, kannattaa tehdä se yksin, ennen kuin on liian myöhäistä. [/quote] En ole ulkoisesti mikään vauvaintoilija joka höpisee vauvakuumeissaan kokoajan vauvoista. En ole karkottanut miehiä puheillani. Nämä ovat vain omia ajatuksiani joille en voi mitään. [/quote] Olet siis potentiaalinen ehdokas "ehkäisy petti" kategoriaan. Onnea tulevalle mahdolliselle miehellesi :( . [/quote] Mistä sen päättelit? Että mua vituttaa se että oletatte jotain noin typerää pelkästään tämän keskustelun perusteella.
[/quote]
Ihan elämänkokemusta vaan.. ja AV palstan seuraamista.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:40"] En mitään muuta toivoisi niin paljon kuin omaa perhettä. En kestä tätä vauvakuumetta, en sitten millään. Mikään ei olisi niin ihanaa kuin pitää pientä nyyttiä juuri nyt sylissä. Kyyneleet valuu silmistä kun edes ajattelen sitä onnea. <3 [/quote]Paljonko maksat ? [/quote] Maksan mistä?
[/quote]Vauvasta !
[/quote]
Riippuu millainen se on?
et haluaisi
t kokemuksen syvä rintaääni
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:41"]et haluaisi
[/quote]
Kyllä haluaisin. Olen ollut paljon tekemisissä vauvojen ja vanhempienkin lasten kanssa ja tiedän kyllä mitä se on.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:41"]et haluaisi
[/quote]
Kyllä haluaisin. Olen ollut paljon tekemisissä vauvojen ja vanhempienkin lasten kanssa ja tiedän kyllä mitä se on.
[/quote]
Mutta et ole ollut itse vanhempi joten et voi tietää.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 12:40"]
En mitään muuta toivoisi niin paljon kuin omaa perhettä. En kestä tätä vauvakuumetta, en sitten millään. Mikään ei olisi niin ihanaa kuin pitää pientä nyyttiä juuri nyt sylissä. Kyyneleet valuu silmistä kun edes ajattelen sitä onnea. <3
[/quote]Paljonko maksat ?
Vauvakuume on todella vahva tunne. Toivottavasti saat joskus tulevaisuudessa toivomasi perheen. :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:23"]No, onhan tää aika auvoista. T. 10 kertaa viime yönä herännyt.
Ja viimeksi olen nukkunut yli 3h putkeen joulukuussa ennen vauvan syntymää. Kyllä minä tätä rääpälettä rakastan enemmän kuin mitään, mutta ei sitä koko vanhemmuuden rankkuutta oikeasti ymmärrä ennen kuin on elänyt sitä edes muutaman viikon putkeen. En haluaisi kuulostaa rasittavalta, mutta nauti nyt vain vielä siitä lapsettomuudesta ja huolettomuudesta. Olet nuori, ehdit vielä löytää sen miehen ja perustaa perheen kyllä :)
[/quote]
Tiedän kyllä että se tulee mitä luultavammin olemaan rankkaa, en kiellä sitä. Mutta siitä huomimattakaan en voi tälle kuluneelle mitään ja sille että rakastan lapsia ylitse kaiken. Ja todella toivon että joskus saan oman perheen.