Tekee mieli kaljaa, miten kestää kuukauden tipattoman?
Olin myös coca colaan pahasti addiktoitunut. En ole juonut cocista 2 viikkoon. Mutta olut on paha miten kestää ilman olutta.
Kommentit (45)
Tammikuussa hallitus vois kieltää oluen myynnin.
Tajuamalla riippuvuutesi ja pohtimalla sitä vakavasti.
Miksi pitäisi olla ilman olutta?
Olut on hyvää ja terveellistä. Juon ainakin kolme litraa joka päivä ja voin hyvin.
Olutta saa myös 0% tosin ei taida humalaa siitä saada.
Korvaa oluen- ja coca colan himosi vaikka vissyllä. Aina kun suu napsaa, ota jääkaapista kylmää vissyä ja juo puoli lasillista kerta kulauksella. Huomaat, kuinka elimistösi piristyy ja saat muuta ajateltavaa. Toimii!
Helpompi olla ilman kaljaa kun ei osta sitä. Mutta jos on luvannut olla runkkamatta. Miten sitä voi itseään paeta? Niinpä, mietippä että sinulla on vähän helpompi lupaus pidettävänä kuin niillä, joilla se käsi roikuu mukana 24/7. Kannustaisiko tämä lainkaan?
Alkoholiton olut? Toki jos ei voi olla ilman, on kyseessä riippuvuus ja silloin kannattaisi hakeutua hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Olut on hyvää ja terveellistä. Juon ainakin kolme litraa joka päivä ja voin hyvin.
Minustakin tuntuu tosi hyvinvoivalta aina kun olen kännissä.
Mää en ainakaan mitään olutta kaipaa, mää kaipaan känniä!
Olen nyt juonutkin vissyä paljon enemmän kun ennen kun en saanut nukuttua koska join cocista niin paljon. Pitää olla ilman cocista pari kuukautta niin meinasin. T; ap
No, kyllä sitä tipattomalla voi muutaman ottaa.
Usassa 1800-1900 luvun vaihteessa oli turvallisempaa juoda olutta kun vettä, olut tehdään puhtaasta vedestä.
Vierailija kirjoitti:
No, kyllä sitä tipattomalla voi muutaman ottaa.
Juurikin näin. Pienet neuvoa-antavat kuuluvat asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siksi kannata olla koko ajan?
Ajattele vaikka niin, että se, että tuntuu vaikealta olla ilman, on todella hyvä syy olla nyt vähän aikaa ilman. Jonkinlainen riippuvuushan tuossa jo on kyseessä, jos noin vaikealta tuntuu. Mutta kyllä sä selviät.
Juo lorottamalla jos tipaton on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä paremmalta tuntuu kun vetäisee viivat marssipulveria päälle.
Helppoa, älä osta olutta. Jos oluen valmistaminen kiinmostaa niin tee oma olut, jota voit sitten joakua tipattoman jälkeen juoda.