Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero tuli kotiin yökylästä isän luota, vaipassa on verta -

Vierailija
15.04.2015 |

tarviiko mun nyt huolestua (tunnistan taipumukseni hysteriaan), vai voiko esim kakka olla niin kova esim jännityksestä että siksi tulee verta? En luota eksään ja sen uuteen naiseen ollenkaan, lapsi ei haluaisi mennä sinne, mutta oikeuden päätöksellä joudun nyt luovuttamaan itkevän lapsen tapaamisiin. Erosimme isän kanssa jo ennen tytön syntymää ja nyt oli eka kertaa yön yli tapaamisessa (selvennykseksi se, että aiemmin isää ei edes kiinnostanut tavata, uusi nainen sitä vaati jolloin isä  vei jutun oikeuteen kun en suostunut niin laajoihin tapaamisiin lapselle käytännössä vieraiden ihmisten kanssa kuin he vaativat, lisäksi tiedän eksällä olevan alkoholiongelma)

Kommentit (232)

Vierailija
181/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia aloittajalle <3 Ohita nuo provoviestit ja muut negatiiviset, he eivät tiedä mistä puhuvat. Älä välitä niistä. 

Vierailija
182/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:54"]

Ap ei varmaan tiedä mutta pelkkä katsominen "sinne" ei riitä. Jos epäily syntyy, lapsi ohjataan erikoisasairaanhoidon piiriin, nukutetaan ja tehdään sisätutkimus ja kuvataan löydökset. Paikalla on kaksi lääkäriä, jotka yhdessä tekevät lausunnon. Eli se yhden pikainen vilkaisu ei riitä. Ja jos tämä nyt sattuukin olemaan totta, niin miten teille sovittiin jatkotutkimus(limakalvo kun parantuu nopeaan ja näytteet pitää ottaa heti!).

sh

[/quote]

Kyllä riittää epäilylausuntoon ja rikosilmoitukseen, tai ainakin fyysisessä pahoinpitelyssä minun terveyskeskuksessani. Toki uhri ohjattaan muualle, mutta yleensä varataan aika eikä laiteta sairaalapäivystykseen.

[/quote]

Raiskauksessakin? Kun todisteet ovat emättimessä? Näytteenotto? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää on pelottavan uskottava kun aloittaja kuvailee kaiken oikeudenkäynnin jälkeisistä fiiliksistään lähtien :/

Vierailija
184/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:03"]Lääkärissä käytiin ja lääkärin tutkimuksen mukaan se ei ole ollut peräsuoli joka on vuotanut, vaan emätin. Otti asian todella vakavasti ja mun kanssa keskusteltuani aikoo tehdä rikosilmoituksen aiheesta. Jolloin luonnollisestikaan en joudu lasta isälle + avokille luovuttamaan, kunnes asia on käsitelty. ap
[/quote]

Selvä vale.
Tunne puuttuu. Odotteli muutaman tunnin kunnes oli sopiva tehdä seuraava siirto. Tieto tutkimuksesta puuttuu myös. Sairas aloitus!

Vierailija
185/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei varmaan tiedä mutta pelkkä katsominen "sinne" ei riitä. Jos epäily syntyy, lapsi ohjataan erikoisasairaanhoidon piiriin, nukutetaan ja tehdään sisätutkimus ja kuvataan löydökset. Paikalla on kaksi lääkäriä, jotka yhdessä tekevät lausunnon. Eli se yhden pikainen vilkaisu ei riitä. Ja jos tämä nyt sattuukin olemaan totta, niin miten teille sovittiin jatkotutkimus(limakalvo kun parantuu nopeaan ja näytteet pitää ottaa heti!).

sh

[/quote]

Kyllä riittää epäilylausuntoon ja rikosilmoitukseen, tai ainakin fyysisessä pahoinpitelyssä minun terveyskeskuksessani. Toki uhri ohjattaan muualle, mutta yleensä varataan aika eikä laiteta sairaalapäivystykseen.

[/quote]

Seksuaalirikoksissa näytteet otetaan heti, jotta esim. mahdollinen tekijän dna saadaan talteen. Myös jos epäilty uhri on vauva tai pikkulapsi.

Vierailija
186/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... ap kertoo avoimesti asiasta av:lla, mutta pelkää kertoa lääkärille...

Vierailija
187/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

215 jaksaisitko itse keskittyä tunteella kirjoittamiseen täällä?

Vierailija
188/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sh

[/quote]

[/quote]

Seksuaalisen pahoinpitelyn kyseessä ollen tosiaankin otetaan näytteet heti.

Vierailija
189/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:03"]

Lääkärissä käytiin ja lääkärin tutkimuksen mukaan se ei ole ollut peräsuoli joka on vuotanut, vaan emätin. Otti asian todella vakavasti ja mun kanssa keskusteltuani aikoo tehdä rikosilmoituksen aiheesta. Jolloin luonnollisestikaan en joudu lasta isälle + avokille luovuttamaan, kunnes asia on käsitelty. ap

[/quote]

keskustelit itsesi kanssa? Sitä sattuu.

[/quote]

UUUUU nyt paljastu provo!!! AWKWARD!!!! :DDDDD voi ap minkä lipsahduksen teit :DDDD

[/quote]

Haista nyt jo home. Mikä vitun lipsahdus? Lääkäri puhui asiasta mun kans, TIETYSTI!!!! Mun elämä on hajoamassa, ja täää aihe täälllä on ilmeisesti jotain VIIHDETTÄ teille joillekin surkimuksille??? Säälittää, ootte pelkkää paskaa, kuonaa. ei muuta.
[/quote]

Sinulle tämä on viihdettä. Kukaan sinun kuvaamassasi tilanteessa ei ehtisi täällä roikkua ja asiaa ripotella.
Kuka on lapsen kanssa nyt? Ai niin. Sinulla ei ole lasta

Vierailija
190/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 11:55"]hyi, tuli mieleen Eerika... :(
[/quote]

Niin mullakin. Ja Tarkki!!

Vierailija
191/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko siellä? Mitä pyörii mielessä just nyt?

Vierailija
192/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ap ihan varmasti täsä tilanteessa jättäisi sen lapsen yksin tullakseen raportoiman kaikesta AV:lle? Tai edes olisi aikaa moiseen? Ainakin minä olisin talikoiden ja soihtujen kanssa vaatimassa oikeutta heti

Vierailija
193/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:03"]

Lääkärissä käytiin ja lääkärin tutkimuksen mukaan se ei ole ollut peräsuoli joka on vuotanut, vaan emätin. Otti asian todella vakavasti ja mun kanssa keskusteltuani aikoo tehdä rikosilmoituksen aiheesta. Jolloin luonnollisestikaan en joudu lasta isälle + avokille luovuttamaan, kunnes asia on käsitelty. ap

[/quote]

Vaipastako analysoi vai mistä?

[/quote]

Ei. Ihan katsoi "sinne" ja asia oli sillä selvä. Kokemut lääkäri, mutta näin silmissä kyyneleitä. Ei ainakaan minua epäillyt, tai sellaista kuvaa ei mulle tullut. Sanoi vievänsä asian poliisin tietoon, ja lisäksi sanoi mulle että että tekee lausunnon jonka perusteella voin olla luovuttamalla lasta isälle/avokille, vaikka tapaamissopimus niin määrää. Lisäksi kehotti pitää last paljon sylissä ja lähellä, ja vahvistaa turvallisuudentunnetta kaikin mahd. keikoin. ap

[/quote] joopati, provo.

[/quote]

Niinpä, klassinen ylilyönti draaman kaaressa.

Vierailija
194/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:ta voi jotenkin auttaa, niin kerro täällä.

Vierailija
195/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut päivystyksessä vastaavaa tapahtumaa / epäilyä, ja kuten moni muukin jo tässä ketjussa mainitsikin, tällaisessa tapauksessa näytteet jne. otetaan välittömästi, samoin poliisi kutsutaan sairaalaan.

Vierailija
196/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytteet otettiinkin?

Vierailija
197/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:09"]

215 jaksaisitko itse keskittyä tunteella kirjoittamiseen täällä?

[/quote]

Siinäpä se on, kun tunteella kirjoittamiseen ei tarvitse keskittyä, jos tunne ja tilanne on aito.

Vierailija
198/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:41"]Kiitos osanotoista, Mä täällä revin hiuksiani ja puren käsiäni suunnilleen, kun kärsin rakkaani puolesta  niin kovin ;( Haluisin vaan viedä hänet jonnekin turvaan... Ja kummiski osa minusta haluyaa kostaa. ap
[/quote]

Kioskikirjallisuutta. Tunne puuttuu

Vierailija
199/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisiko joku todella pohdiskella lapsensa kakan koostumusta viime aikoina ihan vaan provoilumielessä? Uskon ap:ta.

Vierailija
200/232 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko käynti kesti 3 tuntia, missä ihmeessä on näin nopea päivystys ja matkoihin kai kului aikaa? Tai sitten ap asuu siellä suljetulla osastolla, joten oli valmiiksi lähellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän