Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ei sun lesbous mua haittaa, kunhan et ala mua lääppimään" kaverin kommentti

Vierailija
29.12.2021 |

Ikään kuin kaikki ihmiset viehättyisivät automaattisesti kaikista vastaantulijoista? Outo oletus minusta.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi jättää kommentin myös sanomatta ja jos kädet eivät pysy omalla puolella voi kiskaista heijarilla pikku muikkarin.

Vierailija
42/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että sanoi, niin ei jää epäilystä. Molempien etujen mukaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi varmaan ettei seksuaalisesti poikkeaville ja ruskeille ihmisille puhu mitään, saati heitä huumoria, loukkaantuvat kuitenkin kaikesta mitä valkoinen hetero sanoo.

K: Mistä tietää, että joku loukkaantuu kohta?

V: Valkoisen keski-ikäisen heteromiehen huulet liikkuvat.

Suppea otos, nykypäivänä se on kyllä pääasiassa se ei-valkoiseksi-keski-ikäiseksi-heteromieheksi itsensä identifioiva joka loukkaantuu aivan kaikesta.

Vierailija
44/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti tähän kommentoin, että jostain syystä joidenkin, etenkin mies homojen käytös on todella paljon sen oman seksuaalisuuden ympärille kietoutunutta. Kaikki asiat aina jotenkin kääntyy siihen homouteen, ja oli se sitten asia kuin asia niin se tulkitaan tämän kautta. En mä voi ja mä voin, koska olen homo. Osa etenkin näistä naisellisista mies homoista kyllä kuuluttaa ja kuiskailee asiasta sen verran tuttavallisesti että voisin minäkin ilmoittaa, että asia ok, mutta NIMBY. Paitsi kännissä ja läpällä korkeintaan.

Vierailija
45/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbous ei haittaa: neutraali kommentti

Älä lääpi: oikeus seksuaaliseen itsemääräämisoikeuteen

Vierailija
46/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä voin heteromiehenä sanoa, että homot ovat aina kimpussani. Olen kyllä homoystävällinen, mutta ehkä homot on eri juttu, kuin lesbot? Miehet tunnetusti ovat seksihulluja ja homot varsinkin. Terveisin 46-v valkoinen heteromies

Vierailija
47/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos heteronainen sanoo ihan saman jostain miehestä niin siskokuoro on vieressä hymisemässä ja nyökyttelemässä koska sellaisiahan ne kaikki miehet on. 

Vierailija
48/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi varmaan ettei seksuaalisesti poikkeaville ja ruskeille ihmisille puhu mitään, saati heitä huumoria, loukkaantuvat kuitenkin kaikesta mitä valkoinen hetero sanoo.

Jos ohjeistat itseäsi, niin kyllä, parasta, että toimit juuri näin.

Kaltaisiasi urpoja on kuitenkin vain noin yksi tuhannesta oman kokemukseni mukaan. Muut siis voivat jatkaa normaalisti :)

– Seksuaalisesti poikkeava

En minä mikään urpo ole, vaan hyväkäytöksinen nainen. Mutta jos ystävä paljastuisi lesboksi, todellakin heittäisin asiasta huumoria. Onneksi lähipiirissäni on vain huumorintajuisia ihmisiä.

Kai muistat varoitella huumorilla varmuuden vuoksi myös heterokavereitasi, etteivät tyrkytä sitä pilluaan tai penistään kaikille kun tapaatte? 

Vierailija
49/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbous ei haittaa: kukaan ei tarvitse sanojan lupaa seksuaalisuudelleen

Älä lääpi: ällöttävä, perusteeton oletus omasta haluttavuudesta ja toisen rajattomuudesta

Vierailija
50/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos heteronainen sanoo ihan saman jostain miehestä niin siskokuoro on vieressä hymisemässä ja nyökyttelemässä koska sellaisiahan ne kaikki miehet on. 

Niin no miehille toi varoitus kannattaakin sanoa, koska he ovat todennäköisimpiä seksuaalisia ahdistelijoita. 

Ei mua haittaa, että oot mies, mutta älä vaan raiskaa tai ahdistele mua.

Vierailija
51/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no miehille toi varoitus kannattaakin sanoa, koska he ovat todennäköisimpiä seksuaalisia ahdistelijoita. 

Ei mua haittaa, että oot mies, mutta älä vaan raiskaa tai ahdistele mua.

Jos joku tässä kommentissa tökkii ja miinustat, niin sitten sinun pitäisi myös tajuta, miksi moisen kommentin laukominen lesbolle vain hänen lesboutensa takia on idioottimaista. 

Vierailija
52/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lääpi: ällöttävä, perusteeton oletus omasta haluttavuudesta ja toisen rajattomuudesta

Ei olettanut mitään, sanoi vain ettei halua lääppimistä. Täydellinen oikeus jokaisella ihmisellä.

Vierailija
53/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olettanut mitään, sanoi vain ettei halua lääppimistä. Täydellinen oikeus jokaisella ihmisellä.

Ap olisi siis voinut ilmoittaa kaverilleen,että olen lesbo, mutta älä silti ala lääppimään, en minä kaikista naisista tykkää.

Vierailija
54/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muuta kuin pelkkiä huonoja kokemuksia tommosista naisista. Enkä todellakaan halua tutustua yhteenkään semmoiseen henkilöön. Jouduin ottamaan ihan poliisiin yhteyttä kun tämä nainen ei halunnut millään tajuta etten ole hänestä kiinnostunut siinä mielessä. Nainen vaan lähenteli ja lähetteli ihme rakkauskirjeitään minulle kielloista huolimatta. Vaikka seurustelin miehen kanssa, se ei edes hetkauttanut tätä naista. Yritti väkisin rikkoa jopa parisuhteemme.

Vierailija
55/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap olisi siis voinut ilmoittaa kaverilleen,että olen lesbo, mutta älä silti ala lääppimään, en minä kaikista naisista tykkää.

Juuri näin, turha kenenkään loukkaantua perustavaa laatua olevista perusoikeuksista, eli oikeudesta seksuaaliseen koskemattomuuteen.

Vierailija
56/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sanoa asia suoraan. Moni lesbo tulee kännissä suutelemaan tai puristelemaan. Sehän on vaan kato läppää kun nainen puristaa toista naista rinnoista tai perseestä?!

N28

Vierailija
57/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy sinut, mutta ilmoitti, ettei ole sillä tavalla kiinnostunut, vaan ystävänä. On ihan tavallista, että heterotkin ensin ystävystyvät ja sitten suhde syvenee. Ei varmaan ollut loukkauksena tarkoitettu.

Minkä ihmeen takia tuo piti erikseen ilmoittaa, kun ilmeisesti ei ollut kyse siitä että lesbo olisi yrittänyt häntä iskeä? :D

Mahtaako hän ilmoittaa etukäteen kaikille miehillekin, että "mä en sitten ole kiinnostunut", vaikkei toinen olisi tehnyt elettäkään siihen suuntaan?

Vierailija
58/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo kaveri. Kuvitteleeko hän olevansa jotenkin vastustamaton? Ja kaverinsa olevan lääppivä ahdistelija?

Vierailija
59/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne tietää että sä olet lesbo?

Vierailija
60/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei puhu omasta seksuaalisuudestaan yhtä paljon ja tunge sitä joka paikkaan kuin homomies. Voi toki olla, että eivät kaikki, mutta tämän käsityksen viihdeohjelmat antavat. Minua ei häiritse kenenkään seksuaalinen suuntautuneisuus, mutta jos homojen kanssa viettää aikaa ja jutut alkavat menemään sinne navan alle osastoon niin kyllä jossain kohtaa voi olla paikallaan mainita siitä, että joo olet ihan hyvä tyyppi, mutta annetaan sen pysyä siinä, niin ei jää väärää käsitystä siitä missä omalla kohdalla mennään.