Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ei sun lesbous mua haittaa, kunhan et ala mua lääppimään" kaverin kommentti

Vierailija
29.12.2021 |

Ikään kuin kaikki ihmiset viehättyisivät automaattisesti kaikista vastaantulijoista? Outo oletus minusta.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla erilaista ei uskalleta edes tuijottaa.

Vierailija
2/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi homo sanoi minulle: "Kuules Pena, jos sä et ois hetero, niin mä iskisin sut!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyy sinut, mutta ilmoitti, ettei ole sillä tavalla kiinnostunut, vaan ystävänä. On ihan tavallista, että heterotkin ensin ystävystyvät ja sitten suhde syvenee. Ei varmaan ollut loukkauksena tarkoitettu.

Vierailija
4/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo tyyppi. Myötähäpeä iskisi tuollaisen kaverin seurassa.

Vierailija
5/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo kommentti sitä tarkoita?

Vierailija
6/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on verrattavissa siihen, että sanoisin naisena miespuoliselle kaverille ilman mitään syytä tai provokaatiota, vaikkapa kesken kahvikupin: "Kuule, ethän ala lääppimään mua". Joka olisi tosi faux pas. 

Vierailija
7/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sanot vaan sille, että "Ei hätää, et ole lainkaan mun tyyppiä, saat olla täysin rauhassa".

Yleensä nää siinä kohtaa loukkaantuu.

Vierailija
8/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko ollut sitten jotenkin vähän tykötunkevainen, niin että toiselle on jo aiemmin tullut mieleen että vähempikin riittäisi? Ja kun sitten ilmaiset olevasi lesbo, niin tuntee tarvetta puolustaa reviiriään ja tehdä selväksi, että itsestä ei lesboksi ole ja lääppiä ei tarvitse.

Olen itse heteronaisena joutunut tällaisen lähentelyn kohteeksi, ja se on kyllä hankala tilanne. Koska kyllähän tytöt nyt halailee, kaulailee, sipisee päät yhdessä jne. eikä se mitään haittaa, mutta näiden lesbojen koskettelut on vaan vähän erinlaisia.

Vierailija
9/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi vain, ettei halua sinua. Onko tämä homofobia, vai pitäisikö jokaisen heteron antaa homoille/lesboille?

Kyllä tuo oli lesbofobinen kommentti. Ei kukaan koe asiakseen sanoa heteroille, että "Ei sun heterous mua haittaa, kunhan et mua lääpi." Niin ei vain tehdä. Tuollaisen asian sanominen antaa ymmärtää, että sanoja pitää seksuaalivähemmistöön kuuluvia jotenkin seksuaalisia rajoja automaattisesti rikkovina ja seksuaalisesti hyökkäävinä, joita pitää erikseen paimentaa ja varottaa ennalta lähestymästä ja ahdistelemasta. 

Vierailija
10/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sanoo myös heteroystävilleen ettei häntä haittaa kunhan eivät levitä jalkojaan miehelleen. Todellisuudessä nolottaisi tuollaisen ystävän puolesta ja olisin vähemmän tekemisissä hänen kanssaan jatkossa. Tai ainahan voi  todeta hänelle: älä pelkää sillä ennemmin hakkaan vaikka kirveellä käteni poikki kuin kosken sinuun pitkällä tikullakaan.  

Oikeasti todella nolo tapaus kuten joku kirjoittikin jo.

Vierailija
11/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-nainen, vaikka en ole koskaan ollut naisen kanssa. Mutta tiedän, että voisin olla, jos oikea nainen tulisi kohdalle. Tosin olen miehen kanssa naimisissa, joten jäänee kokematta.

Kuitenkin, en ole koskaan ajatellut sekuntiakaan omia kavereitani "sillä tavalla". Se tuntuisi yhtä ällöttävältä kuin oman sukulaisen ajattelu niin. Naiskaverini ovat minulle kuin siskoja. Joten tuo olettamus, että lesbot kuolaavat kavereitaan on tosi tunkkainen ja kertoo olettajasta enemmän kuin lesboista.

Vierailija
12/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataanpas toi otsikko kun siinä on melko räikeä virhe. Tässä korjaus:

”Ei sun lesbous mua haittaa, kunhan et ala mua lääppimään" entisen kaverin kommentti

Tervemenoa tollaselle törpölle :)

Vierailija
13/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan kulunut läppä sanoa ettei homous haittaa, kunhan ei mua ala lääppimään. Siis enhän minäkään miespuolisille kavereille sano, että älä sit ala lääppimään. Toki joskus joutuu käymään läpi sen, että ollaan vaan kavereita, mutta ei sitä noin ilmaista.

Vierailija
14/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy sinut, mutta ilmoitti, ettei ole sillä tavalla kiinnostunut, vaan ystävänä. On ihan tavallista, että heterotkin ensin ystävystyvät ja sitten suhde syvenee. Ei varmaan ollut loukkauksena tarkoitettu.

Oli niin törkeästi sanottu ja oletettu, että itse jättäisin moisen ”kaverin” tapaamatta jatkossa.

Olen itse lesbo, ja suurin osa ystävistäni on heteroita. Ovat kivoja ja täyspäisiä ihmisiä, eivätkä ikinä sanoisi minulle noin.

Vierailija
15/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi-nainen, vaikka en ole koskaan ollut naisen kanssa. Mutta tiedän, että voisin olla, jos oikea nainen tulisi kohdalle. Tosin olen miehen kanssa naimisissa, joten jäänee kokematta.

Kuitenkin, en ole koskaan ajatellut sekuntiakaan omia kavereitani "sillä tavalla". Se tuntuisi yhtä ällöttävältä kuin oman sukulaisen ajattelu niin. Naiskaverini ovat minulle kuin siskoja. Joten tuo olettamus, että lesbot kuolaavat kavereitaan on tosi tunkkainen ja kertoo olettajasta enemmän kuin lesboista.

No tääkin nyt oli aika tyhmästi ja näköalattomasti sanottu. Kyllähän ihmiset ihastuvat (ohimenevästi) koko ajan. Ei ole mitään ällöä tai outoa siinä että ihastuu kaveriin (mieheen taikka naiseen) vaan ihan perus tunteita vaan mitkä kuuluu ihmiseloon.

Vierailija
16/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi vain, ettei halua sinua. Onko tämä homofobia, vai pitäisikö jokaisen heteron antaa homoille/lesboille?

Uutinen sinulle: homot ja lesbot eivät halua jokaista heteroa, tuskin ketään.

Vierailija
17/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Leikola sen sanoi. Nämä ihmiset olettavat, että jos asiaa ei erikseen kiellä niin porukka kerääntyy jonoon.

Vierailija
18/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli ihan tietoiseksi loukkaukseksi tarkoitettu, mutta aika hölmösti sanottu. Itse ymmärrän "lääppimisen" epätoivottuna toimintana, siis ihan lähentelynä. Miksi kaveri olettaa, että ap syyllistyisi sellaiseen. Ja vaikka tarkoittaisikin jotain muuta, niin eiköhän se, että kaveri on oletetusti hetero, riitä siihen, ettei hän ole samasta sukupuolesta kiinnostunut, siis ei myöskään ap:sta.

Vierailija
19/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tääkin nyt oli aika tyhmästi ja näköalattomasti sanottu. Kyllähän ihmiset ihastuvat (ohimenevästi) koko ajan. Ei ole mitään ällöä tai outoa siinä että ihastuu kaveriin (mieheen taikka naiseen) vaan ihan perus tunteita vaan mitkä kuuluu ihmiseloon.

Sanottiinko tässä, että kaikki, jotka ihastuvat kaveriin ovat ällöttäviä? Mielestäni ei.

Vierailija
20/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronaisen egolle on vaikeaa sulattaa se, että lesbot pääasiassa ovat kiinnostuneita toisista lesboista eikä heteronaiset ole niin kuumia. Se on kaikki siinä katseessa, siskot. Heteronainen ei koskaan katso sinua himoiten, joten hänessä ei ole mitään haluttavaa.