"Ei sun lesbous mua haittaa, kunhan et ala mua lääppimään" kaverin kommentti
Ikään kuin kaikki ihmiset viehättyisivät automaattisesti kaikista vastaantulijoista? Outo oletus minusta.
Kommentit (66)
En kyllä ymmärrä miten tämmöisestä vitsistä mukamas voisi kaverille suuttua.
Ei taidkovin läheinen tuttava olla jos ap veti herneen nenään. 😂
Minä saattaisin kiusata oikein kunnolla lesboksi paljastunutta kaveria. Sanoa jotain oikeasti härskiä. Leikilläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tökeröä. Minua lesbokaveri alkoi kännissä lääppimään, ei sekään kiva yllätys ollut.
No, minua taas lääppivät ”hetero”naiset romanttisesti naistenvessassa. Joo, en ole kiinnostunut. Ja jos oikeasti kiinnostaa, eikö voisi pyytää vaikka kahville ensin?
L-nainen
Joo ihan varmaan lääppivät. Missähän vessoissa sinäkin käyt.
Vierailija kirjoitti:
Juu, sanot vaan sille, että "Ei hätää, et ole lainkaan mun tyyppiä, saat olla täysin rauhassa".
Yleensä nää siinä kohtaa loukkaantuu.
Yök! En todellakaan loukkaantuisi, vaan olisin helpottunut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi varmaan ettei seksuaalisesti poikkeaville ja ruskeille ihmisille puhu mitään, saati heitä huumoria, loukkaantuvat kuitenkin kaikesta mitä valkoinen hetero sanoo.
Persu-uhriutuja se ehtii joka ketjuun
Paitsi etten oo kyllä vielä koskaan persua äänestänyt. Ehkä sekin aika tulee.
Tottahan se on että seksuaalisesti poikkeavat ja ei-valkoiset uhriutuvat kaikesta mitä joku enemmistön edustaja sanoo, huumorintajua nolla.
Kai nyt sentään kaverien kesken voi huulta heittää, hyvänen aika sentään.
Eikö lesboille saisi vinoilla kuten muillekin kavereille? Miksi. Onko lesbo joku pyhä lehmä ja asia tabu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi varmaan ettei seksuaalisesti poikkeaville ja ruskeille ihmisille puhu mitään, saati heitä huumoria, loukkaantuvat kuitenkin kaikesta mitä valkoinen hetero sanoo.
Jos ohjeistat itseäsi, niin kyllä, parasta, että toimit juuri näin.
Kaltaisiasi urpoja on kuitenkin vain noin yksi tuhannesta oman kokemukseni mukaan. Muut siis voivat jatkaa normaalisti :)
– Seksuaalisesti poikkeava
En minä mikään urpo ole, vaan hyväkäytöksinen nainen. Mutta jos ystävä paljastuisi lesboksi, todellakin heittäisin asiasta huumoria. Onneksi lähipiirissäni on vain huumorintajuisia ihmisiä.
Tuo läppä nyt vain on ollut viimeksi 90-luvulla hauska, jos silloinkaan.
Onneksi ystävänsä voi valita, huumorintajutkin sopivat ehkä yhteen.
Kyllä minun sukupolvi tajuaisi tuon huulenheitoksi.
On ihan normaalia minun ikäpolvelle vähän kiusata kavereita ja perheenjäseniä, ikävää jos se on katoavaa kansanperinnettä.
Jos kommentti ärsytti, niin ei ole mikään pakko olla ystävä. Etsi uusia ystäviä.