Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ei sun lesbous mua haittaa, kunhan et ala mua lääppimään" kaverin kommentti

Vierailija
29.12.2021 |

Ikään kuin kaikki ihmiset viehättyisivät automaattisesti kaikista vastaantulijoista? Outo oletus minusta.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tökeröä. Minua lesbokaveri alkoi kännissä lääppimään, ei sekään kiva yllätys ollut.

Vierailija
22/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteronaisen egolle on vaikeaa sulattaa se, että lesbot pääasiassa ovat kiinnostuneita toisista lesboista eikä heteronaiset ole niin kuumia. Se on kaikki siinä katseessa, siskot. Heteronainen ei koskaan katso sinua himoiten, joten hänessä ei ole mitään haluttavaa.

Tämä. Olen bisse, mutta hetskunaiset ovat minulle keskimäärin yhtä vetäviä kuin nauris.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen bi-nainen, vaikka en ole koskaan ollut naisen kanssa. Mutta tiedän, että voisin olla, jos oikea nainen tulisi kohdalle. Tosin olen miehen kanssa naimisissa, joten jäänee kokematta.

Kuitenkin, en ole koskaan ajatellut sekuntiakaan omia kavereitani "sillä tavalla". Se tuntuisi yhtä ällöttävältä kuin oman sukulaisen ajattelu niin. Naiskaverini ovat minulle kuin siskoja. Joten tuo olettamus, että lesbot kuolaavat kavereitaan on tosi tunkkainen ja kertoo olettajasta enemmän kuin lesboista.

No tääkin nyt oli aika tyhmästi ja näköalattomasti sanottu. Kyllähän ihmiset ihastuvat (ohimenevästi) koko ajan. Ei ole mitään ällöä tai outoa siinä että ihastuu kaveriin (mieheen taikka naiseen) vaan ihan perus tunteita vaan mitkä kuuluu ihmiseloon.

Sanottiinko tässä, että kaikki, jotka ihastuvat kaveriin ovat ällöttäviä? Mielestäni ei.

Sitten olet varmaan idiootti ☺️

” Kuitenkin, en ole koskaan ajatellut sekuntiakaan omia kavereitani "sillä tavalla". Se tuntuisi yhtä ällöttävältä kuin oman sukulaisen ajattelu niin. ”

Vierailija
24/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan että kun harjoiteltiin vanhojen tansseja, sanoin mun tanssiparille että älä lähmi. Molemmat siis naisia, ja jotenkin koin kosketuksen vastenmieliseksi. Hän oli hyvä ystäväni, jonka lesboudesta en vielä tiennyt.

Vähän myöhemmin kommentoin hänen ja seurustelukumppaninsa suhdetta ihme symbioosiksi, enhän tiennyt vielä että he ovat pari. Se oli ihan silmien alla, mutta jotenkin sitä ei silti tajunnut. 

Vierailija
25/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tökeröä. Minua lesbokaveri alkoi kännissä lääppimään, ei sekään kiva yllätys ollut.

No, minua taas lääppivät ”hetero”naiset romanttisesti naistenvessassa. Joo, en ole kiinnostunut. Ja jos oikeasti kiinnostaa, eikö voisi pyytää vaikka kahville ensin?

L-nainen

Vierailija
26/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi varmaan ettei seksuaalisesti poikkeaville ja ruskeille ihmisille puhu mitään, saati heitä huumoria, loukkaantuvat kuitenkin kaikesta mitä valkoinen hetero sanoo.

Persu-uhriutuja se ehtii joka ketjuun

Vierailija
27/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ehkä sellainen 1990-luvun henkinen kommentti, jolla silloin osoitettiin olevansa "suvaitsevainen ". Nykyään tollaselle kannanotolle lähinnä nauretaan.

Vierailija
28/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi varmaan ettei seksuaalisesti poikkeaville ja ruskeille ihmisille puhu mitään, saati heitä huumoria, loukkaantuvat kuitenkin kaikesta mitä valkoinen hetero sanoo.

Jos ohjeistat itseäsi, niin kyllä, parasta, että toimit juuri näin.

Kaltaisiasi urpoja on kuitenkin vain noin yksi tuhannesta oman kokemukseni mukaan. Muut siis voivat jatkaa normaalisti :)

– Seksuaalisesti poikkeava

Vierailija
29/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi vain, ettei halua sinua. Onko tämä homofobia, vai pitäisikö jokaisen heteron antaa homoille/lesboille?

Kyllä tuo oli lesbofobinen kommentti. Ei kukaan koe asiakseen sanoa heteroille, että "Ei sun heterous mua haittaa, kunhan et mua lääpi." Niin ei vain tehdä. Tuollaisen asian sanominen antaa ymmärtää, että sanoja pitää seksuaalivähemmistöön kuuluvia jotenkin seksuaalisia rajoja automaattisesti rikkovina ja seksuaalisesti hyökkäävinä, joita pitää erikseen paimentaa ja varottaa ennalta lähestymästä ja ahdistelemasta. 

Ei ole lesbofobinen kommentti sen paremmin kuin sanoisi että tulee sateinen päivä.

Kaikesta sitä viitsitäänkin vetää herne nenään. Huumorillahan tollanen lohkastaan kaverille.

Minä oisin vain nauranut ja heittänyt takasin "No ei oo pelkoa!"

Eri

Vierailija
30/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K: Mistä tietää, että joku loukkaantuu kohta?

V: Valkoisen keski-ikäisen heteromiehen huulet liikkuvat.

Vierailija
31/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisiasi urpoja on kuitenkin vain noin yksi tuhannesta oman kokemukseni mukaan. Muut siis voivat jatkaa normaalisti :)

En minä mikään urpo ole, vaan hyväkäytöksinen nainen. Mutta jos ystävä paljastuisi lesboksi, todellakin heittäisin asiasta huumoria. Onneksi lähipiirissäni on vain huumorintajuisia ihmisiä.

Vierailija
32/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: Mistä tietää, että joku loukkaantuu kohta?

V: Valkoisen keski-ikäisen heteromiehen huulet liikkuvat.

Juu 😂. Onneksi olenkin nainen.

T. Se kenen kommenttia lainasit

Vierailija
33/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noille lesboille pitää joskus tehdä selväksi, ettei kiinnosta. Sama homma kuin miesten kanssa, kun aletaan kaulailemaan ja lääppimään persettä tai liikaa tuppautumaan.

Ehkä kaverisi on kokenut, että yrität iskeä häntä.

Vierailija
34/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mikään urpo ole, vaan hyväkäytöksinen nainen. Mutta jos ystävä paljastuisi lesboksi, todellakin heittäisin asiasta huumoria. Onneksi lähipiirissäni on vain huumorintajuisia ihmisiä.

Tuo läppä nyt vain on ollut viimeksi 90-luvulla hauska, jos silloinkaan.

Onneksi ystävänsä voi valita, huumorintajutkin sopivat ehkä yhteen.

Vierailija
35/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi vain, ettei halua sinua. Onko tämä homofobia, vai pitäisikö jokaisen heteron antaa homoille/lesboille?

Kyllä tuo oli lesbofobinen kommentti. Ei kukaan koe asiakseen sanoa heteroille, että "Ei sun heterous mua haittaa, kunhan et mua lääpi." Niin ei vain tehdä. Tuollaisen asian sanominen antaa ymmärtää, että sanoja pitää seksuaalivähemmistöön kuuluvia jotenkin seksuaalisia rajoja automaattisesti rikkovina ja seksuaalisesti hyökkäävinä, joita pitää erikseen paimentaa ja varottaa ennalta lähestymästä ja ahdistelemasta. 

Tottakai voi sanoa ja on myös sanottu.

Vierailija
36/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noille lesboille pitää joskus tehdä selväksi, ettei kiinnosta. Sama homma kuin miesten kanssa, kun aletaan kaulailemaan ja lääppimään persettä tai liikaa tuppautumaan.

Foobikko kokee niin, kun kuulee olevansa homoseksuaalin kanssa samassa huoneessa.

Vierailija
37/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tytöt itsepuolustusta tuo kun noin sanotaan. Ihan vaan varmuuden vuoksi ettei liikaa ala lähestymisyrityksiä tehtailemaan ja ettei vaan luule mitään enempää kuin ystävyyttä.

Tarkoitus myös tehdä selväksi, jotta olen täys hetero ja lesboutta ei täällä suvaita, joten pidä näppis kurissa. Sillä joskushan nämä lesbot ja homot kn yllättävänkin röyhkeitä ja tavoittelee samaa sukupuolta missä vaan se on mahdollista, ikään kuinkoittelisi kepillä jäätä ja se on rasittavaa.

Vierailija
38/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foobikko kokee niin, kun kuulee olevansa homoseksuaalin kanssa samassa huoneessa.

Puhuin kaulailusta, perseen puristelusta jne. Jokaisella on oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen, eikä tarvitse myöskään kuunnella seksuaalissävytteisiä viestejä, vaikka olisikin hetero.

Vierailija
39/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee minusta hyvin myös homoihin. Mulla ei ole mitään homoja vastaan, kunhan kunnioittavat minun omaa tilaani. Ei kannata ottaa kommenttia henkilökohtaisesti vaan erilaisuuteen totuttelevan ilmaa puhdistavana kommenttina jonka jälkeen kaikki tietävät sopivan rajat ja vuorovaikutus voi jatkua normaalisti.

Vierailija
40/66 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti kun seurustelemaan rupesin transnaisen kanssa, selittää miespuolisille kavereilleni et hei, en ole muuttunut homoksi ja kanssani voi käydä edelleen saunassa. En halua teitä vaan edelleen ihastun vain naisiin.