Mikä estää sinua elämästä sellaista elämää kuin haluaisit?
Itse olen jo monta vuotta ollut tyytymätön elämääni ja valintoihini, ja vaikka tajuan, että voin itse muuttaa ja vaikuttaa asioihini aika paljon, en silti saa tehtyä mitään parantaakseni elämänlaatuani.
.
Esteitäni ovat ainakin muutoksen pelko, muutosten tulosten epävarmuus (esim. tulenko onnellisemmaksi, jos saan kroppani parempaan kuntoon) ja se, että en välitä itsestäni tarpeeksi tehdäkseni itselleni oikeasti hyviä ratkaisuja.
.
(Jos sinulla menee hyvin ja olet saanut elämältä haluamasi, onneksi olkoon, mutta tämä kysymys ei ole sinulle.)
Kommentit (105)
Raha,vityu että vituttaa kun kaikki on aina rahasta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:16"]
Pedofilia ja masennus.
[/quote]
Niin ja väärän sukupuolen keho.
Lapset.
Lapset ovat yhden unelman täyttymys mutta joistain villeimmistä suunnitelmista on heidän etunsa nimissä täytynyt luopua, tai ainakin lykätä. En voi myöskään erota, koska lapset, ja rahaa on vähemmän, koska lapset. Toisaalta elämä on siitäkin huolimatta hyvää, koska lapset.
Raha. Sen puutteeseen kaikki ongelmani juontavat juurensa. Esim. uupumus kahden pienen lapsen kanssa -> ei ole varaa hankkia hoitoapua, tyytymättömyys omaan ulkonäköön -> ei ole varaa kampaajaan, vaatteisiin yms., kallis vuokra -> ei ole mahdollisuutta ostaa omaa asuntoa, sosiaalinen elämä -> ei ole varaa pysytellä hyvin tienaavien ystävien elämäntyylissä mukana. Jne...