Mies pilaa loman
Olemme miehen kanssa lomalla tämän viikon ja sovittiin, että lapset menee tällä viikolla hoitoon, jotta voimme tehdä yhdessä jotain kivaa välillä. Ja tästä lasten hoitoon viemisestä lomalla ei tarvitse hyökätä kimppuun, kiitos.
Mies on eilen nukkunut puoli 12 ja nyt vetää edelleen sikeitä. Minusta tuntuu että koko loma menee ihan pilalle, lapset kuitenkin pitää hakea kolmelta viimeistään, emme ehdi tekemään yhdessä mitään kun mies nukkuu lasten ollessa hoidossa. Mua suorastaan vituttaa tämä. Tulin itse äsken kävelyltä ja eilen puhuttiin että lähdettäisiin kaksin ostoksille ja syömään. No eipä lähdetä enää tähän aikaan kun siellä kuitenkin menee aikaa.
Miehen herättyä hän siirtyy sohvalle makaamaan ja katsomaan jotain ohjelmiaan. Mua kyllästyttää odottaa kun toinen nukkuu, ja jos menee herättämään saat vihaisen murahduksen vastaukseksi että mä olen lomalla. Ja tämä kaikki toistuu aina joka ikinen viikonloppu. Olen kurkkua myöten täynnä tätä. Ei auta puhua, siitä tulee vain tappelu. Loppuviikon teen itse mitä haluan ja annan miehen mädäntyä kotona. En todellakaan odota kotona että toinen herää. Menee koko loma pilalle, ärsyttää!!
Kommentit (96)
Jestas miten itsekäs pariskunta. Kyllä ne lapset nimenomaan tarvitsevat sitä lomaa ja tekemistä vanhempiensa kanssa. Heidän kanssa teidän kuuluisi olla ja mennä.
Utelias. kirjoitti:
Mikä miehen on noin väsyttänyt?
No niin senkun tietäisi. Mennään kuitenkin aina aikaisin nukkumaan että ei ole edes valvonut myöhään. Tosi raivostuttavaa. Menee koko päiväkin pilalle aina kun nukkuu liian pitkään
Avauksen lopussa olit jo itsekin oivaltanut olennaisen. Eli huomisesta alkaen tee, mitä mielesi tekee, ja anna miehen nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Utelias. kirjoitti:
No niin senkun tietäisi. Mennään kuitenkin aina aikaisin nukkumaan että ei ole edes valvonut myöhään. Tosi raivostuttavaa. Menee koko päiväkin pilalle aina kun nukkuu liian pitkään
Laiskuus/saamattomuus.
Valvooko mies sitten tosi myöhään, vai nukkuuko noin paljon, vaikka olisi mennyt ajoissa nukkumaan?
Jahas, taas yksi raivomamma, jonka mielestä vain hän yksin saa päättää mitä perheessä tehdään.
Hyvä että lapset sentään saivat lomaa teistä.
Yritä herätellä sillai seksuaalisesti. Jospa se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten itsekäs pariskunta. Kyllä ne lapset nimenomaan tarvitsevat sitä lomaa ja tekemistä vanhempiensa kanssa. Heidän kanssa teidän kuuluisi olla ja mennä.
Joo, olen pahoillani että tämä nyt sua loukkasi. Meillä ei ole mitään tukiverkkoa ja hoidamme lapset itse aina vapaa-ajalla. Kesälomat yms aina vietetty lasten kanssa ja viime viikon keskiviikosta lapset olleet meidän kanssa. Nyt tehtiin tämä ratkaisu, että saadaan joskus hengähtää muutenkin kuin töissä. Vanhempana pitää olla välillä itsekäs, että jaksaa arjessa taas.
Hanki rakastaja, jota kiinnostaa fyysinen kanssakäyminen ja yhdessä tekeminen ja jätö ukkosi nukkumaan. Kaikki voittavat, sinä saat vipinää elämääsi, lapset tyytyväisen äidin ja ukkosi nukkua päivät pitkät.
Harmillista. Itse heräilen yleensä kuuden aikoihin, oli sitten lomaa tai arkea. Voi kun olisin sinun kaltainen nainen rinnalla...
-mies
Tuo on kurjaa. Ainoa ratkaisu on se, että todellakin teet jotain kivaa itseksesi. Ota omaa aikaa ja koeta tehdä se hyvällä mielellä vaikka mues ei mukana olekaan. Tärkeintä on se että nautit ja rentoudut. Mies saa lojua sohvalla ja löytää itse ruokaa nenänsä eteen, muista erityisesti tämä. Sinun ei tarvitse huolehtia hänen tarpeistaan jos hän ei huomioi sinua.
Kuka ne lapset sinne tarhaan vie?käske miehen viedä huomenna ja sano että on sun vuoro nukkua
Mulla noin valtava nukkuminen oli työuupumuksen merkki.
Tiesit, että loma tulee olemaan tuollaista. Sun olisi pitänyt aloittaa omien juttujen tekeminen jo heti eilen.
Minkä sille mahtaa, että mies ei halua tehdä mitään muuta kuin möllöttää kotona?
Vierailija kirjoitti:
Jahas, taas yksi raivomamma, jonka mielestä vain hän yksin saa päättää mitä perheessä tehdään.
Raivomamma 😁 se tässä hiertää kun ollaan sovittu että tehdään yhdessä jotain ja mies vaan nukkuu. Nukkukoon nyt mun puolesta, mä teen mitä haluan sitten yksin jos miehen käsitys on se että nukutaan. Enkä tarkoita että koko ajan tarvii ravata jossain, mutta käytäisiin nyt kerrankin yhdessä vaikka syömässä tai kävelyllä kahdestaan kun on tilaisuus. Mutta ei
Tyypillinen nainen. Ei tykkää tilanteesta ja kiukuttelee siitä, mutta ei tee mitään tilanteen korjaamiseksi.
Meidän perheessä taas nainen on se joka nukkuu aina pitkään. Jos on 'sovittu' jokin meno seuraavaksi aamuksi, vaikkapa johonkin erämetsään retkelle ja aamulla nukuttaakin, niin sitten lähden vaikka yksin. En anna toisen pilata mielihyvääni enkä pilaa itse kitisemällä toisen unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivomamma 😁 se tässä hiertää kun ollaan sovittu että tehdään yhdessä jotain ja mies vaan nukkuu. Nukkukoon nyt mun puolesta, mä teen mitä haluan sitten yksin jos miehen käsitys on se että nukutaan. Enkä tarkoita että koko ajan tarvii ravata jossain, mutta käytäisiin nyt kerrankin yhdessä vaikka syömässä tai kävelyllä kahdestaan kun on tilaisuus. Mutta ei
Niin, eli se sun käsitys yhdessä tekemisestä on se, että sinä päätät mitä tehdään. Jos mies haluaa rötvätä sohvalla Netflixiä katsoen niin voithan sinä mennä myös sille sohvalle. Ai niin, se ei ollut se sun idea, joten ei kelpaa.