Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilaa loman

Vierailija
28.12.2021 |

Olemme miehen kanssa lomalla tämän viikon ja sovittiin, että lapset menee tällä viikolla hoitoon, jotta voimme tehdä yhdessä jotain kivaa välillä. Ja tästä lasten hoitoon viemisestä lomalla ei tarvitse hyökätä kimppuun, kiitos.

Mies on eilen nukkunut puoli 12 ja nyt vetää edelleen sikeitä. Minusta tuntuu että koko loma menee ihan pilalle, lapset kuitenkin pitää hakea kolmelta viimeistään, emme ehdi tekemään yhdessä mitään kun mies nukkuu lasten ollessa hoidossa. Mua suorastaan vituttaa tämä. Tulin itse äsken kävelyltä ja eilen puhuttiin että lähdettäisiin kaksin ostoksille ja syömään. No eipä lähdetä enää tähän aikaan kun siellä kuitenkin menee aikaa.

Miehen herättyä hän siirtyy sohvalle makaamaan ja katsomaan jotain ohjelmiaan. Mua kyllästyttää odottaa kun toinen nukkuu, ja jos menee herättämään saat vihaisen murahduksen vastaukseksi että mä olen lomalla. Ja tämä kaikki toistuu aina joka ikinen viikonloppu. Olen kurkkua myöten täynnä tätä. Ei auta puhua, siitä tulee vain tappelu. Loppuviikon teen itse mitä haluan ja annan miehen mädäntyä kotona. En todellakaan odota kotona että toinen herää. Menee koko loma pilalle, ärsyttää!!

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas miten itsekäs pariskunta. Kyllä ne lapset nimenomaan tarvitsevat sitä lomaa ja tekemistä vanhempiensa kanssa. Heidän kanssa teidän kuuluisi olla ja mennä.

Eikä tarvi. Päiväkoti on sitä varten, missä kaverit ja virikkeet ja tutut ammattitaitoiset hoitajat.

Kyllä parisuhdetta pitää hoitaa, se on lasten henkinen koti se vanhempien keskinäinen parisuhde.

Vierailija
22/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne lapset sinne tarhaan vie?käske miehen viedä huomenna ja sano että on sun vuoro nukkua

No minähän ne vien. Tämä on kyllä mulle ihan ok, itse en pysty edes nukkumaan näin pitkään kun herään töihin aina viideltä ja tottunut heräämään aikaisin. Enkä myös edes tarkoita sitä että pitää herätä just tasan silloin kun minä, saa nukkua, mutta tää on musta vähän liikaa jo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas miten itsekäs pariskunta. Kyllä ne lapset nimenomaan tarvitsevat sitä lomaa ja tekemistä vanhempiensa kanssa. Heidän kanssa teidän kuuluisi olla ja mennä.

Joo, olen pahoillani että tämä nyt sua loukkasi. Meillä ei ole mitään tukiverkkoa ja hoidamme lapset itse aina vapaa-ajalla. Kesälomat yms aina vietetty lasten kanssa ja viime viikon keskiviikosta lapset olleet meidän kanssa. Nyt tehtiin tämä ratkaisu, että saadaan joskus hengähtää muutenkin kuin töissä. Vanhempana pitää olla välillä itsekäs, että jaksaa arjessa taas.

Mites sulla toimii tuo ratkaisu? Ootko rentoutunut kun täriset raivosta siellä kun mies nukkuu 😅 Olisit pitänyt lapset kotona ja puuhaillut lasten kanssa jotain rentoa ja kivaa, antanut miehen nukkua jos sitä väsyttää eikä näemmä sun seura kiinnosta. 😊

Vierailija
24/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö mies vielä lasten vanukkaatkin?

Vierailija
25/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taas yksi raivomamma, jonka mielestä vain hän yksin saa päättää mitä perheessä tehdään.

Raivomamma 😁 se tässä hiertää kun ollaan sovittu että tehdään yhdessä jotain ja mies vaan nukkuu. Nukkukoon nyt mun puolesta, mä teen mitä haluan sitten yksin jos miehen käsitys on se että nukutaan. Enkä tarkoita että koko ajan tarvii ravata jossain, mutta käytäisiin nyt kerrankin yhdessä vaikka syömässä tai kävelyllä kahdestaan kun on tilaisuus. Mutta ei

Korona-aikana shoppailemaan ja ravintolaan syömään, jee!

Vierailija
26/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, taas yksi raivomamma, jonka mielestä vain hän yksin saa päättää mitä perheessä tehdään.

Raivomamma 😁 se tässä hiertää kun ollaan sovittu että tehdään yhdessä jotain ja mies vaan nukkuu. Nukkukoon nyt mun puolesta, mä teen mitä haluan sitten yksin jos miehen käsitys on se että nukutaan. Enkä tarkoita että koko ajan tarvii ravata jossain, mutta käytäisiin nyt kerrankin yhdessä vaikka syömässä tai kävelyllä kahdestaan kun on tilaisuus. Mutta ei

Niin, eli se sun käsitys yhdessä tekemisestä on se, että sinä päätät mitä tehdään. Jos mies haluaa rötvätä sohvalla Netflixiä katsoen niin voithan sinä mennä myös sille sohvalle. Ai niin, se ei ollut se sun idea, joten ei kelpaa.

Tai sitten hankkii sen rakastajan, niin saa armon mies koko viikon lojua sohvalla ilman häiriötä.

Vierailija
27/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli se sun käsitys yhdessä tekemisestä on se, että sinä päätät mitä tehdään. Jos mies haluaa rötvätä sohvalla Netflixiä katsoen niin voithan sinä mennä myös sille sohvalle. Ai niin, se ei ollut se sun idea, joten ei kelpaa.

No tämä tehtiin eilen kun mies heräsi, röhnötettiin ja katsottiin yhdessä leffa 😁 saanko mäkin päättää mitä tehdään

Vierailija
28/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit lapsille edes perjantaiksi yhden vapaapäivän. Tekisit heidän kanssaan silloin jotain kivaa kodin ulkopuolella.

Vierailija
29/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen. Ei tykkää tilanteesta ja kiukuttelee siitä, mutta ei tee mitään tilanteen korjaamiseksi.

Meidän perheessä taas nainen on se joka nukkuu aina pitkään. Jos on 'sovittu' jokin meno seuraavaksi aamuksi, vaikkapa johonkin erämetsään retkelle ja aamulla nukuttaakin, niin sitten lähden vaikka yksin. En anna toisen pilata mielihyvääni enkä pilaa itse kitisemällä toisen unia.

Onko se sinusta sitten kivaa, että toinen on passiivinen?

Vierailija
30/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parat sanon. Ettei pariskunta osaa omaa ja / tai yhteistä aikaa keskenään perheen kesken sopia... yh:na pidän lapset silti mieluummin kotona ja luonani, teen myös töitä kotoa käsin pari päivää tälle viikkoa. Lapset leikkii, pelaa ja katsoo leffoja sen aikaa. Saavat olla rauhassa kotonaan ja tehdään yhdessä ruoka ja ulkoillaan. Mitä ihmettä toi on. Kaksi aikuista eikä saa hommaa pyörimään? 

Ottaisin myös vinkistä vaarin jos mies ei halua tehdä kanssasi mitään, vaikka ns suostuvinaan kun ehdotat, tekee sen vain siksi ettei tule riitaa, sanonpahan vaan. Anna toisen nukkua jos se on ihan poikki. Ei se mies sitä lomaa pilaa vaan sinä ihan itse luomalla odotuksia jotka eivät vastaa todellisuutta ja sitten kilahtamalla niistä.

Kyllä minä antaisin miehen nukkua ja hoitaisin hommani ja tekisin vielä ruuatkin miehelle. Voisi sitten joku yhteinen tekeminenkin maistua. Lapsetkin voi jättää keskenään pikku kävelylenkin ajaksi. Tilata hyvää ruokaa kotiin, tms.

Vierailija
31/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ne lapset sinne tarhaan vie?käske miehen viedä huomenna ja sano että on sun vuoro nukkua

No minähän ne vien. Tämä on kyllä mulle ihan ok, itse en pysty edes nukkumaan näin pitkään kun herään töihin aina viideltä ja tottunut heräämään aikaisin. Enkä myös edes tarkoita sitä että pitää herätä just tasan silloin kun minä, saa nukkua, mutta tää on musta vähän liikaa jo

Usko nyt hyvä nainen se mies on väsynyt. Anna sen nukkua. Itse viime kesälomalla nukuin ensimmäiset kaksi viikkoa about vrk ympäri. Painostaa nyt toista ja vielä kiukuttelee aikuinen ihminen.

Vierailija
32/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi parat sanon. Ettei pariskunta osaa omaa ja / tai yhteistä aikaa keskenään perheen kesken sopia... yh:na pidän lapset silti mieluummin kotona ja luonani, teen myös töitä kotoa käsin pari päivää tälle viikkoa. Lapset leikkii, pelaa ja katsoo leffoja sen aikaa. Saavat olla rauhassa kotonaan ja tehdään yhdessä ruoka ja ulkoillaan. Mitä ihmettä toi on. Kaksi aikuista eikä saa hommaa pyörimään? 

Ottaisin myös vinkistä vaarin jos mies ei halua tehdä kanssasi mitään, vaikka ns suostuvinaan kun ehdotat, tekee sen vain siksi ettei tule riitaa, sanonpahan vaan. Anna toisen nukkua jos se on ihan poikki. Ei se mies sitä lomaa pilaa vaan sinä ihan itse luomalla odotuksia jotka eivät vastaa todellisuutta ja sitten kilahtamalla niistä.

Kyllä minä antaisin miehen nukkua ja hoitaisin hommani ja tekisin vielä ruuatkin miehelle. Voisi sitten joku yhteinen tekeminenkin maistua. Lapsetkin voi jättää keskenään pikku kävelylenkin ajaksi. Tilata hyvää ruokaa kotiin, tms.

Passiivinen mieshän se passaamistakin vielä tarvitsee... Onko hän aina ollut tuollainen?

Vierailija
33/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona just sama juttu. Kun kerrankin olis loma ja sais valvoa ja nukkua silloin, kun huvittaa, niin eikös vain vaimo ole vaatimassa milloin mitäkin huomiota ja tietenkin just silloin, kun kaikkein makeimmin nukuttais.

Vierailija
34/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koti sellainen on missä ei saa lomalla nukkua jos väsyttää? Paska.

Mikä nainen sellainen on joka määrittelee mitä mies saa tehdä ja mitä ei? Justiina

Mikä nainen sellainen on joka tarvitsee sen miehen mukaan kaikkeen? Ahdistava

Mikä se mies oikein on joka nukkuu? Väaynyt

Minkälaiset vanhemmat vievät lomalla lapset päiväkotiin? Huonot.

Miksi se päiväkoti on olemassa? Siksi että sinne voi viedä lapset että pystyy käymään töissä.

Mikä sellainen vanhempi on, joka ei ymmärrä lapsen tarvitsevan lomaa? Itsekäs.

Teillä menee päin persettä.

Vierailija
35/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin kuin ap. Aamusta asti pitäis touhuta ja juosta joka paikassa, kun itse taas nautin lomalla siitä että saa ja voi nukkua vaikka sinne puoleenpäivään, eikä tarvitse kellottaa aamuja niin kuin arkena. Ulkomaanreissuilla mies rähisee ja on tyytymätön, kun haluan vain maata auringossa ja rentoutua, kun hänen mielestään pitäisi kävellen kulkea ja tutkia paikkoja aamusta alkaen. Hän sitten yksin vetää sellaisia monen kilometrin samoiluja tappohelteessä ja kitisee että mä olen laiska. Ja suuttuu kun ollaan yhdessä lähdössä jonnekin siellä reissussa, ja hyppään taksiin mieluummin kuin kävelen kilometritolkulla. Ei vaan ymmärrä, että me ollaan siinä suhteessa erilaisia, eikä toista voi pakottaa tekemään asioita joista hän ei nauti.

Vierailija
36/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kotona just sama juttu. Kun kerrankin olis loma ja sais valvoa ja nukkua silloin, kun huvittaa, niin eikös vain vaimo ole vaatimassa milloin mitäkin huomiota ja tietenkin just silloin, kun kaikkein makeimmin nukuttais.

Tiedättehän miehet että toisenlaisiakin naisia on olemassa. Niitä jotka ymmärtää jos toinen haluaa nukkua ja lomaakin ei ole pakko suorittaa. Lisäksi heillä on oma elämä ja omatkin menot, keksivät itsekseenkin tekemistä, eikä joka hiivatin hetkestä ole pakko saada sitä ihanaa instapostausta jotta turha tuttavapiiri näkee että on siinä kulississa vielä virtaa. 😅

Vierailija
37/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nainen sellainen on joka määrittelee mitä mies saa tehdä ja mitä ei? Justiina

Miksi se päiväkoti on olemassa? Siksi että sinne voi viedä lapset että pystyy käymään töissä.

Word. Jos porukka on väsynyttä, he tarvii lomaa ja lepoa. Ei silloin suoriteta vaan annetaan kaikille aikaa. Lapset lomalla tarhaan on vihoviimeistä peaskaa.

Vierailija
38/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ja älykäs nainen ♥️

Yhisä

Vierailija
39/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitäisi vähän helpottaa miehen kuormaa arjessa, että hän ei olisi noin loputtoman väsynyt? Kun mieskin jaksaisi lomilla tehdä jotain, niin teillä olisi molemmilla mukavampaa.

Vierailija
40/96 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Word. Jos porukka on väsynyttä, he tarvii lomaa ja lepoa. Ei silloin suoriteta vaan annetaan kaikille aikaa. Lapset lomalla tarhaan on vihoviimeistä peaskaa.

Eli väsynyt äiti ei saa viedä lapsia pariksi päiväksi tarhaan voidakseen edes joskus levätä sitä omaa väsymystään pois? Äitimyytti elää vahvana vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi