Mies pilaa loman
Olemme miehen kanssa lomalla tämän viikon ja sovittiin, että lapset menee tällä viikolla hoitoon, jotta voimme tehdä yhdessä jotain kivaa välillä. Ja tästä lasten hoitoon viemisestä lomalla ei tarvitse hyökätä kimppuun, kiitos.
Mies on eilen nukkunut puoli 12 ja nyt vetää edelleen sikeitä. Minusta tuntuu että koko loma menee ihan pilalle, lapset kuitenkin pitää hakea kolmelta viimeistään, emme ehdi tekemään yhdessä mitään kun mies nukkuu lasten ollessa hoidossa. Mua suorastaan vituttaa tämä. Tulin itse äsken kävelyltä ja eilen puhuttiin että lähdettäisiin kaksin ostoksille ja syömään. No eipä lähdetä enää tähän aikaan kun siellä kuitenkin menee aikaa.
Miehen herättyä hän siirtyy sohvalle makaamaan ja katsomaan jotain ohjelmiaan. Mua kyllästyttää odottaa kun toinen nukkuu, ja jos menee herättämään saat vihaisen murahduksen vastaukseksi että mä olen lomalla. Ja tämä kaikki toistuu aina joka ikinen viikonloppu. Olen kurkkua myöten täynnä tätä. Ei auta puhua, siitä tulee vain tappelu. Loppuviikon teen itse mitä haluan ja annan miehen mädäntyä kotona. En todellakaan odota kotona että toinen herää. Menee koko loma pilalle, ärsyttää!!
Kommentit (96)
Omituista vallankäyttöä ap:lta. Yrittää määrätä milloin mies saa nukkua, huh huh. Ap hankkii nyt vaan sisältöä siihen omaan elämään, niin ei tarvitse miesparkaa hätyytellä hereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen. Ei tykkää tilanteesta ja kiukuttelee siitä, mutta ei tee mitään tilanteen korjaamiseksi.
Meidän perheessä taas nainen on se joka nukkuu aina pitkään. Jos on 'sovittu' jokin meno seuraavaksi aamuksi, vaikkapa johonkin erämetsään retkelle ja aamulla nukuttaakin, niin sitten lähden vaikka yksin. En anna toisen pilata mielihyvääni enkä pilaa itse kitisemällä toisen unia.
Onko se sinusta sitten kivaa, että toinen on passiivinen?
Olen eri ja nukuin ennen kaikki lomat. Syy tälle oli liian suuri kuorma arkena. Kävin töissä ja lapset oli äidinsä kanssa kotona. Töistä päästyäni minua odotti ne puolet kotitöistä ja lasten leikit ym. Sitten talon ylläpeto koski luonnollisesti vain minua, kuten on suomessa tapana, että peniksellä se talo pysyy kunnossa ja remontit tulee tehtyä. Minua haukuttiin kun en antanut vaimolle tarpeeksi huomiota ja omaa aikaa. No sairastuin vakavasti ja se herätti. Otin eron ja nyt olen vuoroviikkoisä. Nyt minulla on aikaa yllinkyllin, eikä lomaa tarvitse käyttää nukkumiseen. Mistä tämä johtui? Se nainen aiheutti omalla toiminnallaan minulle ylimääräistä työtä vaikka kuinka paljon. Ei tunnu nytkään selviytyvän arjestaan, vaikka ei ole sitä kivirekimiestä nurkissa nukkumassa. Kannattaa joskus katsoa myös sinne peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä koti sellainen on missä ei saa lomalla nukkua jos väsyttää? Paska.
Mikä nainen sellainen on joka määrittelee mitä mies saa tehdä ja mitä ei? Justiina
Mikä nainen sellainen on joka tarvitsee sen miehen mukaan kaikkeen? Ahdistava
Mikä se mies oikein on joka nukkuu? Väaynyt
Minkälaiset vanhemmat vievät lomalla lapset päiväkotiin? Huonot.
Miksi se päiväkoti on olemassa? Siksi että sinne voi viedä lapset että pystyy käymään töissä.
Mikä sellainen vanhempi on, joka ei ymmärrä lapsen tarvitsevan lomaa? Itsekäs.Teillä menee päin persettä.
Se on semmoinen koti, jossa vaimo hoitaa lapset ja kodin ja kerran vuodessa pyytää yhteistä aikaa ja mies nukkuu sen ja tuloksena vaimo saa tarpeeksi ja ottaa eron ja miehelle tämä tulee yllätyksenä. Että ei ollut onnellinen, vaikka sai passata koko perhettä, eikä mies edes vaivannut vaimoa viemällä hänet ulos kerran vuodessa syömään. Kas kummaa, kun vaimo lähtee jonkun Heikin mukaan, jonka kanssa käyvät ulkona ja parisuhdetta hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nainen sellainen on joka määrittelee mitä mies saa tehdä ja mitä ei? Justiina
Miksi se päiväkoti on olemassa? Siksi että sinne voi viedä lapset että pystyy käymään töissä.
Mikä sellainen vanhempi on, joka ei ymmärrä lapsen tarvitsevan lomaa? Itsekäs.Teillä menee päin persettä.
Hoitaisiko se väsynyt isä niitä lapsia, jos ne olisivat kotona?
Kulahtaneet sohvaperunat täällää haukkuvat aktiivista ihmistä. Kyllähän kunnon aaveelainen nukkuu puoleen päivään ja loppupäivä löhötään sohvalla temppareita katsellen. Se on sitä oikeaa elämää, ei mitkään ravintolassa käynnit ja muut takakireiden pirttihirmujen kotkotukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on semmoinen koti, jossa vaimo hoitaa lapset ja kodin ja kerran vuodessa pyytää yhteistä aikaa ja mies nukkuu sen ja tuloksena vaimo saa tarpeeksi ja ottaa eron ja miehelle tämä tulee yllätyksenä. Että ei ollut onnellinen, vaikka sai passata koko perhettä, eikä mies edes vaivannut vaimoa viemällä hänet ulos kerran vuodessa syömään. Kas kummaa, kun vaimo lähtee jonkun Heikin mukaan, jonka kanssa käyvät ulkona ja parisuhdetta hoidetaan.
Ei ihme että ei kiinnosta kun se vaimo päättää kaiken. Silloin jos haluaa päättää kaikesta, saa myös tehdä kaiken. Valta ja vastuu kasvaa käsi kädessä.
Jos se on kerran loma niin anna miehen tehdä ja olla niin kuin haluaa. Miksi olet siennyt noi pennut jos et itse hoida niitä vaan pistät veronmaksajat kärsimään? yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Word. Jos porukka on väsynyttä, he tarvii lomaa ja lepoa. Ei silloin suoriteta vaan annetaan kaikille aikaa. Lapset lomalla tarhaan on vihoviimeistä peaskaa.
Eli väsynyt äiti ei saa viedä lapsia pariksi päiväksi tarhaan voidakseen edes joskus levätä sitä omaa väsymystään pois? Äitimyytti elää vahvana vieläkin.
Kummasti sitä ennen vanhaan äidit jaksoivat. Eikä ole mikään myytti. Mutta nykyäidit taitaa olla?
Miksi ihmeessä ap häiritsee miehensä lomalepoilua ja ulisee. Antaisi miehen maata rauhassa ja itse menisi ja tekisi mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kerran loma niin anna miehen tehdä ja olla niin kuin haluaa. Miksi olet siennyt noi pennut jos et itse hoida niitä vaan pistät veronmaksajat kärsimään? yök
Jahas. Palstan sarjayökkäilijäkin oksensi oman kommenttinsa.
Miestä ei selvästikään enää vaimo kiinnosta, kun ei halua hänen kanssaan viettää aikaa. Itse vetäisin tuosta sen ainoan oikean johtopäätöksen ja sopisin loppuviikolle itselleni asuntonäyttöjä. Toinen vaihtoehto on mennä ulos syömään jonkun kivan miehen kanssa ja katsoa, jos siitä kehkeytyy jotain.
Miehellä univelkaa ja haluaa nyt levätä kun kerta mahdollisuus. Mikä siinä on väärin tai outoa? Itsekin tekisin niin, enkä täyttäisi lomaani jollain kaupassa pyörimisellä tai muulla pakotetulla yhteisajalla.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne lapset sinne tarhaan vie?käske miehen viedä huomenna ja sano että on sun vuoro nukkua
No minähän ne vien. Tämä on kyllä mulle ihan ok, itse en pysty edes nukkumaan näin pitkään kun herään töihin aina viideltä ja tottunut heräämään aikaisin. Enkä myös edes tarkoita sitä että pitää herätä just tasan silloin kun minä, saa nukkua, mutta tää on musta vähän liikaa jo
Olet ilmeisesti joku säilykepurkkitehtaan pakkaaja kun työaikasi on tuollaiset, tai mainoslehtien jakaja. Ei siis ihme, ettei älysikään ole kehittynyt. Toivottavasti miehesi eroaa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Word. Jos porukka on väsynyttä, he tarvii lomaa ja lepoa. Ei silloin suoriteta vaan annetaan kaikille aikaa. Lapset lomalla tarhaan on vihoviimeistä peaskaa.
Eli väsynyt äiti ei saa viedä lapsia pariksi päiväksi tarhaan voidakseen edes joskus levätä sitä omaa väsymystään pois? Äitimyytti elää vahvana vieläkin.
Ei aapee sanonut olevansa väsynyt. Aapee ei vain ymmärrä että mies on. Heillä on selkeästi eri jaksamisen taso nyt ja lisäksi aapee herää arkena viideltä ja nyt antaisi miehen ruhtinaallisesti nukkua ehkäpä kahdeksaan?
Mihin tarvitset miestäsi. Olet vapaa tekemään mitä tahdot. Omani jätin kerran sohvalle makaamaan. Havahtui vasta, kun pakkasin matkalaukkuja. No siinä vaiheessa oli enää myöhäistä lähteä mukaan. Oli jo aktiivisempaa matkaseuraa varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on niin kuin ap. Aamusta asti pitäis touhuta ja juosta joka paikassa, kun itse taas nautin lomalla siitä että saa ja voi nukkua vaikka sinne puoleenpäivään, eikä tarvitse kellottaa aamuja niin kuin arkena. Ulkomaanreissuilla mies rähisee ja on tyytymätön, kun haluan vain maata auringossa ja rentoutua, kun hänen mielestään pitäisi kävellen kulkea ja tutkia paikkoja aamusta alkaen. Hän sitten yksin vetää sellaisia monen kilometrin samoiluja tappohelteessä ja kitisee että mä olen laiska. Ja suuttuu kun ollaan yhdessä lähdössä jonnekin siellä reissussa, ja hyppään taksiin mieluummin kuin kävelen kilometritolkulla. Ei vaan ymmärrä, että me ollaan siinä suhteessa erilaisia, eikä toista voi pakottaa tekemään asioita joista hän ei nauti.
Ota miehestäsi ero ja parita sen tuon ap-hirviön kanssa. Match made in heaven.
Vierailija kirjoitti:
Miten se väsymystään nukkuva mies hoitaa lapsiaan? Ei kun tietenkin naisen pitää hoitaa lapset ja järjestää kaikki niin, että lapset ei metelöinnillään herätä miestä. Hyihyi itsekäs nainen, kun haluaa kerrankin vapaata ruuanlaitosta.
Voisithan sä kysyä mieheltäsi mihin tämä iso unen tarve mahtaa liittyä. Ja onko niin, että hän haluaa nukkua koko viikon, eikä viettää vapaapäiviään sinun kanssasi (eikä sitten näköjään lastensa kanssa).
Pelaako mies pitkin yötä?
Jos miehestä ei ole mihinkään, unohda koko ukko. Maatkoon siellä. Käyt siellä mihin nyt koronan puolesta pääsee. Soittelet ystäville, tapaat heitä.
Yksi vaihtoehto on, että kerrot miehelle, että huomenna harrastat seksiä taloyhtiön saunassa klo 10. Lämmittely alkaa klo 9.30. Jos hän ei ole hereillä ja paikalla, niin sitten ei ole; haet pihalta jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sitä ennen vanhaan äidit jaksoivat. Eikä ole mikään myytti. Mutta nykyäidit taitaa olla?
Ne lapset oli keskenään ulkona koko päivän. Päivällä sai ruuaksi jotain makaronivelliä ja illalla selkäsaunan ihan varmuuden vuoksi.
Terveisin entisaikojen lapsi
Alkoholiongelma miehellä. pullot piilossa.