Tinder-miehen vastaus viestiini "Anteeksi, mutta olet liian tavallinen" Olen mallinakin toiminut hoikka nätiksi kehuttu nainen
En ihan ymmärtänyt mitä hän tarkoitti. Hän on itse aivan tavallisen näköinen, ei mikään kansikuvapoika muttei ollenkaan rumakaan. En saanut vastausta, kun kysyin millä tavalla olen liian tavallinen? Ehdotuksia/oletuksia otetaan vastaan.
Kommentit (110)
Kaverini sai tällaisen kommentin : Et ole riittävän kaunis.
Kaverini on ollut missikisojen finaalissa.
Tavallinen on väärä sana jota käytti. Olet tusina tuotosta, ei mitään omaperäistä.
Ja jos luulet että viittasi ulkonäköösi olet täysin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vuodet tuntuu, harva missi on erityisen kaunis vanhempana, painoa tulee
Vierailija kirjoitti:
Törppö mies, unohda kokonaan.
Toiselle törppö, toiselle match made in Heaven.
Luonne voi olla tavallinen. Voi tarkoittaa esim. tylsää tai väritöntä.
Sinua on joskus kehuttu nätiksi. Enää ei kehuta eli siinäpä se pähkinänkuoressa - noinkohan olet enää hoikkakaan.
Ehkä tarkoitti tosiaan luonnetta tai tavallisia kiinnostuksen kohteita ja jos mielipiteetkin on valtavirtaa, niin kyllähän sitä on tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Et taida edes riittää tavallisuuteen vaan olet jopa suorastaan tylsä. Ei nimittäin mies tarkoittanut ulkonäköäsi vaan koko olemustasi. Ulkonäkö taitaa olla ainoa asia mitä sinulla on tarjota.
Jos mies on esittänyt asian noin, hänen on oltava valmiiksi tympiintynyt naisiin, joten ap ei ole mitään hävinnyt. Nämä ihmiset ovat itse tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Sinua on joskus kehuttu nätiksi. Enää ei kehuta eli siinäpä se pähkinänkuoressa - noinkohan olet enää hoikkakaan.
Entinen hoikka ja kaunis, moni nainen elää nuoruuden illusiossa kun joskus oli
Jos et ole toiminut alastonmallina, niin et ole ollut kuvauksissa pääosassa, vaan valittu juurikin sen takia, että näytät tavalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin liittyi ulkonäköön.
Mutku eihän palstalla naisilla ole muuta arvoa kuin ulkonäkö ja nuoruus, miten ihmeessä nyt sitten tällainen ketju?
Olkaa nyt naisvihaajat edes johdonmukaisia.
Itsekin olen kaunis ja hoikka ja nyt 45 plus jätin nuo puuhat. Nuorempana kuin oli joku tinder niin mitä kummallusempia viestejä tuli.
Tuntui välillä ettå kauneutwni ja hyvyyteni ärsytti monia. Osa teoisra taisi ihan täyttäö rikoksen tunnusmerkistön eli ahdistelua,kostomeininkiä. Kerran esimerkiksi näin kerram kaksi erästä miestä mutten ollutkaan kiinnostunut. Hän soitti intensiivisen uhkaavan puhelun joka kesti n tunnin.
En ilmoittanut poliisille koska en usko että heitä kiinnostaa tai olisivat vähätelleet. En onneksi nähnyt koskaan enään tyyppiä mutta mietin toki joskus että raiskaskohan tai tappoikohan se jonkun.
Joskus olin joistakin henkilöistä huolissaan. Tosin en ole viranomainen niin minun ei kiulu ottaa vastuuta.
No sellaista se on olla kaunis,outoa olla vielä kun on 45 plus ikäinenkin. Elämå rauhoittunut kun en läy enään missään iltaelämässä eukä ole mitään sovelluksia ja elän hiljaisesti. Aina joskus joku kuitenkin ottaa yhteyttä jonkun sosiaalisen median kautta esim eilen joku outo kirjoitti,en vastaa niihin mitään. Eli siis ihmiset ottavat kontaktia vaikka istun vaan kotona. Tämä on se kauneuden outous.
Narsismia, sitä on meissä monessa ja eräissä enemmän kuin toisissa. Asian, eli että ei ole kiinnostunut, voi ilmaista muutenkin kuin narsistisesti. Se vaatii toki voimakasta tiedostamista jo.
Ihana nosto vuodelta 2021
No mutta, jännä että naaras kokee tarpeelliseksi ottaa ehdotuksia vastaan. Joku fiksumpi ihminen olisi vain jättänyt siihen, mutta ei suomalainen naaras.
Vierailija kirjoitti:
On myös sisäistä kauneutta, kuten kaikki tiedämme. Kaverisi on kuspää.
todennäköisesti liian lihava, viihtyy tuulipuvussa ja hiukset lyhyet