Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen vastaus viestiini "Anteeksi, mutta olet liian tavallinen" Olen mallinakin toiminut hoikka nätiksi kehuttu nainen

Vierailija
28.12.2021 |

En ihan ymmärtänyt mitä hän tarkoitti. Hän on itse aivan tavallisen näköinen, ei mikään kansikuvapoika muttei ollenkaan rumakaan. En saanut vastausta, kun kysyin millä tavalla olen liian tavallinen? Ehdotuksia/oletuksia otetaan vastaan.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan et miellytä kaikkia. Minut on torjuttu sekä siksi, että olen liian outo nörtti ja siksi, että olen liian tavallinen. :D Molemmat torjujat olivat itse aika fanaattisia ääripäitä ja kumpakaan miestä en jäänyt kaipaamaan. Yleensä annan mahdollisuuksia kaikenlaisille ihmisille ja uskon, että kun tutustuu niin ihmisistä löytyy paljon yhteistä pintaa eikä muiden erilaisuuskaan niin haittaa. Näiden kahden kohdalla totesin itsekin, että joku muu sopii paremmin. Turha jäädä miettimään jos et jollekin kelpaa. Katse eteenpäin!

Vierailija
62/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen naismakunsa on varmaan ihan erilainen. Ei syty perinteisen näteistä naisista vaan ulkonäössä pitää olla jotain vähän outooa. Tai piti sinua ihmisenä liian tavallisena. Ehkä hän on itse taiteellinen tai muuten vain "outo" ja viihtyy paremmin kaltaisensa naisen kanssa. Ei vain viitsinyt tarkemmin eritellä asiaa, koska olisi saattanut loukata sinua vain enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän useimpia 'mallinakin työskennelleitä, hoikkia ja nätiksikin kehuttuja naisia' liian tavallisina, kymmenen tusinassa. Ovat helposti pelkkä tyhjä kuori.

Sellaiset liian tavalliset mallitytöt sivuutan kyllä mielelläni.

Jos sulla on varaa.

Jos on varaa?

Se malli tulee auttamatta rupsahtamaan. Mitä siitä jää sitten? Vaikea luonne ja kovat vaatimukset.

Kaikilla miehillä on varaa tuohon. Harva vain ajattelee munaansa pidemmälle, kunnes todellisuus iskee päin näköä.

-eri

Vierailija
64/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehen kommentti ollut vähemmän tökerö, jos olisit oikeasti tuikitavallinen harmaavarpunen eikä mikään malli? No ei. Törppö mikä törppö.

Vierailija
65/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän useimpia 'mallinakin työskennelleitä, hoikkia ja nätiksikin kehuttuja naisia' liian tavallisina, kymmenen tusinassa. Ovat helposti pelkkä tyhjä kuori.

Sellaiset liian tavalliset mallitytöt sivuutan kyllä mielelläni.

Jos sulla on varaa.

Varaa mihin? Juurihan totesin, että sellaiset mallitytöt sivuutan mielelläni. Win-win -tilanne, koska juuri nämä yleensä myös rahan perään / raha ei kauan taskuissa polttele.

Joku luonnollisen kaunis, oikeasti tavallinen ja elämän täyteinen nainen olisi enemmänkin minun makuuni kuin pinnalliset mallityttöset.

Vierailija
66/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ulkonäkö välttämättä ole kaikki kaikessa. Jos hän toivoo naista jossa on särmää, älyä, mielenkiintoisia harrastuksia tai kiinnostuksen kohteita, siis jotain erityistä, niin ei se löydy sun hoikkuudesta tai nätistä naamasta.

Keskustelussa paljastat itseäsi enemmän kuin naamakuvassa.

67/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän tarkoitti henkisiä ominaisuuksia. Viestisi todistaa analyysin myös oikeaksi. Puhut pelkästään ulkonäöstä.

Riippuu ihan mitä on puhuttu. Jos ei ole ollut keskustelua liittyy miehen viesti ulkonäköön.

Vierailija
68/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kaipasi jollain tavalla erikoisempaa tapausta, ei mitään tusinakamaa vaan jotain joukosta erottuvaa? Joko ulkonäöllisesti tai luonteeltaan tai molempia.

Sinuna en miettisi asiaa sen enempää, hyvä että mies sanoi asian suoraan ja ajoissa, sinä voit keskittyä sellaisiin jotka haluaa sinunlaisen ja mies voit etsiä sitä jotain epätavallisempaa mitä ikinä kaipaakaan.

Vierailija
69/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on nykyään täynnä "malleja"

Jokainen voi olla oman elämänsä malli.

Vierailija
70/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii ehkä jotain lady dominaa tms. muuta sm-juttua, josta et todellakaan halua ikinä kuulla saati tietää yhtään mitään. Eli unohda kaveri ja ole iloinen, että kertoi asiat heti suoraan.

Vierailija
71/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko itsetunto jos jonkun nobodyn viesti menee noin ihon alle

Vierailija
72/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viho viimistä on panostaa pelkkään ulkonäköön ja kuvitella, että pärjää sen avulla. Kun rupeaa rapistumaan, niin turvautuu joko överiksi menevään plastiikkakirurgiaan tai huomaa vain olevansa ontto kuori.

Vierailija
73/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään millainen tahansa läskimonsteri voi toimia ns. mallina, joten ei ole tae mistään.

Vierailija
74/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen on kuin tyypillinen stereotyyppinen malli - ulkonäkökeskeinen vailla älyä.

”olet tavallinen” ei tarkoita ulkonäköä, mutta ap:hän ei edes tätä ymmärtänyt.

Vierailija
75/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla niinkin, että ulkonäössäsi (eikä luonteessakaan) ei ollut mitään erityisen kiinnostavaa juuri hänelle. Jollekin toiselle taas esim. ulkonäkösi voisi herättää erityistä kipinöintiä. Siksi pitäisi aina yrittää unohtaa nopeasti ja siirtyä seuraavaan, koska kaikkia ei voi miellyttää.

Vierailija
76/76 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnosti eksotiikka, itämaiden eksotiikka ja Aasialaiset naiset. Siinä syy miksi niin tavanomainen suominainen ei kelvannut.

Itämaisen eksotiikan lisäksi aasialaiset kaunottaret ovat; hyväkäytöksisiä, vaatimattomia, siroja, hoikkia, uskollisia, aina iloisia, miestä kunnioittavia, avoimia, rohkeita, ahkeria ja monella tavalla hyvin pidettyjä henkilöitä.

En ole ikinä kuullut poikkiteloista valitusta Aasialaisista kaunottarista, kun semmoisen on saanut naida. Minä ennustan yhä enenevissä määrin suomi-aasia liittojen yleistymistä tulevaisuudessa.

Kun suominaisen vaatimukset käyvät liian suureksi taakaksi, niin Aasialainen nainen tarjoaa tähän virkistävän helpotuksen aurinkoisella valoisalla luonteellaan.

Lisäksi nämä ovat hyvin oppivaisia ja älykkäitä sekä mm. oppivat suomenkielenkin jopa alle vuodessa. Extrana pääsee matkustelemaan vaimon kotimaahan etelänlämpöön, minne voi rakentaa vaikka lomakodin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi