Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen vastaus viestiini "Anteeksi, mutta olet liian tavallinen" Olen mallinakin toiminut hoikka nätiksi kehuttu nainen

Vierailija
28.12.2021 |

En ihan ymmärtänyt mitä hän tarkoitti. Hän on itse aivan tavallisen näköinen, ei mikään kansikuvapoika muttei ollenkaan rumakaan. En saanut vastausta, kun kysyin millä tavalla olen liian tavallinen? Ehdotuksia/oletuksia otetaan vastaan.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ilmaisi tuon jotenkin, et tykkää ehkä esim. räväköistä/tatuoiduista tai vaikka goottinaisista? :D Oli silti vähän töykeästi ilmaistu, varsinkin jos huono itsetunto sulla. Tavallinen = tylsä, ajatellaan usein heti. 

Vierailija
102/110 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on miltä näytät alastonna, pää alhaalla, perä ylhäällä, öljyttynä ja rasvattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini sai tällaisen kommentin : Et ole riittävän kaunis. 
Kaverini on ollut missikisojen finaalissa. 

No tämä just kun suomalainen tavismies orastavalla keski-ikäisen mahalla kuvittelee olevansa joku nuori Clooney ja on selannut liikaa feikkejä instakuvia. Ei mitenkään poikkeuksellinen kommentti tuollaiselta em. mieheltä.

Vierailija
104/110 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on miltä näytät alastonna, pää alhaalla, perä ylhäällä, öljyttynä ja rasvattuna.

Aaivan totta.

Vierailija
105/110 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liittyne ulkonäköön. Itselläni liian tavalliset miehet ei herätä kiinnostusta. Jos liian tusina harrastukset, jutut ja mielipiteet. Ei niissä mitään pahaa ole mutta itse koen tylsäksi jos tyypin kaikki haaveet, suunnitelmat yms on sitä samaa mitä kaikilla muilla ja joka sanan mitä hän sanoo voi jo ennalta arvata. 

Vierailija
106/110 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet geneerinen malli jolla ei ole persoonaa eikä luonnetta. Ihan liian tavallinen.

Vierailija
107/110 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kommentti mieheltä, hän ansaitsee jotain "parempaa" ja hienompaa kuin tavallinen?

Hyvä vaan että pääsit heti alkuun eroon tuollaisesta.

Ehkä se halusi huonomman kuin tavallinen?

Vierailija
108/110 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen kaunis ja hoikka ja nyt 45 plus jätin nuo puuhat. Nuorempana kuin oli joku tinder niin mitä kummallusempia viestejä tuli.

Tuntui välillä ettå kauneutwni ja hyvyyteni ärsytti monia.  Osa teoisra taisi ihan täyttäö rikoksen tunnusmerkistön eli ahdistelua,kostomeininkiä. Kerran esimerkiksi näin kerram kaksi erästä miestä mutten ollutkaan kiinnostunut. Hän soitti intensiivisen uhkaavan puhelun joka kesti n tunnin.

En ilmoittanut poliisille koska en usko että heitä kiinnostaa tai olisivat vähätelleet. En onneksi nähnyt koskaan enään tyyppiä mutta mietin toki joskus että raiskaskohan tai tappoikohan se jonkun.

Joskus olin joistakin henkilöistä huolissaan. Tosin en ole viranomainen niin minun ei kiulu ottaa vastuuta.

No sellaista se on olla kaunis,outoa olla vielä kun on 45 plus ikäinenkin. Elämå rauhoittunut kun en läy enään missään iltaelämässä eukä ole mitään sovelluksia ja elän hiljaisesti. Aina joskus joku kuitenkin ottaa yhteyttä jonkun sosiaalisen median kautta esim eilen joku outo kirjoitti,en vastaa niihin mitään. Eli siis ihmiset ottavat kontaktia vaikka istun vaan kotona. Tämä on se kauneuden outous.

Siis puhuitko hänen kanssaan tunnin, vaikka koit puhelun uhkaavaksi? Miksi ihmeessä? 

Vierailija
109/110 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laihduta

Tänään on ”Älä lahduta” -päivä! 

Vierailija
110/110 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma neuvoni toisille miehille on että jos vastaat miksi et halua jatkaa jonkun naisen kanssa, niin älä missään nimessä kerro todellista syytä, vaan mahdollisimman ympäripyöreä ja hajuton/mauton selitys.

Liian luotettava, rehellinen, uskollinen, tavallinen, normaali, .... kun minä taas olen vastakohta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi