Tinder-miehen vastaus viestiini "Anteeksi, mutta olet liian tavallinen" Olen mallinakin toiminut hoikka nätiksi kehuttu nainen
En ihan ymmärtänyt mitä hän tarkoitti. Hän on itse aivan tavallisen näköinen, ei mikään kansikuvapoika muttei ollenkaan rumakaan. En saanut vastausta, kun kysyin millä tavalla olen liian tavallinen? Ehdotuksia/oletuksia otetaan vastaan.
Kommentit (76)
Outo kommentti mieheltä, hän ansaitsee jotain "parempaa" ja hienompaa kuin tavallinen?
Hyvä vaan että pääsit heti alkuun eroon tuollaisesta.
Sanavalinta voi olla huono, itselläkin treffisivustolla usein. On vain tunne, että tämö mies ei ole Se Oikea edes jutteluun. Itselläni tosin juuri nuo erkoisuuttaan esittelevät jäävöt vastaamatta. He kyllä usein lähettävät Raivo viestin "Miksi et vastaa, kaikki vastaavat minulle, olen hyvä saalis".
Minä etsin nimenomaan luontevaa, ei itseään täynnä olevaa miestä.
On niin nähty golf, purjehdus jne. Niihin meni pari vuotta ihan hukkaan. Esim kävelylenkki puistossa olisi paljon kivempi, kahvit mustana.
Itse kun katselen Tinderissä saamiani tykkäyksiä on siellä iso joukko näitä "ihan nättejä". Se ei kuitenkaan vielä riitä mihinkään. Ulkonäön lisäksi vaikuttaa moni muu asia myös, kuten harrastukset, ala millä työskentelet, etäisyys, lemmikit, lapset, elintavat, kiinnostuksen kohteet, luonne, huumori...
Kokonaisuus ratkaisee. Törppö mies joka tapauksessa tuolla käytöksellä.
Hän nyt vain etsii jotakuta jollain tavoin persoonallisempaa naista, get over it.
Ei kaikkia miehiä nyt vaan kiinnosta se miltei täysin "sama harmaa massa" ja kaikillahan meillä on oma makumme.
Eikö ap ole huomannut katsoa somea? Some on nykyään täynnä hoikkia nättejä nuoria naisia. Niistä on tullut se näkyvin osa ja sitä kautta tavallisia.
roiku vaan siellä stinderissä mutta et tule kortteliin huutamaan ongelmias miesten perässä, ja miehenohikulkiessa. et kykene.
Tavallinen = normaali ihminen. Ei mitään erikoista. Sellainen keskitien tallaaja.
Hän hakee persoonaa, joka on jollain tapaa poikkeava ja näkyvä. Tyyliin taitelija.
Naisten on syytä panostaa siihen profiiliinsa myös. Kyllä tietysti pelkillä kuvilla saa tykkäyksiä ja matcheja jatkuvasti, ei vaan erotu massasta.
Tilanteessa, jossa kumpikin hakee samanlaista seuraa, täytyy erottua. Sanotaan jatkuvasti, että miesten profiilin pitää olla kunnossa, että saa tykkäyksiä. Tämä pitä täysin paikkansa. Naisten profiilien täytyy myös olla kunnossa jos kuvittelee saavansa jotain muuta kuin törppöjä.
Omalla kohdalla etusijalle menee ne, jotka jo valmiiksi kertovat itsestään jotain minulle oleellista. Ei tarvitse tuhlata kenenkään aikaa kaivelemalla näitä tietoja erikseen ja turhautua.
Tarkoitti ehkä että ei tullut mitään erityisiä fiiliksiä sinua kohtaan. Ei ulkonäköäsi. Hyvän näköiset ihmiset joskus kuvittelee että vain ulkonäkö merkitsee.
Kai paketissa jotain sisältöäkin on, eikä pelkkää ulkokuorta?
Monestihan sellaiset Anttilan kuvastomallit ovat aika tavallisen näköisiä. Siis voi olla nätti ja kauniskin mutta ei ole mitenkään erikoinen että jäisi mieleen. Kaikki toistensa kopioita joka on etenkin nykyään todella yleistä.
Ei välttämättä hae mitään goottia mutta jotain sellaista piirrettä ulkonäössä tai luonteessa joka säväyttää.
Jotkut ihniset ovat vaan sellasia mauttomia taviksia eikä siinä mitään vikaa ole. Heistä ei vaan oikein saa mitään otetta.
Se että mies esittää asian noin on aika moukkamaista. Olisi asian voinut esittää fiksumminkin.
Jos nauretaan tyypille "laatikkoleukainen lentäjä", niin täytyy kyllä sanoa että lähes kaikki naiset jotka jotain ihmettelevät deittimaailmasta tällä palstalla ovat aina vähintään "mallinakin toimineita, nättejä ja hoikkia"
Se että oli kuvattavana paikallisen Marttakerhon vuosittaisessa infolehdykässä pullataikinaa kaulimassa, ei rakkaat oletetut tarkoita että olette "toimineet mallina".
Ja kas, itse olen suht normaali mies (buuuuuu), mutta hain silti, itsekkäästi ja (vääryydellä, selkeästi) jotakin muuta kuin maantienharmaata tavallista (=tylsää) naista, vaikka olisikin ollut kaunis kuin enkeli.
Ja hänet myös löysin.
Naisilla on aivan liian suuret luulot itsestään vaatimusliatoineen. Ihan hyvä, että heille annetaan suoraa palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse ajattelen jonkun olevan liian tavallinen, ei koskaan ole kyse ulkonäöstä.
Sama täällä, ei joku mallimenneisyys tee ihmisestä erikoista, jos hän on keskusteluiltaan, harrastuksistaan ja muutenkin tylsä eli nätimmin sanottuna tavallinen. Siihen en ota kantaa enkä voi tietää, oliko tindermiehellä varaa tuollaiseen kommenttiin. Ilmeisesti oli, koskapa pääsi treffeille.
Nätti ja mallina ollut... Oliko mitään järkevää ja mielenkiintoista sanottavaa?
Ehkä hän haki lisbeth salanderia? Nörttityttöä tai elämäntapaintiaania? Naista, joka on valmis lähtemään päivän miettimisajalla nomadiksi Aasiaan? Star Trek -fania tai pössyttelijää?
Onko harrastukset hyvä ruoka, viini, netflix ja matkailu?
Kyllä minuakin ihmetyttäisi, että mikä on liian tavallinen. Ystäväni tyttärelle joku törppö oli sanonut, että hän etsii kauniimpaa naista. Olipa herrasmies. Itse hän ei ollut kuitenkaan juuri minkään näköinen.
Tällaiseksi ihmissuhdeshoppailuksiko ihmisten elämä on mennyt?
Miten tuolta deittiviidakosta kukaan pystyy kumppania löytämään. On kuin se olisi joku postimyyntiluettelo, mistä valitaan ja sitten lähetetään kuitenkin asiakaspalautuksena takaisin.
Tinder-miehellä vauhtisokeus? Kuvia selaamalla alkaa kaikki näyttää samalta? Itse en ainakaan tapaamatta voi kuvasta päätellä millaiset ilmeet ja eleet kuvan silmien takaa ilmestyy ja löytyykö yhteistä säveltä ja sitä kipinää.
Ei tuossa tainnut tapahtua mitään sellaista mitä kannattaisi jäädä vatvomaan. Mies ei kiinnostunut, mutta et sinäkään kiinnostunut hänestä. Eteenpäin vaan ja kohti uusia seikkailuja.