Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS matkii AV:tä! Katso kopioiko toimittaja sinun kirjoituksiasi!

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon just miettinyt, pitäiskö aloittaa Hesarin tilaus. Arvatkaa aloitanko :)

Vierailija
102/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:51"]

Hei KP, nolottaako? Jäit kiinni.

[/quote]

Minua ainakin nolottaisi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava aasinsilta aiheeseen, korkeakoulujen yhteishaku. Elämänkoulu. WTF??

Vierailija
104/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta medialta valuu kansalaisille! Hurraa internet!

Jos haluatte kirjoitta ilman poistoja ja banneja, MV:llä uusi keskustelupalsta.

Ja ai niin Hesarin toimittajat eivät voi pölliä sieltä juttuja, eivät kehtaa.

Vierailija
105/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:56"]

Mahtava aasinsilta aiheeseen, korkeakoulujen yhteishaku. Elämänkoulu. WTF??

[/quote]

Korkeakoulutettujen ja ''alempiarvoisten'' rinnastus kato ;)

Vierailija
106/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt vaikka tekijänoikeuslaki. On eri asia kirjoittaa ja viitata aiemmin nimellä jukaistuun artikkeliin, kun nimettömään kirjoitukseen keskustelusivulla. Ja kuten tuossa sanotaam tänne kirjoittatetuill ei synny tekijänoikeudellista suojaa. Eihän sitä ole uutisilla, listoilla, ja monella muullakaan tekstillä.

missä menee raja, jos nimettömiä kirjoituksia pitää kreditoida? Pitääkö sanontajakin suojella? " kevät tulee keikkuen, kuten vanha sanonta kuuluu ( vuoden 1847 kansaperinteen keruumatkalla taltioinut ylioppilas Th. Thomen ).

Vierailija
107/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi noista taisi olla mun juttu :(

Vierailija
108/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedetään tämän toimittajarouvan "internetsivut", joissa hän käy ja ammentaa (varastaa) aiheensa.

Vierailija
109/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:03"]

Nyt tiedetään tämän toimittajarouvan "internetsivut", joissa hän käy ja ammentaa (varastaa) aiheensa.

[/quote]

Tuskin on ensimmäinen.

Vierailija
110/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:00"]

Lukekaa nyt vaikka tekijänoikeuslaki. On eri asia kirjoittaa ja viitata aiemmin nimellä jukaistuun artikkeliin, kun nimettömään kirjoitukseen keskustelusivulla. Ja kuten tuossa sanotaam tänne kirjoittatetuill ei synny tekijänoikeudellista suojaa. Eihän sitä ole uutisilla, listoilla, ja monella muullakaan tekstillä.

missä menee raja, jos nimettömiä kirjoituksia pitää kreditoida? Pitääkö sanontajakin suojella? " kevät tulee keikkuen, kuten vanha sanonta kuuluu ( vuoden 1847 kansaperinteen keruumatkalla taltioinut ylioppilas Th. Thomen ).

[/quote]

Mut kun ei ole edelleenkään kyse oikeaoppisesta viittaustekniikasta, van siitä saako asioita, joita ei ole keksinyt esittää ominaan. (Tähän toimittaja hyvin pitkälti syyllistyy, vaikka epämääräisesti viittaa keskusteluihin. Tosiasiassa hän on ottanut suoraan asioita täältä)

Ja tähän kysymykseen voidaan vastata monesta näkökulmasta mm. juridisesta, moraalisesta tai ammattieettisestä näkökulmasta käsin. On aika tavanomaista, et ihmiset närkästyy siitä, että joku ottaa kunniaa iltselleen sellaisista asioista joista ei pitäis sitä kunniaa (tässä tapauksessa hyvin kyseenalaista kunniaa) ottaa.

Vierailija
111/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän tehneeni tuon aloituksen kerran krapulapäivänä kieli poskessa huumorimielellä. Eipä tullut kyllä mieleenkään, että valtakunnan ykköslehteen päätyisi. Pitäisiköhän vaihtaa alaa ja alkaa toimittajaksi?

Vierailija
112/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:17"]Myönnän tehneeni tuon aloituksen kerran krapulapäivänä kieli poskessa huumorimielellä. Eipä tullut kyllä mieleenkään, että valtakunnan ykköslehteen päätyisi. Pitäisiköhän vaihtaa alaa ja alkaa toimittajaksi?
[/quote]
Niin, eiks ne vanhan ajan parhaimmat toimittajat olleet alkoholisteja. Krapulassa tulee kaikkea hölmöä päähän.

Vierailija
113/122 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuu et hesari on alkanut kyrsimään

Vierailija
114/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
115/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö nauraa?

Ole hyvä, sait kuitenkin klikkauksen sivulle.

Vierailija
116/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:ta ei ole mainittu, koska eihän kukaan voi julkisesti myöntää lukevansa palstaa (vaikka kaikki lukevat). Ja saahan täältä ilmaisia jutunaiheita, sen verran purevaa ja älykästä keskustelua, analyysia ja komiikkaa täällä usein harrastetaan.

Vierailija
117/122 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vieläkään pahoiteltu asiaa millään tavoin. Tällainen toiminta on näköjään sitten kyseisessä lehdessä ok. Lähtee kyllä mulla boikottiin, en siedä tällaista.

Vierailija
118/122 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku laittanut aiheesta Hesarille viestiä?

Vierailija
119/122 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kyseisen toimittajan ja keskustellut hänen kanssaan ja oli todelka kusi noussut päähän kun oli päässyt Hesariin töihin! No, tässäpä ammattitaito tuli esille oikein kunnolla ja mihin rahkeet sitten riittää! Hesarissa aivan liikaa toimittajia palkkalistoilla kun ei kaikille riitä kunnon töitä. Tilausmaksu on pilvissä ja sisältö iltapäivälehtitasoista soopaa. Ainoa toimittaja, jonka jutuista olen aina pitänyt, on Ilkka Malmberg.

Vierailija
120/122 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 19:49"]

Olen tavannut kyseisen toimittajan ja keskustellut hänen kanssaan ja oli todelka kusi noussut päähän kun oli päässyt Hesariin töihin! No, tässäpä ammattitaito tuli esille oikein kunnolla ja mihin rahkeet sitten riittää! Hesarissa aivan liikaa toimittajia palkkalistoilla kun ei kaikille riitä kunnon töitä. Tilausmaksu on pilvissä ja sisältö iltapäivälehtitasoista soopaa. Ainoa toimittaja, jonka jutuista olen aina pitänyt, on Ilkka Malmberg.

[/quote]

Mulle tuli kans hänestä ylimielinen kuva, vaikken ollut koskaan ennen kuullutkaan koko tyypistä. Vähän vain googlettelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi