Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS matkii AV:tä! Katso kopioiko toimittaja sinun kirjoituksiasi!

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään "jätä se sika!" paljasti toimittajan. N-O-L-O-A!

Vierailija
22/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan suoraan täältä kopioitu. Suorat lainaukset täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:59"]

Av:ta ei ole mainittu, koska eihän kukaan voi julkisesti myöntää lukevansa palstaa (vaikka kaikki lukevat). Ja saahan täältä ilmaisia jutunaiheita, sen verran purevaa ja älykästä keskustelua, analyysia ja komiikkaa täällä usein harrastetaan.

[/quote]

Kimmo Vehviläinen myönsi suorassa radiolähetyksessä ;)

[/quote]

On se Äijä!

Vierailija
24/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolahjaiset toimittajat hakevat jutuntynkää keskustelupalstoilta, koska heidän omat, ideaköyhät ajatuksensa, eivät tuota painokelpoista materiaalia. Jopa suoraa kopiointia on ollut jo pitemmän aikaa havaittavissa.

Vierailija
25/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh taas. Tuoko on taas kerran hyvää journalismia? Ensin keksitään pilkkanimiä virolaisille ja sitten tuollainen rimanalitus. Miten joku näkee tuollaisessa mitään hyvää? Olenko ainoa, johon ei tuollainen inhottava muita halveeraava "huumori" uppoa? Mut annapa olla jos joku kirjoittaa aiheellisen ja perustellun kirjoituksen maahanmuutto-ongelmiin liittyen.

Vierailija
26/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä me!

Tuotamme jo parempaa tekstiä ja matskua kuin Hesarin toimittajat!

Vierailija
27/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa Hesaria, lue keskustelupalstoja. Olet askeleen edellä.

Vierailija
28/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida HS:lla olla enää paljon menetettävää...Eiköhän lukijakunta ole saanut jo tarpeekseen. Yritetään nyt sitten keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
29/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi bloggaaja kopioi mun pitkän aloitukseni. Hän muutteli muutaman kohdan - siten että teksti köyhtyi huonommaksi. Olen yliopistokoulutettu ammattikirjoittaja, ja jonkin verran otti kyllä päähän silloin.

Vierailija
30/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän tuossa sanotaan, että netin keskustelupalstoilla asiasta on keskusteltu ja mitä vaihtoehtoja siinä on. Mielestäni olen törmännyt vauvapalstan lisäksi elämämkoulu keskusteluihin muuallakin.

Vierailija
31/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää varastaa juttuja keskustelupalstoilta. Jos ei itse keksi, niin ala ei ole oikea. 

Vierailija
32/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:02"]

Mutta kyllähän tuossa sanotaan, että netin keskustelupalstoilla asiasta on keskusteltu ja mitä vaihtoehtoja siinä on. Mielestäni olen törmännyt vauvapalstan lisäksi elämämkoulu keskusteluihin muuallakin.

[/quote]

Hei, ei ole sattumaa nuo kaikki termit yms. Kyllä tuo on varastettu juttu. Hyh hyh!

Vierailija
33/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Hesarin väki!

Olisiko aihetta vaihtaa tällaiset selkeästi ammattitaidottomat toimittajat kunnon toimittajiin? Esimerkiksi minä, aivan tavallinen av-mamma, voisin olla parempi vaihtoehto tällaisten tilalle. Minulla on luovuutta ja kykyä keksiä itse juttuaiheita, ei siis tarvetta käyttää keskustelupalstoja työn suorittamiseen. 

Vierailija
34/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää jotenkin kauheasti vihaksi ja ärsyttää. 

Vierailija
35/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne siellä Hesarissa tajua, että tämmönen laskee aika helvetisti sen lehden tasoa ja uskottavuutta?

Vierailija
36/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n jutut oli hauskoja, tämä Hesarin juttu ei ollut.

Vierailija
37/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein meuhkaatte? Mä ymmärrän tän jutun niin, että suunä kirjoitetaanmitä keskustelupalstoilla asioista on keskusteltu. Sehän sanotaan tossa alussa ja toka vikassa kappaleessa. Ainoa muusta poikkeava on toi loppujuttu Aalto-yliopiston kursseista.

Vierailija
38/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulle tulee Aamulehti eikä Hesari :)

Vierailija
39/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:12"]

Eikö ne siellä Hesarissa tajua, että tämmönen laskee aika helvetisti sen lehden tasoa ja uskottavuutta?

[/quote]

Etkö sinä tajua - kirjoittaessasi Vauva-lehden palstalla - että kun moitit Hesaria tason laskusta kopioitaessa Vauva-palstaa, niin se vaikuttaa vähän hassulta? Eikö se tarkoita, että moitteeltasi puuttuu uskottavuus, koska se on esitetty tällä foorumilla?

Vierailija
40/122 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:15"]

Mistä te oikein meuhkaatte? Mä ymmärrän tän jutun niin, että suunä kirjoitetaanmitä keskustelupalstoilla asioista on keskusteltu. Sehän sanotaan tossa alussa ja toka vikassa kappaleessa. Ainoa muusta poikkeava on toi loppujuttu Aalto-yliopiston kursseista.

[/quote]

Saitko jotain siitä jutusta irti? Oliko hauska? Oliko laadukasta journalismia? Minä en käsitä, miksi muualla olevia juttuja täytyy kopioida ja kalastella niillä klikkauksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä