Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?

Vierailija
12.04.2015 |

Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.

Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.

Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.

Kommentit (276)

Vierailija
181/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö/hyväksyykö kukaan pientä perunanenää naisella? :( Mussa on toki muitakin vikoja, paljonkin, mutta varsinkin itse otetuissa kuvissa meinaa päästä itku tuon potun takia. Isokin nenä on kiva, jos se on terävä, tunnutaan ajattelevan...

Vierailija
182/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:55"]

Pidän tyylikkään ja älykkään näköisistä vanhoista ihmisistä, niin miehistä kuin naisista. Sellainen karisma ja arvokkuus joka huokuu. Vaikea selittää.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:51"]

Lievästi ylipainoisista naisista tykkään, runsaista ja muodokkaista. Selluliitti ja läski ei haittaa kunhan on oikeissa kohdissa, eikä aivan järjettömästi. Langanlaiha tasapaksu nainen on totaalinen turn off, kuten täällä sanotaan. Kasvot eivät saa olla "paksut".

[/quote]

Mitä te kuvittelette kauneusihanteen sitten suosivan, jos esimerkiksi äly, tyylikkyys, karisma ja tiimalasin muotoinen vartalo naisella ovat teistä sen ulkopuolella?

Tai se moneen kertaan mainittu naisen siro ruumiinrakenne? Tai punatukkaisuus, mikä on aina tunnustettu makuasiaksi (ja siten toisten suosikiksi)?

En jaksa ymmärtää näitä jotka innokkaasti vastaavat ketjuun jonka tarkoitusta eivät ole edes sisäistäneet. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa tykkään pikku ylipainosta, 170 senttiselle voi mielestäni sopia jopa sata kiloa, joskus jopa 120.Enemmästä en tykkää, jos on kunnon liikalihava. Tykkään myös normipainoisista ja hoikista kuitenkin. 

Naisissa tykkään myös pienistä rinnoista ja joissain tapauksissa lyhyistä hiuksista tai kaljusta. Tykkään kuitenkin useimmiten pitkätukkaisista, ja isot rinnat on myös ok.

Miehissä tykkään pienestä lihavuudesta ja jopa liikalihavuudesta (150-200kg), normipainoiset on ok mutta hoikkia tai lihaksikkaita en siedä!

Vihaan napapaitoja aina - vaikka painaisi 40 kiloa.

T: nuori binainen

Vierailija
184/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:27"]Pienet rinnat on kauniit. Voi käyttää vähän suurempia kaula-aukkoja näyttämättä halvalta.
[/quote]

Mun mielestä pienet rinnat näyttävät myös ilman rintsikoita tms. tietynlaisissa mekoissa, niin että nännit nöpöttävät kankaan läpi. :D riippuu tietenkin myös siitä, että millaisessa tilaisuudessa sellaista mekkoa käyttää. Isot rinnat taas eivät näytä mielestäni niin hyvältä sellaisissa. :) ja olen siis nainen ja ihan hetero.
[/quote]
Sama.

Vierailija
185/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kans miehistä ja naisista, mutta just päinvastoin kuin ap. Tykkään siis todella isoista ja miehekkäistä mieshistä ja kurvikkaista ja naisellisista naisista. Tykkään molemmilla ns. afrikkalaisista piirteistä, vaikka olisikin vaaleaihoinen, eli siis mm. leveähköstä nenästä ja paksuista huulista. Tykkään myös naisilla eniten superkiharista ja lyhyistä hiuksista! Uuuuu. Ja tykkään sellaisesta kolosta etuhampaiden välissä. Ja tää on maailman kaunein nainen: https://instagram.com/andreaschoice/
N21

Vierailija
186/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:46"]Mä tykkään kans miehistä ja naisista, mutta just päinvastoin kuin ap. Tykkään siis todella isoista ja miehekkäistä mieshistä ja kurvikkaista ja naisellisista naisista. Tykkään molemmilla ns. afrikkalaisista piirteistä, vaikka olisikin vaaleaihoinen, eli siis mm. leveähköstä nenästä ja paksuista huulista. Tykkään myös naisilla eniten superkiharista ja lyhyistä hiuksista! Uuuuu. Ja tykkään sellaisesta kolosta etuhampaiden välissä. Ja tää on maailman kaunein nainen: https://instagram.com/andreaschoice/
N21
[/quote]

Juu olipa taas kauneusihanteiden ulkopuolelta.

Vierailija
187/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju lisää itsevarmuutta ainakin mun kohdalla
:ulkonäöstäön epävarma teini

Vierailija
188/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purentavirheet tekee mun mielestä ihmisen kasvoista mielenkiintoisemmat. Tykkään myös luomista ja iho, jossa on paljon luomia on mielestäni kaunis.

Vierailija
189/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:43"]

Mitä te kuvittelette kauneusihanteen sitten suosivan, jos esimerkiksi äly, tyylikkyys, karisma ja tiimalasin muotoinen vartalo naisella ovat teistä sen ulkopuolella?

Tai se moneen kertaan mainittu naisen siro ruumiinrakenne? Tai punatukkaisuus, mikä on aina tunnustettu makuasiaksi (ja siten toisten suosikiksi)?

En jaksa ymmärtää näitä jotka innokkaasti vastaavat ketjuun jonka tarkoitusta eivät ole edes sisäistäneet. Huoh.

[/quote]

Naisten kauneusihanne on langanlaiha, sopivasti treenattu JA muodokas eli isot tissit ja pyöreä peppu. Ylipainohan on (ainakin miesten mielestä) turn offeista pahin, joten kyllä minusta "lievä ylipaino, runsas ja muodokas" sopii hyvin tähän ketjuun. Siron taas miellän tarkoittavan lyhyttä, laihaa ja tasapaksua kroppaa joten ei sekään ihan väärin ole. 

Vierailija
190/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:51"]

Purentavirheet tekee mun mielestä ihmisen kasvoista mielenkiintoisemmat. Tykkään myös luomista ja iho, jossa on paljon luomia on mielestäni kaunis.

[/quote]

That's me! :D

Vierailija
191/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä pidän: Näyttävä tai erikoinen nenä (esim. pitkä tai leveä nenä), isot etuhampaat ns. pupunhampaat, pitkät hiukset kunhan ovat hyväkuntoiset ja siistit, miestissit rotevammassa (ei lihava) vartalotyypissä, laiha lihakseton vartalo ok myös, mies saa yhtä hyvin olla karvainen tai toisaalta täysin posliini, kummastakin tykkään.

Ja en tykkää miehistä jotka ovat kasvoiltaan liian komeita, esim tämä mies on liian "komea" minun makuuni (kuvassa vasemmalla): http://nel3.sestatic.fi/sites/default/files/styles/story_main_image/public/mediaroot/aee_juuso_sami_1024.jpg?itok=9adcUZ-0. Hän on veistoksellisen komea, mutta.. ei vaan. Ehkä olen outo.

Vierailija
192/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värivirheet tai esim. syntymämerkit ovat kivoja ja tekee kantajastaan persoonallisen ja ainutlaatuisen!

Vierailija
193/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla kans sama, ei saa olla liian komea! :D Se on tylsää

Vierailija
194/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:59"]

No mä tykkään niistä punapartaisista hörökorvamiehistä. Aina tulee alapeukkua tiheään, kun mieltymyskyselyssä tuon kertoo. Eipä se minua järkytä, ei sillä!

[/quote]

Meillä on töissä yksi sellainen, tykkäisit varmasti hänestäkin! :D

Vierailija
195/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:54"]

androgyyneistä ihmisistä

isoista nenistä, "aatelisnenistä", kolhon näköisistä ihmisistä

epäsymmetriasta esim. silmissä

normaalia ohuemmista huulista (en voi sietää pulleita kalahuulia miehillä tai naisilla)

hyvin laihoista keijumaisista kehoista

lihaksikkaista kehoista

voimakkaista kehoista

voimakkaista jalkalihaksista

korkeista otsista, erikoisista päänmuodoista ja hassuista korvanlehdistä

siroista vähän vinoista sieraimista

pienestä valkoisesta karvasta naisten varpaissa

elämän merkeistä, naururypyistä

erottuvista kulmahampaista

[/quote]Sä oot ihana <3

Vierailija
196/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:46"]Mä tykkään kans miehistä ja naisista, mutta just päinvastoin kuin ap. Tykkään siis todella isoista ja miehekkäistä mieshistä ja kurvikkaista ja naisellisista naisista. Tykkään molemmilla ns. afrikkalaisista piirteistä, vaikka olisikin vaaleaihoinen, eli siis mm. leveähköstä nenästä ja paksuista huulista. Tykkään myös naisilla eniten superkiharista ja lyhyistä hiuksista! Uuuuu. Ja tykkään sellaisesta kolosta etuhampaiden välissä. Ja tää on maailman kaunein nainen: https://instagram.com/andreaschoice/
N21
[/quote]

Juu olipa taas kauneusihanteiden ulkopuolelta.
[/quote]
No av:lla ainakin vihataan afrikkalaisia, niin ajattelin että tuo on erikoinen mieltymys. Ja tuo hammaskolokaan ei tietääkseni ole mikään yleinen mieltymys?

Vierailija
197/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 19:39"]

Rakastan sitä, että mies on todella kaunis ja kirjaimmellisesti kaunis <3.

https://p.gr-assets.com/540x540/fit/hostedimages/1380411251/807293.jpg

http://s796.photobucket.com/user/celebritybug/media/Lists/chacebeautiful.jpg.html

http://i52.tinypic.com/2m6myqt.jpg

[/quote]

Mun mies on tällainen todella kaunis tapaus, ei miehisellä tavalla komea vaan todellakin kaunis. :) <3 Rakastan!

Vierailija
198/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kaikkia erikoisia piirteitä! Naisella paksut kulmakarvat tai iso luomi kasvoissa (kuten Ensitreffit alttarilla -ohjelman Piialla :), iso nenä ja hieman epäsymmetriset kasvot ovat mielestäni kauniita. Lisäksi kaikki tuntuvat täällä palstalla vihaavan persjalkaisia, mutta minä pidän siitä vartalotyypistä. Miehellä taas hörökorvat ja keskenään epäsopivat vaatteet (tyyliin pitkät sukat ja sandaalit) ovat jostain syystä ihastusta herättäviä. Nainen 23 :)

Vierailija
199/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan yks parhaimmista ketjuista täällä! <3 Rakkautta ihmiset itseänne ja toisianne kohtaan. Mie rakastan teitä kaikkia! 

Vierailija
200/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä liity kauneusihanteisiin mutta R-vikaiset ihmiset ovat mielestäni aina olleet ihania, nuorempana toivoin jopa itse omistavani R-vian, sellaisen särisevän ärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi