Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kauneusihanteiden vastaisista jutuista pidät ihmisissä/miehissä/naisissa?

Vierailija
12.04.2015 |

Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.

Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.

Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.

Kommentit (276)

Vierailija
221/276 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän selkeästi ns. ristiverisiä ihmisiä todella kauniina. Komein ja seksikkäin tuntemani mies on irlantilais-karibialainen. Hän ei ole tumma eikä vaalea vaan jotain siltä väliltä... hänellä on irlantilaiset silmät ja suu yhdistettynä karibialaiseen nenään ja hiuslaatuun... Mmm! Upein tuntemani nainen on islantilais-espanjalainen. Uskomaton yhdistelmä.

Vierailija
222/276 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tavallisesta poikkeava, etenkin kasvoissa erikoiset piirteet on mielenkiintoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siroista miehistä.

Vierailija
224/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet miellyttää, yli 180 cm pitkät ei ole mun juttu. Eikä liian hoikat.

Vierailija
225/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä just eniten siitä ettei lähe noi hömpötyksiin täysillä mukaan. Mies21

Vierailija
226/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen erikoiset piirteet naisilla. Siis sellanen on mun mielestä todella kaunista että on ns. säröjä, joita joku vois pitää rumina ominaisuuksina. Mun mielestä se tekee ihmisestä hyvin kiehtovan. Miehillä taas feminiiniset kasvon piirteet. Eli kai mun mieltymys on vähän päinvastainen kuin konventionaaliset kauneuskuvastot.

Vierailija
227/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet, sellaiset poikamaiset.

Naisilla joskus voimakas nenä.

Luonnolliset hampaat, joissa on jotain persoonallista esim. nököhampaat tai vähän epätasainen väri.

Vierailija
228/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hoikat naiset ovat usein ihastuttavia

Vierailija
229/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tykkään niistä punapartaisista hörökorvamiehistä. Aina tulee alapeukkua tiheään, kun mieltymyskyselyssä tuon kertoo. Eipä se minua järkytä, ei sillä!

Vierailija
230/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä ja laihoista miehistä, jopa alipainoisista. Vielä jos on kalpea iho, pitkät mustat hiukset ja iso nenä, niin on aika lähellä ihannemiestäni. Naisissa pidän kapean ylävartalon ja leveän lantion yhdistelmästä.

Vierailija
231/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän älykkäisistä naisista.

Vierailija
232/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:38"]

Ajattelin, että olisi ehkä hyvä, jos välillä puhuttaisiin tällaisista mieltymyksistä. Tuli tuosta lattapeppukeskustelusta mieleen. Jonkun mielestä usein rumana pidetty juttu voi näyttää tosi hyvältä. Mä tajusin siinä lukiessani, että taidan tosiaan tykätä lattapepuista enemmän kuin tästä nykyisestä hyppyripeppuihanteesta.

Mä pidän sekä miehistä, että naisista. Naisissa tykkään pienistä rinnoista, pienistä pepuista ja isoista nenistä. Naiset miesten vaatteissa on musta ihania. Etenkin miesten kaulupaidoissa. Ja tykkään kalpeasta ihosta. Naisten karvaiset sääretkin on jotenkin tosi söpöt, etenkin, jos on tummaa karvaa.

Miehissä sitten tykkään feminiinisyydestä. Pienet ja lyhyet miehet saa mun polvet veteliksi. Pienet ja sirot kädet erityisesti on kivat ja ne viehättää jotenkin ihan erityisesti. Pienet jalatkin jos olisi vielä, mutta miehillä on varmaan aina isot. Ohut kaula on myös mun mieleen.

[/quote]

Ihan kiva idea ketjulle mutta hassua että aloittaja pitää nimenomaan miehekkäistä jutuista naisilla ja naisellisista jutuista miehillä. Tulee vähän sellaisen hukassa olevan henkilön fibat.

Vierailija
233/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ISOJA miehiä. Iso löysä vatsa vyön yli, mutta sitten jättisuuret hauikset. Ei voi olla liian lihaksikasta miestä. En tosin voi sietää vatsalihaksia, mutta muuten mitä isompi sen parempi.

Vierailija
234/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:38"]

[/quote]

Ihan kiva idea ketjulle mutta hassua että aloittaja pitää nimenomaan miehekkäistä jutuista naisilla ja naisellisista jutuista miehillä. Tulee vähän sellaisen hukassa olevan henkilön fibat.

[/quote]"hukassa olevan henkilön"...:D Olet kujalla. Jos hänen kauneuskäsityksensä on tuo niin miten se voi olla "hukassa"... ? en ole ap

Vierailija
235/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hieman epätasaisisesta hammasrivistöstä, etenkin sellaisesta missä kulmahampaat ovat vähän edessä. Pidän myös pienestä kaksoisleuasta ja surullisen näköisistä koiranpentusilmistä :)

Vierailija
236/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on mahaa voi olla tosi seksikäs. Vanhemmissa miehissä on kans jotain mikä kiehtoo.

T. N31

Vierailija
237/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää miehistä, joilla on liian vähän rasvaa niin että kylkiluut paistavat tai lihakset erottuvat kivuliaan kireän ihon alta.

Vierailija
238/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän karvaisista miehistä.

Vierailija
239/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lihaksikkaista, monen mielestä liian miehekkäistä naisista. Urheilullisuus, vatsalihakset ja vahvat kädet vetoavat enemmän kuin hyppivät tissit ja rehevät reidet.

Vierailija
240/276 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naiselliset "muodot" käsite on rasittava. Kaikki ylimääräinen rasva esim isot rinnat/ perse on ällöttävää, eikä niinkään seksikästä. Joten tykkään laihoista naisista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi